abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129653576
Snappen die twee een beetje wat er aan de hand is?
pi_129653647
Beetje late meld, maar FOk deed vanochtend een beetje gek op mijn tablet...

Stansfield gefelicteerd met jullie dochter! Mooie naam hoor!

Helaas veel gebroken nachten lees ik, ik hoop dat jullie vanavond beter slapen :*

Cwen, vervelend dat ze je niet begrijpen, zeker als je dus doorgaans zo positief bent!

Skips, wat een rotdroom, gauw vergeten zou ik zeggen!

Hilz, volgens mij is het besmettelijk, want ik had vanochtend wat jij donderdagochtend had (TMI in de spoiler):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129653723
KD, veel sterkte in het ziekenhuis! Ik hoop dat je meer thuis dan daar mag zijn tot de bevalling. In elk geval fijn dat de weeen niet doorzetten. Laat je maar goed verzorgen!
pi_129653864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Limone het volgende:
Hè vervelend, KD. -O- Is er nog wat leuks op tv?
Series!

En suikertante, lex niet, elin deels, ze vindt t niet erg, papa heeft toch zomervakantie dus is lekker thuis..en ze speelt vooral veel buiten, om half 4 zie ik ze elke dag..dus ik vind t goed en zij ook
pi_129653964
Oh wel een geluk bij een ongeluk, dat papa thuis is! Hopelijk ben je zelf gauw weer uit het zkh, maar toch een fijn idee dat het thuis goed gaat verder lijkt me.
pi_129654040
Series, natuurlijk! Goed weer ook voor paar jaar geleden heel Lost achter elkaar gekeken. Gordijnen dicht want hartje zomer :')

Welkes kijk je?
pi_129654473
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Limone het volgende:
paar jaar geleden heel Lost achter elkaar gekeken. Gordijnen dicht want hartje zomer :')
Niet geheel ontopic maar goed om te lezen dat ik niet de enige idioot ben die hartje zomer de neiging heeft om te gaan cocoonen :@
pi_129654566
dexter, weeds, true blood, breaking bad, walking dead, vampire diaries etc :+
ik entertain mijzelf prima
pi_129654662
True blood, smaakvolle keuze :+

DJMomo, over precies een half jaar is 't zover! :s)

Zo, nu ga ik weer.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:44:32 #185
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129654823
Vergeet O+ Homeland O+ niet!

Oh en Lost... those were the days. Vind het soms nog steeds erg dat het afgelopen is :+
pi_129655032
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Niet geheel ontopic maar goed om te lezen dat ik niet de enige idioot ben die hartje zomer de neiging heeft om te gaan cocoonen :@
nee joh! De zomer is zó sociaal, dat ik dat snel moe ben. Op de eerste warme lentedag ben ik ook altijd een beetje down. 'Oh jongens we moeten weer in het park liggen/lauwe rosé drinken/met heel veel verschillende vrienden tegelijk afspreken/naar het strand/bruin worden/Naar Buiten Naar Buiten!' pffff Nee, geef mij dan maar Game of Thrones met de gordijnen dicht :')
pi_129655057
^)
pi_129655140
Daarom zitten we op fok :+
pi_129655148
O+ O+

Ja Lost, mooi moment om nog een keer te kijken! :s)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:56:27 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_129655235
Stansfield, van harte met je dochter! *O*
pi_129655565
Stansfield, gefeliciteerd met jullie dochter!

Hier afgelopen dagen niet veel gedaan door de warmte, net zo als vele slecht geslapen. Hopelijk gaat het nu beter doordat het wat afgekoeld is.

Vervelend naaste mensen die je niet begrijpen. Het is al moeilijk genoeg om jezelf te begrijpen met al die hormonen.

KD, sterkte in t ziekenhuis.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129655693
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef Suikertante het volgende:
True blood, smaakvolle keuze :+

DJMomo, over precies een half jaar is 't zover! :s)

Zo, nu ga ik weer.
Wahahahaha idd! Dank! Mijlpaal! Jompel! *O*

:+

Beetje slecht bijgehouden hier. Snorrie. Zag Kd die in het zh series kijkt. Mag je nog thuis bevallen, mocht je de 37 halen, of is dat inmiddels sowieso uitgesloten? Geen hart ritme stoornissen meer gehad?

Hoest met de LLMs?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129655741
Lost heb ik in verlof van Sjaak gekeken. Wilde nu voor Dexter gaan.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129655802
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Limone het volgende:
O+ O+

Ja Lost, mooi moment om nog een keer te kijken! :s)
Ik kijk juist Gilmore Girls, Switched at Birth, Pretty Little Liars, meidenseries :+.
pi_129656040
Dat klinkt als 'het' begin Sull!! Spannend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde ook graag allemaal series gaan kijken en mn foto's op orde maken enz. tot nu toe is er nog heulemaal niks gekomen van alle 'dit ga ik allemaal doen' plannen :'(
pi_129656609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wilde ook graag allemaal series gaan kijken en mn foto's op orde maken enz. tot nu toe is er nog heulemaal niks gekomen van alle 'dit ga ik allemaal doen' plannen :'(
Hilz dat gevoel ken ik. Ben je dan wel lekker bezig dan mislukt het helemaal of ben je totaal niet tevreden.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129656777
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef Hilzillah het volgende:
Dat klinkt als 'het' begin Sull!! Spannend

SPOILER
Nou dat heb ik dan weer niet gedaan, zou ook niet weten hoe het zou moet ruiken... Maar de structuur klopt wel met de beschrijving. En tja... nu weet ik nog niets, het kan nog wel weken duren dus we wachten maar gewoon a
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:37:34 #198
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_129656921
De structuur van een slijmprop lijkt (bij mij deed het dat tenminste beide keren) meer op opdrogende doorzichtige hobbylijm zeg maar. Het wordt er niet smakelijker op geloof ik :@
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_129657174
ik heb er vanmiddag nog 1 verloren :')na een niet zo voorzichtig toucheerwroetje van de vk hier gisteren :P
pi_129657233
Ohja, GOT! en pretty little liars, maar die was ik zat na SO2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')