Best een compliment lijkt me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik ben 25 en er wordt mij nog steeds regelmatig legitimatie gevraagd voor sigaretten/alcohol.
Als ik 40 ben, lijk ik dus 30 en val ik in de desbetreffende categorie.
Aangezien jij rookt én drinkt zul je er op je 40-ste uitzien als iemand van 50.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik ben 25 en er wordt mij nog steeds regelmatig legitimatie gevraagd voor sigaretten/alcohol.
Precies, dat zeg ik ook weleens tegen ze als ze mijn legitimatie vragen. Soms vraag ik me wel af of het nou echt een compliment is dat er wordt gedacht dat er een kans is dat ik 15 benquote:
Bonnie St. Clair is ook wel een overtreffende trap qua roken/drinken. Roken stop ik mee voordat ik aan kinderen begin en drinken doe ik niet zo vaak. Sporten doe ik wel veel en ik drink veel citroenwater, ik ben keigezond.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien jij rookt én drinkt zul je er op je 40-ste uitzien als iemand van 50.
Bonnie St. Clair zag er op haar 25-ste ook heel jong uit en zie wat de drank met haar gedaan heeft.
Dat heb ik laatst ook een keer gehad, ik wilde wat drank kopen. Ik sta een beetje rond te staren, en opeens hoor ik: "legitimatie alsjeblieft."quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:59 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Precies, dat zeg ik ook weleens tegen ze als ze mijn legitimatie vragen. Soms vraag ik me wel af of het nou echt een compliment is dat er wordt gedacht dat er een kans is dat ik 15 ben
Op zich netjes, al klopt je username niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef NietJouwVrouw het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef Knevelt het volgende:
Terechte klacht TS. Late twintigers en vroege dertigers zijn toch echt het lekkerst.
Bij mij gebeurt het soms gewoon 2x per week... En toch blijf ik me verbazenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook een keer gehad, ik wilde wat drank kopen. Ik sta een beetje rond te staren, en opeens hoor ik: "legitimatie alsjeblieft."
Is me al jaren niet voorgekomen.
Waarom niet? Met mijn geslacht en leeftijd ben ik een vrouw. En niet de jouwe voor zo ver ik weet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op zich netjes, al klopt je username niet.
Ik heb het de afgelopen drie jaar misschien één of twee keer gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het soms gewoon 2x per week... En toch blijf ik me verbazenMaar ze zijn ook wel streng de laatste tijd, het gebeurt mij ook ineens vaker dan een jaar geleden.
Er moet "Nog" voor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het soms gewoon 2x per week... En toch blijf ik me verbazenMaar ze zijn ook wel streng de laatste tijd, het gebeurt mij ook ineens vaker dan een jaar geleden.
[..]
Waarom niet? Met mijn geslacht en leeftijd ben ik een vrouw. En niet de jouwe voor zo ver ik weet.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik was ooit met iemand van 30 die zich nog moest legitimeren. Ik moest toen lachen, maar meer om de domheid van de kassajuffrouw.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen drie jaar misschien één of twee keer gehad.Toen verbaasde het me nogal.
Zit wat in, mijn vriend praat verdacht vaak over trouwen en is van plan mij binnenkort ten huwelijk te vragen...quote:
inderdaad!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Iemand is mooi of iemand is niet mooi, wat boeit het verder
Ik was toen op dat moment 24. Ik vond het ook een beetje raar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik was ooit met iemand van 30 die zich nog moest legitimeren. Ik moest toen lachen, maar meer om de domheid van de kassajuffrouw.
Hebben teveel stress want ze moeten werken en/of leren en zulke dingen, daar raken die kippen in de war van en gaan ze lastig doen.quote:
Als een vrouw mooi blijft of niet veel veranderd heeft ze sterke genen, dus dat is een voordeel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Iemand is mooi of iemand is niet mooi, wat boeit het verder
sommige mannen wel... Damn...quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben teveel stress want ze moeten werken en/of leren en zulke dingen, daar raken die kippen in de war van en gaan ze lastig doen.
[..]
Als een vrouw mooi blijft of niet veel veranderd heeft ze sterke genen, dus dat is een voordeel.
Mannen worden per definitie alleen maar knapper, dus daarom heb ik die bovenstaande zin niet vermeld.
Nou sorry, moet ik ff op in haken, dit denk ik dus mooi niet als je sigaretten koopt!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef NietJouwVrouw het volgende:
ziet er idd goed uit ja, een lief gezichtje van nature ookquote:
En lekker kort.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
ziet er idd goed uit ja, een lief gezichtje van nature ook
ja, al is het mogelijk dat het een kortharige lesbische vrouw isquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Nou sorry, moet ik ff op in haken, dit denk ik dus mooi niet als je sigaretten koopt!
Dan lijk je nu met je 25 jaartjes misschien nog jonger, maar als je 40 bent, lijk je wel 60 met zo'n verrimpelde grauwe kop van het roken!
Kijk..ik rook niet, dus mijn huidje is nog als nieuw..
+ ik denk dat sigaretten kopen weinig effect heeft op de huid. Het roken daarentegen wel, maar bij mensen die gezond leven kan het ook erg meevallen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Bonnie St. Clair is ook wel een overtreffende trap qua roken/drinken. Roken stop ik mee voordat ik aan kinderen begin en drinken doe ik niet zo vaak. Sporten doe ik wel veel en ik drink veel citroenwater, ik ben keigezond.
Ten eerste is dat kopen en roken een beetje kinderachtig hè, snapte je echt wel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
[..]
+ ik denk dat sigaretten kopen weinig effect heeft op de huid. Het roken daarentegen wel, maar bij mensen die gezond leven kan het ook erg meevallen.
Iedereen verrimpelt uiteindelijk. Ook jij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Ten eerste is dat kopen en roken een beetje kinderachtig hè, snapte je echt wel!
En dan daarbij, gezond leven scheelt inderdaad, maar vertraagt het ouderdomsproces, bij roken ook, maar je verrimpelt net zo goed hoor..
Zei ik toch..met gezond eten, vertraag je het proces, maar bij rokers gaat het sowieso sneller en heftiger..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Iedereen verrimpelt uiteindelijk. Ook jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |