half 9quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef donald_dick het volgende:
godver, jullie gaan echt naar max eeuwenplein ?
Hoe kom je daar nou bij? Leidseplein.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef donald_dick het volgende:
godver, jullie gaan echt naar max eeuwenplein ?
ow, ik haal ierse pubs door elkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Leidseplein.
Oh ja op het hoekje daar zit er ook eentje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow, ik haal ierse pubs door elkaar
ja daaromquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja op het hoekje daar zit er ook eentje.
Maarrree zeiksnor, kom je ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow, ik haal ierse pubs door elkaar
misschien later, maar ik heb al een verjaardagsfeest op Maxquote:
Gezelligquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien later, maar ik heb al een verjaardagsfeest op Max
daarom had ik gehoopt dat jullie op het Max zouden zitten, dan kan ik stiekum naar jullie kijkenquote:
Even snel heen en weer rennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom had ik gehoopt dat jullie op het Max zouden zitten, dan kan ik stiekum naar jullie kijken
Nou, ik denk dat ik dan niet meer thuis hoef te komenquote:
Beetje zoals je dagelijks bij lokale kinderopvang staat te gluren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom had ik gehoopt dat jullie op het Max zouden zitten, dan kan ik stiekum naar jullie kijken
Ja, terwijl ik jouw optil zodat jij ook kan meekijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beetje zoals je dagelijks bij lokale kinderopvang staat te gluren.
OK dan rennen WIJ even snel heen en weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik dan niet meer thuis hoef te komen
en dan breek je wat en dan voel ik me schuldigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan rennen WIJ even snel heen en weer
Als ik val dan vangt Juicy me wel op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan breek je wat en dan voel ik me schuldig
Lekker foto's maken voor m'n collectiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik jouw optil zodat jij ook kan meekijken
Natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik val dan vangt Juicy me wel op.
Ik neem geen laptop mee hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Pienata het volgende:
Waar kan ik jullie eigenlijk aan herkennen, voor het geval dat er daar een tweede groepje met laptops zit?
Half lang blond haar, ook te zien in m'n foboquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Pienata het volgende:
Waar kan ik jullie eigenlijk aan herkennen, voor het geval dat er daar een tweede groepje met laptops zit?
Voel je toch niets van als je dronken bentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ging in een enorm stuk glas staan dat dwars door mijn zool heen ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |