Das balen! En nu? Laat je het voorlopig wel staan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer net heel nieuw park/bos gemaakt met concrete paden uren mee zoet geweest... blijkt dat niet 1 character over concrete wil lopen.. dus heule bos/park blijft leeg
whehehe,ze houden idd van de weg jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goffer net heel nieuw park/bos gemaakt met concrete paden uren mee zoet geweest... blijkt dat niet 1 character over concrete wil lopen.. dus heule bos/park blijft leeg
Ik irriteer me er weer mateloos aan dat in krustyland mijn dranghekken genegeerd worden...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe,ze houden idd van de weg ja
maar dat maakt toch niet uit, het is jouw park, ik heb in mijn springfield tig plekken waar ze niet komen, boeit geen fuck.
ik vind krustyland sowieso geen bal aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik irriteer me er weer mateloos aan dat in krustyland mijn dranghekken genegeerd worden...
overigens gelijk wat mensen van hier toegevoegd, dus als je de naam deviant1nl ziet...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef Deviant1nl het volgende:
Vandaag ook maar eens begonnen, leuk spel
ooh als dat alles is... Bij mij gaat "Legs" (één van die maffiamaatjes) constant over het water naar Squidport...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik irriteer me er weer mateloos aan dat in krustyland mijn dranghekken genegeerd worden...
Je mag mij ook wel toevoegen hoor, ik ben joy1203quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
overigens gelijk wat mensen van hier toegevoegd, dus als je de naam deviant1nl ziet...
dwars door huizen, achteruit lopen, over water lopen, ze doen eigenlijk allesquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:09 schreef GooseFM het volgende:
[..]
ooh als dat alles is... Bij mij gaat "Legs" (één van die maffiamaatjes) constant over het water naar Squidport...
Behalve over de door ons mooi aangelegde weggetjes lopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dwars door huizen, achteruit lopen, over water lopen, ze doen eigenlijk alles
Bankjes in je park zetten, dan kan je Abraham Simpson en Agnes Skinner er vogels laten voerenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Toek85quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:19 schreef Akilla het volgende:
Sinds zaterdag ook begonnen, wat een leuk spel!!
Ik moet alleen 2 friends toevoegen, maar ik ken niemand die dit ook speelt, zijn er mensen die ik kan toevoegen, of diegene mij: Metal_Akilla89
neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb wat terug zitten lezen maar niet kunnen vinden, maar is er nog een andere manier om aan donuts te komen behalve bij een level up/kopen/cheats/tricks enzo
Joy1203quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:19 schreef Akilla het volgende:
Sinds zaterdag ook begonnen, wat een leuk spel!!
Ik moet alleen 2 friends toevoegen, maar ik ken niemand die dit ook speelt, zijn er mensen die ik kan toevoegen, of diegene mij: Metal_Akilla89
die in het geel, anders kies je maar eentjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef thedjdoorn het volgende:
Welke plant moet je planten bij de missie "Plant a Crop" bij Cletus' Farm?
zorgen dat niemand meer wat doet in Krustyland en dan terug gaan naar Springfield dan komen ze vanzelf met je meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef LuciferRising het volgende:
heb 300 friendrequests kan ze alleen niet meer toevoegen. Krijg een foutmelding.
Hoe krijg je iedereen vanuit Krustyland weer terug naar het normale springfield? Misschien is het hier al 100 x uitgelegd maar geen zin om alles terug te lezen.
... Niet mais dus...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Syphixx het volgende:
[..]
die in het geel, anders kies je maar eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |