ik welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:06 schreef YogaLove het volgende:
[..]
[..]
Ik zou helemaal geen oudere man willen
wat is er nou mis met 36.....weliswaar ben ik 35, maar een vrouw van 36 is niks mis mee hoorquote:
kan ik me voorstellen ja, dat gaat ook echt niet werken iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Witchybitch het volgende:
Ik ben 30 en vrouw maar ik hoef echt geen gozer die jonger is dan ik. Kindjes blech bah bah.
Dat gebeurd pas bij de 40. Doei. Maak zelf een klacht topic!quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:11 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ik mis de fotos van pittige kapsels hier, de 'lekker gek' jannies en josette's die in een vlot boodschappen wagentje zoals de Kia Picanto rijden met 100% NL op de radio, Shownieuws en Nick & Simon hebben geliked op facebook etc.
Graag gedaan moederneukertje van mequote:
je valt door de mand saskiaquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef Inktvisch het volgende:
Leuk zo'n meesteres in bed die ik kapot kan neuken als toyboy zijnde.
Saskia, klinkt ook wel als zo'n geile dertiger die ik wel eens alle hoeken van de kamer wil laten zien.quote:
Een meesteres laat jou de hoeken van de slaapkamer zien met haar zweepjes en voorbind dildo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef Inktvisch het volgende:
Leuk zo'n meesteres in bed die ik kapot kan neuken als toyboy zijnde.
ik kan haar wel temmen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Een meesteres laat jou de hoeken van de slaapkamer zien met haar zweepjes en voorbind dildo.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:25 schreef Nikmans het volgende:
Volwassen vrouwen die zelf ook iets doen in de slaapkamer zijn wel
Niet dat ze je iets moeten leren ofzo, maar dat ze zelf ook een idee hebben wat ze fijn vinden
Volgens mij ben jij zo'n vrouw waar ik het over had, die er voor haar leeftijd nog best goed uit ziet! Klopt dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:31 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik ben 32
(bijna 33
)
[..]
Foei!
Moet jij even over de knie knul?!
Ach, jonger kan wel (net zoals ouder) maar niet te jong.
'94, damn toen zat ik op de middelbare
Maar succes met je cougarjacht!
Ouch! 'Voor haar leeftijd'... Begin dertig loop je nog niet met een rollator hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n vrouw waar ik het over had, die er voor haar leeftijd nog best goed uit ziet! Klopt dat?
Misschien iets te direct verwoord maar dat is de appeal wel ja, gewoon niet zo'n onzeker diertjequote:
Nou dat ga ik niet zomaar zeggen over mezelfquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef MultiBanaan het volgende:
Volgens mij ben jij zo'n vrouw waar ik het over had, die er voor haar leeftijd nog best goed uit ziet! Klopt dat?
Nou, die is wel al in de bestelling hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef JamesTKirk het volgende:
Ouch! 'Voor haar leeftijd'... Begin dertig loop je nog niet met een rollator hoor.
probleem is alleen dat ik er erg jong uitzie voor mijn eigen leeftijd. De vrouw in kwestie moet dan helaas wel cougar gevoelens hebben ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef larzzzman het volgende:
[..]
ben zelf 32,vorige vriendin was 20,dat werd hem niet,kinderachtig kutkind
in bestelling? Bij de Kijkshop zag ik 'm voor 80 euro staanquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:26 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nou dat ga ik niet zomaar zeggen over mezelfmaar ik word wel vaak jonger geschat
[..]
Nou, die is wel al in de bestelling hoor
Wat is het probleem?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
probleem is alleen dat ik er erg jong uitzie voor mijn eigen leeftijd. De vrouw in kwestie moet dan helaas wel cougar gevoelens hebben ofzo![]()
![]()
Ik heb regelmatig het bed gedeeld met een vrouw van 42.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die mensen die 'MILF-hunter' roepen beren zich ook geregeld af op MILFsOntken het maar niet hypocrieten
Genoeg ervaringquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig het bed gedeeld met een vrouw van 42.
lekker hoor zo'n oude doos.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik loop op dit moment achter eentje van 41 aan, vrees alleen dat het nergens naartoe gaat maar ach, dan heb ik het iig geprobeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is best een goedequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En het leuke daarvan is dat je je allebei dan toch jong voelt
Kijkshop? Dat is toch alleen om te kijken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:10 schreef Apotheose het volgende:
in bestelling? Bij de Kijkshop zag ik 'm voor 80 euro staanJe hoeft niet eens een te bestellen dus!
is ook niks mis mee, wat ouder en ervaren kan ook best fijn zijn...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zozo, dan ben je leniger dan ik!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Kijkshop? Dat is toch alleen om te kijken?
Dan mag ik hem niet eens meenemen
Kijken kijken niet kopen
Nee hoor, ik raak nog zonder problemen de vloer aan met m'n vingers zonder door m'n knieën te gaan, dus die rollator hoeft voorlopig nog niet
Jij komt niet verder dan je knieën?quote:
Niet zonder m'n rug te brekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan je knieën?![]()
Ik ook, want yogaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik raak nog zonder problemen de vloer aan met m'n vingers zonder door m'n knieën te gaan, dus die rollator hoeft voorlopig nog niet
Hahaquote:
"i'd do her" hehequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
Niks mis met een wat oudere vrouw die er goed uit ziet.
Krachtige woorden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Iemand is mooi of iemand is niet mooi, wat boeit het verder
Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:34 schreef Pluizebol het volgende:
Ik ben nèt 35, maar ik schrik hiervan hoor..
Ik ben en voel me nog laaang niet oud en verlept, dus dat beeld van jouw vriendjes,TS,
klopt niet bepaald!
35 is nog hartstikke jong hoor. Maar ja, pubertjes vinden t al snel oudquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:34 schreef Pluizebol het volgende:
Ik ben nèt 35, maar ik schrik hiervan hoor..
Ik ben en voel me nog laaang niet oud en verlept, dus dat beeld van jouw vriendjes,TS,
klopt niet bepaald!
Dit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |