Eerst een limburgs romantisch zinnetje ingesproken via vocaroo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
30,5 cm. Jampotje dik.
Overtuigd
Ik kick op open deuren die worden ingetrapt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Schreeuw om aandacht, dat valt mijn debiele broertje van 10 zelfs op
Ze kickt erop mijn afgekraakt te worden, ts zou heel interessant zijn voor een psycholoogquote:
kun jij ook normaal praten tegen mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kick op open deuren die worden ingetrapt.
Sjattebout moerbout kippebout. Zoiets?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst een limburgs romantisch zinnetje ingesproken via vocaroo.
du bis 'ne slaaaaaoooooiiikut, zoiets?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst een limburgs romantisch zinnetje ingesproken via vocaroo.
Beleefd zijn is heel netjes, ik heb het over wannabe haters, die verliefd op mij zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Hoi Meloewa
Ben niet verliefd hoor, gewoon beleefd.
Ik wil TS graag observeren voor mijn studie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze kickt erop mijn afgekraakt te worden, ts zou heel interessant zijn voor een psycholoog
Ik had het tegen Splutje, niet tegen jou.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kun jij ook normaal praten tegen mij.
niet op nerdjesstijl.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjattebout moerbout kippebout. Zoiets?
Nou en! ik had het wel tegen jou!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had het tegen Splutje, niet tegen jou.
Gelukkig weet ze niet over de pot die we hebben over wie het volgende slachtoffer zal zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
Ja je doet ook zoveel FOK!ersiedereen ziet mogelijkheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |