Je was toch pas 20? Heb je al genoeg levenservaring om uberhaubt 21+ plekken in te komen? Hilarisch hoe fok soms isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je punt wel, maar toch vind ik het contact in een pub, club, kroeg of discotheek toch heel anders dan het contact buiten die plekken.
Was ik maar 20quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was toch pas 20? Heb je al genoeg levenservaring om uberhaubt 21+ plekken in te komen? Hilarisch hoe fok soms is
Waarom naar het PUA topic met deze vage tips die niet werken? Pleaseequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan daarmee hier terecht: R&P / Het Officiële PUA Topic #6
Was een andere dus, gelukkig ^^quote:
Nee jouw tips horen hier thuisquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom naar het PUA topic met deze vage tips die niet werken? Pleasee
Ik heb een filmpje in het PUA geplaatst voor absolute beginnersquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje in het PUA geplaatst voor absolute beginners
R&P / Het Officiële PUA Topic #6
Niet gekeken zeker? Nee het is geen stap voor stap uitvoering wat je moet doen om haar te krijgen...quote:
Ik heb het niet nodig. De reden dat ik reageerde is omdat je je PUA-praktijken in je PUA-topic moet houden. Tenminste, dat lijkt me. Maar ga hier geen zieltjes winnen voor je sekte-achtige overtuigingen. Ik weet inmiddels niet meer wat de precieze opzet van dít topic is, maar er is een reden dat dit topic bestaat náást het PUA-topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet gekeken zeker? Nee het is geen stap voor stap uitvoering wat je moet doen om haar te krijgen...
Het is om vanuit een negatieve denkwijze op een positieve spiraal terecht te komen. Iets wat hier extreem van toepassing is.
Als je het bekeken had had je geweten dat het een vrij normaal filmpje is en ook buiten "PU" of hoe je het ook wilt noemen toe te passen isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig. De reden dat ik reageerde is omdat je je PUA-praktijken in je PUA-topic moet houden. Tenminste, dat lijkt me. Maar ga hier geen zieltjes winnen voor je sekte-achtige overtuigingen. Ik weet inmiddels niet meer wat de precieze opzet van dít topic is, maar er is een reden dat dit topic bestaat náást het PUA-topic.
Prima! Dan kunnen Pua uitspraken ook wel verbannen wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we het woord Pua voortaan maar gewoon verbannen van dit topic?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Geen enorme wallen, ok, maar low bodyfat en wat dies meer zij? Nogmaals: bitch please
Je hebt het nota bene zélf geplaatst in het PUA-topic en dat kom je híer verkondigen! Lees je post terug! Als dit topic een deur had, was jij een jehova's getuige.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je het bekeken had had je geweten dat het een vrij normaal filmpje is en ook buiten "PU" of hoe je het ook wilt noemen toe te passen isHet woordje PUA heb ik hier nog meer gelezen dan waar dan ook, ik wordt er een beetje moe van
![]()
What the..?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:
Mediteren om vrouwen te krijgen? -> PUA. Mediteren als hobby? -> Spiritualiteit
Hoe en wanneer gebeurt dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:14 schreef firefly3 het volgende:
Maar goed, omdat sommige mensen te angstig zijn om aan te klikken:
Je komt in een positieve spiraal terecht door genoegen te nemen met de kleine successen die je behaald met vrouwen. Ga niet meer zeuren van: "Ik heb geen vriendin", maar heb vrede met het succes dat je een meid slechts 30 seconden hebt gesproken etc. Voor meer info bekijk het filmpje maar, your choice.
Je zult denken "ja logisch", maar het is juist de reden waarom mensen zo negatief blijven hier. Als een dartpijl in de roos.
Volgens mij komt het pas goed met je als je hier gewoon totaal niet over nadenkt in het proces.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:14 schreef firefly3 het volgende:
Maar goed, omdat sommige mensen te angstig zijn om aan te klikken:
Je komt in een positieve spiraal terecht door genoegen te nemen met de kleine successen die je behaald met vrouwen. Ga niet meer zeuren van: "Ik heb geen vriendin", maar heb vrede met het succes dat je een meid slechts 30 seconden hebt gesproken etc. Voor meer info bekijk het filmpje maar, your choice.
Je zult denken "ja logisch", maar het is juist de reden waarom mensen zo negatief blijven hier. Als een dartpijl in de roos.
Wanneer je actie onderneemt.quote:
Knap dat je het zo verkeerd kunt interpreteren. Ten eerste is het een tip voor beginners, en ten tweede moet je achteraf blij zijn. Iets met logica :/quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Volgens mij komt het pas goed met je als je hier gewoon totaal niet over nadenkt in het proces.
Ik zie mezelf al 30 seconden met een dame praten en dan gaat ze weg en keihard van een binnen; "FUCK YEAH!" denken..
Hoe ziet die actie er uit?quote:
Door haar aan te spreken.quote:
Hoe spreek je haar aan? Wat gebeurt er precies?quote:
Je lijkt benzin wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hoe spreek je haar aan? Wat gebeurt er precies?
Ssssst. Ik wil het van de meester horenquote:
Nee joh die is een stuk passiever. Hij erkent zijn problemen en nog belangrijker staat open voor hulp.quote:
Je lijkt wel op Benzinquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ssssst. Ik wil het van de meester horen
Stond er maar iemand anders open voor mijn hulpquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh die is een stuk passiever. Hij erkent zijn problemen en nog belangrijker staat open voor hulp.
Een vrouwelijk persoon zeker?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond er maar iemand anders open voor mijn hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |