quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gewoon naar de sportschool gaan, komt het vanzelf
Mooi, ga ik de nieuwe tuut ophalenquote:
Tuut, den nieuwen automobiel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, ga ik de nieuwe tuut ophalen
Ouiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tuut, den nieuwen automobiel?
Is wel wat voor BB als hij maar niet aan de verkoop waren komtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:13 schreef Thaboel het volgende:
Zo wie van de jonkies draait 7daagjes met me mee? 7dagen werken en 10uur per dag![]()
#yolo #work #hard #get #paid #goodlife #money #payday
Oei dan kan het niet hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Is wel wat voor BB als hij maar niet aan de verkoop waren komt
Peppie door de vormgeving enne beetje jaloeziequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:19 schreef m.k het volgende:
Skeletool heeft ook zijn voordelen hoor. Zie niet wat er mis mee zou zijn.
Hah, scherpquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
Zakmessen, het blijft een scherp en terugkomend onderwerp.
Ik heb gewoon een beetje een andere insteek dan jijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom doe je toch altijd zo bot?
Jij wilt overal wat instekenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een beetje een andere insteek dan jij
Inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moet toch wat met mijn blanke wapen
Maar ik bedoelde:quote:
Pervert!quote:blanke wapens
Met de hand bediende wapens waarvan de snede of de punt van de kling in het lichaam van de tegenstander moet dringen
Ja, vast en zeker dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde:
[..]
Pervert!
Succes met je chateau du migrainequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn ouders nemen Famous Grouse mee, hurr durr.
We waren gvd dubbelzinnige grapjes over messen aan 't maken, gij spelbreker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vast en zeker dat je dat bedoelde
Single Malt snob!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Succes met je chateau du migraine ^O^
Ja, jij was dat. Smeerpijpquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
We waren gvd dubbelzinnige grapjes over messen aan 't maken, gij spelbreker.
Niet elke single malt is lekker.quote:[..]
Single Malt snob!
Uit ervaring weet ik dat ik single malts lekkerder vind dan blends.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik doel er op dat je je neus ophaalt voor blends
De meeste scotch drinkers. Maar over sommige blends zijn veel scotch kenners lovend, en FG is daar kennelijk 1 van.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat ik single malts lekkerder vind dan blends.
Taaiapen, dat zijn hetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vinden de meeste scotch drinkers. Maar over sommige blends zijn veel scotch kenners lovend, en FG is daar kennelijk 1 van.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je zal eens een voorkeur voor iets hebben en mensen met een andere mening taaiapen noemen
Het is dat je het zelf zegt ^_^quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, en dat is dan mod?
Tsja, ik kroop op een dag uit een ei en in was modquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt ^_^
Eh.. het is kennelijk tijd voor het gesprek dat je ouders vergeten zijn: als een jongen en een meisje elkaar heel leuk vinden, dan..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, ik kroop op een dag uit een ei en in was mod
Tsja, dan moet ik daar maar gehoor aan gevenquote:Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) adviseert vrijdag zware lichamelijke inspanning te vermijden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik daar maar gehoor aan geven![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)naderende-hitte.html
Dan ben je echt een fucking josti, jezus.quote:en mogen geen mensen of dieren worden achtergelaten in een afgesloten auto.
Tsja, het gebeurt ieder jaar weer en bijna ieder jaar gaat er wel weer een kindje of fikkie aan onderdoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je echt een fucking josti, jezus.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik daar maar gehoor aan geven![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)naderende-hitte.html
Morgen vrij van dienstquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een pen optillen is al zwaar werk volgens jou?
Auch, vrij zijn en dan geen pils mogen opheffen. Ik heb het te doen met jequote:
Ik ben dan ook driftig op zoek naar een rietjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, vrij zijn en dan geen pils mogen opheffen. Ik heb het te doen met je
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan ook driftig op zoek naar een rietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |