Die mevrouw op dat plaatje anders welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Priem is geen Barbie nee, Barbie heeft toch geen anorexia?
GRAPJE PRIEM GRAPJE!!!!
NOU VLG MIJN SCHOONMOEDER HEUL WEL DUS LEKKER PUHquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Priem is geen Barbie nee, Barbie heeft toch geen anorexia?
GRAPJE PRIEM GRAPJE!!!!
Ik vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mevrouw op dat plaatje anders wel
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOU VLG MIJN SCHOONMOEDER HEUL WEL DUS LEKKER PUH
Ow wait....
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vind mij een kutwijf die der zoon afpakt dus
Nou, dat doet het niet, dan heb je een beetje een gek beeld van wat normaal is ben ik bangquote:
Ja achquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat is een stuk erger
Ik heb verder een hele lieve schoonmoeder namelijk
Nou ja, er zit wellicht wat veel ruimte tussen haar dijen, maar ik zie geen enorm uitstekende botten ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat doet het niet, dan heb je een beetje een gek beeld van wat normaal is ben ik bang
Mijn laatste post in vorige topic over die bikiniquote:
er zit geen gram vet aan, Debs. Ondergewicht is niet alleen maar als je botten dertig centimeter uit je huid stekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wellicht wat veel ruimte tussen haar dijen, maar ik zie geen enorm uitstekende botten ofzo.
Ik zie gelukkig nog wel het verschil tussen slank en veel te magerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef Dwyn het volgende:
Je moet niet meer afvallen hoor, straks krijg je nog anorexia!!!
Ja en mensen die dat tegen mij roepen, kennen mij niet goed genoeg. Ik hou veel te veel van eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig nog wel het verschil tussen slank en veel te mager
heeft ze dat gezegd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vind mij een kutwijf die der zoon afpakt dus
Ja, da's dus precies wat ik zeg, ze is te dun.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ze heeft zeker wel ondergewicht maar anorexia valt ook wel weer mee
te is dun, ze is niet te dunquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's dus precies wat ik zeg, ze is te dun.
Ze heeft zeker wel ondergewicht = te dun.quote:
ik heb ook ondergewicht en ben toch ook niet te dun? of vind jij van welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft zeker wel ondergewicht = te dun.
Er bestaat niet zoiets als ondergewicht en niet te dun zijn
Oh god, gaan we 'm zo spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook ondergewicht en ben toch ook niet te dun? of vind jij van wel
Nee ik bedoel het niet slecht he, het kan toch heel goed zijn dat als jij mij ziet dat jij mij te dun vind?quote:
Ja pcies!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Grijze gebieden.
Maar ik vind 'r niet extreem dun ogen. Wel dun, wel ondergewicht, maar niet "voer d'r een boterham aub"-dun.
Mwah, valt wel mee toch? Zit ook een groot deel eigen voorkeur tussen.quote:
nee man als wijven niet zo snel aanstellerig en aangevallen doen is het juist altijd interessant, het is juist altijd wel boeiend om te weten hoe mensen er tegenaan kijkenquote:
:<quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik hou er alweer over opstraks worden er verkeerde conclusies getrokken.
Ja en dat is dus het gevaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee man als wijven niet zo snel aanstellerig en aangevallen doen is het juist altijd interessant, het is juist altijd wel boeiend om te weten hoe mensen er tegenaan kijken
Mghehehe. Festivals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik net wel ongeveer anderhalf pond aan de porceleinen troon gedoneerd!!
Oh man, ik ben zo bang voor de komende drie weekenden dat ik er misselijk van word, ik moet zo sterk zijnnnn
Vooral lowlands wordt een drama.
Je mag sintersik wel even lenenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik net wel ongeveer anderhalf pond aan de porceleinen troon gedoneerd!!
Oh man, ik ben zo bang voor de komende drie weekenden dat ik er misselijk van word, ik moet zo sterk zijnnnn
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?
Nou, dat kan ook nog, dat ik gewoon zwanger ben, dan hoef ik niet te kiezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je mag sintersik wel even lenen
Vanavond komt iig goed, ik haal gewoon niks bijzonders in huisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |