abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129607731
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:48:20 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_129607773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja geen glowsticks in de buurt van dieren en kinderen, dat vind ik een beetje eng.
En verder is het de tuin van mijn ouders :D
Dus die mogen de zooi opruimen? Of wat? :D
disclaimer
pi_129607796
Nee dat dan weer niet, helaas.....
pi_129607838
Shit, ik weet mijn pincode niet meer. Ik heb al 2 foutieve pogingen gedaan op mijn random reader...
Spoilers!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:50:16 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_129607848
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit, ik weet mijn pincode niet meer. Ik heb al 2 foutieve pogingen gedaan op mijn random reader...
Oh erg is dat _O-
Even wegleggen dan.
disclaimer
pi_129607893
quote:
Dan ga je zo aan jezelf twijfelen. Irritant! Succes!
pi_129607924
STEP AWAY FROM THE RANDOM READER LS!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129607990
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh erg is dat _O-
Even wegleggen dan.
Ja, doe ik ook inderdaad.

Het gaat lekker deze week. Ik heb mijn eigen pincode, die van mijn vriend, die van ons bedrijf en die van mijn vriendin. Dat zijn dus te veel codes!
Van de week bij AH postpunt toetste ik een keer de verkeerde code van de bedrijfspas in. Daarna automaat over de zeik. Bijna een nieuwe pas aangevraagd maar mijn vriend kon wel pinnen. Bij een andere winkel kreeg ik ook een error, terwijl ik 100% zeker de juiste code had ingetoetst. Toen ik bij AH mijn eigen code in moest voeren heb ik een halve minuut naar het ding gestaard voor de code boven kwam drijven.

En nu ik net wil internetbankieren zit ik met de gedachte dat ik mijn code niet moet vergeten in mijn hoofd en toets ik prompt mijn pincode van 10 jaar geleden in... Fuck!
Spoilers!
pi_129608015
Praktisch ook een paar dagen voor de vakantie :') Echt, ik doe dat altijd op de automatische piloot...
Spoilers!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:00:51 #10
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129608205
quote:
dat heb ik in de supermarkt gehad. Wist het écht niet meer :') gelukkig had ik nog een andere pinpas bij me :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129608416
Spannend allemaal. Sarabi *O* Veel plezier in ieder geval.

Wat is ijskoude watermeloen toch godenvoedsel met dit weer :9
En dan nu naar de sportschool :') Zal wel lekker warm zijn :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:08:57 #12
5428 crew  miss_sly
pi_129608451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Praktisch ook een paar dagen voor de vakantie :') Echt, ik doe dat altijd op de automatische piloot...
Als ik er niet bij nadenk, gaan mijn vingers automatisch goed over de toetsen. Als ik bedenk welke pincode ik moet intoetsen, ga ik heel erg twijfelen :')

Sarabi, heel veel plezier!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129608664
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als ik er niet bij nadenk, gaan mijn vingers automatisch goed over de toetsen. Als ik bedenk welke pincode ik moet intoetsen, ga ik heel erg twijfelen :')

Sarabi, heel veel plezier!
Herkenbaar. Ik weet mn pincode dan standaard niet meer :')
pi_129608878
IK HEB 'M! IK HEB 'M!I K HEB 'M! IK HEB 'M!I K HEB 'M! IK HEB 'M!

Ik wist om en nabij de route op het pinpad, in hoeverre ik verschillende cijfers heb en welke cijfers er in ieder geval wel en niet inzitten. Deductie ftw!

*O* *O* *O* *O*
Spoilers!
pi_129609105
Dankjewel Isa :)

Net een half uur gehoepeld.
De komende uren ga ik niet meer bewegen, daarna koud douchen en hopen dat ik niet uit mijn nieuwe jurkje zweet.
pi_129609140
Sowieso iedereen bedankt voor het plezier wensen *O* had er een paar gemist :@

en yay voor L_S!
pi_129609270
Zo leuk, afstudeerfeestjes O+ Ik vind het echt jammer dat ik dat nooit heb gedaan. Mijn HBO bachelor vond ik geen prestatie, voor mijn WO bachelor vond ik het niet boeiend want master was al een heel eind gevorderd. En mijn master heb ik nooit afgemaakt want ziek. Stom dus achteraf.

Oh ja en Sarabi nog heel veel gefeliciteerd! Volgens mij was ik dat nog vergeten. En succes met je jurk en glowsticks O+ Wij verwachten natuurlijk foto's!
Spoilers!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:35:32 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129609393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo leuk, afstudeerfeestjes O+ Ik vind het echt jammer dat ik dat nooit heb gedaan. Mijn HBO bachelor vond ik geen prestatie, voor mijn WO bachelor vond ik het niet boeiend want master was al een heel eind gevorderd. En mijn master heb ik nooit afgemaakt want ziek. Stom dus achteraf.

Oh ja en Sarabi nog heel veel gefeliciteerd! Volgens mij was ik dat nog vergeten. En succes met je jurk en glowsticks O+ Wij verwachten natuurlijk foto's!
:Y

Have fun sarabi!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129609423
Ik wist eerst helemaal niet dat er zoiets was als afstudeerfeestjes.
Totdat alle vrienden van mijn vriend klaar waren.
Voor mijn BA heb ik het ook niet gedaan (heb het diploma zelfs niet opgehaald, vond het zo niet belangrijk).

En hopelijk worden er wel wat foto's gemaakt.
De meeste mensen in mijn omgeving zijn niet zo van de foto's, maar ik ga ze stalken.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:36:51 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_129609434
PICS VAN DE JURK!!
disclaimer
pi_129609456
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
PICS VAN DE JURK!!
Dat komt wel goed ;)
Ben waarschijnlijk wel pas zondag weer echt online dus dan moeten jullie nog even wachten.
pi_129609464
In Maleisië zaten bij sommige pinautomaten de toetsen in omgekeerde volgorde. Was ook leuk, voor iemand die bewust een pincode volgens de route van de toetsen heeft gekozen :').

-1,5 in een week *O*. Zal dus ook nog wat vliegvocht bij hebben gezeten, maar toch. Nog een have kilo en ik zit weer op het punt waar ik trots was voor de vakantie. Eigenlijk zou ik nog -10 moeten voor 7 september, maar omdat ik tijdens de vakantie niet af ben gevallen gaat dat denk ik niet meer lukken. Of dat weet ik wel zeker :'). Dus we gaan maar voor zoveel mogelijk.

Oh en ik ben weer herenigd met m'n favoriete muesli, dus ontbijt was een feestje O+. Nu weer gauw terug naar m'n ventilator en koele slaapkamer, met een seizoen game of thrones.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:38:41 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_129609492
Ik heb mijn huidige lievelingsjurk ook aan :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag mag het want de mannen hebben het toch al warm :{w
disclaimer
pi_129609536
Oja

SPOILER
pi_129609542
:9.

Als ik een vent zou zijn zou ik écht een tietenman zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')