quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Mooi, dan mag ik reageren, dus je baan als secretaresse/conciërge bevalt niet zo?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
En dat heb je ze ook zo verteld, recht in het gezicht?
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
TS is gewoon een broekie die er niet mee om kan gaan dus
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.
Wat betreft financiën en toekomstperspectieven heb ik niets te klagen.
Laat maar ook, ik begon wel vrolijk met 'je kent het wel' maar dit is jullie natuurlijk niet bekend.
Zelfde voor jou, leg me het eens uit. Ook verwacht ik minstens 2x modaal van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!
Je moet er langer in dienst zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het werkt dan, nu verwacht ik wel minstens 2x modaal van je he
Ik zou zeggen: leg eerst eens uit wat je functie is en bij wat voor soort bedrijf? Een beetje triest roeptoeteren over X maal modaal zet geen zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Zelfde voor jou, leg me het eens uit. Ook verwacht ik minstens 2x modaal van je.
Dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
ze vinden je misschien gewoon een pretentieuze lul, dat zou ook kunnen.
Heet, voeten, etc.quote:
Nee, jullie zijn niet het publiek om het hierover mee te hebben.quote:
Spannend leven zal je hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn niet het publiek om het hierover mee te hebben.
Maakt niet, hypotheekje nemen en volproppen met mooie auto voor de deur. Voor de rest bij de Lidl boodschappen doen.
maar hoe kan het dat iemand met zo'n intellect als jij zo'n enorme inschattingsfout gemaakt heeft dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Maakt niet, hypotheekje nemen en volproppen met mooie auto voor de deur. Voor de rest bij de Lidl boodschappen doen.
Ik fap me suf op me zolderkamer, living the life jwz.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar hoe kan het dat iemand met zo'n intellect als jij zo'n enorme inschattingsfout gemaakt heeft dan?
maar ik heb 'hem' wel ouwequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!
had ik ook maar een hypotheek volgepropt met een mooie auto voor de deurquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach joh, dat zagen z'n werkgevers al in. Prima werk hebben ze hem geleverd om 'm die functie niet te geven, hulde!
om vervolgens 10 jaar te gaan zitten vastroesten totdat je babyboom collega's weg zijnquote:
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zulk taalgebruik? Slechte multinational dan.
Gewoon een rijke vent trouwen, probleem is zo opgelost Haywoodquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
had ik ook maar een hypotheek volgepropt met een mooie auto voor de deur
Shell, daar werken een aantal ex-collega's van mij. Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.
De Intos doet nog wel eens wat werk over de grens, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met zulk taalgebruik? Slechte multinational dan.
O dus je bent gewoon pompbediendequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Shell, maakt nog geen tyfus uit dat ik dit zeg. Te groot om herkend te worden.
Ik heb geen auto en geen huis, ik doe boodschappen bij de AH, nu jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
maar niet te rijk he, want dan is zijn hypotheek misschien al afbetaald.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent trouwen, probleem is zo opgelost Haywood
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shell, daar werken een aantal ex-collega's van mij. Wat voor werk doe je?
Ja, dat zou zonde en immer onefficiënt zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar niet te rijk he, want dan is zijn hypotheek misschien al afbetaald.
Probeer je ze nu af te zeiken? Niet echt mijn probleem trouwens. Even bellenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispen
De frustratie zit behoorlijk diep, lullig dat je daar nog mee bezig bent tegen de klok van 9 's avonds.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja die collega's waren vast b operators, knullen die ik dagelijks moet berispen
ik werk in de ploegenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef tisauch het volgende:
[..]
De frustratie zit behoorlijk diep, lullig dat je daar nog mee bezig bent tegen de klok van 9 's avonds.
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:40 schreef AhmedJaret het volgende:
bij mcdonalds werken en zeuren over carriere
'normale' dienst is geen 30% toeslag en weet ik wat erbij. Je kunt beter in de ploegen werken, maar daar weet jij natuurlijk niets van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]en dan huilen om mensen die hoger staan en wel een normale dienst draaien. In een beetje positie draai je geen ploegendienst. Dit moet niet erger worden hoor TS.
Daar weet ik alles van, dat soort mensen delegeer ik dagelijks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:55 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
'normale' dienst is geen 30% toeslag en weet ik wat erbij. Je kunt beter in de ploegen werken, maar daar weet jij natuurlijk niets van.
Godverquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf. [/einde treurige muziek]quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godverik maar denken dat je 2 lagen onder de ceo in het hoger management zat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van, dat soort mensen delegeer ik dagelijks.
Maar je bent hogerop dus? Wat doe je nu dan? Dat je dan nog in de ploegendienst zit?
ik heb een uitloop tot 125kquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godverik maar denken dat je 2 lagen onder de ceo in het hoger management zat.
Dat zegt geen reet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb een uitloop tot 125k
Ik wist wel dat ploegendiensten op een boorplatform goed verdiende, maar dat het zo hoog was wist ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb een uitloop tot 125k
ik heb het niet over een huis van 2 ton hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je huis kan wel meer roepen, in deze tijden is het makkelijk kopen.
Wat doe je voor de kost?
Waarom ontwijk je m'n vraag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik heb het niet over een huis van 2 ton he
Ik vraag om je functietitel, niet je personeelsnummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik hoef toch niet mijn personeelsnummer en alles te noemen of wel
Zeg gewoon wat voor werk je doet manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik hoef toch niet mijn personeelsnummer en alles te noemen of wel
Dan verdien je dat bij lange na niet en werk je al helemaal niet in ploegendienst. Vooral niet in de chemie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:03 schreef Havenbar0n het volgende:
iets met chemie en leidinggevende
ja, jij hebt er verstand van. Normale operators aan de top zitten aan de 4200 euro netto per maand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan verdien je dat bij lange na niet en werk je al helemaal niet in ploegendienst. Vooral niet in de chemie.
Je mag dus routine draaien begrijp ik? PCR's inzetten enzo?
Dat klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ja, jij hebt er verstand van. Normale operators aan de top zitten aan de 4200 euro netto per maand.
Met dit weer ruikt het al snel naar warme eikel hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik fap me suf op me zolderkamer, living the life jwz.
ik vind je standvastigheid wel 'bewonderenswaardig', maar je hebt er echt geen verstand van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen jammer dat je het niet echt toelicht vrind. Ik geloof er geen zak van, anders was je wel ingegaan op die term.
Ach de kopkaas smelt wat sneller, die lucht wen je vanzelf aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met dit weer ruikt het al snel naar warme eikel he
Helaas wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:07 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik vind je standvastigheid wel 'bewonderenswaardig', maar je hebt er echt geen verstand van.
Master of Science Chemical Engineering and Chemistryquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas wel.
Je hebt dus MLO gedaan en nu denk je dat je in de top werkt?
Godverdomme, geven ze dat ook al op het MBO.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Master of Science Chemical Engineering and Chemistry
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Godverdomme, geven ze dat ook al op het MBO.
De nivellering gaat sneller dan ik dacht
Zo zo, TU nog wel, apart dat je dan bij een bedrijf als Shell gaat werken terwijl je meer kan verdienen bij, ik noem maar wat, zaadbedrijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Master of Science Chemical Engineering and Chemistry
stufi ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
stufi ?![]()
lekker leidinggevende ben je trouwens met zulke slechte mensenkennis
Nee, jij lijkt me een gezellige collega... NOTquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, wanneer komt je stufi weer binnen. Over drie weken pas? Thug life. Living on the edge.
Hij kwam zeker binnen op z'n sollicitatie met een felgroene shit aan een jaar geleden en niemand moet meneer omdat hij nogal eigenwijs isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoeg
"Yo man, geef me die functie, tsjek mijn swek dang!"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij kwam zeker binnen op z'n sollicitatie met een felgroene shit aan en niemand moet meneer omdat hij nogal eigenwijs is
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hij dat soort termen kent zegt wel genoeg
Je komt een beetje over alsof je iets moet bewijzen, gaven je ouders je nooit een complimentje of knuffel vroeger?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
En 4100 schamel noemen als iemand die pas begonnen is, pls. Dit pak jij niet eens op je top.
Oh, rare top heb ik dan. Daar weet jij helemaal niets vanaf, daar heb ik al ruim boven gezeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ok ok tis weer leuk geweest. Raar he dat ik dat soort termen ken, ik ben zelf immers nooit student geweest of wat dan ook.
En 4100 schamel noemen als iemand die pas begonnen is, pls. Dit pak jij niet eens op je top.
Hoe bevalt zo'n Kia? Volgens mij wel zuinig toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef Havenbar0n het volgende:
Morgen weer vroeg opstaan en een uur in de file staan met je pas nieuw gekochte Kia Rio waar je zo trots op bent. Sparen voor een weekje Turkije in de zomer met animatieteam. Modale struggles.
Ja man, daarom ben je ook moderator annex designerrrrrrrrquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, rare top heb ik dan. Daar weet jij helemaal niets vanaf, daar heb ik al ruim boven gezeten.
En ja, schamel, want je draait fucking ploegdiensten, lekker belangrijk zal je zijn man. Echt.
Dat is IMHO wel waar bij Ts de pijn: iets moeten bewijzen en de omgeving moet maar wijken op wat voor een manier dan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je komt een beetje over alsof je iets moet bewijzen, gaven je ouders je nooit een complimentje of knuffel vroeger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |