Jij de Corona, ik de Duvelquote:
Prettigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij de Corona, ik de Duvel
goed verdeeld
nog wel te doen...itt Desperadosquote:
Das helemaal ranzig, maar Corona is zo waterig....quote:
Dat is het product. Weinig hop en gerstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das helemaal ranzig, maar Corona is zo waterig....
Aan mij niet besteed danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het product. Weinig hop en gerst
En veel water.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het product. Weinig hop en gerst
klinkt als mijn lichaam...weinig hop en gerst en veel waterquote:
ik heb het al jaren en jaren niet meer gedronken maar mij stond bij dat het juist bitter was?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is de tequila de gimmick en het is nog zoeter.
You sir, have a valid pointquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Op het terras 7 euro voor een Corona of even veel voor een Belgisch kwaliteitsbier... ik weet het wel
Of een lekkere Weizen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Op het terras 7 euro voor een Corona of even veel voor een Belgisch kwaliteitsbier... ik weet het wel
Hebben ze ook een goedkope achtertuin?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Bij de Aldi heb je heel goedkope nep-Corona. Dat is lekker voor in de achtertuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |