Die mevrouw op dat plaatje anders welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Priem is geen Barbie nee, Barbie heeft toch geen anorexia?
GRAPJE PRIEM GRAPJE!!!!
NOU VLG MIJN SCHOONMOEDER HEUL WEL DUS LEKKER PUHquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Priem is geen Barbie nee, Barbie heeft toch geen anorexia?
GRAPJE PRIEM GRAPJE!!!!
Ik vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mevrouw op dat plaatje anders wel
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOU VLG MIJN SCHOONMOEDER HEUL WEL DUS LEKKER PUH
Ow wait....
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vind mij een kutwijf die der zoon afpakt dus
Nou, dat doet het niet, dan heb je een beetje een gek beeld van wat normaal is ben ik bangquote:
Ja achquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat is een stuk erger
Ik heb verder een hele lieve schoonmoeder namelijk
Nou ja, er zit wellicht wat veel ruimte tussen haar dijen, maar ik zie geen enorm uitstekende botten ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat doet het niet, dan heb je een beetje een gek beeld van wat normaal is ben ik bang
Mijn laatste post in vorige topic over die bikiniquote:
er zit geen gram vet aan, Debs. Ondergewicht is niet alleen maar als je botten dertig centimeter uit je huid stekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wellicht wat veel ruimte tussen haar dijen, maar ik zie geen enorm uitstekende botten ofzo.
Ik zie gelukkig nog wel het verschil tussen slank en veel te magerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef Dwyn het volgende:
Je moet niet meer afvallen hoor, straks krijg je nog anorexia!!!
Ja en mensen die dat tegen mij roepen, kennen mij niet goed genoeg. Ik hou veel te veel van eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig nog wel het verschil tussen slank en veel te mager
heeft ze dat gezegd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vind mij een kutwijf die der zoon afpakt dus
Ja, da's dus precies wat ik zeg, ze is te dun.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ze heeft zeker wel ondergewicht maar anorexia valt ook wel weer mee
te is dun, ze is niet te dunquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's dus precies wat ik zeg, ze is te dun.
Ze heeft zeker wel ondergewicht = te dun.quote:
ik heb ook ondergewicht en ben toch ook niet te dun? of vind jij van welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft zeker wel ondergewicht = te dun.
Er bestaat niet zoiets als ondergewicht en niet te dun zijn
Oh god, gaan we 'm zo spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook ondergewicht en ben toch ook niet te dun? of vind jij van wel
Nee ik bedoel het niet slecht he, het kan toch heel goed zijn dat als jij mij ziet dat jij mij te dun vind?quote:
Ja pcies!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Grijze gebieden.
Maar ik vind 'r niet extreem dun ogen. Wel dun, wel ondergewicht, maar niet "voer d'r een boterham aub"-dun.
Mwah, valt wel mee toch? Zit ook een groot deel eigen voorkeur tussen.quote:
nee man als wijven niet zo snel aanstellerig en aangevallen doen is het juist altijd interessant, het is juist altijd wel boeiend om te weten hoe mensen er tegenaan kijkenquote:
:<quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik hou er alweer over opstraks worden er verkeerde conclusies getrokken.
Ja en dat is dus het gevaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee man als wijven niet zo snel aanstellerig en aangevallen doen is het juist altijd interessant, het is juist altijd wel boeiend om te weten hoe mensen er tegenaan kijken
Mghehehe. Festivals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik net wel ongeveer anderhalf pond aan de porceleinen troon gedoneerd!!
Oh man, ik ben zo bang voor de komende drie weekenden dat ik er misselijk van word, ik moet zo sterk zijnnnn
Vooral lowlands wordt een drama.
Je mag sintersik wel even lenenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik net wel ongeveer anderhalf pond aan de porceleinen troon gedoneerd!!
Oh man, ik ben zo bang voor de komende drie weekenden dat ik er misselijk van word, ik moet zo sterk zijnnnn
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?
Nou, dat kan ook nog, dat ik gewoon zwanger ben, dan hoef ik niet te kiezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je mag sintersik wel even lenen
Vanavond komt iig goed, ik haal gewoon niks bijzonders in huisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vrees dat het veel zuipen wordt en een klein beetje eten (als in; weinig frieten en hamburgers, maar de saladekraampjes bezoeken)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?
Ik maak me ook geen zorgen om vanavondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanavond komt iig goed, ik haal gewoon niks bijzonders in huis.
Je hebt wel genoeg alternatieven gelukkig qua eten, het hoeft allemaal niet zo op de friet enzo!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vrees dat het veel zuipen wordt en een klein beetje eten (als in; weinig frieten en hamburgers, maar de saladekraampjes bezoeken)
Ja k hoorde dat vorig jaar LL ook redelijk veel "gezonde" dingen te koop waren!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch is dat wel weer een voordeel aan festivals tegenwoordig, veel meer opties qua eten.
Daarom, dat scheelt er vast weer 1quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om vanavond![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pheheheheh B kwam me net vragen wat er toch in die pan zit want hij kwam vannacht thuis en het rook zo lekker binnen en toen had ie beetje geproefd en nu wil dadelijk een portie voor de lunch
Quinoa
Hij vroeg zich al wel af of er ook vlees bij zat/kon
Zijn die er?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vrees dat het veel zuipen wordt en een klein beetje eten (als in; weinig frieten en hamburgers, maar de saladekraampjes bezoeken)
En voor bbq zorg ik ook voor velen groentes en verder niks bijzonders (tenzij specifieke wensen; maar daar kom ik nog wel op terugquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om vanavond![]()
Ik zie de laatste tijd sowieso steeds beter voer bij festivals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja k hoorde dat vorig jaar LL ook redelijk veel "gezonde" dingen te koop waren!
Ja truequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een tering onduidelijke site trouwens.
Kostte me honderd-miljoen kliks voor ik erachter kwam dat het heul geen webshop is
Ik heb uit bronnen vernomen dat ze bestaan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn die er?Nee serieus; ik weet het echt niet... Toen op rock werchter was het alleen maar vettige zooi eik... Ow en 1 vega kraam bedenk ik me net
10 jaar geleden dat je een pizza stuk kocht voor 10 euro en daar minimaal 4 van op moest eten om toch maar íets van gevuld gevoel te hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd sowieso steeds beter voer bij festivals.
En ook gewoon dingen die ook echt vullen, dat was fantastisch. Duur, maar fantastisch.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En voor bbq zorg ik ook voor velen groentes en verder niks bijzonders (tenzij specifieke wensen; maar daar kom ik nog wel op terug)
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom at ik enkel frieten op festivals. En mijn eigen meegenomen dertig witte puntjes en zes blikken Knaks. Zeer goed voor de stoelgang en algehele malaise ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
10 jaar geleden dat je een pizza stuk kocht voor 10 euro en daar minimaal 4 van op moest eten om toch maar íets van gevuld gevoel te hebben![]()
![]()
Was ook de enige keer dat ik een keer uitgerekend had wat ik op de festival had uitgegeven (640 euro![]()
![]()
).
Dit was 10 euro (volgens mij) voor een goedgevulde meatpie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
10 jaar geleden dat je een pizza stuk kocht voor 10 euro en daar minimaal 4 van op moest eten om toch maar íets van gevuld gevoel te hebben![]()
![]()
Was ook de enige keer dat ik een keer uitgerekend had wat ik op de festival had uitgegeven (640 euro![]()
![]()
).
Das wel fijn ja, niet afhankelijk zijn van friet en broodjes hamburger..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd sowieso steeds beter voer bij festivals.
En ook gewoon dingen die ook echt vullen, dat was fantastisch. Duur, maar fantastisch.
ERMAHGERD!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was 10 euro (volgens mij) voor een goedgevulde meatpie.
En echt veel keuze.Zelfs een fruitbar.
640 euro?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
).
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom at ik enkel frieten op festivals. En mijn eigen meegenomen dertig witte puntjes en zes blikken Knaks. Zeer goed voor de stoelgang en algehele malaise ook.
Je betaalt voor een biertje 2,60.quote:
En ik had verder niks mee qua eten. Vond ik niet nodigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn collega\s zijn met LL ook altijd rond de 500 kwijt
Wij aten diepvriesfrikandellen op de BBQ. Als de zon niet te hard scheen durfde je die na 4 dagen in de koelbox nog best te etenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wij hadden ook standaard bbq mee
Hoe hebben wij dat eik gedaan met het vlees
Aangezien er eik geen stroom op de campings zijn... Ik weet het echt niet meer
![]()
naja eerste jaar dus niet en toen had ik ook velen geld verspeeldJaar erop toch maar wat opgelet met wat ik wel of niet ging snacken e.d.
![]()
Voor iemand als jij is er ook geen biet aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het wordt voor mij steeds onbegrijpelijker wat mensen leuk vinden aan festivals![]()
Maar ik begrijp ook niet waarom mensen kamperen leuk vinden. Festival ligt volgens mij in het verlengde daarvan
Het helpt als je tegen veul mensen tegelijk kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het wordt voor mij steeds onbegrijpelijker wat mensen leuk vinden aan festivals![]()
Maar ik begrijp ook niet waarom mensen kamperen leuk vinden. Festival ligt volgens mij in het verlengde daarvan
Ja en ik bedenk me net dat wij altijd een kuil groeven en vulden met water om het bier koud te houden en 1 kuil om de koelbox in te zetten (om em dus 'koeler' te houden). En verder: Tjah; care; tis een festival. Dan vreet je alles en zuip je bier bij je ontbijtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij aten diepvriesfrikandellen op de BBQ. Als de zon niet te hard scheen durfde je die na 4 dagen in de koelbox nog best te eten
Jepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en ik bedenk me net dat wij altijd een kuil groeven en vulden met water om het bier koud te houden en 1 kuil om de koelbox in te zetten (om em dus 'koeler' te houden). En verder: Tjah; care; tis een festival. Dan vreet je alles en zuip je bier bij je ontbijt
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Rondstruinen, beetje biertjes drinken, beetje dansen, beetje kletsen, muziekjes luisteren, mensen kijken, van het weer genieten als het meezit.. Festival kan heerlijk zijn!
Dit jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Rondstruinen, beetje biertjes drinken, beetje dansen, beetje kletsen, muziekjes luisteren, mensen kijken, van het weer genieten als het meezit.. Festival kan heerlijk zijn!
De vloeistof?quote:
Je bent dronken, dan zijn alle irritaties van dat soort dingen gelijk 80% mindr ergquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Velen mensen![]()
Maar tevens:
- In een tent zitten, hopende dat het droog blijft omdat je anders in de modder zit
- Ranzige wc's met een rij ervoor
-Ranzige douches met een rij ervoor
- niet douchen voor 4 dagen
- heel veel mensen die niet douchen voor 4 dagen
- je scheel betalen voor eten en drinken
- ongekoeld spul op een bbq gooien
- velen mensen
- in een tent zitten in het algemeen
![]()
Kamperen
Formule 1 weekend. De eerste keer van m'n leven in een tent.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ook leuk: er wordt een Hele Belangrijke teamkickoff georganiseerd waar grote baasjes bij zijn en iedereen bij moet zijn.
Op de maandag na Lowlands.
Ik heb zitten huilen en wiegen
- Niet kunnen slapen vanwege hitte op de tentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Velen mensen![]()
Maar tevens:
- In een tent zitten, hopende dat het droog blijft omdat je anders in de modder zit
- Ranzige wc's met een rij ervoor
-Ranzige douches met een rij ervoor
- niet douchen voor 4 dagen
- heel veel mensen die niet douchen voor 4 dagen
- je scheel betalen voor eten en drinken
- ongekoeld spul op een bbq gooien
- velen mensen
- in een tent zitten in het algemeen
![]()
Kamperen
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Formule 1 weekend. De eerste keer van m'n leven in een tent.
- terwijl je je tent uit kruipt realiseren dat je net je knie in je eigen braaksel hebt geplantquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
- Niet kunnen slapen vanwege hitte op de tent
- Sowieso niet kunnen slapen; omdat je 'buren' een GIGA speaker hebben met velen luide muziek
- Om 7u je tent maar uitkruipen want 2u slapen is ook wel zat eikFestivals
Goffer dus je hebt niet eens vrij kunnen nemen maandag?? Kuuhuuuutttttquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ook leuk: er wordt een Hele Belangrijke teamkickoff georganiseerd waar grote baasjes bij zijn en iedereen bij moet zijn.
Op de maandag na Lowlands.
Ik heb zitten huilen en wiegen
ERMAHGERD GA JE KIJKEN?? Ok ik ben rete jaloersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Formule 1 weekend. De eerste keer van m'n leven in een tent.
Ja, ik heb wel vrij, maar daar gaat het niet om. Ik draai mezelf een loer als ik daar niet bij bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer dus je hebt niet eens vrij kunnen nemen maandag?? Kuuhuuuuttttt![]()
[..]
ERMAHGERD GA JE KIJKEN?? Ok ik ben rete jaloers![]()
![]()
JA!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer dus je hebt niet eens vrij kunnen nemen maandag?? Kuuhuuuuttttt![]()
[..]
ERMAHGERD GA JE KIJKEN?? Ok ik ben rete jaloers![]()
![]()
- En dat het wel erg stinkt bij je tent en dan beseffen dat een vriend tegen je tent heeft gepiestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
- terwijl je je tent uit kruipt realiseren dat je net je knie in je eigen braaksel hebt geplant![]()
Een verzuurd iemand die een hekel heeft aan festivals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA, wat een aids, wie bedenkt dit
Hoe laat??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel vrij, maar daar gaat het niet om. Ik draai mezelf een loer als ik daar niet bij bent
HEEL HET WEEKEND OOK NOG???quote:
Ook zo'n klassieker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
- En dat het wel erg stinkt bij je tent en dan beseffen dat een vriend tegen je tent heeft gepiest![]()
OF gepoept.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
- En dat het wel erg stinkt bij je tent en dan beseffen dat een vriend tegen je tent heeft gepiest![]()
JAquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe laat??![]()
[..]
HEEL HET WEEKEND OOK NOG???![]()
![]()
OMG !!11quote:
15:00. Met een beetje geluk bemachtig ik bijtijds een plekje in de pendelbus, de terugreis duurt ca. 4 uurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe laat??![]()
[..]
HEEL HET WEEKEND OOK NOG???![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
15:00. Met een beetje geluk bemachtig ik bijtijds een plekje in de pendelbus, de terugreis duurt ca. 4 uur
Dat, of we gaan toch maar met de auto
Goffer.....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
15:00. Met een beetje geluk bemachtig ik bijtijds een plekje in de pendelbus, de terugreis duurt ca. 4 uur
Dat, of we gaan toch maar met de auto
En op rol-afstand van het circuit ook nog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG !!11
Ok ik ben mega rete jaloers![]()
![]()
![]()
Zoooo gaaf!
Inbellen is ook een optie, maar ik ben bang dat mijn telefoon daar niet genoeg batterij voor heeft. Na vier dagen LL.quote:
Srsly?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt tegenwoordig zelfs een Hema op Lowlands, dus tja... Gezond eten moet dan ook wel lukken.
Broodje rookworstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt tegenwoordig zelfs een Hema op Lowlands, dus tja... Gezond eten moet dan ook wel lukken.
Al jaren, de HEMA campingwinkel (luchtbedden, tentjes, etc.).quote:
Och ja, die hadden ze op paaspop, een jaar of negen terug. Daar kots je ook prrrrima op!quote:
Heb je een solar charger nodig? Om je foon op te laden op festival?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inbellen is ook een optie, maar ik ben bang dat mijn telefoon daar niet genoeg batterij voor heeft. Na vier dagen LL.
Hendig wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al jaren, de HEMA campingwinkel (luchtbedden, tentjes, etc.).
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Delen ze bij LL ook van die Jezus redt-kaartjes uit?
Nee joh, ik laad mijn Office phone wel een keer op, die stop ik wel als reserve in mijn tasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je een solar charger nodig? Om je foon op te laden op festival?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En op rol-afstand van het circuit ook nog.
Wel gratiesj oordopjes bij de kaarten gekregen.![]()
Da's mijn voordeel, Joop vindt het ook tof.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Het is dat het ook zoooooo duur is... En cif er niet van houdt en ik dus alleen zou moeten gaan
Maar echt stoer
Als je ooit een 3de wiel nodig hebt...........quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mijn voordeel, Joop vindt het ook tof.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je ooit een 3de wiel nodig hebt...........Nee?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:19 schreef Dwyn het volgende:
You are truly awesome, do you know that? Thank you SO very much for your subscription.
And yet another victimquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:19 schreef Dwyn het volgende:
You are truly awesome, do you know that? Thank you SO very much for your subscription.
Nope, ze zijn heeeeel druk bezig met het merk op te zetten, maar ze hebben pas net 1 collectie uit gehad (20 zomerkleuren). Ze gooien wel overal winkels open enzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
And yet another victim
Volgens mij zijn ze helemaal nog niet zo groot, of niet Debs?
Als ze nu van die lakken hadden zoals die russen; had ik me meteen ingeschrevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, ze zijn heeeeel druk bezig met het merk op te zetten, maar ze hebben pas net 1 collectie uit gehad (20 zomerkleuren). Ze gooien wel overal winkels open enzo.
hele winkels? Met alleen 20 lakken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, ze zijn heeeeel druk bezig met het merk op te zetten, maar ze hebben pas net 1 collectie uit gehad (20 zomerkleuren). Ze gooien wel overal winkels open enzo.
Ja datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ze nu van die lakken hadden zoals die russen; had ik me meteen ingeschreven![]()
MI van een grote lege ruimte met in het midden een tafel met 20 potjes eropquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele winkels? Met alleen 20 lakken?
Oh ja, diequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ze nu van die lakken hadden zoals die russen; had ik me meteen ingeschreven![]()
Geen idee lolquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele winkels? Met alleen 20 lakken?
Die El Corazon frikandellen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, die.
Ik had dus vragen gesteld aan m'n contactpersoon, zo van hoe duur zijn de lakken nou en hoe kan men het beste bestellen.
Antwoord: mijn man is dood gegaan en ik heb nog geen tijd gehad te antwoorden, zijn je vragen nog actueel?
Ik mail terug: oooh vervelend sorry blablabla. Ja m'n vragen zijn nog actueel.
Krijg ik op het oude blogmail adres van iemand anders van dat bedrijf ineens een mail: we have sent new collections to you.
Okaaaaay...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MI van een grote lege ruimte met in het midden een tafel met 20 potjes erop
Serieuuuuusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, die.
Ik had dus vragen gesteld aan m'n contactpersoon, zo van hoe duur zijn de lakken nou en hoe kan men het beste bestellen.
Antwoord: mijn man is dood gegaan en ik heb nog geen tijd gehad te antwoorden, zijn je vragen nog actueel?
Ik mail terug: oooh vervelend sorry blablabla. Ja m'n vragen zijn nog actueel.
Krijg ik op het oude blogmail adres van iemand anders van dat bedrijf ineens een mail: we have sent new collections to you.
Okaaaaay...
Ja echtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Serieuuuuus![]()
Russen: "Ermahgerd ik weet niet wat ze allemaal vraagt; laten we de collectie maar opsturen"
Zo. Afgehandeld
Ik zal ze ook eens mailen (en pm sturen op fb). Ge wit et nooit!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja echtmaar ik word er een beetje moe van nu, ik krijg constant reacties van mensen wat het kost, waar ze het kunnen halen etc, ik wil wel een beetje info kunnen geven
.
En dat je dan zo de gehele collectie opgestuurd krijgtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal ze ook eens mailen (en pm sturen op fb). Ge wit et nooit!!
Wat slechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie de laatste tijd in dat traktatie-topic (ja, daar kijk ik voor de WTF-ervaring) dat het tegenwoordig meer regel dan utizondering is om een foto van je larf op de traktatie te plakken of in de traktatie te verwerken. zoals een kleurplaat met het hooft van je kint er in geshopt.
Wat een apart soort narcisme
Ik vind dat topic wonderlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie de laatste tijd in dat traktatie-topic (ja, daar kijk ik voor de WTF-ervaring) dat het tegenwoordig meer regel dan utizondering is om een foto van je larf op de traktatie te plakken of in de traktatie te verwerken. zoals een kleurplaat met het hooft van je kint er in geshopt.
ERMAHGERD IK STUUR METEEN MIJN ADRES MEEquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat je dan zo de gehele collectie opgestuurd krijgt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD IK STUUR METEEN MIJN ADRES MEE
Maar goed, wij waren ook nog van de tijd dat we dolgelukkig waren met een zakkie Croky chipsquote:
Dat zou ik nog steeds zijn!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar goed, wij waren ook nog van de tijd dat we dolgelukkig waren met een zakkie Croky chips
Het mag niet overal meer.quote:
Je moet wat als je niks met kleur/smaak/vet/suiker/voedingsstoffen/calorieën mag trakterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet wat als je niks met kleur/smaak/vet/suiker/voedingsstoffen/calorieën mag trakteren
"kiek, hier is een glaasje water met een kleurplaat met mijn hoofd erop zodat je hem kan onderscheiden van je andere glaasjes water"
Neef van mij heeft laatst inderdaad ook echt flesjes water cadeau gegeven met een foto van die kleine er opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet wat als je niks met kleur/smaak/vet/suiker/voedingsstoffen/calorieën mag trakteren
"kiek, hier is een glaasje water met een kleurplaat met mijn hoofd erop zodat je hem kan onderscheiden van je andere glaasjes water"
M'n moeder vond knutselen tof en m'n zus deelde nooit uit, want midden augustus. Dus bij mij ging ze los.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met mijn zus als juf in opleiding werden er soms voor mij wel eens leuke dingen gemaakt. Zoals muizen vouwen uit papier en die dan vullen met snoepjes, maar niets superdupers zoals nuOf met je foto erop
Dat mag niet, ivm mogelijke citrus-allergiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Pffff ik geef straks mijn koter een zak mandarijnen mee "zo. Deel maar uit!"
Ja dat is leuk, maar nu heb je van die over de top knutseldingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n moeder vond knutselen tof en m'n zus deelde nooit uit, want midden augustus. Dus bij mij ging ze los.
Ja, dat is zielig!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag niet, ivm mogelijke citrus-allergie
HIER HEB JE GLUTENVRIJE ALLESVRIJE LUCHT, VEEL PLEZIER DOEI.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Er staat een spelvaut opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie![]()
disclaimer
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weten die ouders trouwens dat ze de naam van dat kint verkeerd geschreven hebben?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Weten die ouders trouwens dat ze de naam van dat kint verkeerd geschreven hebben?
Niet als je de a niet zegt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dan nog zou 't Joachim zijn![]()
Amai lap alles
Heb je het ooit gedronken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Diksap is toch gewoon stroperige ranja?
Geen idee, wellicht als babyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je het ooit gedronken?
Diksap valt alleen te zuipen als je nog nooit in je leven enige andere vorm van vloeistof hebt gehad.
Zodanig erg dus dat kinderen water een zeer aangenaam alternatief vinden
Het zijn net Nederlanders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Eik best raar.... Cif's naam wordt ook met platte A uitgesproken.. Neef van mij heeft Damon; en dat wordt wel op z'n engels gezegd... Manon dan weer plat.. hmm
Belgen doen maar wat dus
En Lyam is toch ook Lie-Jam?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Eik best raar.... Cif's naam wordt ook met platte A uitgesproken.. Neef van mij heeft Damon; en dat wordt wel op z'n engels gezegd... Manon dan weer plat.. hmm
Belgen doen maar wat dus
Ja !quote:
En daarom pas jij wel in maat 36....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mocht nooit chocomelk van mamaTerwijl iedereen dat wel mocht...
Dus ik dronk altijd water; want had niks anders
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mocht nooit chocomelk van mamaTerwijl iedereen dat wel mocht...
Dus ik dronk altijd water; want had niks anders
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En daarom pas jij wel in maat 36....
(ik blijf het zeggen)
Ik had Gristelijke buren en die kinderen kregen vanaf een maand of negen latté in de fles, eens per dagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah !
Wat ook best anders is in België dan in NL: In België krijgen kinderen af en toe ook koffie. Zo heb ik ook; áltijd mijn boterhammetjes mogen 'dopen' in koffie toen ik jong was.
Zo krijgt mijn neefje van 3 af en toe ook een klein beetje koffie met wat melk er in.
Iets wat in NL totaaaaallll niet wordt gedaan
Waar zou dat eik vandaan komen
De garp is dat zo eens in de twee weken 1 glas wijn tijdens de zwangerschap TOTAAL geen kwaad kan. Gewoon 0.0. Maar het schijnt dat maat meten moeilijk is, dus je kan maar beter gelijk gaan gillen als je een zwangere ziet drinkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ja echt vreemd eik
Ook alcohol tijdens de zwangerschap. Heeeeeel af en toe een half glaasje wijn; wordt best vaak gedaan in België!
Ik zag het bij de bruiloft van mijn vriendin ook. Mijn schoonzus en zat nog iemand aan tafel die zwanger was. Beiden dronken ze 1 glas rode wijn.
Verder niks ofzo; maar wel 1.
Hier zou meteen moord en brand geschreeuwd worden als men het zou zien
Echt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De garp is dat zo eens in de twee weken 1 glas wijn tijdens de zwangerschap TOTAAL geen kwaad kan. Gewoon 0.0. Maar het schijnt dat maat meten moeilijk is, dus je kan maar beter gelijk gaan gillen als je een zwangere ziet drinken
is onderzocht. Het kan geen kwaad. Maar goed, mensen zijn soberso nogal goed in doorslaanquote:
Het werkt wel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had vroeger een vriendin met van die macro-biologische ouders die alles verantwoord deden. Met gefilterd water en ze hadden op de tvkabel alleen verantwoorde zenders, geen commerciële zenders. Toendertijd best zielig, maar toen ze ouder was vond ze alles wat zoeter was dan een Maria-kaakje al te zoet. Altijd extreem slank gebleven
De kracht zit hem ook wel in hoeveelheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het werkt wel!
Ik kreeg ook elke dag 1 keer snoep en 1 keer koek. Naast al die verantwoorde drankjes. En altijd zoet beleg op brood. En altijd velen aardappelen. Zwemmend in jus.
Nog steeds zijn er mensen die vinden dat een kind elke dag snoep en koek hoort te krijgen. Best bijzonder.
Ik kreeg er ook maar 1, maar het is toch bizar dat je elke dag snoep zou MOETEN eten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De kracht zit hem ook wel in hoeveelheid.
Onze kinderen op m'n werk krijgen ook elke dag wel een snoepje. Maar dan dus 1 snoepje. En dan zijn ze ook blij.
Een dagboekert.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tante die al drie maanden elke dag op facebook post dat ze weer aan het werk is, post nu ook al enkele weken 1-2 keer per dag een instaweather.
En ik ben echt dol op mijn tante maar ik rkijg er echt zo'n hoofdpijn van
Whiej goed bezig!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik zit nu bijna weer op mijn gewicht van 6 jaar geleden![]()
![]()
Mijn broer en ik lustten geen snoepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook maar 1, maar het is toch bizar dat je elke dag snoep zou MOETEN eten?
Ja ik ben zo blijquote:
ik kreeg altijd zo\n koekwafel dingetje met chocolade ervoerheen me naar schoolquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer en ik lustten geen snoepIk nog steeds niet
Maar we kregen wel elke dag een kleine reep chocolade mee naar school
Onder snoepjes versta ik eigenlijk alles wat in die schepbakken ligt zeg maar en in die zakken van Red Band en zo. Dus je hebt koek, chocola en snoep. En dat laatste lust ik dus niet. Die eerste twee helaas wel heel erg graagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Chocolade is ook gewoon snoep in mijn ogen
Dit ja, alles met suikers, chocolade, zoetigheid etc. wat geen fruit is, is snoep.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Chocolade is ook gewoon snoep in mijn ogen
Toen ik de chocola beu was, kreeg ik die inderdaad mee. Vond ik ook helemaal lekker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik een liga. Zo'n kleffe melkliga. Toen vond ik ze geweldig, nu krijg ik kippenvel bij het idee
Een melkliga en een beker Yogho
Ja, "een snoepje" ja. Ik bedoel het begrip "snoep". Snoep is alles wat niks positiefs voor je lichaam doet en je alleen voor de lekkere smaak eet IMOquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Onder snoepjes versta ik eigenlijk alles wat in die schepbakken ligt zeg maar en in die zakken van Red Band en zo. Dus je hebt koek, chocola en snoep. En dat laatste lust ik dus niet. Die eerste twee helaas wel heel erg graag
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA die liga koekjes met zo'n wit of bruin vierkantje in t midden
pizza?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, "een snoepje" ja. Ik bedoel het begrip "snoep". Snoep is alles wat niks positiefs voor je lichaam doet en je alleen voor de lekkere smaak eet IMO
OHJA KOKOSBROODquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kreeg van die "gezonde" ligakoeken mee. En ik was altijd jaloers op mensen met melk-liga![]()
Chocolade-dingetjes mocht niet op mijn school trouwens.
En brood was altijd 1 met kaas en 1 met kokosbrood. Dagelijks, acht jaar lang
Kan, als je het extra eet en niet als maaltijd.quote:
Na 8 jaar ben je het best wel zatquote:
The autistic wayquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kreeg van die "gezonde" ligakoeken mee. En ik was altijd jaloers op mensen met melk-liga![]()
Chocolade-dingetjes mocht niet op mijn school trouwens.
En brood was altijd 1 met kaas en 1 met kokosbrood. Dagelijks, acht jaar lang
Dan eet ik alsnog heul weinig snoepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, "een snoepje" ja. Ik bedoel het begrip "snoep". Snoep is alles wat niks positiefs voor je lichaam doet en je alleen voor de lekkere smaak eet IMO
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder had ontdekt dat als wij hagelslag/vlokken/zoiets hadden, er meer op het aanrecht terecht kwam dan op het bord. Haar oplossing: Wij hebben niks van dat in huis gehad tot we pubers waren
Scumbag kidsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
B vertelde wel eens dat zij vroeger geen muisjes op brood mochten eten omdat zijn pa het geluid wat dat veroorzaakte als je het opat zo vreselijk vond. Alleen met het paasontbijt hadden ze muisjes en dan gingen hij en z'n broer expres heel veel op brood doen en zo luidruchtig mogelijk opeten en dan mochten ze het weer een jaar niet eten
Jongetjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil geen twee zoons
Dan nog liever twee hormoonmeisjes
Hoezo, kun je dat alleen aan jongetjes overdragen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil het liefst 2 meisjes.
Ik ben bang voor een autist als het een jongetje wordt
Bij mijn moeders kant van de familie zijn het alleen de jongens die het hebben. Waaronder dus ook haar broers en de zoon van haar zus...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, kun je dat alleen aan jongetjes overdragen?
ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn moeders kant van de familie zijn het alleen de jongens die het hebben. Waaronder dus ook haar broers en de zoon van haar zus...
Je weet nog helemaal niks, misschien heeft ze wel gruwelijke ADHD straksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben wel blij met mijn dochter. Mijn buurvrouw heeft van de week een jongenstweeling gekregen
Mijn neef is licht autistisch. Die woont ook samen met zijn vriendin, zonder verdere begeleiding of zo. Maar hij heeft ooit een half jaar bij ons ingewoond toen hij bij ons in de buurt op stage was en het te ver reizen was naar huis. HEL zeg ik je, twee autisten bij elkaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ALLEMAAL!
Nee dan ging ik ook voor dochters
Jij wel dan? Ik vooralsnog gewoon blij als ze nog een week of 8 zonder al teveel gedoe of pijn in mijn buik blijft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet nog helemaal niks, misschien heeft ze wel gruwelijke ADHD straks
Ik moet straks ook mijn fiets nog ophalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
tering jantje. even op en neer naar de stadben gewoon zeiknat van het zweet. als je aan het fietsen bent dan is het nog wel ok, maar zodra je stilstaat ugh
joh, ik maak maar een geintjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ik vooralsnog gewoon blij als ze nog een week of 8 zonder al teveel gedoe of pijn in mijn buik blijft.
Ja ugh ik vind dit echt té warm hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet straks ook mijn fiets nog ophalenWas gister bij het station en de achterband stond gewoon helemaal plat, as expected, dus daar maar laten vervangen. Maar dan moet ik vandaag dus terug om hem te halen
En ik heb gewoon spierpijn in mijn kuiten van mijn wandeling van gister van wel 3.5 km
Nou liep ik wel op slippers, dat zal wellicht niet geholpen hebben
Volgens mij bedoelde ze het niet zo mopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ik vooralsnog gewoon blij als ze nog een week of 8 zonder al teveel gedoe of pijn in mijn buik blijft.
absoluut!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze het niet zo moptuurlijk snappen we dat je blij bent dat het allemaal goed gaat!
wat wat watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik die verhalen van Brum en zn broertje soms hoor
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry was misschien wat fel, het gaat deze week niet zo goed helaas.
ermahgerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn broer had laatst wel wederom verkondigd dat ie er toch echt niet op zat te wachten om ooit oom te worden, dus ik moest vooral maar geen kinderen krijgen![]()
Later bleek dat hij in de veronderstelling was dat hij als oom automatisch opgezadeld zou worden met de baby en dat wil hij niet. Heb hem er maar van verzekerd dat ie absoluut niet op zou hoeven passen of wat dan ook als ie daar geen zin in heeft. Dat stelde hem wel gerust. Maar waar ie dat idee dat weer vandaan haalt dat ie als oom meteen verplichtingen zou hebben, geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |