Ik heb alles wat niet premium is al, dus dan is krustyland weer een leuke uitdaging. Mijn karakters zet ik zoveel mogelijk in KL aan het werk nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:32 schreef knoffel het volgende:
[..]
In krustyland komen een paar spelletjes om tickets te winnen, balloon pop o.i.d. Ik persoonlijk vind krustyland niet leuk genoeg om mijn karakters daar aan het werk te zetten en ik besteed dan ook eigenlijk al mijn aandacht aan mijn stad. Eens per 2 a 3 dagen ga ik naar krustyland om tickets te halen en te kijken of ik wat kan doen. Van mij had deze update er niet hieven zijn. Had liever meer gebouwen en karakters voor mijn stad gehad.
Ze hebben ook nog altijd Jimbo en Dolph die ze kunnen toevoegen (aangezien Kearney er al in zit).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:37 schreef Klonk het volgende:
oh en het Springfield Knowledgeum
jammer genoeg nog steeds geen Patty en Selma...
Je kan bij instellingen zorgen dat je een melding krijgt als je dat per ongeluk doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef Deviant1nl het volgende:
Die plek van de knop om donuts te gebruiken voor quests zit echt op een rotplekal een paar keer gehad dat ik teveel druk en dus donuts verspeel aan een quest
ah tnxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef vicey het volgende:
[..]
Je kan bij instellingen zorgen dat je een melding krijgt als je dat per ongeluk doet
Damn, 5mio? Had op 4mio gerekend...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Klonk het volgende:
whehehe, de auto van Chalmers, een kampvuur, een vijvertje en voor de liefhebbers Worlds Largest Zirconia voor slechts 5 miljoen
en voor donuts, Robby The Automaton (40 donuts) en de tweelingzusjes Sherri & Terri (150 donuts)
moet je voor het eerst in tijden weer sparenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef freud het volgende:
[..]
Damn, 5mio? Had op 4mio gerekend...
ja, eng!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je voor het eerst in tijden weer sparen
Echt hè! Ik vind het ook steeds leuker worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef vicey het volgende:
Bart vrijgespeeldNu sparen voor Springfield Library, het wordt met de dag leuker
Heb ze vanacht allemaal vrijgespeeld, 2 quest gebouwen er bij, highschool en een leer/studeer fabriek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Klonk het volgende:
whehehe, de auto van Chalmers, een kampvuur, een vijvertje en voor de liefhebbers Worlds Largest Zirconia voor slechts 5 miljoen
en voor donuts, Robby The Automaton (40 donuts) en de tweelingzusjes Sherri & Terri (150 donuts)
uhmm ja...quote:
ja anders kan ik het niet op jou landje/account zetten, moet inloggen en dan elke donut item kopen en plaatsen via mijn gehackte Simpsons Tapped Out spel op mijn ipad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:44 schreef vicey het volgende:
Ik bedoel van dat, heb ik wel je origin inlog gegevens nodig...
Als de nieuwe ipad er hier is, ga ik zelf evne knutselen. Je reddit link was erg handig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ja anders kan ik het niet op jou landje/account zetten, moet inloggen en dan elke donut item kopen en plaatsen via mijn gehackte Simpsons Tapped Out spel op mijn ipad.
zodra je eenmaal alle grond hebt gaat het hardquote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef vicey het volgende:
Kijk wel uit naar het moment dat ik ook ergens in level 30 zit en het geld binnen komt stromenTelkens als ik nu iets bouw ben ik gelijk blut
Haha ik ook, ik moet altijd echt sparen om iets te kunnen bouwen. Ik geef ook maar weinig geld uit aan decoratie en zo.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef vicey het volgende:
Kijk wel uit naar het moment dat ik ook ergens in level 30 zit en het geld binnen komt stromenTelkens als ik nu iets bouw ben ik gelijk blut
voor gebouwen van 5 miljoenquote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef freud het volgende:
Moet in level 34 ook nog steeds sparen hoor
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenquote:
nee dank je wel, doe het liever zoals het bedoelt is en je gebedel is best triest eigenlijkquote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenof premium items?
je wil iets te graag, ik heb je dit al heel veel voor sien stellen...quote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenof premium items?
ja srry dat ik aardig probeer te wezen, ben een zuinige fries en alles waar ik op kan besparen vind ik superquote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je wil iets te graag, ik heb je dit al heel veel voor sien stellen...
nee is lastig te snappen volgens mijquote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ja srry dat ik aardig probeer te wezen, ben een zuinige fries en alles waar ik op kan besparen vind ik superen wil die weelde dan ook best delen
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik snap ook niet wat er dan nog leuk aan is aan het spel als je alles kan kopen zonder er moeite voor te doen
Wat jij doet is toch geen kopen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.
Ik zou op zich best een paar euro uitgeven aan een spelletje, maar bij the Simpsons is dat volgens mij niet echt nodig om toch een beetje leuk te kunnen spelen. En het is ook wel weer een kick als ik na een dag of 2 voldoende gespaard heb om een gebouw te kunnen kopenquote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.
ik kijk er elke keer alweer naar uit als een quest na 12/24uur afgelopen is en ik weer nieuwe quests krijg en meer kan bouwenquote:Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik zou op zich best een paar euro uitgeven aan een spelletje, maar bij the Simpsons is dat volgens mij niet echt nodig om toch een beetje leuk te kunnen spelen. En het is ook wel weer een kick als ik na een dag of 2 voldoende gespaard heb om een gebouw te kunnen kopen
Heb er 5 oid, maar je kan maar 1x scratchen hoor. Is alleen voor je rating interessant.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ik kijk er elke keer alweer naar uit als een quest na 12/24uur afgelopen is en ik weer nieuwe quests krijg en meer kan bouwen
Zie nu ook dat ik een 2e kwik e-mart kan kopen, mensen die een 2e gekocht hebben? Je kan alleen 2x zo'n scratch-r gebruiken. Vind het zelf zonde van mijn geld denk ik
ah, dan bewaar ik het geld voor de nieuwe gebouwen die ik zo nog krijg.quote:Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef freud het volgende:
[..]
Heb er 5 oid, maar je kan maar 1x scratchen hoor. Is alleen voor je rating interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |