kuttopic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef Meloewa het volgende:
en daardoor altijd negatief op je reageren in quotes
kl8 lijkt me duidelijk
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:07 schreef Waterloos het volgende:
Als je ze een foto van jezelf stuurt is die verliefdheid zo over hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik rij bmw, adoreer mij.
Net lp'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:07 schreef TekenenVoorLeven het volgende:
Hoe zien je tepels eruit?
gr gr
haaj de moel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil je alleen maar batsen. Heeft niets met verliefdheid te maken.
Dat hopen we.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef Ambicioso het volgende:
Ik heb gehoord dat jij er ongeveer zo uitziet?
[ afbeelding ]
Frank jij was ook een tijd goed verliefd op mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het aandacht voor het slapen topic. Werkt beter dan menig slaapliedje.
STFU KAKKERLAKquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mensen die uit regio Roermond komen
Ah Frank is ook verliefdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het aandacht voor het slapen topic. Werkt beter dan menig slaapliedje.
Kalverliefde waait zo over.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frank jij was ook een tijd goed verliefd op mij.
Maar de liefde is overgewaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smooth boy. Bij foksters moet je andere hosseltechnieken hanteren.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:11 schreef Micson het volgende:
Meloewa vuile lelijke kankerhoerJij bent er ook een!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Vuile hoerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef Meloewa het volgende:
en daardoor altijd negatief op je reageren in quotes
kl8 lijkt me duidelijk
Ik voel je broederquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik ben verliefd op mezelf, daarom ben ik ook zo'n klootzak.
Misschien kunnen ze gewoon niet beter krijgen. Ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Meloewa het volgende:
En jachtgeweer, feyenoordfan92 allemaal verliefd op mij
Ik kwam ff92 vandaag nog tegen op ehv centraal, is een goeie jongen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Meloewa het volgende:
Hoe voelt dat nou, alle flexe jongens van FOK! achter je aan hebben?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Meloewa het volgende:
hij is engquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kwam ff92 vandaag nog tegen op ehv centraal, is een goeie jongen!
ik voel me mentaal verkr8quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, alle flexe jongens van FOK! achter je aan hebben?
Damn. Nouja dan niet. Laat je de kans op een date met deze gespierde advocaat liggen. Jammer. Mocht je toch interesse hebben dan PM me.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Smooth boy. Bij foksters moet je andere hosseltechnieken hanteren.![]()
Wij weten er alles van door de 934828293 x hossel topics.
ach, jij was ook ooit verliefd op mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:15 schreef chroestjov het volgende:
Wat denk jij hier nou mee te gaan bereiken TS.
Schreeuw om aandacht, dat valt mijn debiele broertje van 10 zelfs opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:15 schreef chroestjov het volgende:
Wat denk jij hier nou mee te gaan bereiken TS.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ach, jij was ook ooit verliefd op mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht eens even, even overwegen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Damn. Nouja dan niet. Laat je de kans op een date met deze gespierde advocaat liggen. Jammer. Mocht je toch interesse hebben dan PM me.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het om te huilen of te lachen is dat zo'n topic binnen een mum van tijd vol zit.
misschien toch de chemie gekozen en doezoes gepaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het om te huilen of te lachen is dat zo'n topic binnen een mum van tijd vol zit.
Daarom hebben we de huillach-smileyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Altijd huilen Frank, kan hier niet vrolijk van worden in ieder gevalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Slechte zaak...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
30,5 cm. Jampotje dik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wacht eens even, even overwegen!
Dat kan nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik was verliefd op Yvonne (wat vreselijk is).
Eerst een limburgs romantisch zinnetje ingesproken via vocaroo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
30,5 cm. Jampotje dik.
Overtuigd
Ik kick op open deuren die worden ingetrapt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Schreeuw om aandacht, dat valt mijn debiele broertje van 10 zelfs op
Ze kickt erop mijn afgekraakt te worden, ts zou heel interessant zijn voor een psycholoogquote:
kun jij ook normaal praten tegen mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kick op open deuren die worden ingetrapt.
Sjattebout moerbout kippebout. Zoiets?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst een limburgs romantisch zinnetje ingesproken via vocaroo.
du bis 'ne slaaaaaoooooiiikut, zoiets?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst een limburgs romantisch zinnetje ingesproken via vocaroo.
Beleefd zijn is heel netjes, ik heb het over wannabe haters, die verliefd op mij zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Hoi Meloewa
Ben niet verliefd hoor, gewoon beleefd.
Ik wil TS graag observeren voor mijn studie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze kickt erop mijn afgekraakt te worden, ts zou heel interessant zijn voor een psycholoog
Ik had het tegen Splutje, niet tegen jou.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kun jij ook normaal praten tegen mij.
niet op nerdjesstijl.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjattebout moerbout kippebout. Zoiets?
Nou en! ik had het wel tegen jou!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had het tegen Splutje, niet tegen jou.
Gelukkig weet ze niet over de pot die we hebben over wie het volgende slachtoffer zal zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
Ja je doet ook zoveel FOK!ersiedereen ziet mogelijkheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |