SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar jij bent overal bang voor dus dat neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch bang dat Eriksen nog vertrekt
Ik ben voornamelijk bang dat het 1 dag voor de deadline allemaal weer gebeurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch bang dat Eriksen nog vertrekt
de sansoufi van VBL is 't een beetje hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent overal bang voor dus dat neem ik niet serieus.
Goed tegenargument.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent overal bang voor dus dat neem ik niet serieus.
Ik zou op dit moment geen aankoop weten die Eriksen goed kan vervangen hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk bang dat het 1 dag voor de deadline allemaal weer gebeurt.
Als ie gaat, laat hem dan nu gaan, iig nog een beetje tijd voor een aankoop.
Dan nog, dan kan je (ik roep echt ff wat hoor) Fischer daar neerzetten en een aankoop doen voor die positie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed tegenargument.
[..]
Ik zou op dit moment geen aankoop weten die Eriksen goed kan vervangen hoor.
Ze hebben toch ook een interne deadline? Ik meen dat Overmars zoiets had gezegd, na die interne deadline mag sowieso niemand meer vertrekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk bang dat het 1 dag voor de deadline allemaal weer gebeurt.
Als ie gaat, laat hem dan nu gaan, iig nog een beetje tijd voor een aankoop.
Ja en jij denkt dat ze zich daar aan houden als Tottenham 20 miljoen biedt zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een interne deadline? Ik meen dat Overmars zoiets had gezegd, na die interne deadline mag sowieso niemand meer vertrekken.
Sja, dat kunnen ze roepen, maar als er opeens dikke aanbiedingen komen gaan ze toch wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een interne deadline? Ik meen dat Overmars zoiets had gezegd, na die interne deadline mag sowieso niemand meer vertrekken.
Ik ben niet overtuigd in Fischer als een goede halfspeler, is veel te aanvallend daarvoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, dan kan je (ik roep echt ff wat hoor) Fischer daar neerzetten en een aankoop doen voor die positie.
Ik riep maar ff wat, ging niet om Fischer an sich, maar gewoon dat je dan nog kan schuiven in je elftal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd in Fischer als een goede halfspeler, is veel te aanvallend daarvoor.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat ze zich daar aan houden als Tottenham 20 miljoen biedt zo.
Sowieso zou ik me niet te druk maken als ik jullie was. Al vertrekt er nu iemand, jullie beginnen toch pas na de winterstop met voetballen. Kan je mooi in de wintertransfertijd een vervanger halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat kunnen ze roepen, maar als er opeens dikke aanbiedingen komen gaan ze toch wel.
Anders zit je met een ongemotiveerde Eriksen, nou dan kan je beter met 10 man spelen.
Ja maar je gaat er altijd op achteruit natuurlijk. En we hebben natuurlijk liever dat ze nog een paar stappen gaan maken als team. Sowieso meer spektakel enzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik riep maar ff wat, ging niet om Fischer an sich, maar gewoon dat je dan nog kan schuiven in je elftal.
De Boer ziet op termijn Fischer wel als mogeloijkheid voor een halfplaats. Maar inderdaad, laat em eerst nog maar een jaar op linksbuiten zichzelf ontwikkelen en zorgen dat de ondergrens omhoog gaat. Maar dat gaat wel goed komen als je de interviews leest. Heel bewust bezig met z'n eigen ontwikkeling en rol binnen het elftal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd in Fischer als een goede halfspeler, is veel te aanvallend daarvoor.
Als er niemand vertrekt gaat de eerste seizoenshelft ook wel goed komen hoor. Beetje rouleren en dan komt het goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Sowieso zou ik me niet te druk maken als ik jullie was. Al vertrekt er nu iemand, jullie beginnen toch pas na de winterstop met voetballen. Kan je mooi in de wintertransfertijd een vervanger halen.
Serero, Klaassen en Andersen volgens mij. Dan maar hopen op Andersen. Want Serero is te speels en Klaassen kan er niks van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef Devv het volgende:
De Boer heeft volgens mij al aangegeven vrijwel zeker geen vervanger voor Eriksen te halen mocht hij nu nog vertrekken. Het maakt dus feitelijk niet meer uit of hij nu- of een dag voor het verstrijken van de deadline vertrekt.
Ik ga er wel vanuit dat Frank de boel scherp houdt bij Ajax. En met die concurrentiestrijd overal moeten ze vechten voor hun plek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel weer de doemdenker zijn, maar ik denk dat Ajax tegen gaat vallen.
Ik heb gewoon het gevoel dat er een aantal spelers klaar zijn met nederland en teleurgesteld dat ze geen transfer hebben gehad. Kunnen ze allemaal wel dapper roepen dat ze zich op Ajax gaan focussen, maar onderbewust.....
Maar goed, ik hoop uiteraard dat ik ernaast zit en het alleen maar beter gaat worden.
Ik zal zo weer nokken hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat Frank de boel scherp houdt bij Ajax. En met die concurrentiestrijd overal moeten ze vechten voor hun plek.
Dan raken ze hun plek kwijt en kunnen ze een mooie transfer helemaal wel vergeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal zo weer nokken hoor.
Maar vechten voor je plek als het je toch niet meer zo boeit is lastig.
I know, en ik zei al. het is nergens op gebaseerd en ik hoop ook dat ik ernaast zitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan raken ze hun plek kwijt en kunnen ze een mooie transfer helemaal wel vergeten.
Ik denk niet dat Ajax nog een paar Miki's wil riskeren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan raken ze hun plek kwijt en kunnen ze een mooie transfer helemaal wel vergeten.
We hebben niet nog een speler die zoveel heeft gekostquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax nog een paar Miki's wil riskeren.
Ik denk ook dat je er naast zit, het is alleen maar prettig dat ze Ajax niet verruilen voor de Norwichen van deze wereldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat er een aantal spelers klaar zijn met nederland en teleurgesteld dat ze geen transfer hebben gehad. Kunnen ze allemaal wel dapper roepen dat ze zich op Ajax gaan focussen, maar onderbewust.....
Maar goed, ik hoop uiteraard dat ik ernaast zit en het alleen maar beter gaat worden.
In normale omstandigheden zou ik wel een grote uitslag gaan, maar het is toch wel warm, en het dak schijnt weer dicht te gaan omdat er misschien onweer komtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef Robs234 het volgende:
Hoop vanavond op een mooie pot, maar wel eenrichtingsverkeer als het even kan.
Mooi moment om de serie van Roda JC te doorbreken, ze zijn namelijk het langst ongeslagen van alle eredivisieclubs in de eerste wedstrijd (8 seizoenen op rij)
las dat het AD had geschreven dat het dak toch open bleef.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
In normale omstandigheden zou ik wel een grote uitslag gaan, maar het is toch wel warm, en het dak schijnt weer dicht te gaan omdat er misschien onweer komt, dus tropische omstandigheden, gewoon 3 punten pakken, dan ben ik dik tevreden.
Ja, want het AD is zo goed geinformeerd over Ajax...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
las dat het AD had geschreven dat het dak toch open bleef.
Ik zeg toch niet dat je er met de volle zekerheid op af moet gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want het AD is zo goed geinformeerd over Ajax...
Dat zeker, wat moet je bij dat soort kutclubs vraag ik me altijd af. tuurlijk je gaat meer verdienen, maar je wil toch ook CL spelen etc?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je er naast zit, het is alleen maar prettig dat ze Ajax niet verruilen voor de Norwichen van deze wereld
Ben ik wel met je eens maar als jij 3 keer je huidige salaris kan verdienen bij een minder aansprekend bedrijf zeg je waarschijnlijk ook geen nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeker, wat moet je bij dat soort kutclubs vraag ik me altijd af. tuurlijk je gaat meer verdienen, maar je wil toch ook CL spelen etc?
dak dicht? Dan kun je de ambulances vast klaar zetten volgens mij met dit weer, dan wordt het echt een snelkookpan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
In normale omstandigheden zou ik wel een grote uitslag gaan, maar het is toch wel warm, en het dak schijnt weer dicht te gaan omdat er misschien onweer komt, dus tropische omstandigheden, gewoon 3 punten pakken, dan ben ik dik tevreden.
Tuurlijk, maar het is niet dat ze nu arm zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar als jij 3 keer je huidige salaris kan verdienen bij een minder aansprekend bedrijf zeg je waarschijnlijk ook geen nee.
Klopt, toch zijn er nog genoeg die er wel voor kiezen (Bony o.a.)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeker, wat moet je bij dat soort kutclubs vraag ik me altijd af. tuurlijk je gaat meer verdienen, maar je wil toch ook CL spelen etc?
Ligt er natuurlijk wel aan of je vervolgens na 3 jaar nergens anders meer aan de bak komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar als jij 3 keer je huidige salaris kan verdienen bij een minder aansprekend bedrijf zeg je waarschijnlijk ook geen nee.
Als je in die 3 jaar financieel binnen ben heb je vast 1 probleem opgelost.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan of je vervolgens na 3 jaar nergens anders meer aan de bak komt.
Ze zijn niet wanhopig om een transfer te maken anders hadden ze er alledrie makkelijk één kunnen maken. Spelers van Ajax willen ook naar een bepaalde club, die komen niet altijd zomaar voorbij. Dan liever nog een jaar bij Ajax en dat is echt geen straf met CL en een mogelijkheid tot een uniek record van 4 landskampioenschappen achter elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
dak dicht? Dan kun je de ambulances vast klaar zetten volgens mij met dit weer, dan wordt het echt een snelkookpan.
Bony is echt een broodvoetballer, is helemaal niets mis mee en met een beetje geluk speelt hij volgend seizoen weer op een wat hoger niveau.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, toch zijn er nog genoeg die er wel voor kiezen (Bony o.a.)
Klote voor de speler is dat niet-vertrekken vaak door de clus ook als negatief wordt uitgelegd in zulke gevallen, aangezien zij op dat moment inkomsten missen (zie bijvoorbeeld die blonde nicht van PSV).
Ja, dat is natuurlijk wel een aspect waar het beroep van de voetballer afwijkt van 'normale banen'. Volgens mij zijn er weinig Russische bedrijven die er niet toe doen maar toch enorme salarissen bieden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je in die 3 jaar financieel binnen ben heb je vast 1 probleem opgelost.
Een actifry is geen snelkookpan...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenissen wel hoor.
Nee, maar dit lijkt er wel meer op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een actifry is geen snelkookpan...
Prachtig, die lamellenhoeken. En een stadion in het centrum van de stadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook, komop fnoorders mogen iets zeggen over het stadion, psvers moeten echt niet mans komen doen.
van wie is die grond? Van ons allemaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Prachtig, die lamellenhoeken. En een stadion in het centrum van de stad![]()
![]()
Op hele dure grond ook nog, trouwens.
Mooi toch, club van het volkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
van wie is die grond? Van ons allemaal
Echt het centrum is het natuurlijk niet voor zover Eindhoven dat überhaupt heeft, ik vind het wel een leuk stadion, enige min vind ik wel die steunpalen achter het doel die het zicht belemmeren, die dak ophanging zouden ze anders moeten doen.quote:
Swansea is toch best een mooie club? Beter dat dan naar Rusland imo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bony is echt een broodvoetballer, is helemaal niets mis mee en met een beetje geluk speelt hij volgend seizoen weer op een wat hoger niveau.
Klopt, ik zat ooit hoog in de hoek en dan zit je schuin achter zo'n pilaar. Het zijn maar een paar plaatsen die er last van hebben (worden ook als laatste verkocht).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt het centrum is het natuurlijk niet voor zover Eindhoven dat überhaupt heeft, ik vind het wel een leuk stadion, enige min vind ik wel die steunpalen achter het doel die het zicht belemmeren, die dak ophanging zouden ze anders moeten doen.
mwah, gewoon een middelmatig ploegje natuurlijk. Die Bony had gewoon naar Liverpool ofzo gemoeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Swansea is toch best een mooie club? Beter dat dan naar Rusland imo.
Daar gaat hij vast volgend jaar heen voor 40 miljoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, gewoon een middelmatig ploegje natuurlijk. Die Bony had gewoon naar Liverpool ofzo gemoeten natuurlijk.
twitter:433NL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 11:01:20Christian Eriksen vliegt volgens Caught Offside vandaag naar Liverpool. Opvallend: hij zit ook bij selectie #ajarod. http://t.co/MGyn4SFyyX reageer retweet
Volgens Caught Offside zouden de clubs er al uit zijn zelfs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:25 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:433NL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 11:01:20Christian Eriksen vliegt volgens Caught Offside vandaag naar Liverpool. Opvallend: hij zit ook bij selectie #ajarod. http://t.co/MGyn4SFyyX reageer retweet
bronquote:Exclusive: Liverpool Set to Complete £18m Deal to Sign Ajax Playmaker Christian Eriksen
Danish starlet to discuss personal terms and undergo a medical on Merseyside on Friday.
Liverpool are on the verge of sealing a move for coveted Ajax midfield player Christian Eriksen after reportedly agreeing an £18 million fee with the Eredivisie champions for their star man.
The Merseyside giants have been keeping close tabs on a number of attacking midfield targets throughout the entire summer transfer window as head coach Brendan Rodgers prepares for life at Anfield without wantaway front man Luis Suarez next season.
n fact, only recently the Northern Irishman told the London Evening Standard that: “”We probably need a bit more support – that extra bit of quality – at the top end of the field and that’s something we’ll look out for.”
However, having missed out on first-choice attacking target Henrik Mkrtchyan after the Armenia international opted to join Borussia Dortmund instead for £23.6m earlier this month, Rodgers has since turned his focus back to the twinkle-toed Denmark international.
Eriksen, whose current contract at the Amsterdam ArenA runs only until June 30 2014, has so far steadfastly refused to put pen to paper on the new deal that the Dutch giants have had on the table for him since the turn of the year in the hope of sealing his dream move to Anfield.
And now it appears as though those hopes have been fulfilled after the Reds and Ajax reached an agreement late on Wednesday night in London over the transfer of the 21-year-old, with the player himself now expected to travel to Merseyside on Friday to discuss personal terms on a five-year, £80,000-per-week deal and undergo a medical.
Kutgeruchten altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:25 schreef sonnyspek het volgende:
Hoewel de prijs prachtig zou zijn voor een 1 jarig contract hoop ik hem toch bij een andere club te zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Caught Offside zouden de clubs er al uit zijn zelfs.
Geen idee hoe betrouwbaar die verder zijn.
[..]
bron
Ik begrijp wel dat de topclubs niet meer zo happig zijn om de topscorer uit de eredivisie vast te leggen. Het zegt geen kut natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, gewoon een middelmatig ploegje natuurlijk. Die Bony had gewoon naar Liverpool ofzo gemoeten natuurlijk.
Dat is waar en zo speelt hij zich toch in de kijkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat de topclubs niet meer zo happig zijn om de topscorer uit de eredivisie vast te leggen. Het zegt geen kut natuurlijk.
Nouja... topclub. Het is meer dat Liverpool de afgelopen jaren al ontelbare miljoenen voor aanvallers heeft neergelegd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat de topclubs niet meer zo happig zijn om de topscorer uit de eredivisie vast te leggen. Het zegt geen kut natuurlijk.
De laatste eredivisie topscorer die het ECHT gemaakt heeft in het buitenland is ook al weer even geleden ja. Huntelaar denk ik, en zelfs die heeft het niet echt laten zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die moest gewoon weg bij Real omdat er weer nieuwe 'sterren' moesten komen. Deed het nog niet eens zo slecht daar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
De laatste eredivisie topscorer die het ECHT gemaakt heeft in het buitenland is ook al weer even geleden ja. Huntelaar denk ik, en zelfs die heeft het niet echt laten zien.
Je vergeet voor het gemak Suarez maar? Oké hij speelt nog steeds bij Liverpool, maar een naam heeft hij wel gemaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
De laatste eredivisie topscorer die het ECHT gemaakt heeft in het buitenland is ook al weer even geleden ja. Huntelaar denk ik, en zelfs die heeft het niet echt laten zien.
Suarezquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat kan echt niet lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef Devv het volgende:
Ga je net zien dat ze het dak vanavond dicht doen.
Nee, geen noodweer op de radar of ook maar een regendruppel. Was de wedstrijd op zondag zat het er dik inquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef Devv het volgende:
Ga je net zien dat ze het dak vanavond dicht doen.
kan je er minder goed mee gooienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef handboek het volgende:
Waarom wel een flesje, maar geen dop?
heb t ook niet bedachtquote:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 13:16:24Het dak van de ArenA blijft vanavond open bij Ajax - Roda JC. (uiteraard onder voorbehoud). #ajax #ajarod http://t.co/z3UkBv8YuJ reageer retweet
Derkie gaat vaak huilen als die lompe Schotten hem platbeukenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Derkie met zijn gejank, man man man
Snap ik, maar als dit werkelijk de reden is vind ik het een beetje kinderachtig. Ik zou uit protest die dop op een niet nader te noemen donkere plek meenemen het stadion in en dan heel de wedstrijd die dop omhoog houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb t ook niet bedachttwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 13:16:24Het dak van de ArenA blijft vanavond open bij Ajax - Roda JC. (uiteraard onder voorbehoud). #ajax #ajarod http://t.co/z3UkBv8YuJ reageer retweet
18 x 1.3 = 23.4quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef Tyron het volgende:
18 miljoen pond voor Eriksen?
Is 21 miljoen oid toch
Quote vanaf een Celtic forum:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Derkie gaat vaak huilen als die lompe Schotten hem platbeuken
quote:Jesus, did he have to tell all of Scottish football that he had a cracked back? How many games will it take for some dunderheid to aim a size 12 in there?
kuuuu. Zie net dat de wisselkoers is gedaald. Is nu inderdaad nog maar bijna 21 milquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou een mooi bedrag zijn maar eriksen moet blijven
Had ik toch gelijk, maar dat is niets nieuws.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef handboek het volgende:
[..]
kuuuu. Zie net dat de wisselkoers is gedaald. Is nu inderdaad nog maar bijna 21 mil
wisselkoers is nu 1.15.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk, maar dat is niets nieuws.
Het was geen poging tot dissen hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:30 schreef handboek het volgende:
[..]
wisselkoers is nu 1.15.
Waarom zo doen swa? relaxxxxx. We zijn allemaal ajacieden, no need to diss, liever samen ploppen oid.
Ben slecht in straattaal maar het betekent iets in de trand van dat je niet zo tof moet voordoen. Gewoon normaal, dan houden we van je.
aan de rand van de dorpskernquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Prachtig, die lamellenhoeken. En een stadion in het centrum van de stad![]()
![]()
Op hele dure grond ook nog, trouwens.
Denk dat niet veel fans zijn naam op de achterkant van een shirtje zettenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Quote vanaf een Celtic forum:
[..]
Ik zei net al, ik ben slecht in straattaal. Geen zin in dit gelul, is te warm. JODEN, JODEN!!!!quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik ben slecht in straattaal. Geen zin in dit gelul, is te warm. JODEN, JODEN!!!!
Gaat niet gebeuren, ik zal dat neefje even een flinke knal verkopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef handboek het volgende:
Trouwens even wat anders. Het neefje van mijn vriendin ( Is fan van utrecht) kwam laatst met het nieuws dat Fc Utrecht Hoesen voor een jaar zou huren. Hij was hier heilig van overtuigd. Lijkt mij nonsens maar weten jullie hier meer van?
Lijkt mij grote onzin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef handboek het volgende:
Trouwens even wat anders. Het neefje van mijn vriendin ( Is fan van utrecht) kwam laatst met het nieuws dat Fc Utrecht Hoesen voor een jaar zou huren. Hij was hier heilig van overtuigd. Lijkt mij nonsens maar weten jullie hier meer van?
Heb later op de avond hem in het zwembad gegooid met zijn fuktrecht shirt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik zal dat neefje even een flinke knal verkopen als ik jou was.
En ik neem aan dat hij er nooit meer uit kwam?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef handboek het volgende:
[..]
Heb later op de avond hem in het zwembad gegooid met zijn fuktrecht shirt.
Ja met een oorontsteking, ik nu helaas ook.... Water in het zwembad lijkt me achteraf gezien niet al te fris te zijn geweest...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En ik neem aan dat hij er nooit meer uit kwam?
Iets over die club uit Luxemburg zeggen lijkt me genoeg toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:40 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja met een oorontsteking, ik nu helaas ook.... Water in het zwembad lijkt me achteraf gezien niet al te fris te zijn geweest...
Toen moest hij bijna janken... Wel lachenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iets over die club uit Luxemburg zeggen lijkt me genoeg toch?
Ook een hint naar de club?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef Catch22- het volgende:
de zaakwaarnemer van Sana zegt dat er serieuze interesse is voor hem...
Denemarken, naar het schijnt. Blijft gewoon denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook een hint naar de club?
Denken we hierbij aan het niveau Differdange/Utrecht, of het niveau Rijnsburgse Boys?
Zolang we geen degelijke buitenspelers hebben of gaan halen, kan hij maar beter blijven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denemarken, naar het schijnt. Blijft gewoon denk ik.
Helemaal niet, als we vanavond verliezen hebben we het kampioenschap nog steeds in eigen hand!quote:
Twee wedstrijden voor het einde kampioenquote:
Lijfsbehoud wordt nog lastig zat deze competitie, PSV is mijlen verder dan Ajax volgens de voetbalpers en de kenners op FOK!.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:09 schreef Mavcovic het volgende:
Vanavond kunnen we ons 3 punten los spelen van de degradatiezone!
Het wordt kiele-kiele.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijfsbehoud wordt nog lastig zat deze competitie, PSV is mijlen verder dan Ajax volgens de voetbalpers en de kenners op FOK!.
Tijd voor wat paniekaankopen na vanavond lijkt me.quote:
Sulejmani terugkopen voor 30 miljoen. En alleskunner Tainio halen. En Mido als pinchhitter, mits hij boven de 100 kg zit. Anders is hij te licht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijd voor wat paniekaankopen na vanavond lijkt me.
Allereerst die prutser de Boer er uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sulejmani terugkopen voor 30 miljoen. En alleskunner Tainio halen. En Mido als pinchhitter, mits hij boven de 100 kg zit. Anders is hij te licht.
Waar is atouba?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sulejmani terugkopen voor 30 miljoen. En alleskunner Tainio halen. En Mido als pinchhitter, mits hij boven de 100 kg zit. Anders is hij te licht.
Klopt. En omdat wij geen spelerswisselingen hebben, zijn we nu degradatiekandidaat nummer 1 naar het schijnt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijfsbehoud wordt nog lastig zat deze competitie, PSV is mijlen verder dan Ajax volgens de voetbalpers en de kenners op FOK!.
Gelijk Jol terughalen, die koopt tenminste spelers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allereerst die prutser de Boer er uit.
Precies, met een jong team heeft er nog nooit een team de CL gewonnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelijk Jol terughalen, die koopt tenminste spelers.
Gewoon 10 miljoen aan hem geven, dan haalt hij wel goede buitenspelers. Worden we dik kampioen en spelen we Real helemaal weg dit jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, met een jong team heeft er nog nooit een team de CL gewonnen.
Hij komt er wel uit ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 10 miljoen aan hem geven, dan haalt hij wel goede buitenspelers. Worden we dik kampioen en spelen we Real helemaal weg dit jaar
Draai de Jong en Eriksen om en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:17 schreef Willewa het volgende:
Fischer - Siggy - Bojan
De Jong - Schone - Eriksen
Blind - Moisander - Toby - Rhijn
Vermeer
Zal het weer worden lijkt me? Of was de opstelling al ergens opgedoken?
4-1 denk ik.
Ochja ofcourse, sleepy @ work ;pquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Draai de Jong en Eriksen om en je hebt gelijk.
En Hoesen i.p.v. Kolbeinn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Tyron het volgende:
Al zou ik liever Boilesen zien dan Blind.
Weinig mis met Blind, maar inderdaad liever Boilesen. Door het weer wordt Blind trouwens n'og trager ..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Tyron het volgende:
Al zou ik liever Boilesen zien dan Blind.
Blind heeft het goed gedaan hoor, maar wanneer ik Boilesen zie spelen dan zie je gewoon meteen dat hij een klasse beter is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weinig mis met Blind, maar inderdaad liever Boilesen. Door het weer wordt Blind trouwens n'og trager ..
Sowieso.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blind heeft het goed gedaan hoor, maar wanneer ik Boilesen zie spelen dan zie je gewoon meteen dat hij een klasse beter is.
Gewoon in zwembroek gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef Shreyas het volgende:
Nou het is totaal niet warm meer vandaag dus van de hitte zullen ze in de Arena geen last hebben gelukkig
Ik had het over de spelersquote:
Ik heb je gemistquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen ziet Tyron zo vaker bedoel je.
Nee dat bedoelde ik niet, anders had ik dat wel gezegd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen ziet Tyron zo vaker bedoel je.
Autist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet, anders had ik dat wel gezegd.
Nee, ik stuur nooit DM's wanneer ik een ban heb.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Was jij niet die vage vent die mij DM's ging sturen toen je een ban had?
16 okt 2012 @ 14:34:59quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, ik stuur nooit DM's wanneer ik een ban heb.
Ik heb namelijk nooit een ban.
Handig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
16 okt 2012 @ 14:34:59
Tyron > Amoeba
vanaf nu ben jij mijn kloon
nee dit is geen droom ik bestuur jou vanuit de dm wereld
jij dient naar mij te luisteren
ik ben jou meester
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tyron > Amoeba
ik ben jou meester
Tyron is ook een apart ventje. Maarja, ROC doet weinig goeds met mensenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tyron > Amoeba
ik ben jou meester
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron is ook een apart ventje. Maarja, ROC doet weinig goeds met mensen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron is ook een apart ventje. Maarja, ROC doet weinig goeds met mensen.
Dat heet geheugen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het meer apart dat jij het nog kan herinneren
Ik heb een sterk geheugen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het meer apart dat jij het nog kan herinneren
Uh oke, en dat hij er dus een fuck om geeft. Anders vergeet je zulke bullshit wel.quote:
Dat hoeft niet waar te zijn. Feit dat ik het me kan herinneren impliceert uiteraard niet dat ik me er wat van aantrok. Je kunt zelf mijn reacties (op DM) wel nazoeken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh oke, en dat hij er dus een fuck om geeft. Anders vergeet je zulke bullshit wel.
Best triest.
Euhm, ik onthou meestal gwn alles, ook de bullshit dingen dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh oke, en dat hij er dus een fuck om geeft. Anders vergeet je zulke bullshit wel.
Best triest.
Ik vergeet de bullshit dingen liever, zijn niet het onthouden waard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, ik onthou meestal gwn alles, ook de bullshit dingen dus.
Vergeten is geen keuze, besef dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vergeet de bullshit dingen liever, zijn niet het onthouden waard.
Goede conversatie dit.
Tja, mijn geheugen is gwn te goed, een vloek en een zege hehquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vergeet de bullshit dingen liever, zijn niet het onthouden waard.
Goede conversatie dit.
Voor mij wel, als ik iets een keer tegenkom en ik besteed er verder geen aandacht aan. Dan is het zo vergeten.quote:
Dat is ook het verschil tussen mensen met een average geheugen en mensen met een goed geheugen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor mij wel, als ik iets een keer tegenkom en ik besteed er verder geen aandacht aan. Dan is het zo vergeten.
Maar oke, laten we weer ontopic gaan.
Oke, is goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is ook het verschil tussen mensen met een average geheugen en mensen met een goed geheugen.
Hij vertelt ook weer niks nieuws.quote:Cruijff: 'We maken bij Ajax momenteel grote stappen'
Ajax begint vrijdagavond aan het seizoen dat tot de vierde opeenvolgende titel moet leiden. Johan Cruijff stond aan de basis van de fluwelen revolutie van de Amsterdammers en benadrukt dat er dit seizoen onder succestrainer Frank de Boer opnieuw een stap gemaakt moet worden.
'Er staat nu niet alleen een kwalitatief goede basisploeg, maar óók een heel brede selectie', vertelt Cruijff aan Voetbal International. 'We willen op veel fronten strijden en ook Jong Ajax wacht in de Jupiler League een nieuwe uitdaging. We maken momenteel grote stappen.'
'Voor de talentontwikkeling is het heel belangrijk dat het beloftenteam op een hoger niveau gaat spelen', vervolgt Cruijff. 'In het eerste elftal mág je als jong talent meedoen. Maar in Jong Ajax móét een jong talent goed spelen.'
Volgens Cruijff is het een kwestie van aanhaken of afvallen. 'Iedereen zal zich dit seizoen weer verder moeten ontwikkelen. Van de beste spelers in het eerste elftal tot de reserves van Jong Ajax. Ze hebben geen keus. Het succes van de vorige drie seizoenen was prachtig, maar je moet altijd vooruitgang willen boeken. Met deze spelersgroep en deze staf moet dat lukken.' (Simon Zwartkruis)
Gaat helaas niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:40 schreef Syntix het volgende:
We hopen op Hoesen natuurlijk vanavond of niet Ajacieden?
Het zou leuk zijn, al heb ik nog steeds alle vertrouwen in Sigthorssonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:40 schreef Syntix het volgende:
We hopen op Hoesen natuurlijk vanavond of niet Ajacieden?
Poulsen.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 18:51:13Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Poulsen, De Jong, Eriksen; Bojan, Sigthórsson, Fischer. #ajarod reageer retweet
twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 18:48:45Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Eriksen, De Jong, Poulsen; Bojan, Sigthórsson, Fischer #ajarod reageer retweet
Schone deed dat niet helemaal lekker tegen AZ, benieuwd hoe Poulsen het doet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:52 schreef TJV het volgende:
Poulsen.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 18:51:13Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Poulsen, De Jong, Eriksen; Bojan, Sigthórsson, Fischer. #ajarod reageer retweet
![]()
Nou nee, Schone moet gewoon als half worden ingezet. Zoals het er nu naar uitziet moet Bazoer of Lobotka daar gewoon achter komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Syntix het volgende:
Ach even winnen, zodat Poulsen ook weer weet hoe het moet![]()
We hadden natuurlijk liever Schöne gezien en Hoesen, maar we kunnen niet alles hebben.
Hoi Paul, moet dat nou?quote:
Vind ik juist niet erg. Vorige week was Schöne erg matig op de CVM, veel passes die misgingen en daaruit kwamen wel eens erg gevaarlijke counters.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik juist niet erg. Vorige week was Schöne erg matig op de CVM, veel passes die misgingen en daaruit kwamen wel eens erg gevaarlijke counters.
Ik snap niet dat Ajax met een CVM speelt en niet met een CAM.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik juist niet erg. Vorige week was Schöne erg matig op de CVM, veel passes die misgingen en daaruit kwamen wel eens erg gevaarlijke counters.
Moet je wel een spits hebben die echt alles erin schiet, anders verlies je 9-6.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:25 schreef Amoeba het volgende:
I mean
Fischer - Eriksen - De Jong
M.i. prima middenveld.
Worden dan basketbaluitslagen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Ajax met een CVM speelt en niet met een CAM.
Met CVM is beter voor de opbouw.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Ajax met een CVM speelt en niet met een CAM.
Eerst even lekker op de bank een wedstrijdje en dan een terrasje pakken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:56 schreef _NZT_ het volgende:
Dacht ff lekker te kijken via Unibet, maar toch geen livestream... Kan vanavond niet naar de kroeg :S. KAK
Hier dus geen Eredivisie live meer...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst even lekker op de bank een wedstrijdje en dan een terrasje pakken.
Ik heb voor zestien euro een maandje go genomen. Eens kijken hoe dat bevalt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier dus geen Eredivisie live meer...
Ik krijg elke keer een beetje aids van die aannames, tering zeg. Hoesen a.u.b.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Word echt moe van Sigthorsson zeg. Bakt er helemaal niks meer van, elke bal schiet 2 meter van z'n voet af bij een aanname.
Begint wel een beetje lachwekkend te worden bij hem ja... beschamend voor een voetballer!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Word echt moe van Sigthorsson zeg. Bakt er helemaal niks meer van, elke bal schiet 2 meter van z'n voet af bij een aanname.
Zolang alleen de aannames van Hoesen beter zijn heeft het nog geen nut om met hem te spelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer een beetje aids van die aannames, tering zeg. Hoesen a.u.b.
Dan gaan we er voetballend op vooruit en zullen we zeker meer kansen creëren. Wat is nu de toegevoegde waarde van Sigthorsson dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang alleen de aannames van Hoesen beter zijn heeft het nog geen nut om met hem te spelen
Het is een stoorzender, het voegt vrij weinig toe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we er voetballend op vooruit en zullen we zeker meer kansen creëren. Wat is nu de toegevoegde waarde van Sigthorsson dan?
Bron dat we meer kansen creëren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we er voetballend op vooruit en zullen we zeker meer kansen creëren. Wat is nu de toegevoegde waarde van Sigthorsson dan?
Ja zover was ik ook al, maar ik wil weten waarom LitmanenAFCA hem wel wil zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een stoorzender, het voegt vrij weinig toe.
Ja dit antwoord verwachtte ik al. Hoesen kan een bal aannemen en vasthouden, hierdoor kan de rest beter bijsluiten. En kunnen we voetballend veel beter tot kansen komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bron dat we meer kansen creëren?
Jammer dat onze linksbuiten niet in vorm is en de spits er niet veel van kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
We spelen gewoon met een rechtsbuiten die kan voetballen! Dat ik dit nog mag meemaken
Omdat het gewoon aannames zijn die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dit antwoord verwachtte ik al. Hoesen kan een bal aannemen en vasthouden, hierdoor kan de rest beter bijsluiten. En kunnen we voetballend veel beter tot kansen komen.
Gelukkig hebben we nog de Siem-Eriksen-combo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat onze linksbuiten niet in vorm is en de spits er niet veel van kan.
Kolbeinn heeft nog geen bal goed aangenomen. Hoe kan je dan zeggen dat hij het goed doet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het gewoon aannames zijn die nergens op gebaseerd zijn.
Siggy doet het gewoon goed en kennelijk vind de Boer dit ook anders had Hoesen wel gespeeld maar die is er nog lang niet.
Eriksen had ook een paar gemakzuchtige momentjes. Siem maakt een goede goal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog de Siem-Eriksen-combo.
Dus omdat hij een wedstrijd niet zo bijster sterk speelt moet Hoesen er maar in? Die heeft nog veel en veel minder laten zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolbeinn heeft nog geen bal goed aangenomen. Hoe kan je dan zeggen dat hij het goed doet.
1 wedstrijd? Is al de hele voorbereiding zo. En vorig seizoen. Hoesen is veel balvaster.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat hij een wedstrijd niet zo bijster sterk speelt moet Hoesen er maar in? Die heeft nog veel en veel minder laten zien
Hoesen is balvasterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 wedstrijd? Is al de hele voorbereiding zo. En vorig seizoen. Hoesen is veel balvaster.
Eriksen liep ook behoorlijk te falen de eerste helft met slechte passes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Boerrigter die bal zo van zijn voet had laten springen als ik Fischer vandaag al 10 keer heb zien doen dan werd hij weer finaal afgemaakt in dit topic
Klopt. Verschil zit hem in dat Fischer meteen boos is op zichzelf en het Boerrigter geen flikker uit maakt en nog boos wordt dat de pass slecht is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Boerrigter die bal zo van zijn voet had laten springen als ik Fischer vandaag al 10 keer heb zien doen dan werd hij weer finaal afgemaakt in dit topic
Je kan zeggen dat Hoesen technisch beter is een betere individuele actie heeft of misschien nog wel een betere aanname maar zeggen dat Hoesen balvaster is dan Siggy is totale waanzin maar ik wist al lang dat ik jou posts niet serieus moest nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jij er geen verstand van hebt was ik al een tijdje achter.
Ga toch niet op hem in man, die jongen post dagelijks onzin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat Hoesen technisch beter is een betere individuele actie heeft of misschien nog wel een betere aanname maar zeggen dat Hoesen balvaster is dan Siggy is totale waanzin maar ik wist al lang dat ik jou posts niet serieus moest nemen.
Die kerel speelt teveel spelletjes en denkt dat het in echt ook zo werktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Ga toch niet op hem in man, die jongen post dagelijks onzin.
Jij hebt zeker de laatste wedstrijden van Hoesen vorig seizoen niet gezien. Was prima balvast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat Hoesen technisch beter is een betere individuele actie heeft of misschien nog wel een betere aanname maar zeggen dat Hoesen balvaster is dan Siggy is totale waanzin maar ik wist al lang dat ik jou posts niet serieus moest nemen.
Als je dit al onzin vindquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Ga toch niet op hem in man, die jongen post dagelijks onzin.
Alleen jij hebt er verstand van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dit al onzin vindHeb jij er dus ook geen verstand van
Haha jouw argumenten. Ga jij even lekker naar Schotland en post hier niet meer. Je werkt iedereen op de zenuwen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel speelt teveel spelletjes en denkt dat het in echt ook zo werkt
Mijn argumenten zijn niet ten minste nog ergens op gebaseerd dat kan ik van die van jou niet zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha jouw argumenten. Ga jij even lekker naar Schotland en post hier niet meer. Je werkt iedereen op de zenuwen.
Mijn stream liep 5 sec achter op die van jouquote:
Ik baseer het op de wedstrijden, maarja dat zal jij wel geen goede bron vinden. Ook goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn argumenten zijn niet ten minste nog ergens op gebaseerd dat kan ik van die van jou niet zeggen![]()
Blind wel weer lekker hoor wanneer flikkert die nou eens op
Oh, nee, ik lachte die roda-speler uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn stream liep 5 sec achter op die van jouWist niet of je nou aan het trollen was of om de penalty lachte
Nee je baseert het op 1 wedstrijd niet op wedstrijden en dat noem ik nou niet bepaald slimquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baseer het op de wedstrijden, maarja dat zal jij wel geen goede bron vinden. Ook goed.
Helemaal mee eens. Waarom zou Hoesen niet ingebracht zijn?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede eerste helft, matige 2e helft
Minpunten zijn Blind & Sigthorsson. Op de goal na was Fischer ook niet zo fantastisch.
Ik heb Eriksen een paar ballen zien afpakken btw.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Waarom zou Hoesen niet ingebracht zijn?!
Viel mij ook op vandaag. Maar aanvallend vond ik hem dan weer minder dan normaal. Ik ben niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven hoor haha.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb Eriksen een paar ballen zien afpakken btw.
Om even terug te komen op onze vorige discussie
Dat vond ik wel meevallen, hij wisselde ook veel van positie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Viel mij ook op vandaag. Maar aanvallend vond ik hem dan weer minder dan normaal. Ik ben niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven hoor haha.
denk door die kromme regel met Jong Ajax in de Jupiler...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Waarom zou Hoesen niet ingebracht zijn?!
Tot de 2-0 was het goed, daarnaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was niet om aan te gluren vandaag maar goed 3 punten
Wie was MotM?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was niet om aan te gluren vandaag maar goed 3 punten
Je bedoelt Fox?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toby Alderweireld in de Arena, weet niet wie volgens Eredivisie.
Omdat hij iemand met een half uitgestoken arm hinderde bij een 'uitbraak'quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:03 schreef Syntix het volgende:
Fischer niet best, alweer niet.
KolbeinFrank doe hier iets aan, we willen combinatievoetbal en Sigthorsson kan dat niet.
Waarom had Van Rhijn nu geel?
Dat krijg je nu toch altijd. Hoesen hoefde niks te forceren, 2-0 veilige uitslag. Laat je hem dan 20-30 minuten meelopen in een elftal dat het wel gelooft of laat je hem starten tegen Telstar? Laatste dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
denk door die kromme regel met Jong Ajax in de Jupiler...
Mooie van Fischer is dat hij toch wel scoort.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:03 schreef Syntix het volgende:
Fischer niet best, alweer niet.
KolbeinFrank doe hier iets aan, we willen combinatievoetbal en Sigthorsson kan dat niet.
Waarom had Van Rhijn nu geel?
Ehh dat doe ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee je baseert het op 1 wedstrijd niet op wedstrijden en dat noem ik nou niet bepaald slim
Dat dan weer wel idd. Hij heeft genoeg kwaliteit dat laat hij wel zien, maar is ook wel slordig hoor met zijn passing.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooie van Fischer is dat hij toch wel scoort.
En dat hij zelf heel goed weet dat zijn passing zwaar kut was. Eriksen heeft dat ook, eigenlijk al die Denen wel. Goeie gasten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooie van Fischer is dat hij toch wel scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |