Sjee wat rot. Oke tuurlijk fijn dat het niet erger wordt, maar toch. Lekker rustig aan maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hetzelfde helaas, maar het wordt ook niet erger gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:50 schreef ProjSkippy het volgende:
Bubs
--
Mijlpalenjompel.
--
Ik ben normaal ook groot fan van de zon en de warmte, maar gisteren trok ik het met mijn zwangere lijf niet zo goed. Net als Limone ook alleen maar op de bank gehangen 's avonds en zelfs dat voelde niet fijn.
--SkipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Home is where the O+ is...
Merci!quote:
Ik niet, want drager betekent niet high carrier. En bij low carrier dragerschap heb je pas kans op infectie in geval van risicofactoren zoals langdurig gebroken vliezen. In het geval van high carrier dragerschap heb je de gbs in je urine zitten waar het een blaasontsteking veroorzaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:53 schreef Mabawa. het volgende:
Ik vind ook dat GBS standaard gecheckt zou moeten worden. Heel wat vrouwen is drager zonder het te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |