SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Jawelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar volgens mij bestaat het dus niet
Wat een bazenidee! Thanks!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef Noek het volgende:
Dit wilde ik eigenlijk alleen maar kwijt. Gelijk hardcore nieuw topic maken enzo.
[..]
Jawel
www.mymuesli.com
Duur maar tof!
Briljant!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef Noek het volgende:
Dit wilde ik eigenlijk alleen maar kwijt. Gelijk hardcore nieuw topic maken enzo.
[..]
Jawel
www.mymuesli.com
Duur maar tof!
Dan kun je ook nog je bus een naam geven. Gelijk gedaan natuurlijk. Mijn innerlijke kleuter kun je niet gekker krijgen.quote:
denk het nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Ja naar die link was ik op zoek, maar toen liep mijn computer vast.
@Dido mag je bij lowcarb wel cola? Vroeg ik mij opeens af.
Ik ben gelukkig best rijk en ik eet er twintig keer van. Net zo duur als Nespresso ongeveerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Idd briljant, maar wel duur. Dat hield mij tegen. Maaaar alsnje tmobile hebt, en genoeg spaarpunten kun je een tegoedbon krijgen om je eigen muesli te maken!
Dus uiteindelijk is wel de bedoeling om weer met cola te stoppen?quote:
Oh dat is niet schokkend nee!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat van dat rijk was natuurlijk een grapje. Maar goed, nu 7 euro per bus van 600 gram, dat is dus effectief vier weken ontbijtmuesli (in het weekend ontbijt ik met roggebrood), dat is nog geen 2 euro per week. Het kan goedkoper, maar ik vind het niet schokkend.
dan moet vriendlief ook zelf lappenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh dat is niet schokkend nee!
Ik kwam op een tientje uitEn ik weet gewoon dat die er hier harder doorheen gaat.. Vriendlief eet het dan ook en die neemt behoorlijk wat..
Ik ook niet maar ik drink Nespresso. Liters!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat van dat rijk was natuurlijk een grapje. Maar goed, nu 7 euro per bus van 600 gram, dat is dus effectief vier weken ontbijtmuesli (in het weekend ontbijt ik met roggebrood), dat is nog geen 2 euro per week. Het kan goedkoper, maar ik vind het niet schokkend.
Gezamelijke rekeningquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet vriendlief ook zelf lappen
Die van mij vreet het niet
Ik mag geen Nespresso-apparaat van mijn vriend aanschaffen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik drink Nespresso. Liters!
Maar het is een oplossing voor al uw muesli-problemen.
Natuurlijk kun je ook havermout door je yoghurt doen of in je haar smeren maar dat was het probleem niet. Ik eet havermout als pap, door havermelk. Het schijnt naar karton te smaken maar ik vind het een godenpap.
Jij mag geen lekkere koffie drinken omdat hij Senseo lekker vindt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mag geen Nespresso-apparaat van mijn vriend aanschaffen.
Hij heeft liever gewoon Senseo.. En af en toe cappuccino.. Maar ik vind al die lekkere smaakjes zo leuk
Je mag dat niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik mag geen Nespresso-apparaat van mijn vriend aanschaffen.
Hij heeft liever gewoon Senseo.. En af en toe cappuccino.. Maar ik vind al die lekkere smaakjes zo leuk
ik wil gewoon eens kijken wat low carb doet voor mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk is wel de bedoeling om weer met cola te stoppen?
Want low carb kan je niet half/half doen toch?
Je eerste plan om gewoon normaal te gaan eten past misschien beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |