Ik heb regelmatig het bed gedeeld met een vrouw van 42.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die mensen die 'MILF-hunter' roepen beren zich ook geregeld af op MILFsOntken het maar niet hypocrieten
Genoeg ervaringquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig het bed gedeeld met een vrouw van 42.
lekker hoor zo'n oude doos.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik loop op dit moment achter eentje van 41 aan, vrees alleen dat het nergens naartoe gaat maar ach, dan heb ik het iig geprobeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is best een goedequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En het leuke daarvan is dat je je allebei dan toch jong voelt
Kijkshop? Dat is toch alleen om te kijken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:10 schreef Apotheose het volgende:
in bestelling? Bij de Kijkshop zag ik 'm voor 80 euro staanJe hoeft niet eens een te bestellen dus!
is ook niks mis mee, wat ouder en ervaren kan ook best fijn zijn...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zozo, dan ben je leniger dan ik!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Kijkshop? Dat is toch alleen om te kijken?
Dan mag ik hem niet eens meenemen
Kijken kijken niet kopen
Nee hoor, ik raak nog zonder problemen de vloer aan met m'n vingers zonder door m'n knieën te gaan, dus die rollator hoeft voorlopig nog niet
Jij komt niet verder dan je knieën?quote:
Niet zonder m'n rug te brekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan je knieën?![]()
Ik ook, want yogaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik raak nog zonder problemen de vloer aan met m'n vingers zonder door m'n knieën te gaan, dus die rollator hoeft voorlopig nog niet
Hahaquote:
"i'd do her" hehequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
Niks mis met een wat oudere vrouw die er goed uit ziet.
Krachtige woorden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Iemand is mooi of iemand is niet mooi, wat boeit het verder
Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:34 schreef Pluizebol het volgende:
Ik ben nèt 35, maar ik schrik hiervan hoor..
Ik ben en voel me nog laaang niet oud en verlept, dus dat beeld van jouw vriendjes,TS,
klopt niet bepaald!
35 is nog hartstikke jong hoor. Maar ja, pubertjes vinden t al snel oudquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:34 schreef Pluizebol het volgende:
Ik ben nèt 35, maar ik schrik hiervan hoor..
Ik ben en voel me nog laaang niet oud en verlept, dus dat beeld van jouw vriendjes,TS,
klopt niet bepaald!
Dit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |