4 maanden, net als de mijne.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:51 schreef Olf het volgende:
[..]
Hoe oud is haar baby? Dat dat zo snel gaat, nu ben ik bang!
Oh okee, ik dacht dat plotselinge overgang van 2 naar 1 keer kolven hele productie om zeep had geholpen, maar babietje was dus relatief jong en al nutrilon. Goed dat je gewoon aan de 3x blijft!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
4 maanden, net als de mijne.
En ze kreeg al deels nutrilon, dus productie is denk ik sowieso maar matig geweest. Maar toch he, ik blijf gewoon braaf 3x kolven op een hele werkdag!
oxytocine?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Kyara het volgende:
Zeg, er was toch een stofje dat je aanmaakt bij het voeden van je baby zodat je daarna weer makkelijk in slaap valt? Dat is op geloof ik. Hoe en waar vul ik dat bij?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Dat maak je ook aan als je klaarkomt... Dus na het voeden....
Oh, dan vind ik het niet gek nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
4 maanden, net als de mijne.
En ze kreeg al deels nutrilon, dus productie is denk ik sowieso maar matig geweest. Maar toch he, ik blijf gewoon braaf 3x kolven op een hele werkdag!
Is het ook wel. Het is alleen nu even die onzekerheid als ze dan niet echt wakker wil worden. En omdat ze 10% was afgevallen moeten we ons ook nog echt aan die 3 uur houden. Nu was ze vandaag na een dagje met bijvoeding 60 gram aangekomen, en als haar gewicht gelijk blijft of iets toeneemt dan kunnen we het ietsjes meer loslaten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef Morretje het volgende:
Klinkt als een goed plan! En jeej voor overgangspoep!
Olf, E vond de nystatine heerlijk (het was een van de weinige dingen waar ze wakker van werdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef Olf het volgende:
Dankjulliewel!
Nystatine net al eerste poging gewaagd, is wel een hele marteling dus wordt nog een hele onderneming. Was in principe 4 keer per dag 1 ml, maar nu doe ik dus 7 keer iets meer dan 0,5 ml, zodat ik het na elke keer drinken kan doen.
Ze was vandaag 30 gram aangekomen. Voedingen vannacht gingen ok, maar vanmorgen was ze weer niet wakker te krijgen. Dus de verloskundige durfde het niet aan. Haar voorstel was om een laktatiekundig in te schakelen, en dat hebben we dus gedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:36 schreef Olf het volgende:
Hoe gaat het vandaag trouwens Laiveneertiekje? Bijvoeding al aan het afbouwen of nog even nodig?
Volgens mij vindt ze de smaak ook niet vies, maar wel het insmeren van kaak, wangen, gehemelte en tong niet leuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Olf, E vond de nystatine heerlijk (het was een van de weinige dingen waar ze wakker van werd) dus ik deed het op een lepeltje, net als de vitaminen.
Maar dat bedoelde ik eigenlijk,, moet je het perse insmeren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:44 schreef Olf het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze de smaak ook niet vies, maar wel het insmeren van kaak, wangen, gehemelte en tong niet leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |