abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129680460
musique gefeliciteerd wat ontzettend tof je hier weer te zien
zand 12wk mooie mijlpaal
Ean kwam na 3wk uit het z-huis (gewicht 2080) en inprincipe moest die ook doorslapen van 12:00 tot 06:00 ja nou thuis niet. Maar in het z-huis was dat wel de doelstelling en deden ze het ook zo.

Hier staat het raampje van de wc boven open en daaronder zit onze oprit en daar grenst die van de buurman aan. Dus ja als hij buiten is hoort hij ons sowieso En nu staan sowieso de ramen open+geen tot weinig isolatie. Nou ja nog een wk of 10 en dan mag hij "mee genieten" van een baby.
Ik heb wel respect voor hem trouwens hij heeft in zijn eentje 2 kinderen opgevoed. Met hulp van de buurvrouw maar in dat huis wonen wij nu.
pi_129681174
Musique!! *O* YAY ENZO!! Zand!! 12 weken!! Whoohoo *O*

En idd, Mawaba, hoe was je feestje?

:* voor GotC. De dagen zoals deze kan je wel vooruit kijken hè! Niets is dan leuk.
pi_129681389
Musique, gefeliciteerd!
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:51:31 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129682447
Musique welkom *O*

GotC zulke dagen zijn zo stom -O- :* voor de 31 weken.

Harde buiken lijken wat af te nemen (dat zei ik vanmorgen ook en toen kwamen er direct een paar :X ;) dus stttt). Met mijn man nog hetzelfde helaas, we sukkelen samen maar wat verder :')
pi_129682657
Veel gelezen, weinig onthouden :@

Zand, mooie mijlpaal *O*
En welkom Musique *O*

Gister drukke dag en ben vandaag niet vooruit te branden :{
pi_129682692
Musique, welkom terug!! *O*

Zand, 12 weken *O*
pi_129682859
Oh Musique! Wat fijn voor jullie! Heel erg gefeliciteerd! *O* :*

Rot GotC, aai over je bollie! :*

w/ zand! w/
pi_129683261
Jaaaaaaaa Musique wat geweldig *O*
Zand 12 weken alweer :o O+ *O*

Kd jeetje het zit ook niet mee :* sterkte
pi_129683497
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef WupWup het volgende:
Ik zou het zelf ook niet doen met zo'n kleintje. Niet alleen voor de suikerspiegel, maar zo'n lange pauze doet ook zeker de melkproductie geen goed.
Dit inderdaad :). Wel lekker voor de nachtrust, maar wellicht nog een beetje te vroeg daarvoor.

Musique, wat gun ik je dat! *O* Hier wordt hard geduimd voor een plakker!
Home is where the O+ is...
pi_129683909
Pfff teveel om te onthouden...

Kd heel veel sterkte in het zkh.

Stansfield gefeliciteerd.

Musique gefeliciteerd *O* ik duim voor een plakker voor je.

Zand mijlpaal!!

Angelatje jeetje wat een gedoe met het dak.

Fr pff heftig hoor dat je je de hele zwangerschap zo beroerd voelt.

Sterkte voor de llm met alle lijmslijm verhalen en gelukkig is het iets minder warm. De grote babyboom dag komt steeds dichterbij.

Gotc :*

hier gaat alles rustig zijn gangetje, beetje last van mijn buik maar ook drukke dagen gehad, weinig slaap en veel gedaan. Nu heerlijk even liggen en nu zakt de buikpijn af. Gelijk even tijd om bij te lezen, maar alles onthouden valt nog niet mee :@
pi_129685157
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
*adem in*

Mabawa gisteren 24 weken *O* Voel je je nu wat beter? Was het nog gezellig met (20 man :o) bezoek?

Bubs gisteren 32 weken *O* Hoe gaat het met je? En met je vriend?

Limone, hier hetzelfde mbt het weer. Ik klaag er niet over, maar het maakt het niet makkelijker :+ En ik vind de zomer ook té sociaal :@ Ik zit net zo lief binnen, zonder overal naartoe te moeten gaan..

Skips, dat is echt een nare droom.. Vreselijk he, hoe dromen ineens zo levensecht kunnen lijken?

Cwen hoe kan je ml+familie nou klagen dat je niks doet :o Je bent 38 weken zwanger! In een hittegolf! :*

KP, goede echo! Knipper *O*

Nikki goed nieuws uit het ziekenhuis dus! Bijna afbouwen met de kutpillen :') En die MvM flessen..nja, denk maar zo, alles wat ze krijgen is al meer dan als je niet mee zou doen!

Suusz gewoon nog naar de Ikea geweest, bikkel!

Stansfield gefeliciteerd met je snelle dochter! *O*

angelatje, wat een gedoe met het huis zeg..

Zand, je bent gewoon al 12 weken O+ *O* Wij hebben het nieuws bij 9w3d naar buiten gebracht, na de termijnecho/eerste echo. Lekker vroeg :P

KD weer in het ziekenhuis.. Fijn dat haar hartslag wat lager is, maar dat bloedverlies is weer terug dus -O- Sterkte!

FR :*

Hillz, fijn dat je van je schoonmoeder meer sex meer mag hebben. Ofzo. _O-

Jip gisteren 30 weken! Time flies he? ;)

Ohh Musique, wat enorm tof om je hier weer te zien, gefeliciteerd! *O* *O* Ik duim voor je meis!

*adem uit*

Hier gaat het wel. Vandaag 31 weken *O*, maar zit mezelf effe in de weg.
Weet niet wat ik wil, wat ik wil doen en..bla. Kan ook niet lekker slapen, heup doet zeer, buik zit me in de weg, voel me best benauwd en kan er effe niks mee. Heel stom gevoel iig! Mja, gaat vanzelf wel weer goedkomen.
M'n moeder was idd verloskundige (tot 26 jaar geleden) :) Vond het erg bijzonder dat ze zijn hartslag kon horen en kon voelen hoe hij lag.
Mag ik GotC quoten voor de geweldig complete update? Slapen is hier ook een drama, ik maar het overdag een beetje goed. SIESTA time.
pi_129685245
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef Theeleuter het volgende:
Veel gelezen, weinig onthouden :@

Zand, mooie mijlpaal *O*
En welkom Musique *O*

Gister drukke dag en ben vandaag niet vooruit te branden :{
Je betaald deze dagen dubbel en dwars de tol als je een beetje teveel doet. De volgende dag is het dan zooo duidelijk te merken.
pi_129685334
Hier kwam oma (straks overgroot oma) op de scooter even aanwaaien.
Superlief mutsje gehad voor de kleine.

Toch te mooi zulke moderne oma's, de ander (ook straks overgroot oma) is namelijk helemaal vd Facebook.
Waarom de baby daar niet op stond, hahahah.
Uhm, omdat ik niet alles openbaar online gooi.
pi_129685420
Musique! Van harte :). Ik duim voor je.
pi_129685768
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:16 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Je betaald deze dagen dubbel en dwars de tol als je een beetje teveel doet. De volgende dag is het dan zooo duidelijk te merken.
Mja, blijkbaar is alleen het einde me goed bij gebleven. Was vergeten hoe moe ik was het eerste trimester. Nog een week of vijf....
pi_129685811
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef GotC het volgende:

Mabawa gisteren 24 weken *O* Voel je je nu wat beter? Was het nog gezellig met (20 man :o) bezoek?

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:08 schreef Hilzillah het volgende:

En idd, Mawaba, hoe was je feestje?

Ik heb het overleefd... Maar een uren rondlopen in een zoo en de dag erna een feestje, dat doe ik niet meer! Ik ben kapot! Mijn voeten zijn chronisch dik en mijn bovenbenen voelen alsof ik de tour de france heb gefietst. Maar! Het was een superfeest met geliefde familie en vrienden, vriendlief helemaal happy én zoveel eten over dat ik vanavond niet hoef te koken dus het was het helemaal waard. O+ Vandaag een beddag :) 3x moeten huilen. Om 'niets' eigenlijk, gewoon omdat ik zo moe ben, maar ook zo gelukkig. Vriend heeft echt geen flauw idee wat hij er mee moet :')

GotC stomme dagen zijn dat he :* Lekker rustig aan doen! En hulde voor je megapost!

Musique, wat fijn dat je hier weer bent! Gefeliciteerd! Duimen dat beeb lekker blijft plakken.

Zand 12 weken, mooie mijlpaal! *O*

Paars, wat lief van oma!
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:35:28 #267
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129685967
Nou heb ik dus echt een hele stomme vraag hè.. Maar al dat soort dingen als 'max. zo veel uur tussen voedingen' enzo, waar ga ik dat leren? :@

Ik heb een x-aantal boeken in huis enzo die ik wil gaan lezen, maar stel dat je dat soort boeken nou niet leest en geen cursussen doet, waar leer je al dit soort dingen dan?
pi_129686438
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Nou heb ik dus echt een hele stomme vraag hè.. Maar al dat soort dingen als 'max. zo veel uur tussen voedingen' enzo, waar ga ik dat leren? :@

Ik heb een x-aantal boeken in huis enzo die ik wil gaan lezen, maar stel dat je dat soort boeken nou niet leest en geen cursussen doet, waar leer je al dit soort dingen dan?
Je kraam denk ik? (Ik heb er nooit een gehad dus zeker weten doe ik het niet)
Lotte!
Noah!
pi_129686448
quote:

De kraamhulp en het consultatie bureau? Je eigen gevoel en familie + vrienden.
pi_129686478
Moet eerlijk zeggen dat ik dat allemaal ook niet weet :s)
Tijd zat om het te leren denk ik...
pi_129686955
Tja, je kraam legt dat als het goed is allemaal uit. Maar als je echt graag iets wilt, zoals bijv. borstvoeding geven, speciale dingen rondom je bevalling of je kindje dragen, is het handig je even in te lezen. Niet omdat het hogere wiskunde is, maar omdat het allemaal nieuw is, omdat er zoveel op je af komt na de geboorte van je kindje, dat het fijn is om een aantal dingen te weten en op een paar dingen wél voorbereid te zijn. Je kunt je nooit echt voorbereiden, denk ik... Maar kennis is wel macht, of op z'n minst houvast :).
Home is where the O+ is...
pi_129687582
quote:

je kraam, je hebt ook een map waarin je alles bij kan houden.. komt vanzelf goed ;)
pi_129687988
quote:

Je kraam, vk, cb, fok!, familie/vrienden, borstvoeding.com (als je bv gaat geven), je eigen gevoel :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129688155
quote:

Je kraam inderdaad, die gaat jou zooooooveel leren :) Stoomcursus in Hoe Een Baby Werkt ;) Trouwens, mocht het nou niet klikken met je kraam, bel dan het bureau dan sturen ze iemand anders. Werd mij steeds op het hart gedrukt en het is inderdaad belangrijk dat je wel een klik hebt met zo'n dame, juist omdat je er zoveel aan hebt!
Sarcasme. Herken het.
pi_129688597
Wij hebben weer om dezelfde kraam gevraagd als bij de eerste(tenminste, de tweede die we toen hadden). Ik hoop dat het gaat lukken.

Een late meld vandaag. Gisteravond spelletjes gespeeld, vandaag bezoek gehad. Gevolg, wat slaaptekort en voel me nu een dweil... Vanavond dus maar op tijd naar bed.

Morgenmiddag eerst naar de tandarts, en daarna op controle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')