quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gewoon naar de sportschool gaan, komt het vanzelf
Mooi, ga ik de nieuwe tuut ophalenquote:
Tuut, den nieuwen automobiel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, ga ik de nieuwe tuut ophalen
Ouiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tuut, den nieuwen automobiel?
Is wel wat voor BB als hij maar niet aan de verkoop waren komtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:13 schreef Thaboel het volgende:
Zo wie van de jonkies draait 7daagjes met me mee? 7dagen werken en 10uur per dag![]()
#yolo #work #hard #get #paid #goodlife #money #payday
Oei dan kan het niet hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Is wel wat voor BB als hij maar niet aan de verkoop waren komt
Peppie door de vormgeving enne beetje jaloeziequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:19 schreef m.k het volgende:
Skeletool heeft ook zijn voordelen hoor. Zie niet wat er mis mee zou zijn.
Hah, scherpquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
Zakmessen, het blijft een scherp en terugkomend onderwerp.
Ik heb gewoon een beetje een andere insteek dan jijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom doe je toch altijd zo bot?
Jij wilt overal wat instekenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een beetje een andere insteek dan jij
Inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moet toch wat met mijn blanke wapen
Maar ik bedoelde:quote:
Pervert!quote:blanke wapens
Met de hand bediende wapens waarvan de snede of de punt van de kling in het lichaam van de tegenstander moet dringen
Ja, vast en zeker dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde:
[..]
Pervert!
Succes met je chateau du migrainequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn ouders nemen Famous Grouse mee, hurr durr.
We waren gvd dubbelzinnige grapjes over messen aan 't maken, gij spelbreker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vast en zeker dat je dat bedoelde
Single Malt snob!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Succes met je chateau du migraine ^O^
Ja, jij was dat. Smeerpijpquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
We waren gvd dubbelzinnige grapjes over messen aan 't maken, gij spelbreker.
Niet elke single malt is lekker.quote:[..]
Single Malt snob!
Uit ervaring weet ik dat ik single malts lekkerder vind dan blends.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik doel er op dat je je neus ophaalt voor blends
De meeste scotch drinkers. Maar over sommige blends zijn veel scotch kenners lovend, en FG is daar kennelijk 1 van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat ik single malts lekkerder vind dan blends.
Taaiapen, dat zijn hetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vinden de meeste scotch drinkers. Maar over sommige blends zijn veel scotch kenners lovend, en FG is daar kennelijk 1 van.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je zal eens een voorkeur voor iets hebben en mensen met een andere mening taaiapen noemen
Het is dat je het zelf zegt ^_^quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, en dat is dan mod?
Tsja, ik kroop op een dag uit een ei en in was modquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt ^_^
Eh.. het is kennelijk tijd voor het gesprek dat je ouders vergeten zijn: als een jongen en een meisje elkaar heel leuk vinden, dan..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, ik kroop op een dag uit een ei en in was mod
Tsja, dan moet ik daar maar gehoor aan gevenquote:Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) adviseert vrijdag zware lichamelijke inspanning te vermijden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik daar maar gehoor aan geven![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)naderende-hitte.html
Dan ben je echt een fucking josti, jezus.quote:en mogen geen mensen of dieren worden achtergelaten in een afgesloten auto.
Tsja, het gebeurt ieder jaar weer en bijna ieder jaar gaat er wel weer een kindje of fikkie aan onderdoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je echt een fucking josti, jezus.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik daar maar gehoor aan geven![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)naderende-hitte.html
Morgen vrij van dienstquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een pen optillen is al zwaar werk volgens jou?
Auch, vrij zijn en dan geen pils mogen opheffen. Ik heb het te doen met jequote:
Ik ben dan ook driftig op zoek naar een rietjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, vrij zijn en dan geen pils mogen opheffen. Ik heb het te doen met je
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan ook driftig op zoek naar een rietje
Ik heb nog een vol kratje Hertog Jan pils koud staan, drie flessen respectievelijk Four Roses, Maker's Mark en Jim Beam White Label Bourbon, en straks nog een flesje Famous Grouse. Ik zit alleen aan een antibiotica kuur vanaf morgen, dus ik mag 10 dagen niks drinkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo maar even wat inslaan, code geel met een schuimkraag zal er morgenmiddag wel ingaan.
Heb het al klaarstaan hier voor morgenmiddagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo maar even wat inslaan, code geel met een schuimkraag zal er morgenmiddag wel ingaan.
Ik kom de HJ wel halen, de rest is alleen maar geschikt om te mixen met cola dus die mag je over tien dagen zelf opdrinkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb nog een vol kratje Hertog Jan pils koud staan, drie flessen respectievelijk Four Roses, Maker's Mark en Jim Beam White Label Bourbon, en straks nog een flesje Famous Grouse. Ik zit alleen aan een antibiotica kuur vanaf morgen, dus ik mag 10 dagen niks drinken..
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb het al klaarstaan hier voor morgenmiddag
Precies, ik moet morgenochtend vroeg even wat regelen. En de rest van de dag kom ik de tuinstoel niet uit denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed dat je vooruit gedacht hebt, morgen is het veel te warm om nog pils te halen
Maker's Mark mixen met cola...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kom de HJ wel halen, de rest is alleen maar geschikt om te mixen met cola dus die mag je over tien dagen zelf opdrinken
Dan tik ik ook maar een biertje open, omdat het nog kan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Bier reeds gehaald voor De komende dagen.
Ja, kan in principe wel. Maar wordt niet aangeradenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Groot gelijk.
En, btw, ik drink ook gewoon bier als ik aan de anti biotica zit. Nooit problemen mee gehad.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, kan in principe wel. Maar wordt niet aangeraden.
Bronquote:De meeste antibiotica kunnen wel samen met een bescheiden glas alcohol. Te veel alcoholgebruik is altijd af te raden en al helemaal als je een infectie hebt. Alcohol is namelijk niet echt bevorderlijk voor je herstel.
...
Als een bepaalde soort antibioticum niet samengaat met alcohol, staat dit in de bijsluiter of op het etiket vermeld.
Daarom ga ik nu met de auto bier halen, latersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Vol onder de koperen ploert lopen is ook niet aan te raden.
Als een echte pimperin de parkeerplaats van de appie oprijden zekerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu met de auto bier halen, laters
Als ik dat zeg dan is het zo !quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoiets bestaat niet in het duits, Gutentag!!!![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan is het zo !
Ja terwijl jij aan de cola zit, dat is gezellig zekerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Kom je nou nog eens hier, ik heb koud pils staan.
Oja, dan moet je natuurlijk met de auto..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja terwijl jij aan de cola zit, dat is gezellig zeker
En jij zit aan de anti biotica, gezelligquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, dan moet je natuurlijk met de auto..
Boeieuhquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En jij zit aan de anti biotica, gezellig
Dat is echt iets voor jouquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
In een foldertje gezien hier, een 12v frituurpannetje, inhoud 0,5L voor op reis of voor in de auto
Noop de parkeergarage van de C1000quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
Gutenmittag kleine hobbits
[..]
Als een echte pimperin de parkeerplaats van de appie oprijden zeker![]()
En gisteravond voor het eerst in een lange tijd weer naar de sportschool geweest, lekker weer spierpijn
Maar daar kan je toch geen shoarma in makenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
In een foldertje gezien hier, een 12v frituurpannetje, inhoud 0,5L voor op reis of voor in de auto
wat?quote:
Oh.quote:
Gisteren gedaan, vandaag spaghetti. Tenminste nog een klein beetje zelf kokenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zo, flikker maar mooi op met dat koken, tijd voor een vatsige pizza
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
شام ØÙ…ص رصد Ù„ØØ¸Ø© Ø§Ù†ÙØ¬Ø§Ø± مستودعات الذخير التابعة لجيش النظام على يد الجيش Ø§Ù„ØØ± 1 8 2013
Syriëboys prutsen lekker verder.
Heerlijk ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze is ook briljant:
NWS / Telefoondief upload foto's van zichzelf
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze is ook briljant:
NWS / Telefoondief upload foto's van zichzelf
Niemand zegt dat de telefoon is gestolen, en hoewel het nu een simpele zandturk is, zou ze als het iemand anders was geweest een gevalletje smaad/laster aan d'r broek kunnen hebben gekregen.quote:
Het nieuwsbericht even lezen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Niemand zegt dat de telefoon is gestolen, en hoewel het nu een simpele zandturk is, zou ze als het iemand anders was geweest een gevalletje smaad/laster aan d'r broek kunnen hebben gekregen.
drol dat je bentquote:
nujij...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van het daadwerkelijke nieuwsbericht op nujij.nl
Dit, sowieso iedere comment box van nieuws site'squote:
Ik bedoel de comments daar simpele... je eigen woorden. Die zijn van een bedroevend niveau altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb het topic in NWS niet gemaakt met dat als bron![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit, sowieso iedere comment box van nieuws site's
Vind wat je wil. De ''dief'' is niet op heterdaad betrapt, dus niemand weet of die zandmeneer op de foto's de daadwerkelijke dief is. Dus ze maakt zich in principe schuldig aan smaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel de comments daar simpele... je eigen woorden. Die zijn van een bedroevend niveau altijd.
quote://how a stranger stole my phone:
five hours after me and my friends landed in ibiza/spain, the four of us found ourselves hopelessly drunk and naked in the sea. we put our stuff on a deck chair 10m away. when i ran back to the deck chair to get rid of my underpants, i noticed someone lying stiffly under the chair. not moving, not reacting.
somehow i thought it would be my friend oli lying there, too drunk to move. i tried to convince him to join us, called him names and slashed him with a t-shirt.
well, he didn’t move, i didn’t care. so i continued my bath in the darkness.
suddenly, i saw someone walking down the stairs from the hotel terrace. it was oli. dressed and vivid. when he reached the deck chair he asked where we left our stuff.
we tumbled out of the water quite irritated. everything was gone. money, purses, smartphones, passports, janas’ birthday presents and evangelos’ clothes (besides his underpants). as far as i remember, this must have happened in the time span of 15 minutes. well, that sucked quite hard.
back at the reception, wet, drunk and still semi-nude, the receptionist refused to help us, he said this happened like every day and nobody cared anymore.
apparently some guys with night-vision glasses hid in the dunes, waiting for drunk tourists to leave their belongings somewhere unobserved. then they crawled through the sand, stole the stuff and walked away like nothing happened.
well, at least i got the chance to trash him with a wet t-shirt.
Ik heb het gelezen. Point?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef AchJa het volgende:
Speciaal voor Sam omdat de hitte zijn bovenkamer schijnbaar aangetast heeft...
http://lifeofastrangerwhostolemyphone.tumblr.com/
[..]
quote:
Nee, die duinbewoner is er natuurlijk eerlijk aan gekomen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Vind wat je wil. De ''dief'' is niet op heterdaad betrapt, dus niemand weet of die zandmeneer op de foto's de daadwerkelijke dief is. Dus ze maakt zich in principe schuldig aan smaad.
Punt is dat je dat niet weet. Niemand heeft iemand een telefoon zien stelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Nee, die duinbewoner is er natuurlijk eerlijk aan gekomen...![]()
Sorry hoor, maar een eerlijk persoon brengt een 'gevonden' telefoon gewoon naar de politie, of probeert de rechtmatige eigenaar te achterhalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Punt is dat je dat niet weet. Niemand heeft iemand een telefoon zien stelen.
En als je een telefoon koopt voor een habbekrats op de hoek van de straat ben je natuurlijk net zo'n grote lamlul.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Punt is dat je dat niet weet. Niemand heeft iemand een telefoon zien stelen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een eerlijk persoon brengt een 'gevonden' telefoon gewoon naar de politie, of probeert de rechtmatige eigenaar te achterhalen.
Maar goed ik ben daarom ook vrouw, blond, dom en naïef
Nee precies, ook al is de telefoon door iemand ''gevonden'' of heeft iemand het van een shady tussenpersoon gekocht, dan zou je je twijfels moeten hebben. Maar gaat me er gewoon om ook al heeft deze gast het gestolen, niemand heeft het gezien, dus in principe maakt ze zich gewoon schuldig aan laster. Voordeel is dat die turkse kebab, ook al heeft hij het gelezen misschien, echt niet een advocaat in de arm gaat nemenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als je een telefoon koopt voor een habbekrats op de hoek van de straat ben je natuurlijk net zo'n grote lamlul.
Goed voor in de colaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga ik ook binnenkort eens proberen
Hittequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:06 schreef ErwinRommel het volgende:
En? Wat gaar deze vrijdag ons brengen?
Als ik niets hoef te doen dan vind ik het wel lekker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Heerlijk toch die koperen ploert op je kanis?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:07 schreef Erasmo het volgende:
Hehe:
http://nos.nl/artikel/535781-dienstleiders-hekelen-treintaal.html
Een crematie (en ja een echte en niet zo 1 van het 'warme weer') en daarna werken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:06 schreef ErwinRommel het volgende:
En? Wat gaar deze vrijdag ons brengen?
Hè bah.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een crematie (en ja een echte en niet zo 1 van het 'warme weer') en daarna werken.
Sterktequote:
Durf in de zon te zitten Kasper.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Gecondoleerd pinda.
Zo. Weer op naar lichttherapie.
Vandaag niet ben ik bang indo van me. Op de dagen dat ik in die cabine mag moet ik met zon oppassen. Maar tussendoor heb je zeker gelijkquote:
Die oordoppen die defensie verstrekt zitten kut en zijn kut. Ik draag altijd mijn eigen bij me in mijn opsvest, heb ze al 4 jaar. Weet geeneens waar die organieke liggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:24 schreef Erasmo het volgende:
Eigen aanschaf btwMaarja, kleine doorzichtige dingetjes en muffe harsens
Wat heb jij eigenlijk niet zelf aangeschaft?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die oordoppen die defensie verstrekt zitten kut en zijn kut. Ik draag altijd mijn eigen bij me in mijn opsvest, heb ze al 4 jaar. Weet geeneens waar die organieke liggen.
Ik heb alleen handschoenen die niet van de baas zijn, verder niks. Die oordoppen hebben niks met de baas te maken, ik ben muzikant, heb in bandjes gespeeld, orkesten, etc. Van daarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk niet zelf aangeschaft?
Als er iemand is die steeds noemt dat hij weer een item zelf heeft aangeschaft of wilt aanschaffen dan ben je het zelfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb alleen handschoenen die niet van de baas zijn, verder niks. Die oordoppen hebben niks met de baas te maken, ik ben muzikant, heb in bandjes gespeeld, orkesten, etc. Van daar
Begint een beetje vervelend te worden, dat gezeur over spullen van de baas op repeat. Je lijkt wel een jukebox die vast is gelopen![]()
Dan verbeeld je je klaarblijkelijk dingen, want zoals ik zei: ik heb alleen handschoenen die niet van de baas zijn, aangeschaft om bij de KL te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als er iemand is die steeds noemt dat hij weer een item zelf heeft aangeschaft of wilt aanschaffen dan ben je het zelf
Ja, dat las ik. Maar je beschuldigde me van iets wat ik niet doe/gedaan heb.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan verbeeld je je klaarblijkelijk dingen, want zoals ik zei: ik heb alleen handschoenen die niet van de baas zijn, aangeschaft om bij de KL te gebruiken.
Jawel, want het is telkens hetzelfde liedje, wat dus de indruk wekt dat ik honderd peppie spulletjes heb, terwijl ik in werkelijkheid dus gewoon alles van de baas gebruik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar je beschuldigde me van iets wat ik niet doe/gedaan heb.
Dat komt omdat:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel, want het is telkens hetzelfde liedje, wat dus de indruk wekt dat ik honderd peppie spulletjes heb, terwijl ik in werkelijkheid dus gewoon alles van de baas gebruik.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als er iemand is die steeds noemt dat hij weer een item zelf heeft aangeschaft of wilt aanschaffen dan ben je het zelf
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt omdat:
[quote]Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als er iemand is die steeds noemt dat hij weer een item zelf heeft aangeschaft wilt aanschaffen dan ben je het zelf
Objectief kan ik je niet noemen tot mijn spijt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt gelovenJe komt er wel uit.
Hebben we toch nog iets gemeenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Objectief kan ik je niet noemen tot mijn spijt.
[/care]quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik kan straks als wetenschapper natuurlijk niet, niet objectief zijn. Derhalve kan ik met dat als einddoel überhaupt niet, niet objectief zijn. Wordt je al vrij vroeg aangeleerd.
Die in dat blauwe doosje bedoel je? Bij mij zitten ze redelijk en zijn ze prima voor op het werk maar ik heb zelf doppen aangeschaft voor het stappen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die oordoppen die defensie verstrekt zitten kut en zijn kut. Ik draag altijd mijn eigen bij me in mijn opsvest, heb ze al 4 jaar. Weet geeneens waar die organieke liggen.
Ja, die gele in dat blauwe doosje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die in dat blauwe doosje bedoel je? Bij mij zitten ze redelijk en zijn ze prima voor op het werk maar ik heb zelf doppen aangeschaft voor het stappen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, die geile met dat blauwe doosje.
Kun je prima een tijdje inhouden, mochten ze toch niet lekker zitten pak je van die schuimdoppen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, die gele in dat blauwe doosje.
Ja, ik heb gewoon verneukte oren. Van die standaard Mp3-speler oordopjes blijven ook nooit zitten bij mijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kun je prima een tijdje inhouden, mochten ze toch niet lekker zitten pak je van die schuimdoppen.
Nice, wil ik ook nog een keer laten maken. Wel ietwat prijzig. En nu ben je ze dus kwijtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb al meer dan 4 jaar gegoten doppen, echt ideaal.
Wilde je die bajo nog kopen of van gedachten veranderd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice, wil ik ook nog een keer laten maken. Wel ietwat prijzig. En nu ben je ze dus kwijt.
On another note: we zouden eens een keer niet met tukkers verward worden zeg..
Eet smakelijk!quote:
Het is het geld zeker waard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice, wil ik ook nog een keer laten maken. Wel ietwat prijzig. En nu ben je ze dus kwijt.
On another note: we zouden eens een keer niet met tukkers verward worden zeg..
Moeten er eerst nieuwe buien ontstaan, die mooie onweersbuien van een uur of drie geleden zijn allemaal op de noordzee gebleven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef jitzzzze het volgende:
Einde mooi weer, laat de regen maar komen.
Nou, PANG! Duurt langquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeten er eerst nieuwe buien ontstaan, die mooie onweersbuien van een uur of drie geleden zijn allemaal op de noordzee gebleven.
en onwerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
Het mag wel even duren ,maar het moet wel gaan regenen.
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en onweren![]()
Cape/lift ziet er gewoon net als vorige week zaterdag weer goed uit.
Dezequote:
Euh, dit moet je even uitleggen Paulusmaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Cape van 2200 J/Kg geeft instabiele atmosfeer aan en de LI van -9 grote kans op onweersbuien.
Kortweg hoe negatiever de LI en hoe roder dat gebied hoe groter de kans op onweer.
Goede uitleg: http://members.home.nl/weerlicht.boz/cape.htmquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Euh, dit moet je even uitleggen Paulusma
thank youquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede uitleg: http://members.home.nl/weerlicht.boz/cape.htm
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lekkere bruine arm(en) gehaald vandaag?
Eh, ik heb net weer een halve liter zelfgemaakt citroenijs in de vriezer gezet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zo, ijs !![]()
En ik heb gelijk het laatste ijs dat er nog was opgegeten, dus wie alsnog een ijsje wilt komt maar naar m'n ijscowagen op de hoek.
Ola-ijs, ja kan je van binnen tenminste niet dichtvriezen.quote:
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ola-ijs, ja kan je van binnen tenminste niet dichtvriezen.
Alhoewel ik zo'n vermoeden heb dat je het koelvloeistofschandaal niet kent
quote:Bij een autotransport van Iglo-diepvriesmaaltijden in 1980 lekte koelvloeistof in enkele pakken bevroren nasi: twee mensen in het Limburgse Venray stierven na hun nasi-maaltijd aan vergiftiging met nitriet. De "nitriet"-affaire was geboren en zou nog maanden aanhouden met onder meer grappen in het satirisch weekblad Mad over "eutha-nasi".
Dat was de andere voedsel affaire.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dit zal je vast niet bedoelen
Daarom heb ik dus het hele jaar door een constante lichaamstemperatuur. Warm in de winter en koel in de zomerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was de andere voedsel affaire.
Ik bedoel de ola-ijsjes die volgens het journaal van 23-6-1981 besmet was koelvloeistof.
http://zoeken.beeldengelu(...)913/290451@selecties
Groente uit eigen tuin?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hou het wel op mijn zelfgemaakte ijs, daarvan weet ik tenminste wat er inzit
Enige ijs was ik ooit van een groente gemaakt heb was aspergeijs, en nee die groeit niet op mijn balkon.quote:
Ik bedoelde of je ook groente uit eigen tuin eet, maar nee dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige ijs was ik ooit van een groente gemaakt heb was aspergeijs, en nee die groeit niet op mijn balkon.
Een tuin op vier hoog is een beetje lastig slimpie. En néé ik ga mij niet aansluiten bij dat volk met een volkstuintjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je ook groente uit eigen tuin eet, maar nee dus
Niet zo hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een tuin op vier hoog is een beetje lastig slimpie. En néé ik ga mij niet aansluiten bij dat volk met een volkstuintje
Dacht dat jij alles wistquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zo heHoe moet ik nou weten dat je op 4 hoog woont
Dan zul je je het anti-vries verhaal in de wijn ook nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was de andere voedsel affaire.
Ik bedoel de ola-ijsjes die volgens het journaal van 23-6-1981 besmet was koelvloeistof.
http://zoeken.beeldengelu(...)913/290451@selecties
De chateau migraine uit Oostenrijk toch? Staat mij wel iets van bij, maar wijn dronk ik toen nog niet, en ijsjes at ik wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zul je je het anti-vries verhaal in de wijn ook nog wel herinneren.
Neu, wel grootgebracht met bier ipv melkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
Ik dacht dat jij met een wijnfles in de hand uit een ei gekropen kwam
Yup.. toen ik daar lucht van kreeg wilde ik de proef op de som nemen om te kijken of anti-vries echt zoet was, en dan klopt, het is best te pruimen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De chateau migraine uit Oostenrijk toch? Staat mij wel iets van bij, maar wijn dronk ik toen nog niet, en ijsjes at ik wel.
Ja, en benzine krijg je een droge bek van...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
Heb je ook wel eens geprobeerd of je echt zou gaan niezen als je peper snuift?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, en benzine krijg je een droge bek van...
Vaak zat in mijn muil gehad in mijn brommertijd met tankjes overhevelen enzo...quote:
Maar ga je er ook harder van lopen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vaak zat in mijn muil gehad in mijn brommertijd met tankjes overhevelen enzo...
Mengsmering krijg je een net wat minder droge bek van.
Ik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ga je er ook harder van lopen?
Ik geef Sam weleens een goede smeerbeurtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet specifiek jij, maar de man in het algemeen
Sommigen liepen wel vlot naar de kraan ja...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet specifiek jij, maar de man in het algemeen
Gadverdammequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik geef Sam weleens een goede smeerbeurtGaat ie alleen niet harder van lopen, integendeel, daarna is ie altijd moe !
Dus ik zat zo te denken, misschien wil onze sportkoning BB wel wat mengsmering drinken. Dan gaat ie misschien wel wat harder rennen met z'n kadaver.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sommigen liepen wel vlot naar de kraan ja...
En met wat antivries rent ie de hele winter door.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus ik zat zo te denken, misschien wil onze sportkoning BB wel wat mengsmering drinken. Dan gaat ie misschien wel wat harder rennen met z'n kadaver.
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met wat antivries rent ie de hele winter door.
Nice, ik ga vast het bootje opblazen want het word hoogwaterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
Yes, het begint te ontploffen boven Frankrijk, laat de buien en het onweer maar komen
Je kan niet zwemmen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nice, ik ga vast het bootje opblazen want het word hoogwater
Ow, ja, nee, wacht, jullie hebben schepen om droge voeten te houden.quote:
Tegen de tijd dat het de Nederlandse grens bereikt is het gedoofd als een nachtkaars...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
Yes, het begint te ontploffen boven Frankrijk, laat de buien en het onweer maar komen
Schepenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, nee, wacht, jullie hebben schepen om droge voeten te houden.
Nieuwe run is ook niet zo spannend meer, hooguit dat het ZO nog wat krijgt zie ik,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het de Nederlandse grens bereikt is het gedoofd als een nachtkaars...![]()
Cape lift vond ik nog niet zo bijzonder...
Vorig jaar hadden we een run van over de 4000...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe run is ook niet zo spannend meer, hooguit dat het ZO nog wat krijgt zie ik,
Ben pas dit jaar begonnen met cape/li voor Europa te betrekken in het 'kijken naar het weer'.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een run van over de 4000...
Dat blauwe kleurtje heeft een negatief op je IWAB-gehalte, je weet niets meerquote:
Ik hoop maar dat het tijdelijk isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat blauwe kleurtje heeft een negatief op je IWAB-gehalte, je weet niets meer
Ik zal eens zoeken of ik hem nog kan vinden in DASO...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben pas dit jaar begonnen met cape/li voor Europa te betrekken in het 'kijken naar het weer'.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken of ik hem nog kan vinden in DASO...
Ben daar overigens alleen maar te vinden als het goed los (dreigt) te gaan.
Zolang er nog maar genoeg bier in de koelkast ligt is er toch niets aan de handquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:18 schreef Royyy het volgende:
Verdomme, niet genoeg ijsjes in de vriezer
Beker + bier + vriezer = IJsco.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:18 schreef Royyy het volgende:
Verdomme, niet genoeg ijsjes in de vriezer
Hmmm, was volgens mij toen: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #417 - Waar we wachten op vuurwerkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
In DASOO kom ik ook niet veel, met dit soort dagen lees ik wel mee omdat de mensen die ook in het tornado-topic zitten meestal wel de goede dingen zeggen.
Pfff tornado's...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Paddestoel
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #441 Golfballen en poffertjespannen
Yep, gelezen 4000 J/Kg. Dat zijn wel leuke dagen. In de VS geheid dan dat het tijdens het seizoen gaat knallen met tornado's.
Alsof je in Frankrijk niets kunt kopen als je iets vergeten bent,quote:
Holbewonerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tas inpakken voor 5 dagen? Je lijkt wel een vrouw.
Je gaat op reis en neemt mee: rijbewijs, kentekenpapieren, autosleutel, creditcard, en als ik echt uitgebreid inpak een tandenborstel, tandpasta, deodorant en een schone onderbroek.quote:
zwembroek, handoek, tent, slaza, vreten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat op reis en neemt mee: rijbewijs, kentekenpapieren, autosleutel, creditcard, en als ik echt uitgebreid inpak een tandenborstel, tandpasta, deodorant (turken douche) en een schone onderbroek.
Oh, maar je had niet gezegd dat het een mars/zwemvakantie was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
zwembroek, handoek, tent, slaza, vreten.
Zijn er andere opties?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar je had niet gezegd dat het een mars/zwemvakantie was.
Bier, zwemmen, bier, zwemmen, nog meer bier....slapen, opstaan, en in de herhaling.quote:
Geen idee, we gaan gewoon rijden en zien wel waar we eindigen. Suggesties?quote:
Omaha beach (Vierville sur Mer) en omgeving zijn goed te doen, maar dat hangt een beetje van het weer af en wat je precies wil doen. Voor het slappe hangen en zuipen door rijden naar Bordeaux en dan richting Cap Ferret (Atlantische Oceaan) oid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan gewoon rijden en zien wel waar we eindigen. Suggesties?
Neem niet de Peage maar rij lekker over de B-wegen. Bretagne en Normandië zit je zo en zo ontwijk je zwarte zaterdag redelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan gewoon rijden en zien wel waar we eindigen. Suggesties?
In Normandie heb je iig nog wat te doen als het weer niet al te briljant is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:35 schreef m.k het volgende:
Hmm iedereen gaat voor de kust gebieden, interessant. Ben altijd in het binnenland van Frankrijk gebleven.
Gentse feesten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Net terug van 4 dagen Vlaams gerstenat consumeren. En natuurlijk niet met lege kofferbak teruggekomen
Nu een mooie gelegenheid om wat anders te doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:35 schreef m.k het volgende:
Hmm iedereen gaat voor de kust gebieden, interessant. Ben altijd in het binnenland van Frankrijk gebleven.
Ja mooi kut dus. Wij op dinsdag naar Gent, blijkt de laatste feestdag Maandagavond te zijn geweest. Geheel uitgestorven en brakke stad dus. Alles dicht, geen kut te beleven. Daarna even goedgemaakt in Leuven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gentse feesten?
[..]
Nu een mooie gelegenheid om wat anders te doenDe Franse kust is bijzonder mooi.
Brugge was de place to be deze weekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja mooi kut dus. Wij op dinsdag naar Gent, blijkt de laatste feestdag Maandagavond te zijn geweest. Geheel uitgestorven en brakke stad dus. Alles dicht, geen kut te beleven. Daarna even goedgemaakt in Leuven.
Dat, en dit: http://www.strijdbewijs.nl/normandie1/nor01.htmquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:38 schreef Erasmo het volgende:
Nu een mooie gelegenheid om wat anders te doenDe Franse kust is bijzonder mooi.
Netjes heur, moet ik ook nog eens gaan doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, en dit: http://www.strijdbewijs.nl/normandie1/nor01.htm
Alle routes gehad van begin tot eind.![]()
Heeft me wel iets van 7 jaar gekost.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Netjes heur, moet ik ook nog eens gaan doen.
Ik zit al jaren regelmatig in Zeebrugge en ik heb nog geen één oorlogsmuseum bezocht
Deze twee kaarten kun je daar ook bijna overal kopen:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:50 schreef Erasmo het volgende:
Zal er nog wel van komen, reuze interessant maar zo weinig tijd
Dat onweer mag wel eens komen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |