abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129645136
Stansfield, gefeliciteerd! *O*
Home is where the O+ is...
pi_129645257
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:15 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik niet, want drager betekent niet high carrier. En bij low carrier dragerschap heb je pas kans op infectie in geval van risicofactoren zoals langdurig gebroken vliezen. In het geval van high carrier dragerschap heb je de gbs in je urine zitten waar het een blaasontsteking veroorzaakt.
Laten we alsjeblieft niet gaan overmedicaliseren zoals in bijvoorbeeld Amerika ;)
Tja de een vindt het overmedicaliseren en de ander veiligheid. Vooral bij moeders van baby's waar het tot opnames of erger heeft geleid. ;)
Is het verschil in low of high te checken trouwens?
pi_129645261
Stansfield van harte met jullie dochter!!
pi_129645266
Jeumig dat is ook maar net op 't nippertje in het zkh Stansfield! Wat fijn dat het allemaal goed gaat nu, geniet ervan! *O*
pi_129645689
Stansfield, van harte met jullie dochter!
pi_129645744
Bedankt allemaal. Nu weer tijd om in actie te komen...
pi_129646126
Van harte! Mooie naam O+
pi_129646267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:39 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Tja de een vindt het overmedicaliseren en de ander veiligheid. Vooral bij moeders van baby's waar het tot opnames of erger heeft geleid. ;)
Is het verschil in low of high te checken trouwens?
Wacht inderdaad maar tot je eigen pasgeboren babytje in het ziekenhuis terecht komt en ze je vertellen dat je niet ern dag later had moeten komen.
Ik heb nooit gebroken vliezen gehad en kind heeft geen geboorte kanaal gezien...
pi_129646540
Ik zag mooie echo's voorbij komen ;)

Mabawa, vervelend dat je zo ziek was..

Skip, wat een vreselijke droom zeg -O- ik heb de laatste nachten heftige seksdromen :9

Cwen, wat vervelend dat iedereen vind dat je jezelf aanstelt...wij weten wel beter :* ik zag nog een foto van je bad voorbij komen, ikben benieuwd hoe je het gaat ervaren...
;)

Hier veel problemen bij de verbouwing van het dak. Alles moet eraf en helemaal opnieuw opgebouwd worden. Dat betekend dat er eerst tekeningen gemaakt moeten worden en een vergunning aangevraagd moet worden. En dat gaat zon 8 weken duren :'( en het dak is al helemaal open...dus waarschijnlijk is de bovenverdieping nog niet af als de kleine wordt geboren...gelukkig slapen we nu beneden in een grote slaapkamer (8 bij 6) dus daar gaan we nu een hoek inrichten voor de kleine.

Verder kreeg ik laatst een mail van mijn zwager of we in september met de Fam. Naar de Efteling willen.
Ik was erg aan het twijfelen omdat ik nu al veel last heb van mijn bekken als ik even loop...
Krijg ik net bericht van de postcode loterij dat we 4 kaarten voor de Efteling hebben gewonnen :')

En stansfield van harte met de kleine!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:52:27 #160
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129646935
Stansfield gefeliciteerd *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129647683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:43 schreef Stansfield het volgende:
Afgelopen maandag is onze dochter Viviënne geboren. Moeder en dochter maken het goed. Zwangerschap was wel heftig. Was de bedoeling dat we thuis gingen bevallen maar het ging allemaal erg snel. Om half 3 kwam ik uit mijn werk nadat het om 14 uur was begonnen. 16 uur de verloskundige gebeld. Om 17:30 3cm ontsluiting. Daarna zou de verloskundige om 20 uur weer komen. Om 19:15 ging het niet meer en heb ik haar gebeld. Om 19:30 braken de vliezen. Niet lang daarna was de verloskundige er. Ze bleek gepoept te hebben in het vruchtwater. Dus om 20:00 uur naar het ziekenhuis. Daar kwamen we om 20:15 uur aan. En om 20:36 is ze geboren. Moeder en dochter zijn een nachtje gebleven maar nu al weer lekker thuis en het herstel gaat goed.
Woon jij toevallig in Enschede? :D (Vlakbij waar ik woon is ook een Vivienne geboren :))

Gefeliciteerd trouwens!
pi_129647933
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:15 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik niet, want drager betekent niet high carrier. En bij low carrier dragerschap heb je pas kans op infectie in geval van risicofactoren zoals langdurig gebroken vliezen. In het geval van high carrier dragerschap heb je de gbs in je urine zitten waar het een blaasontsteking veroorzaakt.
Laten we alsjeblieft niet gaan overmedicaliseren zoals in bijvoorbeeld Amerika ;)
Agreed inderdaad!
pi_129648126
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:38 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Agreed inderdaad!
Mee eens, maar tegelijkertijd zou alleen het opsporen wellicht wel helpen. Dan weet je het risico en kan er na de geboorte alsnog behandeld worden, indien nodig? Of zie ik de risico's dan verkeerd?
Home is where the O+ is...
pi_129648679
Gefeliciteerd met je dochter Stansfield! Mooie naam.

Kim een knipper, wat fijn!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:19:14 #165
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129648721
Jeetje, krap aan Stansfield! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Een hele fijne kraamtijd (en verder ;) ) !
pi_129649241
Gefeliciteerd met jullie dochter stansfield :)
pi_129649278
Stansfield, gefeliciteerd met jullie dochter!

KP, een kloppend hartje, wat fijn!
pi_129650021
Stansfield, gefeliciteerd *O*

Ik heb vanmorgen een luiertaart gemaakt. Mijn hormonen vonden het leuk :+ maar wat stinken luiers, zeg! Zijn er geen luiers met een lekker geurtje? :')
Foto plaats ik nog wel eens nadat ik het cadeau heb gegeven :).

En woei, morgen 12 weken. Hoe lang hebben jullie gewacht met het nieuws wereldkundig te maken? 12 weken of 13? Of nog weer anders?
pi_129650062
Gefeliciteerd Stansfield! En KP een knipper *O*

Vervelend dat je onbegrepen blijft Cwen. En om nou je energie te verspillen om uit te leggen wat er speelt als er toch niet geluisterd wordt... Klote situatie :*

Ben benieuwd naar de taart Zand! *O*

Wij hebben het al heel snel verteld. Ouders opa en oma's eigenlijk meteen al. en de rest na een week of 8 / 9. Met de redenering, Nu ben ik blij en kan ik het met iedereen delen. Als het mis gaat ben ik verdrietig en dan weet niemand waarom.
pi_129650283
Stansfield gefeliciteerd met jullie dochter. Prachtige naam hebben jullie haar gegeven.

Kp een knipper gefeliciteerd!

Skips :* nare dromen zijn vreselijk.

Angela verbouwings problemen sucks. Maar heeft de vorige aannemer dat niet gezien dan?

Nikki wat voor pillen heb je dan?

Net lekker met mn zoon naar het zwembad geweest. Was echt lekker. Het enige onhandige is dat ik niet meer op mn buik kan liggen. Dus ik was gedoemd tot zitten blijven. Op mn rug liggen ging ook niet aangezien ik hem dan niet meer in de gaten kan houden. Nu moed verzamelen om te gaan koken.
pi_129652789
zoooo kleine update, nu sinds gisteren weer in t ZH door bloedverlies, maar baby maakt t verder prima, de weeenremmers hebben waarschijnlijk al t werk braaf gedaan, ook haar hartslag is weer stukken rustiger dan afgelopen week (ze zat constant rond 160, nu 130)
Ik zal hier vast weer in en uit blijven lopen tot ze geboren is, maar dat neem ik nu wel voor lief :+
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:52:24 #172
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129652876
Fijn dat ze nog zit en dat t beter gaat, KD. Wel sucky dat je daar tegenover moet zetten dat je weer in het ZH bent..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129652941
ahwell, meneer bracht net mn kindjes, chinees, ijs en een laptop ;)
pi_129653022
meh..zh sucks wel ene beetje...maar de baby maakt t goed en zit nog, dat is natuurlijk t belangrijkste! en ijs ;)
pi_129653520
Hè vervelend, KD. -O- Is er nog wat leuks op tv?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')