abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129585854
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmm, ik snap je punt wel, maar toch vind ik het contact in een pub, club, kroeg of discotheek toch heel anders dan het contact buiten die plekken.
Je was toch pas 20? Heb je al genoeg levenservaring om uberhaubt 21+ plekken in te komen? Hilarisch hoe fok soms is :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129585954
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je was toch pas 20? Heb je al genoeg levenservaring om uberhaubt 21+ plekken in te komen? Hilarisch hoe fok soms is :P
Was ik maar 20 :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129585991
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kan daarmee hier terecht: R&P / Het Officiële PUA Topic #6
Waarom naar het PUA topic met deze vage tips die niet werken? Pleasee :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129586093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Was ik maar 20 :').
Was een andere dus, gelukkig ^^
  donderdag 1 augustus 2013 @ 18:29:08 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129586096
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom naar het PUA topic met deze vage tips die niet werken? Pleasee :)
Nee jouw tips horen hier thuis :')
pi_129586675
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee jouw tips horen hier thuis :')
Ik heb een filmpje in het PUA geplaatst voor absolute beginners

R&P / Het Officiële PUA Topic #6
pi_129588019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb een filmpje in het PUA geplaatst voor absolute beginners

R&P / Het Officiële PUA Topic #6
:W
pi_129588256
quote:
15s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:39 schreef Gray het volgende:

[..]

:W
Niet gekeken zeker? Nee het is geen stap voor stap uitvoering wat je moet doen om haar te krijgen...

Het is om vanuit een negatieve denkwijze op een positieve spiraal terecht te komen. Iets wat hier extreem van toepassing is.
pi_129588364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet gekeken zeker? Nee het is geen stap voor stap uitvoering wat je moet doen om haar te krijgen...

Het is om vanuit een negatieve denkwijze op een positieve spiraal terecht te komen. Iets wat hier extreem van toepassing is.
Ik heb het niet nodig. De reden dat ik reageerde is omdat je je PUA-praktijken in je PUA-topic moet houden. Tenminste, dat lijkt me. Maar ga hier geen zieltjes winnen voor je sekte-achtige overtuigingen. Ik weet inmiddels niet meer wat de precieze opzet van dít topic is, maar er is een reden dat dit topic bestaat náást het PUA-topic.
pi_129588600
quote:
13s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb het niet nodig. De reden dat ik reageerde is omdat je je PUA-praktijken in je PUA-topic moet houden. Tenminste, dat lijkt me. Maar ga hier geen zieltjes winnen voor je sekte-achtige overtuigingen. Ik weet inmiddels niet meer wat de precieze opzet van dít topic is, maar er is een reden dat dit topic bestaat náást het PUA-topic.
Als je het bekeken had had je geweten dat het een vrij normaal filmpje is en ook buiten "PU" of hoe je het ook wilt noemen toe te passen is :W Het woordje PUA heb ik hier nog meer gelezen dan waar dan ook, ik wordt er een beetje moe van :D
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:04:00 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129588656
Zullen we het woord Pua voortaan maar gewoon verbannen van dit topic? :+
pi_129588702
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we het woord Pua voortaan maar gewoon verbannen van dit topic? :+
Prima! Dan kunnen Pua uitspraken ook wel verbannen worden :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129588729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Geen enorme wallen, ok, maar low bodyfat en wat dies meer zij? Nogmaals: bitch please :')
pi_129588753
Het zwart wit denken ook altijd.

Filmpje op het internet? -> PUA.
Meerdere vrouwen aan het aanspreken?-> PUA.
Mediteren om vrouwen te krijgen? -> PUA. Mediteren als hobby? -> Spiritualiteit
Filmpje waar ze laten zien hoe het moet? -> PUA FAKE
Club/discotheek? -> Dronken SLETJES
Bieb? -> NERD vrouwen en maagd
PUA? -> Alleen voor SEKS.

;)
pi_129588924
Maar goed, omdat sommige mensen te angstig zijn om aan te klikken:

Je komt in een positieve spiraal terecht door genoegen te nemen met de kleine successen die je behaald met vrouwen. Ga niet meer zeuren van: "Ik heb geen vriendin :') ", maar heb vrede met het succes dat je een meid slechts 30 seconden hebt gesproken etc. Voor meer info bekijk het filmpje maar, your choice.

Je zult denken "ja logisch", maar het is juist de reden waarom mensen zo negatief blijven hier. Als een dartpijl in de roos.
pi_129589125
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het bekeken had had je geweten dat het een vrij normaal filmpje is en ook buiten "PU" of hoe je het ook wilt noemen toe te passen is :W Het woordje PUA heb ik hier nog meer gelezen dan waar dan ook, ik wordt er een beetje moe van :D
Je hebt het nota bene zélf geplaatst in het PUA-topic en dat kom je híer verkondigen! Lees je post terug! Als dit topic een deur had, was jij een jehova's getuige.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:
Mediteren om vrouwen te krijgen? -> PUA. Mediteren als hobby? -> Spiritualiteit
What the..? _O-
pi_129589139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:14 schreef firefly3 het volgende:

Je komt in een positieve spiraal terecht door genoegen te nemen met de kleine successen die je behaald met vrouwen. Ga niet meer zeuren van: "Ik heb geen vriendin :') ", maar heb vrede met het succes dat je een meid slechts 30 seconden hebt gesproken etc. Voor meer info bekijk het filmpje maar, your choice.

Je zult denken "ja logisch", maar het is juist de reden waarom mensen zo negatief blijven hier. Als een dartpijl in de roos.
Hoe en wanneer gebeurt dat?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129589296
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Geen idee, maar firefly3 gaat altijd zo doen als hij zich aangevallen voelt :P
pi_129590464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:14 schreef firefly3 het volgende:

Volgens mij komt het pas goed met je als je hier gewoon totaal niet over nadenkt in het proces.

Ik zie mezelf al 30 seconden met een dame praten en dan gaat ze weg en keihard van een binnen; "FUCK YEAH!" denken. :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129590502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wanneer je actie onderneemt.
pi_129590525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volgens mij komt het pas goed met je als je hier gewoon totaal niet over nadenkt in het proces.

Ik zie mezelf al 30 seconden met een dame praten en dan gaat ze weg en keihard van een binnen; "FUCK YEAH!" denken. :').
Knap dat je het zo verkeerd kunt interpreteren. Ten eerste is het een tip voor beginners, en ten tweede moet je achteraf blij zijn. Iets met logica :/
pi_129590560
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wanneer je actie onderneemt.
Hoe ziet die actie er uit?
pi_129590571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe ziet die actie er uit?
Door haar aan te spreken.
pi_129590600
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Door haar aan te spreken.
Hoe spreek je haar aan? Wat gebeurt er precies?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:06:04 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129590619
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe spreek je haar aan? Wat gebeurt er precies?
Je lijkt benzin wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129590637
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je lijkt benzin wel.
Ssssst. Ik wil het van de meester horen :(
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:08:06 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129590688
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je lijkt benzin wel.
Nee joh die is een stuk passiever. Hij erkent zijn problemen en nog belangrijker staat open voor hulp.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_129590701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ssssst. Ik wil het van de meester horen :(
Je lijkt wel op Benzin :P

Edit: Ben trouwens wel benieuwd hoe het nu met hem gaat btw.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:10:27 #149
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129590766
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee joh die is een stuk passiever. Hij erkent zijn problemen en nog belangrijker staat open voor hulp.
Stond er maar iemand anders open voor mijn hulp ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129590880
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stond er maar iemand anders open voor mijn hulp ;(
Een vrouwelijk persoon zeker?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')