SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus die mogen de zooi opruimen? Of wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja geen glowsticks in de buurt van dieren en kinderen, dat vind ik een beetje eng.
En verder is het de tuin van mijn ouders
Oh erg is datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit, ik weet mijn pincode niet meer. Ik heb al 2 foutieve pogingen gedaan op mijn random reader...
Dan ga je zo aan jezelf twijfelen. Irritant! Succes!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit, ik weet mijn pincode niet meer. Ik heb al 2 foutieve pogingen gedaan op mijn random reader...
Ja, doe ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh erg is dat
Even wegleggen dan.
dat heb ik in de supermarkt gehad. Wist het écht niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik er niet bij nadenk, gaan mijn vingers automatisch goed over de toetsen. Als ik bedenk welke pincode ik moet intoetsen, ga ik heel erg twijfelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Praktisch ook een paar dagen voor de vakantieEcht, ik doe dat altijd op de automatische piloot...
Herkenbaar. Ik weet mn pincode dan standaard niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ik er niet bij nadenk, gaan mijn vingers automatisch goed over de toetsen. Als ik bedenk welke pincode ik moet intoetsen, ga ik heel erg twijfelen
Sarabi, heel veel plezier!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo leuk, afstudeerfeestjesIk vind het echt jammer dat ik dat nooit heb gedaan. Mijn HBO bachelor vond ik geen prestatie, voor mijn WO bachelor vond ik het niet boeiend want master was al een heel eind gevorderd. En mijn master heb ik nooit afgemaakt want ziek. Stom dus achteraf.
Oh ja en Sarabi nog heel veel gefeliciteerd! Volgens mij was ik dat nog vergeten. En succes met je jurk en glowsticksWij verwachten natuurlijk foto's!
Dat komt wel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag mag het want de mannen hebben het toch al warm
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn huidige lievelingsjurk ook aanIk word er een beetje bi van geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag mag het want de mannen hebben het toch al warm
Spoilers!
Ik heb mijn huidige lievelingsjurk ook aanop het werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag mag het want de mannen hebben het toch al warm
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Als ik een vent zou zijn zou ik écht een tietenman zijn.
oh dat zou bij ons niet kunnen, denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt best mee
disclaimer
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens lijkt het ingezoomd altijd erger dan het isJaja, tot je per ongeluk een pen laat vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt best mee.
Pennen zijn zoooo twintigste eeuwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, tot je per ongeluk een pen laat vallen.
Dat is de schnit van de jurk, goed he!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
SQ, wat is je taille slan! Ik dacht dat je in die regio forser was.
Ik heb mijn huidige lievelingsjurk ook aanis die jurk ook te swappen op de Tink meet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag mag het want de mannen hebben het toch al warm
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
*zet op lijstje voor nieuwe aanwinst*quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou, een lekker kontje bij een man mag ik ook graag zien, maar mooie schouders/bovenarmen kijk ik ook erg graag naar!
nee maar hij kost niet duur! Www.lindybop.co.ukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is die jurk ook te swappen op de Tink meet??
van die driehoekige??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook heel weinig met "kontjes". Zwemmersruggen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar hij kost niet duur! Www.lindybop.co.uk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |