Ik heb even google aangeslingerd. De pump in style advanced is in 2011 uit productie genomen, vanwege klachten (geen idee watvoor klachten). De freestyle lijkt inderdaad een soort vervanging te zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:54 schreef L0t.. het volgende:
Is de Pump in Style de voorloper van de Freestyle?
Kom hier niet vaak, maar nu ik dit lees toch even reageren..Hier geen ervaring met een ziekenhuiskolf. Maar de Freestyle bevalt prima!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:25 schreef L0t.. het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat zo'n Medela Symphony een ziekenhuiskolf is, niet echt één die je zelf aanschaft (voor 2000 euro ofzo). Huren kan wel maar zo'n 17 euro per week vind ik ook een beetje te gek. Maar een Freestyle is dus net zo goed begrijp ik? Kan die ook zo supersnel en hard zuigen als een Symphony? Dan ga ik die maar eens kopen via marktplaats..
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:54 schreef L0t.. het volgende:
Is de Pump in Style de voorloper van de Freestyle?
Jaloers!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Shandaly het volgende:
wat fijn Mineola!
en balen voor Olf... Ik ben daar ook altijd zo bang voor, heb dezelfde bakjes. Controleer echt 3 keer of ze goed dichtzitten. Laatst had ik er één die gewoon aan de onderkant gebarsten was; had ik tijdens het kolven ineens een natte plek op m'n shirt. Gelukkig was het thuis, en kon ik dus gewoon een ander bakje pakken. (En sindsdien heb ik 1 leeg reservebakje op m'n werk neergezet
)
Ik slik ook cerazette, dus hoop voorlopig nog niet ongesteld te worden. Overigens dit weekend precies een jaar geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest
Zelfde verhaal met spiraal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Jaloers!!!
26 april een mirena laten zetten en sindsdien ongesteld
Hier de eerste ervaring dus met spiraal, en baal er wel van dat het zo lang duurt..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met spiraal.allebei de meiden duurde het 9 maanden ofzo. Nu moeten we denken om anticonceptie, meteen ongesteld.
Nog even wachten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Hier de eerste ervaring dus met spiraal, en baal er wel van dat het zo lang duurt..
Maar ach zal wel goed komen, wil nog wel even wachten met een broertje of zusje
Oh en over 4dgn geef ik trouwens alweer 6mnd volledige bv
Jij liever dan ik.quote:
Time flies when you're having funquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:38 schreef Gulara het volgende:
Oh Mineola, beste nieuws van vandaag!
Uuuhm, gisteren.![]()
![]()
Ik zou er ook uren naar kunnen kijken. Hij viel ook in slaap dus ik kon in alle rust van het uitzicht genieten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
mooi Tinu! Blijft geweldig om naar te kijken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |