Je hebt helemaal gelijk. Het was nog vroeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:45 schreef Homdeck het volgende:
Het woord video huurt bij de kop van het artikel, niet bij "kunstenaar"
Jij hebt ook gelijk, hebben we samen gelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Het was nog vroeg.
Trouwens het is 'hoort' i.p.v. 'huurt'
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:05 schreef goed_volk het volgende:
En wie zei dat struisvogels niet konden vliegen?
Zo was het niet bedoeld hoor...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:38 schreef rechtsom het volgende:
Die Pino is wel heel tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan mij die gedachte nou schelen. De foto's zijn leukquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld hoor...
Het werk van kunstenaar Bart Jansen (ook op de foto): een levensgrote Pino uit Sesamstraat. Het is ‘vrolijke kritiek’ op de natuur die steeds meer in verdrukking komt, zegt de maker. “Zojuist is de enige vogel waarvan we dachten dat hem niets kon overkomen, gesneuveld op de vluchtstrook van de oprukkende beschaving.”
Dit is de gedachte erachter, die gedachte is helemaal niet zo tof.
Blijkbaar moeten ze het dus wel uitleggen, want het is immers niet ''leuk'' of ''tof'',quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:20 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Kan mij die gedachte nou schelen. De foto's zijn leuk
Kunstenaars die kunst moeten uitleggen
Dat kan wel denk ik, daar heb jij weer gelijk in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:27 schreef pokkerdepok het volgende:
je kan geslaagde kunst toch tof vinden zonder dat het onderwerp 'tof' is?
Waarom moet iets altijd een diepere betekenis hebben? Iets kan ook voor jouzelf een totaal andere betekenis hebben dan voor anderen. Juist je eigen verhaal maken bij dit soort foto's helemaal prima.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze het dus wel uitleggen, want het is immers niet ''leuk'' of ''tof'',
maar als jij dat wel vindt dan snap je het dus niet.
Je hoeft ook niet te wauwelen, ''kunst'' kan bekeken worden vanuit de maker of de waarnemer,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:42 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Waarom moet iets altijd een diepere betekenis hebben? Iets kan ook voor jouzelf een totaal andere betekenis hebben dan voor anderen. Juist je eigen verhaal maken bij dit soort foto's helemaal prima.
Kunst blijft iets persoonlijks, al dat gewauwel er omheen is niets voor mij. Het gewauwel rondom het gewauwel zeker niet
Dat bestaat ook hoor...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:23 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Mwah, doe zoiets met een mens... als je echt wil shockeren.
Gezien in Brussel en Rotterdam. Was awesome.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat bestaat ook hoor...
[ afbeelding ]
http://www.bodiestheexhibition.com/newyork/
Geloof ik graagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:58 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Gezien in Brussel en Rotterdam. Was awesome.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |