Daar bouw je kraampjes en attracties mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:11 schreef Syphixx het volgende:
iemand idee voor wat die krusty tickets zijn ?
Ik vind het wel leuk, kan je weer iets nieuws bouwen en inrichten zonder dat je echt beperkt wordt door de ruimtequote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Vind Krustyland maar niks, waarom niet naast je eigen city zoals squidport? Maar in een ander screen
krusty komt met de taakquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Hoe kom ik in dat Krustyland? Ben pas sinds gisteren bezig en nu level 7 ofzo...
Ah, checkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:34 schreef fraubitch het volgende:
Ik reoganiseer mijn stad daarom heb ik nog geen wegen freud!
Voor de vrienden: fraulief
Veel screenshots maken en dan aan elkaar plakken in photoshop oid. Kutwerkje, dat wel...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe maak je eigelijk die totale overvieuw screenshots?
ja. Viel me ook al op...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Erg vreemd dat tstotips.com reclame maakt voor een site waarvan je je inloggegevens moet achterlaten zodat hun je items etc geven...
Lijkt me sterk dat al die reacties van hunzelf en die site zijn. Dus veel mensen doen het in ieder geval, ik moest er niet aan denken om mijn gegevens zomaar te geven zodat iemand anders even inlogtquote:
al zou het gedaan worden door beatrix, geen haar op mijn hoofd die er over zou denken om ff mijn accountgegevens aan een wildvreemde te geven...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat al die reacties van hunzelf en die site zijn. Dus veel mensen doen het in ieder geval, ik moest er niet aan denken om mijn gegevens zomaar te geven zodat iemand anders even inlogt
Je krijgt de quest van Krusty, geloof dat het via een praatje met Lisa gaat. Maar je krijgt die helaas pas als je level 20 bent, dus nog ff doorspelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Hoe kom ik in dat Krustyland? Ben pas sinds gisteren bezig en nu level 7 ofzo...
ja maar dan leukerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef EpicKnife het volgende:
Is dit een soort simpsons city ville?
En duurder denk ik als ik zo jouw stad zie vol premium meuk Klonk...quote:
Gelukkig is premium meuk niet verplicht om te kopen. Ik heb ook wat premium spul maar het grootste deel heb ik met donuts sparen ( vanaf level 31 elk level up tot 3 donuts gratis) en met de mr. Burns box die je krijgt na 5 dagen achter elkaar inloggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef freud het volgende:
[..]
En duurder denk ik als ik zo jouw stad zie vol premium meuk Klonk...
Uit die box heb ik nog nooit donuts gescoord helaas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef knoffel het volgende:
[..]
Gelukkig is premium meuk niet verplicht om te kopen. Ik heb ook wat premium spul maar het grootste deel heb ik met donuts sparen ( vanaf level 31 elk level up tot 3 donuts gratis) en met de mr. Burns box die je krijgt na 5 dagen achter elkaar inloggen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef freud het volgende:
[..]
En duurder denk ik als ik zo jouw stad zie vol premium meuk Klonk...
True, ik kan me tot nu toe aardig inhouden (en Frink en dr. Nick moeten gewoon)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Valt wel mee, 100 euro ofzo. Alles is relatief, als ik een game voor een van mijn consoles koop ben ik ook 50 euro kwijt en daar besteed ik een stuk minder tijd aan. Gelukkig zijn de premiumdingen niet verplicht
5mio?! Dan moet ik nog even een weekje of 3 a 4 doorklikken, maar hij komt er zeker!! Staat mooi naast het vergrootglas en de skyscraperquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben zelf flink bezig met cash te stacken, ik heb gezien dat er een supergroot wc-gebouw ingame komt, en die wil ik hebben
[ afbeelding ]
5miljoen
http://simpsonstappedout.wikia.com/wiki/World%27s_Largest_Toiletquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
5mio?! Dan moet ik nog even een weekje of 3 a 4 doorklikken, maar hij komt er zeker!! Staat mooi naast het vergrootglas en de skyscraper
Bij mij kwam bijv. Retirement home er uitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef freud het volgende:
[..]
Uit die box heb ik nog nooit donuts gescoord helaas.
Ah, nog beter, dan nog 300Kquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
http://simpsonstappedout.wikia.com/wiki/World%27s_Largest_Toilet
4mil, excusez moi!
multiplier?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Damn, ik heb nu rond de 150% multiplier
Dat gebouwtje wat normaal 100$ opbrengt, krijg ik nu 248$ van. Lang leve de appel en sinaasappelboompjes
Alleen goed te zien door zelf te rekenen geloof ik he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
De aantal extra procenten gekregen door premium stuff, en de bouw van je stad.
dadelijk thuis maar eens kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef freud het volgende:
http://tstotips.com/2013/(...)my-bonus-multiplier/
Nee, in feite wel, maar als je op je Guld n Blow tapped, en dan even tellen. Normale inkomsten zijn 100, bij mij nu momenteel al 258, dus 158% multiplierquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:14 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen goed te zien door zelf te rekenen geloof ik he?
Zit jij op 300%?!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb momenteel 170 blauwe huisjes. Met die multiplier brengt ieder huisje 420$ op.
63000$ per 8 uur, en op een normale werkdag kan ik vaker 3x klikken is 189000$ puur aan die krengen per dag
Waar heb je al die huisjes weggestopt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb momenteel 170 blauwe huisjes. Met die multiplier brengt ieder huisje 420$ op.
63000$ per 8 uur, en op een normale werkdag kan ik vaker 3x klikken is 189000$ puur aan die krengen per dag
Onderin de map over de hele breedte een huisje of 8 hoogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waar heb je al die huisjes weggestopt?
Je hebt absoluut geen donuts nodig om het leuk te kunnen spelen. De Donuts geven je hooguit een exclusief charmanter of items waarmee je geldbonus omhoog kan werken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Speel dit nu ook sinds kort, ben nog maar bij level 8.
De voortgang van het spel is wel wat langzaam. Is het eigenlijk wel enigszins goed te spelen zonder echt geld eraan uit te geven? Ik ben echt absoluut niet van plan om donuts met in-app aankopen aan te schaffen. Maar als ik in het bouwmenu kijk, zie ik dat nogal wat dingen alleen met donuts te koop zijn. En standaard verzamel je de donuts nogal erg traag (heb er nu maar 15 bijv)
ja, ik wil een leuke en nette stadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:19 schreef knoffel het volgende:
[..]
Je hebt absoluut geen donuts nodig om het leuk te kunnen spelen. De Donuts geven je hooguit een exclusief charmanter of items waarmee je geldbonus omhoog kan werken.
Verder vroeg ik me af of jullie je ook bezig houden met inrichting van de stad of dat het jullie puur om het geld gaat. Ik zie een hoop rommelige steden tussen mijn vrienden verschijnen :p
Ah work in progress dus! Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:27 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja, ik wil een leuke en nette stad
soms uurtje bezig om alles goed te zetten.. nu terug paar huisjes gekocht vind ik m'n stad helemaal fucked up
nu terug sparen voor wat grond
je mag me altijd adden als je wilt " Syphke "quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:00 schreef knoffel het volgende:
[..]
Ah work in progress dus! Ben benieuwd.
Doe ik!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
je mag me altijd adden als je wilt " Syphke "
ken toch niemand van m'n buren
Ik stop er wel effort in om de stad mooi te houden. Elke uitbreiding weer rondschuiven met huizen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:19 schreef knoffel het volgende:
[..]
Je hebt absoluut geen donuts nodig om het leuk te kunnen spelen. De Donuts geven je hooguit een exclusief charmanter of items waarmee je geldbonus omhoog kan werken.
Verder vroeg ik me af of jullie je ook bezig houden met inrichting van de stad of dat het jullie puur om het geld gaat. Ik zie een hoop rommelige steden tussen mijn vrienden verschijnen :p
Trapz is het als het goed is ( met nog wat getalletjes)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef Syphixx het volgende:
[..]
denk dat ik je geadd
heb gegokt om een iets nederlands lijkende naam
Ik vind het persoonlijk ook het leukst om een goed ogende stad te maken. Ik bouw het dan ook op een rustig tempo uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef freud het volgende:
[..]
Ik stop er wel effort in om de stad mooi te houden. Elke uitbreiding weer rondschuiven met huizen.
Ik schuif mijn blauwe huizen steeds verder naar buiten, ruimte maken voor een mooie stad. Ik probeer ook het originele verhaal een beetje te volgen, dus Flanders als buren, brown house in de straat, etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef knoffel het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook het leukst om een goed ogende stad te maken. Ik bouw het dan ook op een rustig tempo uit.
Hoe kom je in godsnaam aan zo'n multiplier?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:53 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nee, in feite wel, maar als je op je Guld n Blow tapped, en dan even tellen. Normale inkomsten zijn 100, bij mij nu momenteel al 258, dus 158% multiplier
Duff bussen, Duff ballonnen en een hele hoop premium boompjes. Veder wel ongeveer alle items sinds ik speel ( december)quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zo'n multiplier?
Ik denk het wel. De tickets horen bij je profiel, en die value wordt daar dus opgeslagen. Je kan jnog niets met de value, maar het is er wel. Zegt google er nog iets over?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef Toekito het volgende:
Ik heb nog geen krustyland want ben pas level 13 ofzo. Maar als ik bij andere daar klik en ik krijg die tickets heb ik die straks dan beschikbaar? Anders ga ik nog 7 levels voor geld.
Mja, dat moet je echt proberen, ik denk dat je je meuk behoudt. Je zal toch eens over moeten, dus eerder =beterquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel tot nu toe anoniem, zonder account. Kan ik overschakelen op origin zonder m'n voortgang te verliezen?
lukte niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:12 schreef Dedert het volgende:
Vrienden die ik toevoeg komen niet in mijn overzicht te staan, maar wel is het zichtbaar als ik iets van hen krijg. Misschien dat iemand mij eens toe kan voegen?
Dedert87
Echt? Ik vind het juist een leuke toevoeging, het gaat best snel en je kunt eigenlijk weer een nieuw 'dorp' opbouwen. En nieuwe taken!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zal vandaag het nieuwe level uitkomen? De leukigheid begint er een beetje vanaf te gaan. Krustyland vind ik erg tegenvallen.
IMHO heeft dat krustyland een heel andere schaal, alles lijkt veel groter en niet te kloppen. Waar ik echt op wacht is een optie om al je characters tegelijk op taken te zetten van een aantal uren. Ik zoek me soms rot, en nog altijd zie je smorgens dat er poppetjes gewoon rondlopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist een leuke toevoeging, het gaat best snel en je kunt eigenlijk weer een nieuw 'dorp' opbouwen. En nieuwe taken!
Wat dat betreft vond ik Squidport juist minder, daar waren het alleen maar extra gebouwen zonder veel interactie met de karakters. En het duurt belachelijk lang voordat je een fatsoenlijk aantal tiles hebt.
Heel vreemd, ik ontvang wel, maar kan niets teruggeven omdat andere springfields er niet tussen staan, mocht iemand hier nog een oplossing voor kunnen bedenken hoor ik het graag..ik kan zo de opdracht van maak 2 vrienden ook niet voltooien..quote:quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:12 schreef Dedert het volgende:
Vrienden die ik toevoeg komen niet in mijn overzicht te staan, maar wel is het zichtbaar als ik iets van hen krijg. Misschien dat iemand mij eens toe kan voegen?
Dedert87
lukte niet.
hoe kom je daarbijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Cool, de level 33 update is er. Ben dik 1.3 miljoen +- kwijt aan alle nieuwe updates.
En dan die swat van van 2.5tquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij
een gebouw van 2.5 ton en 7.5 ton toch?
oh ja iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
En dan die swat van van 2.5t
Het blijft vervelend dat het een andere map is. Zeker nu er terug iets te doen is in Springfield met die nieuwe level, heb ik eigenlijk geen zin meer om naar Krustyland te gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist een leuke toevoeging, het gaat best snel en je kunt eigenlijk weer een nieuw 'dorp' opbouwen. En nieuwe taken!
Wat dat betreft vond ik Squidport juist minder, daar waren het alleen maar extra gebouwen zonder veel interactie met de karakters. En het duurt belachelijk lang voordat je een fatsoenlijk aantal tiles hebt.
Bij mij juist andersom. Ik zit meer in Krustyland dan normale Springfield. Ben bij KL nu bezig met de haunted condo's. Juist omdat ik in KL echt mijn best moet doen voor quests, is het leuker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het blijft vervelend dat het een andere map is. Zeker nu er terug iets te doen is in Springfield met die nieuwe level, heb ik eigenlijk geen zin meer om naar Krustyland te gaan.
Zijn er hacks dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:35 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
doet iemand hier ook aan "donut hacks" of doen we het allemaal legaal?
Yup.. en erg simpel zelf te doen... 15min werk tops voor de ipad. Heb net al het land en alle donut items gekocht die er maar waren. Werkt ook voor krustyland kwam ik net achterquote:
nee alles legaal hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:35 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
doet iemand hier ook aan "donut hacks" of doen we het allemaal legaal?
zo'n 30min geleden alles gekocht met donuts via die hack, geen idee als het spelletje nu nog wel leuk blijft als er niks meer is om voor te "werken" :Squote:
Hmm, linkje ergens naar toe bij de hand?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
Yup.. en erg simpel zelf te doen... 15min werk tops voor de ipad. Heb net al het land en alle donut items gekocht die er maar waren. Werkt ook voor krustyland kwam ik net achter
De donuts verdwijnen zodra je naar krustyland gaat of terug naar je normale stadje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:57 schreef freud het volgende:
Ben benieuwd of het werkt als je op het ene device jailbroken dit toepast, en dan op een ander device wat niet jailbroken is verder gaat.
Mais is zonde van je geld! Je kan beter moonshine doen, en een bak blauwe huisjes voor het geld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef fraubitch het volgende:
Zijn er ook hacks voor de android? Ik doe dit al veel te lang legaal (over iets minder dan een maand kan ik mijn 3e mais oogsten..) en ik wil ook van die leuke donutdingen!
O, ik had bruine huizen gekochtquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef freud het volgende:
[..]
Mais is zonde van je geld! Je kan beter moonshine doen, en een bak blauwe huisjes voor het geld.
Mja, voor de bruine moet je onwijs veel in het spel zitten. Met de blauwe kan je met 2-3x per dag inlggen een eind komen. Ligt erg aan hoe vaak je speelt hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
O, ik had bruine huizen gekocht![]()
Dan zal ik maar eens een straatje blauwe neer gaan zetten, hopelijk brengt dat goed op. Ik heb steeds maar net genoeg geld voor de opdrachten (level 16)
dat is normaal hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
O, ik had bruine huizen gekocht![]()
Dan zal ik maar eens een straatje blauwe neer gaan zetten, hopelijk brengt dat goed op. Ik heb steeds maar net genoeg geld voor de opdrachten (level 16)
Heb mijn blauwe huisjes vervangen voor oranje huisjes. Nu lopen de aantallen echt flink binnen. ( Wel een flinke investering)quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Wanneer beginnen bedragen in die enorme aantallen binnen te stromen? Wat brengt zoveel geld op?
Ik zit nu level 12 en het gaat echt traag allemaal. Bedragen lopen maar in de duizendtallen.
niet te veel willen in een keer, gewoon rustig aan en je niet gek laten maken door mensen die tig miljoen hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef _Joy_ het volgende:
Aha oké bedankt. Ik doe er niet zo gek veel mee, keertje of 2,3 per dag kijk ik er even op en zet iedereen weer aan het werk.
Ik heb nu in ieder geval een stel blauwe huizen gekocht, hopen dat het nu sneller gaat. Ben net begonnen aan de allereerste opdrachten voor krustyland
nog niet aan beginnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nou lvl 16 en twijfel over seaport. Wat zijn jullie meningen?
ja, niet snel geld willen verdienenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:40 schreef vicey het volgende:
Iemand nog tips om goed snel geld te verdienen, ga later aan de blauwe huisjes beginnen, maar het gaat nogal sloom nu..
Ik ga denk ik voorlopig voor de blauwe huisjes (oranje heb ik nog niet). Ik kan niet de hele dag het spel in de gaten houden en blauwe huisjes lijken een goede balans te bieden tussen hoeveel ze opbrengen en hoe lang het duurt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb mijn blauwe huisjes vervangen voor oranje huisjes. Nu lopen de aantallen echt flink binnen. ( Wel een flinke investering)
other springfield is achterlijk rijk, niets van aantrekkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voorlopig voor de blauwe huisjes (oranje heb ik nog niet). Ik kan niet de hele dag het spel in de gaten houden en blauwe huisjes lijken een goede balans te bieden tussen hoeveel ze opbrengen en hoe lang het duurt.
Is het Other Springfield dat je kunt bezoeken trouwens een indicatie van hoe ver je zelf ook had kunnen zijn? Want die stad loopt duidelijk op me voor, veel verder ontwikkeld.
Ik heb hem wel, maar is best duur. Ik doe er niet veel aan, vind het leuker om in Springfield zelf te bouwen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nou lvl 16 en twijfel over seaport. Wat zijn jullie meningen?
Ja dat is waarquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, niet snel geld willen verdienen
komt vanzelf, heet niet voor niets tapped out
Das balen! En nu? Laat je het voorlopig wel staan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer net heel nieuw park/bos gemaakt met concrete paden uren mee zoet geweest... blijkt dat niet 1 character over concrete wil lopen.. dus heule bos/park blijft leeg
whehehe,ze houden idd van de weg jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer net heel nieuw park/bos gemaakt met concrete paden uren mee zoet geweest... blijkt dat niet 1 character over concrete wil lopen.. dus heule bos/park blijft leeg
Ik irriteer me er weer mateloos aan dat in krustyland mijn dranghekken genegeerd worden...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe,ze houden idd van de weg ja
maar dat maakt toch niet uit, het is jouw park, ik heb in mijn springfield tig plekken waar ze niet komen, boeit geen fuck.
ik vind krustyland sowieso geen bal aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik irriteer me er weer mateloos aan dat in krustyland mijn dranghekken genegeerd worden...
overigens gelijk wat mensen van hier toegevoegd, dus als je de naam deviant1nl ziet...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef Deviant1nl het volgende:
Vandaag ook maar eens begonnen, leuk spel
ooh als dat alles is... Bij mij gaat "Legs" (één van die maffiamaatjes) constant over het water naar Squidport...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik irriteer me er weer mateloos aan dat in krustyland mijn dranghekken genegeerd worden...
Je mag mij ook wel toevoegen hoor, ik ben joy1203quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
overigens gelijk wat mensen van hier toegevoegd, dus als je de naam deviant1nl ziet...
dwars door huizen, achteruit lopen, over water lopen, ze doen eigenlijk allesquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:09 schreef GooseFM het volgende:
[..]
ooh als dat alles is... Bij mij gaat "Legs" (één van die maffiamaatjes) constant over het water naar Squidport...
Behalve over de door ons mooi aangelegde weggetjes lopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dwars door huizen, achteruit lopen, over water lopen, ze doen eigenlijk alles
Bankjes in je park zetten, dan kan je Abraham Simpson en Agnes Skinner er vogels laten voerenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Toek85quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:19 schreef Akilla het volgende:
Sinds zaterdag ook begonnen, wat een leuk spel!!
Ik moet alleen 2 friends toevoegen, maar ik ken niemand die dit ook speelt, zijn er mensen die ik kan toevoegen, of diegene mij: Metal_Akilla89
neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb wat terug zitten lezen maar niet kunnen vinden, maar is er nog een andere manier om aan donuts te komen behalve bij een level up/kopen/cheats/tricks enzo
Joy1203quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:19 schreef Akilla het volgende:
Sinds zaterdag ook begonnen, wat een leuk spel!!
Ik moet alleen 2 friends toevoegen, maar ik ken niemand die dit ook speelt, zijn er mensen die ik kan toevoegen, of diegene mij: Metal_Akilla89
die in het geel, anders kies je maar eentjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef thedjdoorn het volgende:
Welke plant moet je planten bij de missie "Plant a Crop" bij Cletus' Farm?
zorgen dat niemand meer wat doet in Krustyland en dan terug gaan naar Springfield dan komen ze vanzelf met je meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef LuciferRising het volgende:
heb 300 friendrequests kan ze alleen niet meer toevoegen. Krijg een foutmelding.
Hoe krijg je iedereen vanuit Krustyland weer terug naar het normale springfield? Misschien is het hier al 100 x uitgelegd maar geen zin om alles terug te lezen.
... Niet mais dus...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Syphixx het volgende:
[..]
die in het geel, anders kies je maar eentje
In krustyland komen een paar spelletjes om tickets te winnen, balloon pop o.i.d. Ik persoonlijk vind krustyland niet leuk genoeg om mijn karakters daar aan het werk te zetten en ik besteed dan ook eigenlijk al mijn aandacht aan mijn stad. Eens per 2 a 3 dagen ga ik naar krustyland om tickets te halen en te kijken of ik wat kan doen. Van mij had deze update er niet hieven zijn. Had liever meer gebouwen en karakters voor mijn stad gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:48 schreef _Joy_ het volgende:
Ik zit nu in level 20 en het blijft leuk! Heb nu net opa gescoord![]()
Normaal gesproken ga ik zo'n 2 x per dag online, s morgens en dan laat ik iedereen dingen van 12 uur doen en s avonds idem dito, tenzij ik andere opdrachten krijg uiteraard.
Ik kan nu de krustyland bus gaan kopen, is het de moeite om daarvoor te gaan sparen?
Springfield downs en de itchy en scratchy spaarkaart zijn nu mijn enige spelletjes, komen er nog meer? Dat vind ik wel leuk namelijk, kans om extra geld te verdienen.
Ik heb alles wat niet premium is al, dus dan is krustyland weer een leuke uitdaging. Mijn karakters zet ik zoveel mogelijk in KL aan het werk nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:32 schreef knoffel het volgende:
[..]
In krustyland komen een paar spelletjes om tickets te winnen, balloon pop o.i.d. Ik persoonlijk vind krustyland niet leuk genoeg om mijn karakters daar aan het werk te zetten en ik besteed dan ook eigenlijk al mijn aandacht aan mijn stad. Eens per 2 a 3 dagen ga ik naar krustyland om tickets te halen en te kijken of ik wat kan doen. Van mij had deze update er niet hieven zijn. Had liever meer gebouwen en karakters voor mijn stad gehad.
Ze hebben ook nog altijd Jimbo en Dolph die ze kunnen toevoegen (aangezien Kearney er al in zit).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:37 schreef Klonk het volgende:
oh en het Springfield Knowledgeum
jammer genoeg nog steeds geen Patty en Selma...
Je kan bij instellingen zorgen dat je een melding krijgt als je dat per ongeluk doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef Deviant1nl het volgende:
Die plek van de knop om donuts te gebruiken voor quests zit echt op een rotplekal een paar keer gehad dat ik teveel druk en dus donuts verspeel aan een quest
ah tnxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef vicey het volgende:
[..]
Je kan bij instellingen zorgen dat je een melding krijgt als je dat per ongeluk doet
Damn, 5mio? Had op 4mio gerekend...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Klonk het volgende:
whehehe, de auto van Chalmers, een kampvuur, een vijvertje en voor de liefhebbers Worlds Largest Zirconia voor slechts 5 miljoen
en voor donuts, Robby The Automaton (40 donuts) en de tweelingzusjes Sherri & Terri (150 donuts)
moet je voor het eerst in tijden weer sparenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef freud het volgende:
[..]
Damn, 5mio? Had op 4mio gerekend...
ja, eng!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je voor het eerst in tijden weer sparen
Echt hè! Ik vind het ook steeds leuker worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef vicey het volgende:
Bart vrijgespeeldNu sparen voor Springfield Library, het wordt met de dag leuker
Heb ze vanacht allemaal vrijgespeeld, 2 quest gebouwen er bij, highschool en een leer/studeer fabriek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Klonk het volgende:
whehehe, de auto van Chalmers, een kampvuur, een vijvertje en voor de liefhebbers Worlds Largest Zirconia voor slechts 5 miljoen
en voor donuts, Robby The Automaton (40 donuts) en de tweelingzusjes Sherri & Terri (150 donuts)
uhmm ja...quote:
ja anders kan ik het niet op jou landje/account zetten, moet inloggen en dan elke donut item kopen en plaatsen via mijn gehackte Simpsons Tapped Out spel op mijn ipad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:44 schreef vicey het volgende:
Ik bedoel van dat, heb ik wel je origin inlog gegevens nodig...
Als de nieuwe ipad er hier is, ga ik zelf evne knutselen. Je reddit link was erg handig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ja anders kan ik het niet op jou landje/account zetten, moet inloggen en dan elke donut item kopen en plaatsen via mijn gehackte Simpsons Tapped Out spel op mijn ipad.
zodra je eenmaal alle grond hebt gaat het hardquote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef vicey het volgende:
Kijk wel uit naar het moment dat ik ook ergens in level 30 zit en het geld binnen komt stromenTelkens als ik nu iets bouw ben ik gelijk blut
Haha ik ook, ik moet altijd echt sparen om iets te kunnen bouwen. Ik geef ook maar weinig geld uit aan decoratie en zo.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef vicey het volgende:
Kijk wel uit naar het moment dat ik ook ergens in level 30 zit en het geld binnen komt stromenTelkens als ik nu iets bouw ben ik gelijk blut
voor gebouwen van 5 miljoenquote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef freud het volgende:
Moet in level 34 ook nog steeds sparen hoor
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenquote:
nee dank je wel, doe het liever zoals het bedoelt is en je gebedel is best triest eigenlijkquote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenof premium items?
je wil iets te graag, ik heb je dit al heel veel voor sien stellen...quote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenof premium items?
ja srry dat ik aardig probeer te wezen, ben een zuinige fries en alles waar ik op kan besparen vind ik superquote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je wil iets te graag, ik heb je dit al heel veel voor sien stellen...
nee is lastig te snappen volgens mijquote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ja srry dat ik aardig probeer te wezen, ben een zuinige fries en alles waar ik op kan besparen vind ik superen wil die weelde dan ook best delen
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik snap ook niet wat er dan nog leuk aan is aan het spel als je alles kan kopen zonder er moeite voor te doen
Wat jij doet is toch geen kopen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.
Ik zou op zich best een paar euro uitgeven aan een spelletje, maar bij the Simpsons is dat volgens mij niet echt nodig om toch een beetje leuk te kunnen spelen. En het is ook wel weer een kick als ik na een dag of 2 voldoende gespaard heb om een gebouw te kunnen kopenquote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.
ik kijk er elke keer alweer naar uit als een quest na 12/24uur afgelopen is en ik weer nieuwe quests krijg en meer kan bouwenquote:Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik zou op zich best een paar euro uitgeven aan een spelletje, maar bij the Simpsons is dat volgens mij niet echt nodig om toch een beetje leuk te kunnen spelen. En het is ook wel weer een kick als ik na een dag of 2 voldoende gespaard heb om een gebouw te kunnen kopen
Heb er 5 oid, maar je kan maar 1x scratchen hoor. Is alleen voor je rating interessant.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ik kijk er elke keer alweer naar uit als een quest na 12/24uur afgelopen is en ik weer nieuwe quests krijg en meer kan bouwen
Zie nu ook dat ik een 2e kwik e-mart kan kopen, mensen die een 2e gekocht hebben? Je kan alleen 2x zo'n scratch-r gebruiken. Vind het zelf zonde van mijn geld denk ik
ah, dan bewaar ik het geld voor de nieuwe gebouwen die ik zo nog krijg.quote:Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef freud het volgende:
[..]
Heb er 5 oid, maar je kan maar 1x scratchen hoor. Is alleen voor je rating interessant.
Vind de verhaal lijn vet leuk maar om nou weken te wachten vind ik net wat te ver gaan, persoonlijk vind ik een stadje bouwen erg leuk en de boel wat managenquote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ik kijk er elke keer alweer naar uit als een quest na 12/24uur afgelopen is en ik weer nieuwe quests krijg en meer kan bouwen
Zie nu ook dat ik een 2e kwik e-mart kan kopen, mensen die een 2e gekocht hebben? Je kan alleen 2x zo'n scratch-r gebruiken. Vind het zelf zonde van mijn geld denk ik
Ik heb er maar 1 staan. Ik ben nu volop aan het sparen voor muntz huis en de bus naar krustyland. O ja, ook nog een quest openstaan voor een shop op de boulevard maar die doe ik pas als ik een keer flink win bij de paardenquote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Tooth chipper?quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:36 schreef Klonk het volgende:
gebouw in het pretpark, 5 dagen bouwtijd
huisjes bouwen en geduldquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:40 schreef xSannex88 het volgende:
Iemand nog tips voor snel geld te verdienen?
Nigeriaanse prins vinden en die als friend toevoegen. Dan Homer de 'Check email' task uit laten voeren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:40 schreef xSannex88 het volgende:
Iemand nog tips voor snel geld te verdienen?
yup niks nieuws in krustylandquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er bij level 33 en 34 geen Krustyland-updates zaten. Als dat af is, dan heb je daar echt helemaal niets meer te zoeken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef xSannex88 het volgende:
@freud
Uuh waar heb je het over? Was dat serieus of..?anders vertel me ajb wat meer over die 'nigeriaanse prins
..
24 uur maar haha.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:49 schreef Deviant1nl het volgende:
level 13 nu, jammer dat de quests/huizen bouwen nu 24uur lang duren
ondertussen maar veel geld binnen krijgen dan
Gaat lekker bij jou hequote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef vicey het volgende:
Level 15Nu sparen voor Moe's en daarna ooit Orange House bouwen
niks nieuws in deze update, alleen loading screen naar krustylandquote:Op donderdag 5 september 2013 07:33 schreef freud het volgende:
Nieuwe versie in appstore, maar tot nu toe alleen nieuw lashscreen KL...
Even app sluiten, ook uit mem bij ipad, en dan device even opnieuw starten. Wilde bij mij vaak helpen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg al twee dagen geen verbinding meer. Niemand anders hier last van?
App al geupdate? Is een nieuwe versie in de app store, mocht dat niet helpen app ff helemaal vewijderen en op nieuw installeren.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Helaas, dat brengt me niet veel verder. Geprobeerd:
App volledig afsluiten
iPad volledig opnieuw opstarten
iPad resetten met home+power
Maar dat levert dus allemaal niks op. De app blijft maar hangen in het laadscherm met de draaiende donut, om na een paar minuten een foutmelding te geven
Enig idee welke? Toen TSTOtips nog geen hacker/spambende was, was dit al dagen/weken bekend, inclusief afbeelding van het bepaalde ding.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Nieuwe update zal denk ik wel nieuwe gebouwen geven, aangezien er nieuwe opdrachten bij sommige karakters staan die nu nog op slot zitten. en ook nog niet tussen de bouw opties zitten :S
App verwijderen en opnieuw installeren?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Helaas, dat brengt me niet veel verder. Geprobeerd:
App volledig afsluiten
iPad volledig opnieuw opstarten
iPad resetten met home+power
Maar dat levert dus allemaal niks op. De app blijft maar hangen in het laadscherm met de draaiende donut, om na een paar minuten een foutmelding te geven
Ff beter bekeken en blijken onmogelijke opdrachten te zijn in event gebouwen die al afgelopen zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:46 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Enig idee welke? Toen TSTOtips nog geen hacker/spambende was, was dit al dagen/weken bekend, inclusief afbeelding van het bepaalde ding.
onmogelijk zelfs met al die mooie donuts van jouquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
Ff beter bekeken en blijken onmogelijke opdrachten te zijn in event gebouwen die al afgelopen zijnmapple store en swanky fish restaurant . Srry voor het blij maken met een dode mus.
meeeeeeeeeeeeeen je niet ... kind toch!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
onmogelijk zelfs met al die mooie donuts van jou
en voor je nog verder wegzakt zal ik je alvast maar vertellen dat er ook klusjes zijn die je niet kunt doen zonder bankjes, struiken of als iemand anders bij dat klusje nodig is
Disco Stu als premiumquote:Op donderdag 12 september 2013 18:08 schreef freud het volgende:
Selma en Louise in de nieuwe level. Weer langer sparen voor die achterlijke zirkonium meuk. Ben benieuwd naar de storyline.
en een pet store waar je een lizzard pet (jub-jub) krijgt, en een stretch limo van de DMV.quote:
sparen? http://nl.reddit.com/r/freedonuts/ :pquote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Syphixx het volgende:
knowledgeum wel goedkoper geworden geloof ik
daarna sparen voor selma en louise
Ik denk de items voor halloween, en ik gok dat halloween ook items heeft voor KL. Dan per 1 oktober wordt alles actief oid.quote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Enig idee al wat de update van deze week inhoudt?
Zeker als je de users kent van het forum. De users werden helemaal gek, en hebben de screenshots gelijk als sig.quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Die discussie tussen Homer en Lisa na de nieuwe update is wel humor.
Dat is makkelijk, gewoon 1x per dag ff klikken, dus alles op 24u zetten. Maar nu op lvl 35 is het pas bagger, doe het echt nooit meer. Alleen even na updates.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Woods het volgende:
Na aanraden van vrienden wezen spelen maar dit spel is na enkele dagen(level 10) gewoon dikke bagger. Hoe houden jullie t vol tot level 35
Cheatenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Woods het volgende:
Na aanraden van vrienden wezen spelen maar dit spel is na enkele dagen(level 10) gewoon dikke bagger. Hoe houden jullie t vol tot level 35
Daarna komen nog 2x 4 uur, dan krijg je hem pas. Ben benieuwd naar die halloween volgende week.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:15 schreef freud het volgende:
Nieuwe taak voor Homer a 12 uur, met als beloning de 3-eyed sushi tent voor je boardwalk. Zit dan in je inventory.
Zal bij mij ook wel verbouwen worden.quote:Op zondag 29 september 2013 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou eigenlijk liever wat meer land hebben, want veel plaats heb ik niet meer over.
Heb ook niet bijster veel ruimte meer over, na het herbouwen (nog steeds bezig) om een leuk plekje te zoeken voor een handje vol gebouwen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou eigenlijk liever wat meer land hebben, want veel plaats heb ik niet meer over.
Werd niet gewardeerd toen ik het aanbood, dus begin er niet meer aan.quote:Op maandag 30 september 2013 13:41 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Iemand die nog een werkende hack heeft of ergens weet te vinden op internet? Ik wil graag mijn donuts aanvullen
Bedoel je deze link?quote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
Werd niet gewardeerd toen ik het aanbood, dus begin er niet meer aan.
die werkt inmiddels niet meer met al de recente updatesquote:Op maandag 30 september 2013 17:34 schreef freud het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
http://www.reddit.com/r/t(...)_jailbroken_devices/
Oh oke jammer, ik heb het zelf tijden lang werkend gehad. Maar sinds kort helaas niet meer, en heb de officiele app weer.quote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
Werd niet gewardeerd toen ik het aanbood, dus begin er niet meer aan.
Vanaf wanneer begint het spel in zulke enorme bedragen te lopen? En met wat precies verdien je het dan?quote:Op zondag 29 september 2013 20:54 schreef freud het volgende:
Ik heb $6.000.000 op de rekening, 40.000 KL tickets en 250 donuts. Bring it on!
je kan het altijd hier: http://nl.reddit.com/r/freedonuts/ proberen met een verzoekje om donuts, cash of items.quote:Op maandag 30 september 2013 21:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Oh oke jammer, ik heb het zelf tijden lang werkend gehad. Maar sinds kort helaas niet meer, en heb de officiele app weer.
Eerste taak versneld met donuts?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef knoffel het volgende:
Ik vind het wel grappigheb pompoenhuis al binnen :p
Ja , had genoeg gespaard om dat te kunnen doenquote:
zonde, donuts nooit verkloten aan dat soort geintjes, kun je beter bewaren voor premiumdingenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef knoffel het volgende:
Ik vind het wel grappigheb pompoenhuis al binnen :p
Ik kan nog begrijpen dat je er een tiental gebruikt om zo'n proloog over te slaan, maar snap niet goed wat er zo leuk is om een heel event op een paar uur even af te handelen. Bij Squidport en Whacking Day had je er ook die na een paar uur alles al hadden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonde, donuts nooit verkloten aan dat soort geintjes, kun je beter bewaren voor premiumdingen
Compleet vertrouwd hoor, door de mensen met een vinkje achter hun naam. Heb dit al 3x gedaan en ging allemaal perfect. Het is niet dat je ze je pincode en bankpas geven of zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat wel echt leuk is, die prijzen voor de hele community
Heb helaas geen donuts meer, en durf mijn gegevens niet aan iemand van reddit te geven
ik lees en volg het verhaal wel altijd helemaal, maar het 24 uur wachten op bouwen van dingen of opdrachten heeft voor mij geen meer waarde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan nog begrijpen dat je er een tiental gebruikt om zo'n proloog over te slaan, maar snap niet goed wat er zo leuk is om een heel event op een paar uur even af te handelen. Bij Squidport en Whacking Day had je er ook die na een paar uur alles al hadden.
Dat is nochtans de essentie van het spel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ik lees en volg het verhaal wel altijd helemaal, maar het 24 uur wachten op bouwen van dingen of opdrachten heeft voor mij geen meer waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |