SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Series!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Limone het volgende:
Hè vervelend, KD.Is er nog wat leuks op tv?
Niet geheel ontopic maar goed om te lezen dat ik niet de enige idioot ben die hartje zomer de neiging heeft om te gaan cocoonenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Limone het volgende:
paar jaar geleden heel Lost achter elkaar gekeken. Gordijnen dicht want hartje zomer![]()
nee joh! De zomer is zó sociaal, dat ik dat snel moe ben. Op de eerste warme lentedag ben ik ook altijd een beetje down. 'Oh jongens we moeten weer in het park liggen/lauwe rosé drinken/met heel veel verschillende vrienden tegelijk afspreken/naar het strand/bruin worden/Naar Buiten Naar Buiten!' pffff Nee, geef mij dan maar Game of Thrones met de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Niet geheel ontopic maar goed om te lezen dat ik niet de enige idioot ben die hartje zomer de neiging heeft om te gaan cocoonen
Wahahahaha idd! Dank! Mijlpaal! Jompel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef Suikertante het volgende:
True blood, smaakvolle keuze![]()
DJMomo, over precies een half jaar is 't zover!![]()
Zo, nu ga ik weer.
Ik kijk juist Gilmore Girls, Switched at Birth, Pretty Little Liars, meidenseriesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Limone het volgende:
![]()
![]()
Ja Lost, mooi moment om nog een keer te kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde ook graag allemaal series gaan kijken en mn foto's op orde maken enz. tot nu toe is er nog heulemaal niks gekomen van alle 'dit ga ik allemaal doen' plannen![]()
Hilz dat gevoel ken ik. Ben je dan wel lekker bezig dan mislukt het helemaal of ben je totaal niet tevreden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wilde ook graag allemaal series gaan kijken en mn foto's op orde maken enz. tot nu toe is er nog heulemaal niks gekomen van alle 'dit ga ik allemaal doen' plannen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef Hilzillah het volgende:
Dat klinkt als 'het' begin Sull!! SpannendNou dat heb ik dan weer niet gedaan, zou ook niet weten hoe het zou moet ruiken... Maar de structuur klopt wel met de beschrijving. En tja... nu weet ik nog niets, het kan nog wel weken duren dus we wachten maar gewoon aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde ook graag allemaal series gaan kijken en mn foto's op orde maken enz. tot nu toe is er nog heulemaal niks gekomen van alle 'dit ga ik allemaal doen' plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |