financial fairplay.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:22 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is dat met die kutregel btw dat ze niet meer kunnen kopen?
alsof iemand dat ooit verwachtte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Waardeloos elftal, die gaan echt niet meedoen om het kampioenschap.
Publiek bedoel je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Toppertjes die mensen achter Vitesse
Niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt? Wat nou als het geld via supporters zou komen. Zoals er ook bij Ajax wel eens grote geldschieters zijn.quote:
Zij zelf wel had ik het ideequote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof iemand dat ooit verwachtte.
Hoezo, Vitesse had toch gewoon de ambitie landskampioen te worden?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..], zelfs vorig jaar niet. De 'media' riep et ja.
correctie, Maasbert Schouten riep dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..], zelfs vorig jaar niet. De 'media' riep het ja.
Volgens mij riep die vorige voorzitter het op het moment dat hij het aan Jordania overdroeg, een lekker makkelijk moment voor hemquote:
Ja die wou de zooi toen verkopen. Dat is makkelijk lullen. Feit is dat het veel beter gaat en ze bovenin meespelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo, Vitesse had toch gewoon de ambitie landskampioen te worden?
Er waren wat problemen met financial fairplay, precies weet ik het verder niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:28 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja die wou de zooi toen verkopen. Dat is makkelijk lullen. Feit is dat het veel beter gaat en ze bovenin meespelen.
Maar dit jaar moet je er niks van verwachten zolang er niks bij gaat komen. Zowiezo geen titelkandidaat.
Mogen niks kopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er waren wat problemen met financial fairplay, precies weet ik het verder niet.
quote:
Je mist inderdaadd iets.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:41 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Vitesse dit verliest? Mis ik iets?
Vitesse zal een 0-0 wel prima vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
2e Helft maar 3-4-3 spelen, deze stand kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |