Die mevrouw op dat plaatje anders welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Priem is geen Barbie nee, Barbie heeft toch geen anorexia?
GRAPJE PRIEM GRAPJE!!!!
NOU VLG MIJN SCHOONMOEDER HEUL WEL DUS LEKKER PUHquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Priem is geen Barbie nee, Barbie heeft toch geen anorexia?
GRAPJE PRIEM GRAPJE!!!!
Ik vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mevrouw op dat plaatje anders wel
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOU VLG MIJN SCHOONMOEDER HEUL WEL DUS LEKKER PUH
Ow wait....
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vind mij een kutwijf die der zoon afpakt dus
Nou, dat doet het niet, dan heb je een beetje een gek beeld van wat normaal is ben ik bangquote:
Ja achquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat is een stuk erger
Ik heb verder een hele lieve schoonmoeder namelijk
Nou ja, er zit wellicht wat veel ruimte tussen haar dijen, maar ik zie geen enorm uitstekende botten ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat doet het niet, dan heb je een beetje een gek beeld van wat normaal is ben ik bang
Mijn laatste post in vorige topic over die bikiniquote:
er zit geen gram vet aan, Debs. Ondergewicht is niet alleen maar als je botten dertig centimeter uit je huid stekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wellicht wat veel ruimte tussen haar dijen, maar ik zie geen enorm uitstekende botten ofzo.
Ik zie gelukkig nog wel het verschil tussen slank en veel te magerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef Dwyn het volgende:
Je moet niet meer afvallen hoor, straks krijg je nog anorexia!!!
Ja en mensen die dat tegen mij roepen, kennen mij niet goed genoeg. Ik hou veel te veel van eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig nog wel het verschil tussen slank en veel te mager
heeft ze dat gezegd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vind mij een kutwijf die der zoon afpakt dus
Ja, da's dus precies wat ik zeg, ze is te dun.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ze heeft zeker wel ondergewicht maar anorexia valt ook wel weer mee
te is dun, ze is niet te dunquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's dus precies wat ik zeg, ze is te dun.
Ze heeft zeker wel ondergewicht = te dun.quote:
ik heb ook ondergewicht en ben toch ook niet te dun? of vind jij van welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft zeker wel ondergewicht = te dun.
Er bestaat niet zoiets als ondergewicht en niet te dun zijn
Oh god, gaan we 'm zo spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook ondergewicht en ben toch ook niet te dun? of vind jij van wel
Nee ik bedoel het niet slecht he, het kan toch heel goed zijn dat als jij mij ziet dat jij mij te dun vind?quote:
Ja pcies!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Grijze gebieden.
Maar ik vind 'r niet extreem dun ogen. Wel dun, wel ondergewicht, maar niet "voer d'r een boterham aub"-dun.
Mwah, valt wel mee toch? Zit ook een groot deel eigen voorkeur tussen.quote:
nee man als wijven niet zo snel aanstellerig en aangevallen doen is het juist altijd interessant, het is juist altijd wel boeiend om te weten hoe mensen er tegenaan kijkenquote:
:<quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik hou er alweer over opstraks worden er verkeerde conclusies getrokken.
Ja en dat is dus het gevaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee man als wijven niet zo snel aanstellerig en aangevallen doen is het juist altijd interessant, het is juist altijd wel boeiend om te weten hoe mensen er tegenaan kijken
Mghehehe. Festivals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik net wel ongeveer anderhalf pond aan de porceleinen troon gedoneerd!!
Oh man, ik ben zo bang voor de komende drie weekenden dat ik er misselijk van word, ik moet zo sterk zijnnnn
Vooral lowlands wordt een drama.
Je mag sintersik wel even lenenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik net wel ongeveer anderhalf pond aan de porceleinen troon gedoneerd!!
Oh man, ik ben zo bang voor de komende drie weekenden dat ik er misselijk van word, ik moet zo sterk zijnnnn
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?
Nou, dat kan ook nog, dat ik gewoon zwanger ben, dan hoef ik niet te kiezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je mag sintersik wel even lenen
Vanavond komt iig goed, ik haal gewoon niks bijzonders in huisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vrees dat het veel zuipen wordt en een klein beetje eten (als in; weinig frieten en hamburgers, maar de saladekraampjes bezoeken)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is je voorneemn voor LL? Helemaal niets qua alcohol en bende of gewoon een beetje of wat?
Ik maak me ook geen zorgen om vanavondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanavond komt iig goed, ik haal gewoon niks bijzonders in huis.
Je hebt wel genoeg alternatieven gelukkig qua eten, het hoeft allemaal niet zo op de friet enzo!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vrees dat het veel zuipen wordt en een klein beetje eten (als in; weinig frieten en hamburgers, maar de saladekraampjes bezoeken)
Ja k hoorde dat vorig jaar LL ook redelijk veel "gezonde" dingen te koop waren!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch is dat wel weer een voordeel aan festivals tegenwoordig, veel meer opties qua eten.
Daarom, dat scheelt er vast weer 1quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om vanavond![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pheheheheh B kwam me net vragen wat er toch in die pan zit want hij kwam vannacht thuis en het rook zo lekker binnen en toen had ie beetje geproefd en nu wil dadelijk een portie voor de lunch
Quinoa
Hij vroeg zich al wel af of er ook vlees bij zat/kon
Zijn die er?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vrees dat het veel zuipen wordt en een klein beetje eten (als in; weinig frieten en hamburgers, maar de saladekraampjes bezoeken)
En voor bbq zorg ik ook voor velen groentes en verder niks bijzonders (tenzij specifieke wensen; maar daar kom ik nog wel op terugquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om vanavond![]()
Ik zie de laatste tijd sowieso steeds beter voer bij festivals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja k hoorde dat vorig jaar LL ook redelijk veel "gezonde" dingen te koop waren!
Ja truequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een tering onduidelijke site trouwens.
Kostte me honderd-miljoen kliks voor ik erachter kwam dat het heul geen webshop is
Ik heb uit bronnen vernomen dat ze bestaan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn die er?Nee serieus; ik weet het echt niet... Toen op rock werchter was het alleen maar vettige zooi eik... Ow en 1 vega kraam bedenk ik me net
10 jaar geleden dat je een pizza stuk kocht voor 10 euro en daar minimaal 4 van op moest eten om toch maar íets van gevuld gevoel te hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd sowieso steeds beter voer bij festivals.
En ook gewoon dingen die ook echt vullen, dat was fantastisch. Duur, maar fantastisch.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En voor bbq zorg ik ook voor velen groentes en verder niks bijzonders (tenzij specifieke wensen; maar daar kom ik nog wel op terug)
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom at ik enkel frieten op festivals. En mijn eigen meegenomen dertig witte puntjes en zes blikken Knaks. Zeer goed voor de stoelgang en algehele malaise ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
10 jaar geleden dat je een pizza stuk kocht voor 10 euro en daar minimaal 4 van op moest eten om toch maar íets van gevuld gevoel te hebben![]()
![]()
Was ook de enige keer dat ik een keer uitgerekend had wat ik op de festival had uitgegeven (640 euro![]()
![]()
).
Dit was 10 euro (volgens mij) voor een goedgevulde meatpie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
10 jaar geleden dat je een pizza stuk kocht voor 10 euro en daar minimaal 4 van op moest eten om toch maar íets van gevuld gevoel te hebben![]()
![]()
Was ook de enige keer dat ik een keer uitgerekend had wat ik op de festival had uitgegeven (640 euro![]()
![]()
).
Das wel fijn ja, niet afhankelijk zijn van friet en broodjes hamburger..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd sowieso steeds beter voer bij festivals.
En ook gewoon dingen die ook echt vullen, dat was fantastisch. Duur, maar fantastisch.
ERMAHGERD!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was 10 euro (volgens mij) voor een goedgevulde meatpie.
En echt veel keuze.Zelfs een fruitbar.
640 euro?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
).
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom at ik enkel frieten op festivals. En mijn eigen meegenomen dertig witte puntjes en zes blikken Knaks. Zeer goed voor de stoelgang en algehele malaise ook.
Je betaalt voor een biertje 2,60.quote:
En ik had verder niks mee qua eten. Vond ik niet nodigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn collega\s zijn met LL ook altijd rond de 500 kwijt
Wij aten diepvriesfrikandellen op de BBQ. Als de zon niet te hard scheen durfde je die na 4 dagen in de koelbox nog best te etenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wij hadden ook standaard bbq mee
Hoe hebben wij dat eik gedaan met het vlees
Aangezien er eik geen stroom op de campings zijn... Ik weet het echt niet meer
![]()
naja eerste jaar dus niet en toen had ik ook velen geld verspeeldJaar erop toch maar wat opgelet met wat ik wel of niet ging snacken e.d.
![]()
Voor iemand als jij is er ook geen biet aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het wordt voor mij steeds onbegrijpelijker wat mensen leuk vinden aan festivals![]()
Maar ik begrijp ook niet waarom mensen kamperen leuk vinden. Festival ligt volgens mij in het verlengde daarvan
Het helpt als je tegen veul mensen tegelijk kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het wordt voor mij steeds onbegrijpelijker wat mensen leuk vinden aan festivals![]()
Maar ik begrijp ook niet waarom mensen kamperen leuk vinden. Festival ligt volgens mij in het verlengde daarvan
Ja en ik bedenk me net dat wij altijd een kuil groeven en vulden met water om het bier koud te houden en 1 kuil om de koelbox in te zetten (om em dus 'koeler' te houden). En verder: Tjah; care; tis een festival. Dan vreet je alles en zuip je bier bij je ontbijtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij aten diepvriesfrikandellen op de BBQ. Als de zon niet te hard scheen durfde je die na 4 dagen in de koelbox nog best te eten
Jepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en ik bedenk me net dat wij altijd een kuil groeven en vulden met water om het bier koud te houden en 1 kuil om de koelbox in te zetten (om em dus 'koeler' te houden). En verder: Tjah; care; tis een festival. Dan vreet je alles en zuip je bier bij je ontbijt
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Rondstruinen, beetje biertjes drinken, beetje dansen, beetje kletsen, muziekjes luisteren, mensen kijken, van het weer genieten als het meezit.. Festival kan heerlijk zijn!
Dit jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Rondstruinen, beetje biertjes drinken, beetje dansen, beetje kletsen, muziekjes luisteren, mensen kijken, van het weer genieten als het meezit.. Festival kan heerlijk zijn!
De vloeistof?quote:
Je bent dronken, dan zijn alle irritaties van dat soort dingen gelijk 80% mindr ergquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Velen mensen![]()
Maar tevens:
- In een tent zitten, hopende dat het droog blijft omdat je anders in de modder zit
- Ranzige wc's met een rij ervoor
-Ranzige douches met een rij ervoor
- niet douchen voor 4 dagen
- heel veel mensen die niet douchen voor 4 dagen
- je scheel betalen voor eten en drinken
- ongekoeld spul op een bbq gooien
- velen mensen
- in een tent zitten in het algemeen
![]()
Kamperen
Formule 1 weekend. De eerste keer van m'n leven in een tent.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ook leuk: er wordt een Hele Belangrijke teamkickoff georganiseerd waar grote baasjes bij zijn en iedereen bij moet zijn.
Op de maandag na Lowlands.
Ik heb zitten huilen en wiegen
- Niet kunnen slapen vanwege hitte op de tentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Velen mensen![]()
Maar tevens:
- In een tent zitten, hopende dat het droog blijft omdat je anders in de modder zit
- Ranzige wc's met een rij ervoor
-Ranzige douches met een rij ervoor
- niet douchen voor 4 dagen
- heel veel mensen die niet douchen voor 4 dagen
- je scheel betalen voor eten en drinken
- ongekoeld spul op een bbq gooien
- velen mensen
- in een tent zitten in het algemeen
![]()
Kamperen
Forum Opties | |
---|---|