abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129825819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:57 schreef SteveBudin het volgende:

Nederland zal het niet boycotten want dat is zielig voor de sporters en ze gaan diplomatieke druk uitoefenen :'). Nou Poetin zit nu al te beven voor de diplomatieke druk uit Nederland :') :').
Een boycot vanuit enkel Nederland heeft ook geen zin.

Als de VS, Australië, GB, Duitsland en Frankrijk meedoen zet het al wat meer doden aan de zijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 12:04:05 ]
pi_129825924
quote:
3s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 03:23 schreef sig000 het volgende:
Usain Bolt is volgens mij ook een homo.
Is dat een schaatser?
pi_129825945
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 04:07 schreef sig000 het volgende:
Verder zijn er voor degene die wel graag te koop te lopen met hun geaardheid speciale spelen georganiseerd zodat ze niet steeds verliezen.
Ireen Wüst verliest toch ook niet altijd?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:11:38 #204
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_129826097
Er komt geen boycot, men zal het "sterk afkeuren" maar daar blijft het bij. The show must go on. Zelfde met het WK/EK in Qatar/Rusland straks.
Graag op anoniem
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:32:51 #205
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_129834983
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 06:58 schreef Maharajah het volgende:
Ik ga nu zitten wachten tot iemand zegt ''net zoals Marokkanen in Nederland :)'' of iets in die richting :D
Bedenk je eens in wat er zou gebeuren als wij een wet invoeren met deze strekking met dan Marokkanen in plaats van homoseksualiteit als onderwerp...of russen... :P
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_129838408
In plaats van al die halfzachte brieven en oproepen tot boycots is er nu nog een veel beter idee ontstaan. namelijk Rusland uitsluiten van deelname aan de spelen van 2014. In dit artikel wordt perfect uitgelegd waarom dat mogelijk is. Sterker nog: het is strikt genomen zelfs onvermijdelijk, zou het IOC zichzelf en de Olympische Spelen serieus nemen.

Don't Boycott: Ban Russia From Their Own Winter Olympics ^O^
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:06:18 #207
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_129843510
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
In plaats van al die halfzachte brieven en oproepen tot boycots is er nu nog een veel beter idee ontstaan. namelijk Rusland uitsluiten van deelname aan de spelen van 2014. In dit artikel wordt perfect uitgelegd waarom dat mogelijk is. Sterker nog: het is strikt genomen zelfs onvermijdelijk, zou het IOC zichzelf en de Olympische Spelen serieus nemen.

" to send a message to the Russians that these laws cannot stand "

Hoe naïef moet je zijn om te denken dat je ook maar wat te zeggen over de wetten van een land waar je geen burger van bent :')

En dan al helemaal om te denken dat je Rusland kan uitsluiten van deelname terwijl de olympische spelen in Rusland plaatsvinden. Poetin had over de grond gerold van het lachen als hij dit artikel had gelezen.
pi_129843899
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef H4ppy het volgende:

[..]

" to send a message to the Russians that these laws cannot stand "

Hoe naïef moet je zijn om te denken dat je ook maar wat te zeggen over de wetten van een land waar je geen burger van bent :')

En dan al helemaal om te denken dat je Rusland kan uitsluiten van deelname terwijl de olympische spelen in Rusland plaatsvinden. Poetin had over de grond gerold van het lachen als hij dit artikel had gelezen.
Er is niks lachwekkends aan. Rusland handelt in strijd met de fundamenten van de Olympische Spelen. Als het IOC zichzelf serieus neemt, sluit het Rusland uit van deelname. Dat de Spelen vervolgens ook niet in Rusland plaatsvinden, is een bijzaak. Daar valt wel een mouw aan te passen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:12:03 #209
371873 H4ppy
Go get some sleep.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:17:55 #210
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_129878521
Mag deze vlag trouwens wel in Rusland?

Het is een bestaande vlag en niet de LGBT-vlag.
reset
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:40:52 #211
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_129885840
Russische homo's vragen om gewoon wel te komen.
Want zij zullen de schuld hiervan krijgen, maar dat maakt ons natuurlijk allemaal niet uit, zolang wij maar denken dat we iets goed doen.
Boeiuh dat daar in rusland homo's hiervoor vermoord zullen worden, wij zitten in NL lekker veilig dus kunnen wij lekker rusland vertellen hoe ze moeten denken en doen want wij zijn zo veel beter dan hun.

Oh en Stephen Fry, dat valt me tegen van je kerel.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  Moderator woensdag 14 augustus 2013 @ 15:48:50 #212
8781 crew  Frutsel
pi_130059471
quote:
American runner dedicates silver medal to gay friends
American Runner Dedicates Moscow Silver Medal To His Gay Friends Amid Russia's Anti-Gay Crackdown

criticize Russia's new anti-gay laws while competing on Russian soil.

After he won a silver medal at the World Championships yesterday, Symmonds told R-Sport he was dedicating the win to his gay and lesbian friends.

He said, "As much as I can speak out about it, I believe that all humans deserve equality as however God made them. Whether you're gay, straight, black, white, we all deserve the same rights. If there's anything I can do to champion the cause and further it, I will, shy of getting arrested."

Five months before the Winter Olympics in Sochi, worries continue to grow about how the laws will impact athletes.

The law, which is one of a series of anti-gay laws passed by the Putin regime, bans "propaganda of non-traditional sexual relations."

Even among Russians, it's unclear what exactly that means. Some have suggested that any pro-gay speech or even hand-holding could get you arrested and fined thousands of dollars.

Foreigners arrested under the law face 15 days in jail and deportation, according to Bloomberg.

The IOC has asked Russia to clarify whether athletes would be arrested.

Symmonds won't be competing in Sochi, but we're guessing this sort of sentiment will be repeated by a ton of athletes.
Hebben de Russen al "geclaryfied? "
pi_130082936
Ja, walgelijke wet in Rusland. Maar ja, in Nederland hebben we blijkbaar ook nog genoeg mensen die Russisch denken, zoals die frikandellen-eter van dat VI tv-programma...

Wel grappig dat Rusland een paar maanden geleden tijdens het Eurovisie Songfestival nog een heel (hypocriet) liefdevol liedje heeft ingezonden... Wat als we allemaal één zijn, en als we eens de wapens zouden begraven... dan zou alles beter zijn... enzovoorts enzovoorts... haha:

[ Bericht 0% gewijzigd door dutchgirl86 op 15-08-2013 02:07:26 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:56:04 #214
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_130083976
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:46 schreef betyar het volgende:

[..]

Maar hier gaan we wel pedofielen tot kinderverkrachters veroordelen ook al hebben ze nog nooit een kind aangeraakt en moeten we hun ballen afsnijden, of nog beter opruimen die mensen!
Hypocriet teringvolk zijn we ook!
Dit inderdaad.
pi_130084587
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:46 schreef betyar het volgende:
Maar hier gaan we wel pedofielen tot kinderverkrachters veroordelen ook al hebben ze nog nooit een kind aangeraakt en moeten we hun ballen afsnijden, of nog beter opruimen die mensen!
Hypocriet teringvolk zijn we ook!
Rare vergelijking... Volgens mij is dat wat je noemt overigens nooit uitgevoerd maar goed. Maar omdat hier dus ook niet altijd alles goed gaat, mogen we dus geen kritiek leveren op extreme discriminatie in andere landen? Dus we moeten zeggen: omdat wij ook weleens foutjes maken, moeten we het goedkeuren wat Rusland van plan is... ?

Nederlanders zijn een hypocriet teringvolk? Okee.... wat een woord zeg, teringvolk... Ik denk trouwens dat de gemiddelde Nederlander qua hypocrisie nog wel meevalt vergeleken met de meeste andere landen. Kijk naar Turkije bijvoorbeeld, een paar maanden geleden was er grote ophef over een aantal uit huis geplaatste Nederlandse kinderen (met Turkse roots) omdat ze opgevoed worden door homoseksuele, christelijke of ongelovige mensen, terwijl in eigen land nog steeds veel Turkse kinderen dakloos zijn, er nog steeds kinderarbeid is en er dagelijks vele kinderen slachtoffer worden van oorlogsgeweld in buurland Syrië. Zo hypocriet...
pi_130085349
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:

Zover ik weet mag je wel homo zijn en je homodingen doen, je mag het alleen niet publiekelijk uitdragen. Los daarvan was het sowieso een kansloze petitie.
pi_130085356
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hebben de Russen al "geclaryfied? "
Ze gaan heus geen atleten arresteren.
pi_130085377
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:08 schreef dutchgirl86 het volgende:
Ja, walgelijke wet in Rusland. Maar ja, in Nederland hebben we blijkbaar ook nog genoeg mensen die Russisch denken, zoals die frikandellen-eter van dat VI tv-programma...

Ja man, van der Gijp is echt zwaar homofoob en vind dat alle homo's die daarvoor uitkomen de bajes inmoeten!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130085382
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 05:18 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja man, van der Gijp is echt zwaar homofoob en vind dat alle homo's die daarvoor uitkomen de bajes inmoeten!
Ze bedoelt Boskamp. Maar die ophef is opgeklopt, hij zegt niet dat homo's ongezond zijn. Gezonde jongens is een uitdrukking.
pi_130085390
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 05:22 schreef nikk het volgende:

[..]

Ze bedoelt Boskamp. Maar die ophef is opgeklopt, hij zegt niet dat homo's ongezond zijn. Gezonde jongens is een uitdrukking.
Oh, dat heb ik dan gemist, excuus :)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130086214
Matennaaierij op het voetbalveld mag dus ook niet?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:05:12 #222
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_130089101
IOC slaat ook om als een blad aan een boom:

http://www.360magazine.nl(...)e-straf#.UgyZhpIwd8H
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:10:32 #223
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_130089238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:05 schreef wonderer het volgende:
IOC slaat ook om als een blad aan een boom:

http://www.360magazine.nl(...)e-straf#.UgyZhpIwd8H
Dat is al een week of wat geleden dat ze dat bekendmaakten.
Het IOC zal vrolijk werken als verlengstuk van de Russische overheid.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage donderdag 15 augustus 2013 @ 11:17:23 #224
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_130089440
Debiel land. Als de IOC deze grap ook laat doorgaan na de blamage van de mensenrechtenschendingen in Beijing dan is Zak Rochel echt al zijn geloofwaardigheid kwijt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_130093675
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 04:54 schreef nikk het volgende:

[..]

Zover ik weet mag je wel homo zijn en je homodingen doen, je mag het alleen niet publiekelijk uitdragen. Los daarvan was het sowieso een kansloze petitie.
Kortzichtige opmerking. Je snapt natuurlijk ook wel dat het hier om meer gaat dan slechts de wet die 'homopromotie' verbiedt - alsof je van te veel blootstelling aan die promotie ineens homo wordt :')

Het gaat om het totale klimaat in Rusland. En die wet draagt daaraan bij. Het is overigens in grote delen van Oost-Europa een probleem, net zoals racisme en nazisme. Volop aan de orde in dergelijke landen.

Maar we gaan toch wel naar die Spelen, dus ik deel je opvatting dat de petitie kansloos is. We hebben veel te veel ontzag voor de Russen en we zijn te bang om de relaties op het spel te zetten. En de sporters zijn vooral met hun eigen belang bezig, namelijk presteren. Dat het evenement in Rusland straks haaks staat op de Olympische gedachte, mag het IOC zich aanrekenen.

Dit is kennelijk wat men van de Olympische Spelen wenst te maken.
pi_130094615
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:17 schreef Individual het volgende:
Mag deze vlag trouwens wel in Rusland?
[ afbeelding ]
Het is een bestaande vlag en niet de LGBT-vlag.
Dat is homopropaganda, mag niet.
Ik zie best gebeuren dat enkele sporters zo'n vlag meenemen tijdens de openingsceremonie, maar ik Rusland daar ook weer op reageren.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:25:51 #227
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_130095439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dat is homopropaganda, mag niet.
Ik zie best gebeuren dat enkele sporters zo'n vlag meenemen tijdens de openingsceremonie, maar ik Rusland daar ook weer op reageren.
Wat nou homopropaganda? Dat is de vlag van Cuzco in Peru! :D

De lbgt vlag heeft die lichtblauwe streep niet. Ik stond er wel van te kijken in Cuzco; wat veel homo vlaggen hier in het midden van het stadje in een toch wel erg katholiek land! :P
reset
pi_130095517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef Individual het volgende:

[..]

Wat nou homopropaganda? Dat is de vlag van Cuzco in Peru! :D

De lbgt vlag heeft die lichtblauwe streep niet. Ik stond er wel van te kijken in Cuzco; wat veel homo vlaggen hier in het midden van het stadje in een toch wel erg katholiek land! :P
Denk dat die Russen het verschil (net zoals mijzelf) niet willen zien.
Een insinuatie is al genoeg om ze door het lint te laten gaan.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:55:07 #229
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_130096476
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:28 schreef karton2 het volgende:

[..]

Denk dat die Russen het verschil (net zoals mijzelf) niet willen zien.
Een insinuatie is al genoeg om ze door het lint te laten gaan.
Ze hebben weinig nodig om door het lint te gaan, maar gerechtelijk gezien is het niet tegen de antihomowet. Niet dat je dan geen knuppel in je nek krijgt van zo'n lompe Russische politieman..
reset
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:06:42 #230
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130096885
Rusland bestraft homopropaganda onder minderjarigen.

Dus niet homoseksuele volwassenen.

De Westerse media maken er een anti-Poetin-evenement van.

Ik vergelijk het met de hetze tegen de Olympische Spelen in Rome en Berlijn in de jaren '20 en '30.

Als er nu maar niet weer een (Derde) Wereldoorlog tegen (Vladimir Poetin en Rusland) volgt. Daarvoor zijn de westerse machten en de bevolking echter te gefeminiseerd. Misschien is dat laatste dan toch nog ergens goed voor (hoewel ik er een beetje een afkeer van heb).

De internationale spanningen zijn hoog op dit moment. Maar wij internethelden voelen dat nog niet echt. En we hebben nog volop te eten. In de zomer van 1939 ook:
pi_130106356
quote:
Isinbajeva steunt homowet

De Russische atlete Elena Isinbajeva heeft het optreden van hoogspringster Emma Green-Tregaro veroordeeld. De Zweedse sprak in woord en gebaar haar steun uit voor de homogemeenschap in Rusland. Isinbajeva, winnares van goud op het polsstokhoogspringen, vond dat van weinig respect getuigen.

"Wij hebben onze eigen wetten en ik verwacht dat onze gasten die respecteren”, zei Isinbajeva. "Misschien zijn wij soms een beetje anders. Als wij in andere landen zijn, tonen we daar echter ook respect voor de regels die daar zijn.”
Russische anti-homowet

"Hier leven mannen gewoon met vrouwen, en vrouwen met mannen", vindt Isinbajeva. "Dat is historisch zo bepaald." Inzet tot het meningsverschil is de Russische wet die propaganda voor niet-traditionele seksuele relaties verbiedt. Die leidde inmiddels al tot discussies over een eventuele boycot van de Winterspelen in Sotsji.
Boycot Sotsji

"Ik hoop dat deze discussie geen problemen zal brengen tijdens de Winterspelen", spreekt Isinbajeva, die tijdens het evenement in Sotsji burgemeester van het olympisch dorp zal zijn, haar hoop uit.
Ze kan als Russische natuurlijk niet veel anders zeggen denk ik :X
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:10:05 #232
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_130106678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef Veldkamp het volgende:
Rusland bestraft homopropaganda onder minderjarigen.

Dus niet homoseksuele volwassenen.

De Westerse media maken er een anti-Poetin-evenement van.

Ik vergelijk het met de hetze tegen de Olympische Spelen in Rome en Berlijn in de jaren '20 en '30.

Als er nu maar niet weer een (Derde) Wereldoorlog tegen (Vladimir Poetin en Rusland) volgt. Daarvoor zijn de westerse machten en de bevolking echter te gefeminiseerd. Misschien is dat laatste dan toch nog ergens goed voor (hoewel ik er een beetje een afkeer van heb).

De internationale spanningen zijn hoog op dit moment. Maar wij internethelden voelen dat nog niet echt. En we hebben nog volop te eten. In de zomer van 1939 ook:
Je bent naïef en/of kent die wet botweg niet.

Het is zeer simpel:

quote:
Voor de duidelijkheid, de Russische wet is idioot en absurd, punt en diegene die deze wet vergoelijken op deze site zijn of debiel of begrijpen helemaal niet hoe ingrijpend die wet is. Echt, er is eigenlijk weinig discussie mogelijk hierover.

Als je ook maar op enig gebied vrijheid als een groot goed ziet, dan kan je gewoon deze wet niet ondersteunen. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_130113284
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 05:22 schreef nikk het volgende:
Op donderdag 15 augustus 2013 05:18 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad, ik bedoel die man met die dikke tong uit de mond, Boskamp ja :) Hij en vd Gijp zien zogenaamd nooit homo's op het veld... Maar is ook logisch want er zijn heel veel mannelijke homo's en vrouwelijke lesbo's, dus sowieso een beetje dom van ze.

De sport op zich zou volgens vd Gijp en tijdje terug volgens Frank de Boer ook te hard zijn of zo, dat was ook hilarisch... want eigenlijk is voetbal juist een softe sport toch, als je al die zogenaamde hetero voetballertjes ziet vallen om niks en hoort gillen om niks whaha :) Echt zoveel theater en elkaar een oor aannaaien en zo... zo bitchy en kleinzielig eigenlijk haha.

Mja en dan weer on-topic... de IOC is natuurlijk net als FIFA... dus echte kritiek zullen ze uiteindelijk toch niet leveren, laat staan maatregelen treffen, want dan moeten ze natuurlijk al het smeergeld terugbetalen. Lijkt me ook lastig voor ze :)
pi_130128523
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Semisane het volgende:

[..]

Je bent naïef en/of kent die wet botweg niet.

Het is zeer simpel:

[..]

Voor de duidelijkheid, de Russische wet is idioot en absurd, punt en diegene die deze wet vergoelijken op deze site zijn of debiel of begrijpen helemaal niet hoe ingrijpend die wet is. Echt, er is eigenlijk weinig discussie mogelijk hierover.

Als je ook maar op enig gebied vrijheid als een groot goed ziet, dan kan je gewoon deze wet niet ondersteunen. :')
Interessante uiteenzetting. En hoeveel homo's zijn inmiddels al opgepakt onder deze wet?
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:30:53 #235
8781 crew  Frutsel
pi_130128635
quote:
Isinbajeva is verkeerd begrepen
De Russische atlete Jelena Isinbajeva zegt dat haar woorden over homoseksualiteit "verkeerd begrepen" zijn. Gisteren steunde de polsstokhoogspringster nog de Russische homowet, waarin 'homo-propaganda' wordt verboden.

In een verklaring vandaag zegt ze: "Engels is niet mijn eerste taal en ik denk dat ik verkeerd begrepen ben. Ik wilde zeggen dat mensen de wetten van andere landen moeten respecteren, zeker als ze op bezoek zijn in een land."

Isinbajeva had gisteren nog kritiek op mede-atleten die hun vingernagels in regenboogkleuren hadden gelakt uit solidariteit met homo's. Vandaag zegt ze dat ze de standpunten van collega-atleten respecteert en dat ze tegen elke vorm van discriminatie van homo's is.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:35:01 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130128804
_O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:50:19 #237
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_130129370
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Interessante uiteenzetting. En hoeveel homo's zijn inmiddels al opgepakt onder deze wet?
Is dat heel relevant dan? :? Wellicht nul, dat maakt die wet nog niet minder barbaars of debiel.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')