Tis dat ik lui ben anders was ik op mn fiets gesprongen om je een optater te verkopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is je boy AlDie live uit Lelykstad. Nothing interesting yet
veel geld voor iets wat ik niet ken..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:37 schreef Curlbrah het volgende:
mensen, koop payday 2.![]()
srs, dit ga ik spelen totdat rome 2 uitkomt
speel nog steeds wel eve maar dat doe ik terwijl ik payday speel.
kijk uit voor dit soort gasten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil zo'n quad huren.. maar je zal wel een rijbewijs nofig hebben.. of 18 moeten zijn
Na dat ik het poste ff gegoogled hoe alles zat.. ik werd niet blij van somige reviewsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kijk uit voor dit soort gasten..
scuba ofzo. Dat is relatief onschuldig. Alles wat met huren te maken heeft vermijden, tenzij onder begeleiding van een onafhankelijke gids.quote:
kijk dit maar eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
veel geld voor iets wat ik niet ken..
Mag je wss alleen dan maar bij die louche verhuurders (omdat je geen rijbewijs hebt) en die proberen je sws te naaien.quote:
wss een fun dive o.i.d.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
scuba ofzo. Dat is relatief onschuldig. Alles wat met huren te maken heeft vermijden, tenzij onder begeleiding van een onafhankelijke gids.
Heb m aan plex gegeven en die heeft maarliefst al een keer gespeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |