Onmogelijk. Of ze moet maar een paar uurtjes per dag werken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ondanks dat ze 5 dagen per week werkt, maar zo rond de 500 eu netto ontvangt.
Ja, voor per week is het hoog in de Thuiszorgquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:58 schreef gianni61 het volgende:
500 netto per week lijkt me een redelijk riant salaris
Het minimumloon ligt al boven de 8 euro bruto per uur.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als ze er al 5 jaar werkt krijgt ze geen jeugdloon meer, dus bruto 7¤ per uur ofzo zal het wel zijn.
Of is dat wat er overblijft als je als zzp'er werkt en braaf je pensioenen ed regelt?
voor per maand zou het onder bijstandsniveau zijn, dus eigenlijk onmogelijk bij een full time baanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, voor per week is het hoog in de Thuiszorg
http://www.rijksoverheid.(...)het-minimumloon.htmlquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:01 schreef gianni61 het volgende:
voor per maand zou het onder bijstandsniveau zijn, dus eigenlijk onmogelijk bij een full time baan
Liegen zal het niet zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:04 schreef Tja..1986 het volgende:
4 opties:
- je vriendin liegt tegen je
- je vriendin wordt al 5 (of 8) jaar genaaid
- je bedoelt 500,- per week, dan is het best veel voor thuiszorg)
- je hebt haar niet goed begrepen
Hoezo weet je niet exact hoeveel uur ze werkt? Over dat soort dingen heb je het toch met je partner?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is per maand en ze is 27.
hoeveel uur per week ze werkt weet ik niet exact natuurlijk.
Maar ik meen minimaal 6 uur per dag, en dat is echt het minst aantal uren dat ik kan bedenken.
Als ik sommige verhalen hoor over cliënten en hoeveel tijd ze eraan kwijt is etc.
Die opsomming is wat completerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:04 schreef Tja..1986 het volgende:
4 opties:
- je vriendin liegt tegen je
- je vriendin wordt al 5 (of 8) jaar genaaid
- je bedoelt 500,- per week, dan is het best veel voor thuiszorg)
- je hebt haar niet goed begrepen
Ken haar nog niet zo lang, het financiele aspect komt eigenlijk zeer recent pas aan bod.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo weet je niet exact hoeveel uur ze werkt? Over dat soort dingen heb je het toch met je partner?
Ik heb hem even hersteld voor jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Twee mogelijkheden:
1: Ze liegt over hoeveel ze verdient/hoeveel uur ze werkt.
2: Het bedrijf zit helemaal fout en is bijna met oplichting bezig.
Hoe de hel kan ze van 500 per maand rondkomen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ken haar nog niet zo lang, het financiele aspect komt eigenlijk zeer recent pas aan bod.
En ik eigenlijk simpelweg het gevoel had dat er iets niet klopte.
Ze woont nog thuis dus ze is weinig kwijt ook geen kostgeld enzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe de hel kan ze van 500 per maand rondkomen?
Zoals ik al zei, ze heeft eigenlijk geen vaste lasten, ja verzekering neem ik aan maar verder niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:09 schreef Leandra het volgende:
Heeft ze misschien 500 per maand over als haar vaste lasten eraf zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |