quote:ANP: In Bloemendaal is een oudere jongere aangetroffen in een zogenaamd tickethuisje. Hij was waarschijnlijk door de hitte bevangen en volledig uitgedroogd. Toen de hulpdiensten hem wilden afvoeren viel hij in stof uit een en werd weggevoerd door een oostenwindje.
Volgens de woordvoerder van de Bloemendaalse Ouderejongerepolitie komt het steeds vaker voor dat mensen hun grootouders achter laten in de auto of op een vrijwilligersplek, de temperatuur kan daar snel oplopen en ze worden dan door de hitte bevangen.
De (klein) kinderen zaten intussen op het strand
Wat doe je daar nog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef minilot het volgende:
Inmiddels helemaal alleen op kantoor. Zonder airco, mét kabouterventilatortje. Ik schat rond de dertig graden binnen.
Werken! Tot zeven uur vanavond. Is best te doen hoor, ik vind het wel wat hebben, zo voor een keertje. Ik heb er toffe muziek bij op staan, blote voeten erbij, veel water - het voelt in elk geval wel als heel erg zomer.quote:
Tof! Myraela - hou ons op de hoogte van je keukenavonturen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
4 dagen in de week, wilde er een beetje aan wennen. En in september ook 4 dagen maar dan nog 1 dag school ook.
Dankjewel, Piet Paulusma.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Münchengladbach zit al op 35 en Düsseldorf op 34,6
Sjit, en mijn dekmantel was net terug van de stomerijquote:
Het was in een bocht die hij waarschijnlijk te snel heeft genomen; macht over het stuur kwijt geraakt en de weg afgereden. Niet zo handig in de bergen huh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Gadver Isa dat was flink schrikken
Wel gewond, maar niet ernstig? Reed ie te hard of zo?
Brrr! Nou ja, toch nog goed afgelopen dan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was in een bocht die hij waarschijnlijk te snel heeft genomen; macht over het stuur kwijt geraakt en de weg afgereden. Niet zo handig in de bergen huh.
Om nog maar te zwijgen over crematies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zó blij dat het geen stijl ende diep ravijn wasIk bedoel, het is véél te heet voor een begrafenis.
Ik denk dat het zo is gegaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Piet, ik snap wat je bedoelt met dat je wel kan janken als er prachtige bomen worden omgezaagd![]()
Hoe gaat het in jouw eigen crematorium nu?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over crematies.
Begin te wennen aan de temperatuur. Heel licht briesje. Schat het hier binnen nu in op 33 graden. Veel thee en water drinken en ik hou het dan nog wel even vol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe gaat het in jouw eigen crematorium nu?
Lievquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Bluezz het volgende:
waaaaah, ik ging de watermeterstand opnemen, dat zit in ons kleine voortuinlapje met een dikke zware klep erop, daaronder schuimblokken en daar weer onder een plank.... haal ik de plank weg schieten er wel 10 kleine kikkertjes/padjes alle kanten op!!!
Ik gilde![]()
Kikkertjes zijn ook zo mooi groenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef minilot het volgende:
Lief ja, want...
..maar toch altijd schrikken zoiets.
Niet eens gelikt?quote:
Neem een plak cake voor haar meequote:
quote:
Klinkt akelig, Myraela! Stinkt er ook niets?quote:Kampeervakantie zet lichaamsklok terug
Mensen die een tijdje gaan kamperen, verzetten daarmee hun lichaamsklok. Dat blijkt uit een nieuw wetenschappelijk onderzoek.
Als mensen een week in de natuur verblijven en de zonsopkomst en zonsondergang in de buitenlucht beleven, worden ze vanzelf vroeger wakker dan normaal en krijgen ze 's avonds eerder slaap.
Vooral bij nachtmensen is dit effect op hun lichaamsklok zeer sterk.
Dat schrijven onderzoekers van de Universiteit van Colorado Boulder in het wetenschappelijk tijdschrift Current Biology.
De wetenschappers kwamen tot hun conclusie doormiddel van een kleine studie waarbij ze eerst het slaap-waakritme van acht individuen in kaart brachten in hun normale omgeving bij kunstlicht.
Natuur
Vervolgens lieten ze deze proefpersonen een week lang kamperen in de natuur. Tijdens dit verblijf mochten de deelnemers geen zaklampen of andere apparatuur met verlichting gebruiken.
Na het kamperen bleken de tijdstippen waarop de proefpersonen in slaap vielen en ontwaakten gemiddeld 2 uur vroeger dan daarvoor. De meeste deelnemers sliepen rond middernacht in en werden om ongeveer 8.00 uur weer wakker.
Lichaamsklok
Volgens de wetenschappers suggereert de studie dat verschillen in slaap- en waakritmes vooral worden veroorzaakt door kunstlicht.
"In de geconstrueerde omgeving van onze moderne wereld is er veel ruimte voor verschillen tussen individuen", verklaart hoofdonderzoeker Kenneth Wright op de nieuwssite van Boulder University. "Sommige mensen zijn ochtendmensen, anderen gaan juist heel laat naar bed."
"Maar we hebben ontdekt dat de natuurlijke cyclus van zonlicht een sterk signaal uitzendt waardoor deze verschillen tussen avondmensen en ochtendmensen sterk afnemen."
"Wanneer verschillende mensen zich alleen nog blootstellen aan natuurlijk zonlicht lopen hun lichaamsklokken binnen een week ongeveer gelijk", aldus Wright.
Ik ruik niets, het is wel in een hoekje van de keuken. Maar niet in de buurt van de prullenbak, die overigens ook helemaal goed afgesloten is en waar geen vleesresten in gaan. Ik laat mijn vriend wel kijken, ik durf niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt akelig, Myraela! Stinkt er ook niets?
Spannend!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ruik niets, het is wel in een hoekje van de keuken. Maar niet in de buurt van de prullenbak, die overigens ook helemaal goed afgesloten is en waar geen vleesresten in gaan. Ik laat mijn vriend wel kijken, ik durf niet.
En? Wat he je gezegd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:
net telefoon of ik zondag overdag wil werken
Er zijn duistere machten aan het werk, ik zeg het je!
Dat doen niet alleen winkelmanagers helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:49 schreef minilot het volgende:
Poeeeeeeeeeh, wat maken sommige winkelmanagers toch een creative puinhoop van het pc'tje dat ze alleen voor administratie en voorraadbeheer horen te gebruiken.
Fijn tot ver in de avond virussen en malware verwijderen.![]()
Hoor ik daar wat eigen frustratie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doen niet alleen winkelmanagers helaas
Nee, uiteraard!quote:
Ouders vallen ook in die categorie hahaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
Dat doen niet alleen winkelmanagers helaas
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Shit, Ross houdt niet van kamperen
[..]
Wel weer nieuwe dingen gezien, enorme ketels waarin de kreeften werden gekookt. Alles is zo groot en super gemakkelijk in gebruik. Zo enorme ketel, en dan zit er gewoon een kraan in de onderkant, kun je alles gewoon eruit gieten. Een vergiet eronder en je kan enorme hoeveelheden rijst koken en afgieten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Hoe was je tweede werkdag?!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal geweldige nieuwe indrukken Myraela!
Als iemand iets weet over wat er aan de hand is op station amersfoort, kan die dat hier even plaatsen? Amersfoort ontvangt momenteel geen treinen en mijn trei staat stil op station 't Hardede machinist weet verder ook niets.
http://www.ns.nl/storingen/index.formquote:Amersfoort
Vrijdag 2 Augustus 19:27
Oorzaak
Rond Amersfoort rijden geen treinen door diverse oorzaken.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 21:30 uur verholpen.
Reisadvies
Daar doelde ik niet opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouders vallen ook in die categorie haha
bij het strand staat iemand met een fluitje. op zijn signaal moet iedereen gelijktijdig omdraaien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:08 schreef minilot het volgende:
Als ik hoor hoe bomvol alle stranden waren vandaag vraag ik me af hoeveel millimeter ruimte onze Fft om haar badhanddoek heen had..
[..]
Hoor ik daar wat eigen frustratie?
Amen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zó blij dat het geen stijl ende diep ravijn wasIk bedoel, het is véél te heet voor een begrafenis.
Ja, ik vind het bedenkelijk......quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
"Hallo centrale, zijn de storingen al over?"
"Zijn de storingen al wat? Over"
"Zijn de storingen al over?"
"Zijn de storingen al wát? Over"
"Wel godverdoemme, na iedere zin over zeggen, ook als de zin einfigt op over"
"Eindigt op wat? Over"
"Flikker nou eens op met die onzin. Oh, godverdoemme, er steekt plotseling een kind over"
"Wat heeft het kind gestoken? Over"
Wat mooi!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel weer nieuwe dingen gezien, enorme ketels waarin de kreeften werden gekookt. Alles is zo groot en super gemakkelijk in gebruik. Zo enorme ketel, en dan zit er gewoon een kraan in de onderkant, kun je alles gewoon eruit gieten. Een vergiet eronder en je kan enorme hoeveelheden rijst koken en afgieten.
[ afbeelding ]
Zoals die rechter ketel. Die bak die je kan kieperen hebben ze ook, daar hadden ze vanochtend enorme hoeveelheden spekjes in gebakken.
Eigenlijk hebben ze alles wat op het plaatje staat, maar meer en groter. En niet de oven, want er staan grote ovens.
En een stoomoven, alles is super snel klaar. En die enorme staafmixers, echt wouw.
En dan is dit nog de noodkeuken, waar ze normaal alleen de voorbereidingen doen.Over 2 weken een splinternieuwe keuken.
Anyhow, ik kijk mijn ogen nog wel uit. Maar aan de andere kant het gevoel dat het meisje waar ik mee moet werken een beetje moe is van het feit dat ik nog niets kan/weet. Maar hopelijk weet ik het allemaal snel genoeg.
ik heb ook eigenlijk nergens last van qua temp. Gewoon je bezigheden aanpassen en je niet zo druk maken en je ook niet gek laten maken door de temperatuur politie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef AnneX het volgende:
Bah...treinproblemen bij Isa en Memo.
Naar airco durf ik niet eens te vragen...![]()
Vanmorgen ging best in de keuken.
Buiten was minder.
De buurvrouw bezweert dat zij nergens last van heeft
Flesjes water?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat is vroeg onder de wol krak!
Inmiddels in een trein richting Leiden, planning is nu 11 uur inrotterdam. Slechts twee uur later dan plan A. Heb wel een flesje koud water van de NS ontvangen! Hulde. En de communicatie lrijgt een 10 met een griffel. Medewerkerjers van prorail hadden iets verkeerd vervangen waardoor eea elektronisch in de soep liep rond Amersfoort, aldus de machinist.
Hee, ik maakte een grapje over dat topic waar ik naar linktequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Het was gratisch piet! En ik ben een hollander dus gratis is goed. Heb ook nog een bidon met kraanwater heur, maar dat is lauw.
Thuis gaat dat wel, maar als ik de hele dag buiten ben trek ik het erg slecht. Was hier ook 35+.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik heb ook eigenlijk nergens last van qua temp. Gewoon je bezigheden aanpassen en je niet zo druk maken en je ook niet gek laten maken door de temperatuur politie.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei toch dat er duistere krachten aan het werk zijn
Jeetje het wordt dus echt na 11 uur? Lekker waardeloos! Ik zal je bedje vast opmaken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vertraging en ga mijn overstap in leiden missen![]()
En omdat ik mobiel erg onbeholpen ben staat bovenstaande ook in een topicreport![]()
Okquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie geen driehoekje!!! Ik kan alleen per ongeluk topicreports maken.
En hoeft niet P, wel heel lief aangeboden <3
Mijn lachje was voor een mod die mobiel po een TR aanmaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie geen driehoekje!!! Ik kan alleen per ongeluk topicreports maken.
En hoeft niet P, wel heel lief aangeboden <3
Die doet het heel goed hierquote:
quote:
Mogguh Steerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
Het is weekend, stomme biologische klok
Ja inderaad. Om 8.15 al wakkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
Het is weekend, stomme biologische klok
http://acidcow.com/pics/3(...)m-notes-14-pics.htmlquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:04 schreef borisz het volgende:
Mogge
Er staat al sinds 22u een Auto te om de zoveel minuten te piepen. Het alarm gaat steeds af. Ook de hele nacht door, niet direct last van gehad maar het ergert op een gegeven moment wel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Mobieltje jatten?
Kijk uit voor je oversteekt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Dus je hoeft geen extra zout meer toe te voegen zeker?
Net eentje voor vanavond gehaald bij onze tapas-winkel.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Mobieltje jatten?
Kijk uit voor je oversteekt
Yupquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:21 schreef minilot het volgende:
Ik dacht: huh? Verrijkte tortilla's ofzo? In die van mij gaat alleen maismeel, zout en water.![]()
Maar je bedoelt vast zo'n aardappelomelet hè?
Het is ook heel intiem en ik kan lekker ook backstage en in de kleedkamers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:30 schreef minilot het volgende:
Als je het zo zegt klinkt het als een privé-optreden!
Gisteren als tip in de krant:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voorlopig doet ie dat niet meer hoop ik
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Gisteren als tip in de krant:
http://lifeofastrangerwhostolemyphone.tumblr.com/
Prachtig!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Gisteren als tip in de krant:
http://lifeofastrangerwhostolemyphone.tumblr.com/
[ afbeelding ]
"Hafid uit Dubai maakte foto’s van zichzelf – met een gestolen telefoon. En nu staan ze overal op internet. Een Duitse toeriste ging dronken in zee zwemmen op Ibiza en kwam niet veel later tot de ontdekking dat haar telefoon was gestolen. Ze kan het leven van de vermoedelijke dief echter op de voet volgen, omdat foto’s die met de telefoon gemaakt worden, automatisch worden geüpload. De foto’s verschenen na de diefstal op de computer van de Duitse, in haar Dropbox. Zo kreeg ze een inkijkje in het leven van haar dief: ene Hafid uit Dubai. Ze plaatst nu al een aantal dagen foto’s van Hafid op haar blog, waar ze schrijft: „This is the inspiring story of Hafid from Dubai, the douchebag who stole my phone. ” Hoe betrouwbaar dit alles is, blijft een beetje de vraag. Is Hafid echt de dief? Het resultaat is in ieder geval hilarisch – en een flinke internethit."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plint wordt nog wit. In het echt lijkt 'ie lichtroze/lichtlila'er, dan van mijn computerscherm. Vorige kleur was spierwit (RAL 9010, gekke vorige bewoonster)
[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 03-08-2013 16:23:40 ]Confidence through competence
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, een muur af
http://www.flexa.nl/nl/kleur/urban-taupe/
Ik schrok me de tering, de verf kwam er nogal licht lila / paars op, dus ik dacht wtfmaar nu het een beetje aan het opdrogen is, gaat het weer richting wat er verwacht mag worden.
Desalniettemin toch niet helemaal tevreden met de kleur, toch liever deze gehad denk ik:
http://www.flexa.nl/nl/kleur/spacious-grey/Roze muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plint wordt nog wit. In het echt lijkt 'ie lichtroze/lichtlila'er, dan van mijn computerscherm. Vorige kleur was spierwit (RAL 9010, gekke vorige bewoonster)
Wel lekker strak![]()
Ik ben nooit helemaal klaar, dus ik weet niet hoe dat voeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat wachten tot je visite komt altijd rot
Je bent helemaal klaar en ready for take off met je hapjes en drankjes en tussen 5 en 6 duurt dan langgggg
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, een muur af
http://www.flexa.nl/nl/kleur/urban-taupe/
Ik schrok me de tering, de verf kwam er nogal licht lila / paars op, dus ik dacht wtfmaar nu het een beetje aan het opdrogen is, gaat het weer richting wat er verwacht mag worden.
Desalniettemin toch niet helemaal tevreden met de kleur, toch liever deze gehad denk ik:
http://www.flexa.nl/nl/kleur/spacious-grey/Mooi hoor! Beetje leverkleur, lijkt het zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plint wordt nog wit. In het echt lijkt 'ie lichtroze/lichtlila'er, dan van mijn computerscherm. Vorige kleur was spierwit (RAL 9010, gekke vorige bewoonster)
![]()
Dat klinkt altijd zo vies, maar het is een heuse kleur.Snobs have more fun!
KLIK!
Ik ookquote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nooit helemaal klaar, dus ik weet niet hoe dat voelt
Op mijn kantoorscherm geen roze te bekennen! Vooral heel erg grijs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dude heeft gelijk, beetje leverpastei-achtig. Maar op mijn voorbeeldkaartje dat ik meegenomen had van de Flexa-winkel is het minder roze, meer bruin/beige achtig.
Wat is het derde hapje nou gewordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat wachten tot je visite komt altijd rot
Je bent helemaal klaar en ready for take off met je hapjes en drankjes en tussen 5 en 6 duurt dan langgggg
Het gezelschap zit te kakelen in de tuin met verse dadels, gevuld met roomkaas en een walnoot, ciabatta met een tapenade, gazpacho van komkommer en matchegokaas met knoflook.quote:
Zeg dan gewoon nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren zat ik bij Nederzandt, Noordwijkerhout.
Vroeg ik of ze limonade hadden.
'Ja we hebben limonade, alleen we verkopen het niet".
Ik: "huh? Hoezo niet?"
"Ja uh... het is alleen voor het personeel enzo"
Ok...
In Frankrijk is limonade 7-up.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok...
Oh daar moet ik naartoe danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In Frankrijk is limonade 7-up.En aanmaaklimonade is sirop en heel normaal. Elke bar heeft zeker 15 smaken.
Lunchen kun je overal wel lekker. Broodjes zijn meestal hetzelfde. Of zoek je iets speciaals? Vorige keer in DH heb ik geluncht bij een Turks zaakje: Simit Sarayi. Best lekker en best goedkoop ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder en ik maken tegenwoordig uitstapjes. Op de lijst staat ook het Museon in Den Haag. Wat is daar nog meer te doen? Waar kan je lekker lunchen?
Ja! Tegenwoordig hebben ze ook ijsthee. En verder gewone dingen, maar ook munt en viooltjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh daar moet ik naartoe dan
Nouja.... in Haarlem kwamen een tapaszaak tegen waar ik het lekkerste broodje ooit heb gegeten. Je kunt dus geluk hebben, maar ik vind het wel leuk om tips te krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lunchen kun je overal wel lekker. Broodjes zijn meestal hetzelfde. Of zoek je iets speciaals? Vorige keer in DH heb ik geluncht bij een Turks zaakje: Simit Sarayi. Best lekker en best goedkoop ook.
Of voor vis bij Simonis in dezelfde straat.
Of een dimsumlunch bij de Chinese wijk daarachter... Wat jullie willen
Museon ligt redelijk dicht tegen Scheveningen aan. Bij de haven heb je voldoende mogelijkhedenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder en ik maken tegenwoordig uitstapjes. Op de lijst staat ook het Museon in Den Haag. Wat is daar nog meer te doen? Waar kan je lekker lunchen?
Museon vond ik zwaaaaar tegen vallen jaren geleden. Ik had er heel wat van verwachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Museon ligt redelijk dicht tegen Scheveningen aan. Bij de haven heb je voldoende mogelijkheden
Waarschijnlijk denken ze bij limonade aan aanmaaklimonade en niet aan frisdrankquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok...
dat was roch toen ook gek op het strand bij ons meetje met die limo? Dat zou voor kinderen zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok...
Ik denk dat dat gisteren ook het geval was maar dat die jongen bang was voor een discussie en daarom maar zei dat het voor het personeel was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dat was roch toen ook gek op het strand bij ons meetje met die limo? Dat zou voor kinderen zijn
Houd wel lekker ouders met kinderen wegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gisteren ook het geval was maar dat die jongen bang was voor een discussie en daarom maar zei dat het voor het personeel was.
Vind het niet zo leuk dat restaurants moeilijk doen over limonade.
Nee kinderen mogen wel alleen volwassenen mogen geen limonade.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Houd wel lekker ouders met kinderen weg
sorry voor het typen zit op mobielquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gisteren ook het geval was maar dat die jongen bang was voor een discussie en daarom maar zei dat het voor het personeel was.
Vind het niet zo leuk dat restaurants moeilijk doen over limonade.
Yes gewoon limonade zoals Karvan Cevitam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
sorry voor het typen zit op mobiel
Kan je volgende mss beter vragen om icetea of zo want wat bedoel je eigenlijk met limo? Aanmaaklimo?
Candy toeterde lekker. Zal even wat films en foto's uploaden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Grappig ik zit lekker buiten in mijn uppie bij te komen van een hele gezellige kakelavond hoor ik bijna letterlijk wat candy toetert ( in het bos waar g zit )
Wat vreemd is, want op wat siroop met wat leidingwater zit potentieel nog meer marge dan op koffie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee kinderen mogen wel alleen volwassenen mogen geen limonade.
Creme de Menthe word trouwens van bejaarden gemaaktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
In Frankrijk en België staat limo wel op het menu. In 2005 in Parijs geweest en voor 0.50 een glaasje Sirop de Menthe gedronken.
[ afbeelding ]
Smaakt naar mondwater
Ik snap er geen moer van waarom de horeca dat niet standaard verkoopt. Ook ik heb heel vaak om limonade gevraagd, als kind, maar ook als volwassene. Als ze niet zeiden dat ze het niet hadden dan brachten ze Fanta.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat vreemd is, want op wat siroop met wat leidingwater zit potentieel nog meer marge dan op koffie.
Zou geen product weten waar je meer aan zou kunnen verdienen.
Lavendel eau de parfum ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Creme de Menthe word trouwens van bejaarden gemaakt
Te vroeg. Voel me een tikkie brakjes. Gister iets teveel rose opquote:
Nou, we nemen ook twee broodjes eiersalade en fruit voor jou meequote:Op zondag 4 augustus 2013 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo eerst ff wat huishoudelijke klusjes doen en daarna even langs de Gamma om latex te halen. Dat is in de aanbieding tot vandaag. Ik zal proberen rond 11:30 bij jullie te zijn.
Lunch was ieder voor zich, toch?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, we nemen ook twee broodjes eiersalade en fruit voor jou mee
Die gaat wel mee ja. Ik ga niet nog een keer de Biesbosch in zonder cameraquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Vergeet je camera niet! Jij maakt foto's, ik maak altijd kiekjes.
Zo verkoopt de horeca ook liever bier dan koffie, terwijl de marge op koffie veel hoger is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van waarom de horeca dat niet standaard verkoopt. Ook ik heb heel vaak om limonade gevraagd, als kind, maar ook als volwassene. Als ze niet zeiden dat ze het niet hadden dan brachten ze Fanta.Maar doorgaans hadden ze het domweg niet. Een enkele keer wel, maar dan konden ze het niet op de kassa selecteren en was het gratis
(in een restaurant en dus bij het eten) Lijkt mij idd een enorme winstmarge op te zitten, zo'n beetje siroop! Nu bestel ik het niet meer, ik heb het opgegeven. FFT success met je kruistocht voor limonade!
We gaan de boot niet kopen hoor, alleen op varen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ff de pinautomaat leeghalen en dan ga ik Isa en Lein ophalen
Wat stoer ! FFTquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Van die hoge ben ik vorige week gesprongen met mn benen niet tegen elkaar. Dat merkte ik toen ik onder water kwam. AU
Thee ? geen taart ! Wel een ijssie...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Fijne dag allemaal en sterkte voor de brakken.
Wij gaan vanmiddag naar mijn zussie, ligt alweer een paar dagen opgenomen in het zkh
Oh zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:15 schreef AnneX het volgende:
Kijk maar...wij zijn op onze vakantieplek= thuis.
Sterkte !
Auquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Van die hoge ben ik vorige week gesprongen met mn benen niet tegen elkaar. Dat merkte ik toen ik onder water kwam. AU
Ach daar zijn nou DM's voor uitgevonden voor de puntjes op de iquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:32 schreef AnneX het volgende:
ja cryptisch was dat, zeg!
Het leek wel éen van mijn tel.gesprekken in telegramstijl !
Wat heeft ze? Sterkte voor je zussie!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Fijne dag allemaal en sterkte voor de brakken.
Wij gaan vanmiddag naar mijn zussie, ligt alweer een paar dagen opgenomen in het zkh
Wat leuk mini!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:44 schreef minilot het volgende:
Oeee, ik heb een tijdje geleden nog gekajakt in de Biesbosch. Was 's morgens best vroeg, verder geen kip te zien. Heel tof.Ik kom er eigenlijk niet vaak genoeg, terwijl ik er behoorlijk dichtbij woon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier, jullie drie!
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef minilot het volgende:
WTF!? Ik schrik me een hoedje. Ineens een hond in mijn woonkamer! Ik heb de voordeur en de balkondeur tegenover elkaar openstaan omdat het anders voor geen meter doorlucht, en een loslopend hondje dat momenteel een paar huizen verderop logeert was blijkbaar even in de war!
Zo, ben ik even blij dat ik inmiddels alweer een paar jaar van mijn hondenfobie af ben, anders had ik de schrik waarschijnlijk niet overleefd.
Edit: niet dat ik werkelijk gevaar was om opgegeten te worden, want:
[ afbeelding ]
Zoeentje
Had er al iets over gepost afgelopen week.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat heeft ze? Sterkte voor je zussie!
oh handig! Stok d'r in en je kunt er zo de vloer mee schoonvegen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef minilot het volgende:
WTF!? Ik schrik me een hoedje. Ineens een hond in mijn woonkamer! Ik heb de voordeur en de balkondeur tegenover elkaar openstaan omdat het anders voor geen meter doorlucht, en een loslopend hondje dat momenteel een paar huizen verderop logeert was blijkbaar even in de war!
Zo, ben ik even blij dat ik inmiddels alweer een paar jaar van mijn hondenfobie af ben, anders had ik de schrik waarschijnlijk niet overleefd.
[ afbeelding ]
Zoeentje
Die b staat voor 'Billions of $$$$$$'. Voor de fabrikant uiteraard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:03 schreef Vork het volgende:
Op mijn flesje mineraalwater staat het volgende: "het natuurlijke mineraalwater uit het hart van Duitsland, is door zijn buitengewone zuiverheid en balans van levensbelang en onmisbaar voor een gezondheidsbewuste levensstijl."
Het is gewoon water met prik van een onbelangrijk B-merk. Of staat die b voor bullshit?
Wij hebben vroeger serieus een keer een bok in de kamer gehad. Woonden wat buitenaf en de Tuindeuren stonden op wegens wat werk binnen, en toen stond er ineens een enorme bok in de kamer. Kwam van twee huizen verder bleek laterquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]Dan weet je ook niet wat je ziet ineens
Nouja, water is op zich onmisbaar en van levensbelang, dus die claim magquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:03 schreef Vork het volgende:
Op mijn flesje mineraalwater staat het volgende: "het natuurlijke mineraalwater uit het hart van Duitsland, is door zijn buitengewone zuiverheid en balans van levensbelang en onmisbaar voor een gezondheidsbewuste levensstijl."
Het is gewoon water met prik van een onbelangrijk B-merk. Of staat die b voor bullshit?
Nou ja, huismerk water is 0,35 euro voor een 1,5l fles dus zoveel verdienen ze er ook niet aan. Denk dat je voor cola meer vangt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die b staat voor 'Billions of $$$$$$'. Voor de fabrikant uiteraard.
1000 liter water kost mij thuis 1 euro en 25 cent minimaal (exact weet ik het echt niet, maar het ligt ergens tussen de 1 en 2 euro per kuub). Datzelfde water stoppen ze in verschillende flessen mineraalwater (uit de Utrechtse Heuvelrug). 1 Liter water kost ze minder dan 1 cent per fles. Mooie winst.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou ja, huismerk water is 0,35 euro voor een 1,5l fles dus zoveel verdienen ze er ook niet aan. Denk dat je voor cola meer vangt.
Die had ik ook al voorbij gekregen via Reddit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Mineraalwater heeft de hoogste marge van alle drank van de drankfabrikanten. 3 dagen geleden nog een artikel over gelezen.... ff kijken of ik het kan terugvinden.
Ah, was een Engels stukkie he...quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die had ik ook al voorbij gekregen via Reddit.
Jezus, dan schrik je je toch rot!quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger serieus een keer een bok in de kamer gehad. Woonden wat buitenaf en de Tuindeuren stonden op wegens wat werk binnen, en toen stond er ineens een enorme bok in de kamer. Kwam van twee huizen verder bleek later
Da's een mooie zwabberquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeentje
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger serieus een keer een bok in de kamer gehad. Woonden wat buitenaf en de Tuindeuren stonden op wegens wat werk binnen, en toen stond er ineens een enorme bok in de kamer. Kwam van twee huizen verder bleek later
Tja, ik hoor de eco weenies altijd zeuren over mineraalwater, maar nooit over frisdrank, terwijl dat eigenlijk dezelfde onzin is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij was het deze: http://www.zerohedge.com/(...)ttled-water-industry
handje drop en dan nog 20 baantjes. dan heb je er 2Km opzitten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
60 baantjes gezwommen en nu weer ontzettend rozig en hongerig.
Wat zal ik eten....
Bad is 50 meter. Dan heb ik nu 3 km gehad dacht ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:24 schreef z80 het volgende:
[..]
handje drop en dan nog 20 baantjes. dan heb je er 2Km opzitten.
klopt. ik ging uit van de standaard lengte van een zwembad, 25 meter. 50 meter baden zijn er een stuk minder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bad is 50 meter. Dan heb ik nu 3 km gehad dacht ik
Om 16u was het heerlijk. Toen zwom ik als enige in het grote bad met 6 banen
Wat fijn, zo'n groot bad! Het zwembad bij mij om de hoek is maar half zo lang, dan blijf je omkeren..quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bad is 50 meter. Dan heb ik nu 3 km gehad dacht ik
Om 16u was het heerlijk. Toen zwom ik als enige in het grote bad met 6 banen
in een 25 meter bad zwem je sneller 1 Km dan in een 50 meter bad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef minilot het volgende:
Ik had retro-avondeten
[..]
Wat fijn, zo'n groot bad! Het zwembad bij mij om de hoek is maar half zo lang, dan blijf je omkeren..
Ja het was een geweldig weekendquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Druk weekend gehad dus, Sarabi, maar volgens mij wel heel erg leuk
Bijna iedereenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Iedereen heeft genoten van vandaag dus
De 75quote:
Yup!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Het was erg gezellig op de boot en tijdens het wandelen
Wat wil je gaan doen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga me toch maar eens aan de sportschool wagen heb ik besloten...
Eerst een proefweek en daarna als ik niet gillend ben weggerend per maand betalen als t kan.
Ben best bang dat mn motivatie gauw wegzakt namelijk.
Eh... Allebei denk. En groepslessen 's avonds.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen?
Cardio, kracht of iets anders?
En met of zonder begeleiding?
Groepslessen. *ril*quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Eh... Allebei denk. En groepslessen 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |