Hoezo, Vitesse had toch gewoon de ambitie landskampioen te worden?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..], zelfs vorig jaar niet. De 'media' riep et ja.
correctie, Maasbert Schouten riep dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..], zelfs vorig jaar niet. De 'media' riep het ja.
Volgens mij riep die vorige voorzitter het op het moment dat hij het aan Jordania overdroeg, een lekker makkelijk moment voor hemquote:
Ja die wou de zooi toen verkopen. Dat is makkelijk lullen. Feit is dat het veel beter gaat en ze bovenin meespelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo, Vitesse had toch gewoon de ambitie landskampioen te worden?
Er waren wat problemen met financial fairplay, precies weet ik het verder niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:28 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja die wou de zooi toen verkopen. Dat is makkelijk lullen. Feit is dat het veel beter gaat en ze bovenin meespelen.
Maar dit jaar moet je er niks van verwachten zolang er niks bij gaat komen. Zowiezo geen titelkandidaat.
Mogen niks kopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er waren wat problemen met financial fairplay, precies weet ik het verder niet.
quote:
Je mist inderdaadd iets.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:41 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Vitesse dit verliest? Mis ik iets?
Vitesse zal een 0-0 wel prima vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
2e Helft maar 3-4-3 spelen, deze stand kan echt niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)en-in-Roemenie.dhtmlquote:In het Roemeense Ploiesti is donderdagmiddag een 47-jarige Vitesse-supporter overleden na een hartaanval. Dat meldt FC Petrolul Ploiesti, de tegenstander van de Arnhemmers vanavond in de derde kwalificatieronde van de Europa League, via het Twitterkanaal
Triest ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:54 schreef StevenQ het volgende:
Triest
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)en-in-Roemenie.dhtml
quote:Vitesse heeft door het vertrek van Wilfried Bony en Marco van Ginkel flink aan kwaliteit ingeboet, maar trainer Peter Bosz mag vermoedelijk nog enkele versterkingen verwachten. De derde versterking, na Marko Vejinovic en Kelvin Leerdam, wordt mogelijk Lucas Piazón, die vorig seizoen nog op huurbasis voor Málaga speelde. Vitesse is met broederclub Chelsea in gesprek over Piazón, meldt de Gelderlander.
Dat afluisteren van al die telefoons gebeurde toch ook bij een krant van dezelfde eigenaar?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan merken dat National Geographic Channel bij FOX hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |