Ja!!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef klaprooss het volgende:
Wha! Ik besef het nog niet altijd.. Het knalde net weer even binnen. Ik ben gewoon zwanger
Het babytopicquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Nou heb ik dus echt een hele stomme vraag hè.. Maar al dat soort dingen als 'max. zo veel uur tussen voedingen' enzo, waar ga ik dat leren?![]()
Ik heb een x-aantal boeken in huis enzo die ik wil gaan lezen, maar stel dat je dat soort boeken nou niet leest en geen cursussen doet, waar leer je al dit soort dingen dan?
Whohoo! Jij ook zag ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Babbel1 het volgende:
Whaa, Musique! Wat goed, gefeliciteerd!!
Yesquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Musique wat fijn!![]()
Wat fijn dat er zoveel mensen uit het "...en dan gaat het mis" topic nu weer hier zitten!
Je komt er snel genoeg achter dat je ze eten moet geven als ze niet stoppen met huilen na de schone luierquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Nou heb ik dus echt een hele stomme vraag hè.. Maar al dat soort dingen als 'max. zo veel uur tussen voedingen' enzo, waar ga ik dat leren?![]()
Ik heb een x-aantal boeken in huis enzo die ik wil gaan lezen, maar stel dat je dat soort boeken nou niet leest en geen cursussen doet, waar leer je al dit soort dingen dan?
juist! Wat jij zegt!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:40 schreef Purple010 het volgende:
Wat leuk die bekende namen en herenigingen hier in dit topic!
Dat alles maar goed mag plakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |