Dit inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef WupWup het volgende:
Ik zou het zelf ook niet doen met zo'n kleintje. Niet alleen voor de suikerspiegel, maar zo'n lange pauze doet ook zeker de melkproductie geen goed.
Mag ik GotC quoten voor de geweldig complete update? Slapen is hier ook een drama, ik maar het overdag een beetje goed. SIESTA time.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
*adem in*
Mabawa gisteren 24 wekenVoel je je nu wat beter? Was het nog gezellig met (20 man
) bezoek?
Bubs gisteren 32 wekenHoe gaat het met je? En met je vriend?
Limone, hier hetzelfde mbt het weer. Ik klaag er niet over, maar het maakt het niet makkelijkerEn ik vind de zomer ook té sociaal
Ik zit net zo lief binnen, zonder overal naartoe te moeten gaan..
Skips, dat is echt een nare droom.. Vreselijk he, hoe dromen ineens zo levensecht kunnen lijken?
Cwen hoe kan je ml+familie nou klagen dat je niks doetJe bent 38 weken zwanger! In een hittegolf!
KP, goede echo! Knipper
Nikki goed nieuws uit het ziekenhuis dus! Bijna afbouwen met de kutpillenEn die MvM flessen..nja, denk maar zo, alles wat ze krijgen is al meer dan als je niet mee zou doen!
Suusz gewoon nog naar de Ikea geweest, bikkel!
Stansfield gefeliciteerd met je snelle dochter!
angelatje, wat een gedoe met het huis zeg..
Zand, je bent gewoon al 12 weken![]()
Wij hebben het nieuws bij 9w3d naar buiten gebracht, na de termijnecho/eerste echo. Lekker vroeg
KD weer in het ziekenhuis.. Fijn dat haar hartslag wat lager is, maar dat bloedverlies is weer terug dusSterkte!
FR
Hillz, fijn dat je van je schoonmoeder meer sex meer mag hebben. Ofzo.![]()
Jip gisteren 30 weken! Time flies he?
Ohh Musique, wat enorm tof om je hier weer te zien, gefeliciteerd!![]()
Ik duim voor je meis!
*adem uit*
Hier gaat het wel. Vandaag 31 weken, maar zit mezelf effe in de weg.
Weet niet wat ik wil, wat ik wil doen en..bla. Kan ook niet lekker slapen, heup doet zeer, buik zit me in de weg, voel me best benauwd en kan er effe niks mee. Heel stom gevoel iig! Mja, gaat vanzelf wel weer goedkomen.
M'n moeder was idd verloskundige (tot 26 jaar geleden)Vond het erg bijzonder dat ze zijn hartslag kon horen en kon voelen hoe hij lag.
Je betaald deze dagen dubbel en dwars de tol als je een beetje teveel doet. De volgende dag is het dan zooo duidelijk te merken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef Theeleuter het volgende:
Veel gelezen, weinig onthouden![]()
Zand, mooie mijlpaal![]()
En welkom Musique![]()
Gister drukke dag en ben vandaag niet vooruit te branden
Mja, blijkbaar is alleen het einde me goed bij gebleven. Was vergeten hoe moe ik was het eerste trimester. Nog een week of vijf....quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:16 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Je betaald deze dagen dubbel en dwars de tol als je een beetje teveel doet. De volgende dag is het dan zooo duidelijk te merken.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Mabawa gisteren 24 wekenVoel je je nu wat beter? Was het nog gezellig met (20 man
) bezoek?
Ik heb het overleefd... Maar een uren rondlopen in een zoo en de dag erna een feestje, dat doe ik niet meer! Ik ben kapot! Mijn voeten zijn chronisch dik en mijn bovenbenen voelen alsof ik de tour de france heb gefietst. Maar! Het was een superfeest met geliefde familie en vrienden, vriendlief helemaal happy én zoveel eten over dat ik vanavond niet hoef te koken dus het was het helemaal waard.quote:
Je kraam denk ik? (Ik heb er nooit een gehad dus zeker weten doe ik het niet)quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Nou heb ik dus echt een hele stomme vraag hè.. Maar al dat soort dingen als 'max. zo veel uur tussen voedingen' enzo, waar ga ik dat leren?![]()
Ik heb een x-aantal boeken in huis enzo die ik wil gaan lezen, maar stel dat je dat soort boeken nou niet leest en geen cursussen doet, waar leer je al dit soort dingen dan?
De kraamhulp en het consultatie bureau? Je eigen gevoel en familie + vrienden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Nou heb ik dus echt een hele stomme vraag hè.. Maar al dat soort dingen als 'max. zo veel uur tussen voedingen' enzo, waar ga ik dat leren?![]()
Ik heb een x-aantal boeken in huis enzo die ik wil gaan lezen, maar stel dat je dat soort boeken nou niet leest en geen cursussen doet, waar leer je al dit soort dingen dan?
je kraam, je hebt ook een map waarin je alles bij kan houden.. komt vanzelf goedquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Je kraam, vk, cb, fok!, familie/vrienden, borstvoeding.com (als je bv gaat geven), je eigen gevoelquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Je kraam inderdaad, die gaat jou zooooooveel lerenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |