Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, x-x
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, x-x
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, x-x
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Land of the free. Home of the brave.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 juli 2013 @ 23:35:09
rubbereend
JUICHEN
Brands zal sowieso een rondje contracten doen eind augustus neem ik aan. Hendrix, Zoet, Brenet en ik denk dat Wijnaldum ook wel een aanbod zal krijgen dit seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Waarom zou dat noodzakelijk zijn?
Waarom zou het niet mogelijk zijn om weer bij de top aan te sluiten?
quote:
Omdat een simpel degradatieclubje in Engeland al een grotere begroting heeft dan een Nederlandse topclub? Verschil met tv-inkomsten zijn gigantisch.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 23:36 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Omdat een simpel degradatieclubje in Engeland al een grotere begroting heeft dan een Nederlandse topclub? Verschil met tv-inkomsten zijn gigantisch.
Ik vraag waarom geld zo noodzakelijk is, niet wat het budget is van een degradatiekandidaat in Engeland.
quote:
Omdat alles om geld draait in de voetballerij?
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 juli 2013 @ 23:40:57
rubbereend
JUICHEN
quote:
niet alleen in de voetballerij. Als een ander bedrijf jou twee keer je huidige salaris biedt ben je ook weg
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Inderdaad. Money makes the world go round. Vind het vrij naïef om te denken dat je er met een leuke jeugdopleiding wel komt.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 juli 2013 @ 23:45:38
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 23:41 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Inderdaad. Money makes the world go round. Vind het vrij naïef om te denken dat je er met een leuke jeugdopleiding wel komt.
inderdaad, dan hadden al die Scandi's ook niet naar Nederland hoeven komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Waarom zou alles om geld draaien?
Utrecht wordt ook 5e in de Eredivisie met de 10e begroting.
Het gaat om kwaliteit en wat je daarmee doet.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Met geld koop je kwaliteit. Waarom denk je dat clubs als Man. City, Chelsea en Paris Saint Germain vanuit het niets kampioen kunnen worden.
De Eredivisie is een opleidings competitie geworden waar een degradatieclubje nog kan verrassen. Dat verklaart de wisselvalligheid en waarom af en toe een club het een seizoen leuk kan doen. Kun je een beetje voetballen speel je in het buitenland.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 juli 2013 @ 23:51:56
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
En dus is Utrecht leeg geplukt. Utrecht gaf trouwens meer uit, dat is toch het probleem daar al jaren.
PSV kwam ook met een beperkte begroting tot de beste 4 van Europa in 2005. Maar dat zijn uitschieters. Dat succes is nooit lang houdbaar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef Scarface88 het volgende:Met geld koop je kwaliteit. Waarom denk je dat clubs als Man. City, Chelsea en Paris Saint Germain vanuit het niets kampioen kunnen worden.
Kwaliteit is over een paar jaar alweer te duur. Als er nu al 96 miljoen euro voor Bale wordt betaald, geeft dat wel aan dat de spelers over een paar jaar simpelweg te duur worden. Ook voor de top.
quote:
De Eredivisie is een opleidings competitie geworden waar een degradatieclubje nog kan verrassen. Dat verklaart de wisselvalligheid en waarom af en toe een club het een seizoen leuk kan doen. Kun je een beetje voetballen speel je in het buitenland.
Toch staat onze Mickey-Mouse-league 9e op de ranking, boven het kapitaalkrachtige Turkije.
Geld is niet alles.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 juli 2013 @ 23:54:49
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Kwaliteit is over een paar jaar alweer te duur. Als er nu al 96 miljoen euro voor Bale wordt betaald, geeft dat wel aan dat de spelers over een paar jaar simpelweg te duur worden. Ook voor de top.
Dat zeiden ze ook in de tijd van Figo, Zidane en Ronaldo......
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Jij gelooft dat over een paar jaar sponsoren 80 miljoen euro neer willen leggen voor shirtsponsoring?
Ooit houdt het op.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 juli 2013 @ 23:56:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
dat zeiden ze ook toen Gullit van PSV naar AC Milan ging en de duurste speler aller tijden werd..... dat kon nooit..... dus ik sta nergens van te kijken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
ED: PSV wil contracten Bakkali en Brenet verlengen
PSV gaat binnenkort een poging wagen de contracten van de talenten Joshua Brenet en Zakaria Bakkali te verlengen. Dat bevestigt Marcel Brands tegenover het Eindhovens Dagblad. Het contract van Brenet loopt volgende zomer af. Bakkali heeft nog een contract tot 2015, PSV hoopt dat rond zijn 18e verjaardag te kunnen verlengen.
mrstylo
Swaggy P
PSV speelde heel erg leuk ja.

Al vind ik dit PSV wel beetje te licht. Denk wanneer we tegen een team moeten met veel body, dat we dan wel dik verliezen.
Vinden jullie het ook irritant, dat PSV ineens een 'leuke' club is geworden?

Hoe opportunistisch het voetbal wereld ook is he.
http://nos.nl/video/535354-trotse-psvers-in-drukke-fanshop.html
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Jong PSV heeft een probleem
PSV zit zwaar in de problemen rond de thuiswedstrijden van Jong PSV in de eerste divisie.
Komende vrijdag begint de competitie, maar nog steeds heeft de club niet kunnen besluiten waar de thuiswedstrijden worden gespeeld.
De KNVB verbiedt PSV om wedstrijden op De Herdgang te spelen omdat het trainingscomplex niet voldoet aan de licentievoorwaarden voor betaald voetbal. Het Philips Stadion is voor de Eindhovenaren geen optie, omdat het veld daarmee te zwaar belast zou worden.
Het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven zou wel een optie kunnen zijn, maar FC Eindhoven laat weten al weken niets meer van PSV gehoord te hebben. Of het Jan Louwers Stadion nog in beeld is bij PSV wil een woordvoerder van de club niet zeggen. "Wij hopen nog steeds op enige coulance van de KNVB zodat we een deel van de wedstrijden toch op De Herdgang kunnen spelen."
Daarnaast baalt de KNVB van het besluit van de burgemeester om, ongeacht de locatie, bij negen thuiswedstrijden geen toeschouwers van de bezoekende club toe te laten. De fans van onder meer FC Den Bosch, FC Oss en Willem II zijn niet welkom.
Een woordvoerder van de KNVB stelt dat er in ieder geval voor de eerste thuiswedstrijd van Jong PSV (Excelsior op 12 augustus) duidelijkheid moet zijn....
Goed geregeld.
Denk niet dat ze in het Jan Louwers Stadion daarop zitten te wachten.
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef Scarface88 het volgende:ED: PSV wil contracten Bakkali en Brenet verlengen
PSV gaat binnenkort een poging wagen de contracten van de talenten Joshua Brenet en Zakaria Bakkali te verlengen. Dat bevestigt Marcel Brands tegenover het Eindhovens Dagblad. Het contract van Brenet loopt volgende zomer af. Bakkali heeft nog een contract tot 2015, PSV hoopt dat rond zijn 18e verjaardag te kunnen verlengen.
quote:
Je moet wel de goede gebruiken, mijn gif.
quote:
Zeker. Laat die tegenstanders maar mooi even in onzekerheid over waar ze naartoe moeten. We zullen ze hebben.
quote:
Och, ik
hoopte vreesde dat jij gestorven was aan een zure klodder in je keel. Maar je bent er nog, gelukkig, ik kan me geen seizoen voorstellen zonder jouw getypte aids de hele week.
Trouwens: Het Feyenoord topic

Wat een treurig zooitje, snap nu waarom Oldie hierheen komt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Knalerwtje op 01-08-2013 12:22:30 ]
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 augustus 2013 @ 13:46:22
rubbereend
JUICHEN
quote:
Het hele project is bizar slecht geregeld

quote:
als er gewoon betaald wordt dan gaan ze echt geen nee zeggen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ik hoorde ook al geruchten over spelen op de Braak in Helmond in het Helmond Sport stadion.
16:25 Sparta - Jong PSV (kanaal 3)
18:45 ADO - PSV (kanaal 1)
dus
quote:
Voor 70 miljoen mogen ze over 3 jaar komen praten.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Zonder hun sterspelers Demouge en Fludderus? Laat me niet lachen Henkie.
quote:
Nee en misschien
Vorig jaar wel tegen ADO 11 goals gemaakt volgens mij, maar dat zegt weinig.
quote:
Het is een beetje traditie geworden dat PSV in de eerste uitwedstrijd onderuit gaat.
quote:
Normaal gesproken wint PSV het, alleen wordt ADO door sommigen wel erg simpel uitgevlakt. Die zullen er vanaf de eerste minuut vol opklappen, de fans schuimbekkend.
Even de historie dan van de eerste uitwedstrijden PSV
RKC - PSV 3-2 --> Speeldag 1
AZ - PSV 3-1 ---> Speeldag 1
SC Heerenveen - PSV 1-3 --> Speeldag 1
FC Twente - PSV 1-1 --> Speeldag 2
FC Utrecht - PSV 1-5 -> Speeldag 1
Heracles - PSV 0-2 -> Speeldag 1
FC Twente - PSV 2-0 -> Speeldag 2
Heracles - PSV 1-1 -> Speeldag 1
3 verlies, 2 gelijkspel, 3 winst.
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Cavaliers het volgende:Zeker met zo'n jong elftal kun je niet verwachten dat ze er even overheen lopen. Ene keer kun je Ajax van het veld tikken, drie dagen later kun je op je bek gaan in Nijmegen. Wisselvalligheid troef.
Maar je kweekt er weer een heel hoop verloren goodwill mee terug, is ook een hoop waard.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Normaal gesproken wint PSV het, alleen wordt ADO door sommigen wel erg simpel uitgevlakt. Die zullen er vanaf de eerste minuut vol opklappen, de fans schuimbekkend.
Even de historie dan van de eerste uitwedstrijden PSV
RKC - PSV 3-2 --> Speeldag 1
AZ - PSV 3-1 ---> Speeldag 1
SC Heerenveen - PSV 1-3 --> Speeldag 1
FC Twente - PSV 1-1 --> Speeldag 2
FC Utrecht - PSV 1-5 -> Speeldag 1
Heracles - PSV 0-2 -> Speeldag 1
FC Twente - PSV 2-0 -> Speeldag 2
Heracles - PSV 1-1 -> Speeldag 1
3 verlies, 2 gelijkspel, 3 winst.
Dat zijn geen statistieken om trots op te zijn. Zeker die van afgelopen seizoen tegen RKC was totaal onnodig.
quote:
Het is nu even hosanna in Eindhoven maar zodra het een paar wedstrijden kut is loopt iedereen weer te zeuren, opportunisme van het voetbal.
quote:
Die van AZ was in principe ook onnodig aangezien Wijnaldum 100% kansen mistte.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Het is nu even hosanna in Eindhoven maar zodra het een paar wedstrijden kut is loopt iedereen weer te zeuren, opportunisme van het voetbal.
Dat maakt het ook zo leuk
quote:
Van een jong team dat in opbouw is zonder de gefrustreerde mannetjes van vorig jaar kan je het denk ik wel eerder slikken. Ik wel tenminste.
quote:
noem mij eens een club waar dat anders is.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat is niet onnodig maar een gebrek aan kwaliteit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Deels. Dan zou je ook kunnen zeggen dat het vorig jaar bij RKC ook een gebrek aan kwaliteit was achterin.
quote:
Dan heeft Scarface88 dus ongelijk.
quote:
I see what you did there.
Ik denk dat het publiek dit jaar best veel van PSV zal pikken. Iedereen begrijpt dat dit team geen kampioen wordt en dat ze vreselijk wisselvallig zullen zijn. Het is verder te hopen dat de automatismen er een beetje insluipen voordat het dubbele programma met Europees voetbal te belastend wordt. Als dat niet gebeurt zie ik de vermoeidheid bij die jonge gasten nog wel eens tot gevolg hebben dat we buiten de top 5 gaan vallen.
En zelfs met bovenstaande in het achterhoofd geniet ik nog steeds vollop van de wedstrijden die ik tot nu toe heb gezien. Daarbij vind ik het prachtig om in de media te lezen hoe enthousiast Nederland is over PSV. Dat is lang geleden en hoewel het met niet zoveel kan boeien wat de concurrentie vindt, is het wel prettig voor die jonge gasten dat de media goed over ze schrijft.
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 15:49 schreef Knalerwtje het volgende:Ik denk dat het publiek dit jaar best veel van PSV zal pikken. Iedereen begrijpt dat dit team geen kampioen wordt en dat ze vreselijk wisselvallig zullen zijn. Het is verder te hopen dat de automatismen er een beetje insluipen voordat het dubbele programma met Europees voetbal te belastend wordt. Als dat niet gebeurt zie ik de vermoeidheid bij die jonge gasten nog wel eens tot gevolg hebben dat we buiten de top 5 gaan vallen.
En zelfs met bovenstaande in het achterhoofd geniet ik nog steeds vollop van de wedstrijden die ik tot nu toe heb gezien. Daarbij vind ik het prachtig om in de media te lezen hoe enthousiast Nederland is over PSV. Dat is lang geleden en hoewel het met niet zoveel kan boeien wat de concurrentie vindt, is het wel prettig voor die jonge gasten dat de media goed over ze schrijft.
PSV wordt minstens vierde, ikzelf verwacht eigenlijk toch wel tweede.
Na PSV-Ajax-Feyenoord-Vitesse komt er een groot gat.
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef ZaZoe het volgende:Als ik nu een jonge talentvolle voetballer van een andere eredivisieclub in Nederland zou zijn dan zou ik zo in dit jonge frisse talentvolle team in willen stappen.
Deze trein wil je niet missen..

Tja. Het is in ieder geval prachtige image-building. Precies waar ik eind vorig seizoen (met vele anderen) om vroeg. Leuke enthousiaste groep jongelui onder leiding van een frisse trainer. Mooi man. Interesseert me geen hol of we 1e, 2e of 5e worden, als we gaandeweg het seizoen maar zien dat die gasten beter worden en als Bakkali en Brenet maar bijtekenen tot 2020.
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef Oldie57 het volgende:[..]
Ik verwacht 5e of 6e. Het is een leuke jonge ploeg maar missen teveel ervaring. Zo zie ik ze thuis winnen van Ajax maar de volgende week uit tegen Zwolle gaan ze dan weer de bietenbrug op.
Ik denk dat je dan de spelers wat onderschat. Ze zullen vast een paar uitglijders hebben, maar niet zoveel dat ze zakken naar een 5e of 6e plek. (denk ik

)
BFF met GGMM
Wordt nog een zware dobber voor Brands:
quote:
D'Onofrio: "PSV bood familie Bakkali een pak geld aan"
Zulte Waregem was afgelopen dinsdag nergens tegen PSV Eindhoven. Dat had voor een groot deel te maken met Zakaria Bakkali, de Belgische Marokkaan verschalkte de West-Vlamingen keer op keer. De nog maar zeventienjarige aanvaller speelde tot zijn twaalf jaar bij Standard.
Dominique D'Onofrio, technisch directeur van de jeugdacademie op Standard toen Bakkali er nog rondliep, kijkt met een dubbel gevoel naar diens ontwikkeling. "Hij is een geweldige kerel, maar zo beïnvloedbaar door zijn omgeving", vertelt D'Onofrio tegenover Het Laatste Nieuws. "Ik heb bijzonder veel energie in die jongen gestoken. We wisten bij Standard namelijk maar al te goed dat hij één van onze grootste talenten ooit was."
Standard haalde de toen tienjarige Bakkali weg bij de buren van FC Luik. Wanneer hij twaalf werd kwam PSV opdagen. "Ik wou vader Bakkali ervan overtuigen dat wij voor hen het beste project hadden. Maar het mocht niet baten, PSV duwde heel zwaar door en heeft de familie zelfs een pak geld aangeboden", aldus de voormalige sterke man van de Rouches.
http://www.voetbalnieuws.(...)witter#ixzz2ajFX9MBH
Cavaliers
Retired.
PSV TV zendt een aantal wedstrijden van de Otten Cup live uit.
Vrijdag 2/8:
15.00 - 16.10 uur PSV - RTS Widzew Lodz
17.40 - 18.50 uur Real Madrid - PSV
19.00 - 20.10 uur Galatasaray SK - FC Barcelona
Zaterdag 3/8:
11.00 - 12.10 uur PSV - Glenovan FC
13.40 - 14.50 uur PSV - SL Benfica
15.00 - 16.10 uur Rapid Wien - FC Barcelona
Zondag 4/8:
10.00 - 11.10 uur Real Madrid - SL Benfica
of Eintracht Braunschweig - PSV, als deze alsnog op hoofdveld wordt gespeeld
13.00 - 14.10 uur Finale om de 7e/8e plaats
15.45 - 16.55 uur Finale om de 1e/2e plaats
Leuk dat ze dat doen en een goede mogelijkheid om de A1 eens aan het werk te zien
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef Oldie57 het volgende:[..]
Ik verwacht 5e of 6e. Het is een leuke jonge ploeg maar missen teveel ervaring. Zo zie ik ze thuis winnen van Ajax maar de volgende week uit tegen Zwolle gaan ze dan weer de bietenbrug op.
Laatste deel is waar inderdaad.
Maar dan word je nog geen 5e/6e. Dan moet je in Nederland namelijk echt heel erg slecht zijn.
Alleen Feyenoord en Ajax kunnen er verder wat van. De rest is echt gewoon minder dan dat Zulte Waregem.
Zag dat er een 'docu' was over het kampioenschap van 2007 op EL. Iemand enig idee of ik dit nog ergens terug kan kijken?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op donderdag 1 augustus 2013 23:27 schreef tompsv18 het volgende:PSV TV zendt een aantal wedstrijden van de Otten Cup live uit.
Vrijdag 2/8:
15.00 - 16.10 uur PSV - RTS Widzew Lodz
Zaterdag 3/8:
11.00 - 12.10 uur PSV - Glenovan FC
13.40 - 14.50 uur PSV - SL Benfica
15.00 - 16.10 uur Rapid Wien - FC Barcelona
Zondag 4/8:
10.00 - 11.10 uur Real Madrid - SL Benfica
of Eintracht Braunschweig - PSV, als deze alsnog op hoofdveld wordt gespeeld
13.00 - 14.10 uur Finale om de 7e/8e plaats
15.45 - 16.55 uur Finale om de 1e/2e plaats
Leuk dat ze dat doen en een goede mogelijkheid om de A1 eens aan het werk te zien

Real-PSV even kieken.
Tegen Benfica lijkt me een mooier affiche.
Zaterdag Park officieel PSV'er volgens VI.
quote:
We wilde eigenlijk Mathijssen, maar die kon hier geen geschikt bejaardentehuis vinden.
quote:
Nu van Bommel is vertrokken moet er toch weer ruimte zijn?
quote:
Nee. Mathijssen wilde perse zicht op de haven. De pauper.
quote:
Ik verwacht na de 3e plek al een groot gat. Als Vitesse zo blijft (wat ik me niet voor kan stellen trouwens), zie ik er helemaal niks in.
Misschien dat AZ nog wat kan verrassen, maar heb -buiten de top 3- behoorlijk lage verwachtingen. Ook van Feyenoord heb ik nog steeds geen hoge pet op eigenlijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 12:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik verwacht na de 3e plek al een groot gat. Als Vitesse zo blijft (wat ik me niet voor kan stellen trouwens), zie ik er helemaal niks in.
Misschien dat AZ nog wat kan verrassen, maar heb -buiten de top 3- behoorlijk lage verwachtingen. Ook van Feyenoord heb ik nog steeds geen hoge pet op eigenlijk
Denk dat het met PSV en Feyenoord alle kanten op kan. Ik denk trouwens dat het bij Ajax ook gewoon in kan storten. Die kans is niet groot, maar zo'n Eriksen zal toch ook een keer minder gemotiveerd raken na het zoveelste jaar Ajax terwijl hem een gouden toekomst werd beloofd. Sowieso erg opvallend dat de beste ploeg van vorig jaar vrijwel intact blijft. Toch een teken dat de topclubs ook hebben gezien dat de individuele kwaliteiten bij PSV zaten en dat Ajax het vooral van het teamspel moest hebben.
Als die 2 nou eens gecombineerd konden worden. Dan heb je pas een CL-waardig team.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 12:24 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Denk dat het met PSV en Feyenoord alle kanten op kan. Ik denk trouwens dat het bij Ajax ook gewoon in kan storten. Die kans is niet groot, maar zo'n Eriksen zal toch ook een keer minder gemotiveerd raken na het zoveelste jaar Ajax terwijl hem een gouden toekomst werd beloofd. Sowieso erg opvallend dat de beste ploeg van vorig jaar vrijwel intact blijft.
Toch een teken dat de topclubs ook hebben gezien dat de individuele kwaliteiten bij PSV zaten en dat Ajax het vooral van het teamspel moest hebben.Als die 2 nou eens gecombineerd konden worden. Dan heb je pas een CL-waardig team.
Mwah, niet om een discussie over Ajax aan te zwengelen in ons clubtopic, maar die opmerking is wel een beetje gekleurd. PSV verkocht aan Roma, Kiev en Napoli. Qua niveau ontlopen die de clubs die bij Eriksen, Alderweireld en De Jong aanklopten niet echt. Maar die hebben besloten te blijven.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Mwah, niet om een discussie over Ajax aan te zwengelen in ons clubtopic, maar die opmerking is wel een beetje gekleurd. PSV verkocht aan Roma, Kiev en Napoli. Qua niveau ontlopen die de clubs die bij Eriksen, Alderweireld en De Jong aanklopten niet echt. Maar die hebben besloten te blijven.
Komt wellicht ook omdat de sfeer bij Ajax in het team beter was vorig jaar dan bij PSV. Dan ben je sneller geneigd weg te gaan als PSVer. Bovendien hebben ze het bij Ajax iets te hoog in hun bol, Alderweireld die de nummer 3 van de Bundesliga afzegd enz.
Wat de betreft was het bijna onvermijdelijk dat spelers als Lens met een mindere club genoegen gingen nemen dan waar zijn potentieel ligt. Mertens heeft wel een hele mooie club uitgezocht, net als Strootman. Strootman heeft dan enkel de pech dat Roma vorig jaar niet veel was.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Komt wellicht ook omdat de sfeer bij Ajax in het team beter was vorig jaar dan bij PSV. Dan ben je sneller geneigd weg te gaan als PSVer. Bovendien hebben ze het bij Ajax iets te hoog in hun bol, Alderweireld die de nummer 3 van de Bundesliga afzegd enz.
Wat de betreft was het bijna onvermijdelijk dat spelers als Lens met een mindere club genoegen gingen nemen dan waar zijn potentieel ligt. Mertens heeft wel een hele mooie club uitgezocht, net als Strootman. Strootman heeft dan enkel de pech dat Roma vorig jaar niet veel was.
Strootman is toch geen mooie club? Italiaanse competitie is zo ongeveer nog minder aansprekend dan Rusland.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Als een club 10+ miljoen bied voor die spelers van Ajax dan weten ze niet hoe snel ze die jongens de deur uit moeten jagen.
quote:
Precies, en andersom. Ik moet nog zien wat Eriksen doet als Ajax dadelijk een bod krijgt van een club waar hij heen wil en die niet genoeg willen betalen. Als Liverpool 8 miljoen biedt en Ajax laat hem niet gaan... Dan zal hij vast graag zijn contract nog verlengen ja.....
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Coelho het volgende:[..]
Aansprekend of niet, je moet toch ook in zo'n land gaan wonen, leven met je familie enz. 100x liever Italië dan Rusland
Rome is wel echt een topstad om in te leven ja
Als je t niet goed doet of juist te goed liggen je raampjes in, als je geluk hebt.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:33 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Precies, en andersom. Ik moet nog zien wat Eriksen doet als Ajax dadelijk een bod krijgt van een club waar hij heen wil en die niet genoeg willen betalen. Als Liverpool 8 miljoen biedt en Ajax laat hem niet gaan... Dan zal hij vast graag zijn contract nog verlengen ja.....
Volgens de laatste geruchten komt Liverpool met een bod van 18 miljoen pond

Al weet niemand of dat waar is natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Je bent een beetje verkeerd ingelicht. Alderweireld heeft de nummer 3 van de Bundesliga niet afgezegd, hij heeft Norwich City afgezegd.
Ben ik de enige nog zonder seizoenskaart?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Waarom niet? Vind AS Roma best een mooie club, en je "argument" slaat helemaal nergens op. Een competitie met clubs als AC Milan, Inter, beide Roma's, Juventus hetzelfde aanslaan als Zenit, CSKA en Dinamo
Edit: Vergeet ik Napoli nog.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Je bent een beetje verkeerd ingelicht. Alderweireld heeft de nummer 3 van de Bundesliga niet afgezegd, hij heeft Norwich City afgezegd.
Hij wou teveel salaris toch en wist niet zo goed of hij daar wel heen wou? Daarom zag Leverkusen van hem af wat ik me herinner.
Ja dus:
http://www.telegraaf.nl/t(...)iet_overtuigd__.html quote:
Interessantere club
"Het zou jammer zijn dat Toby nu al toehapt en er nadien nog een interessantere club opduikt. In het uiterste geval speelt hij nog één seizoen in Amsterdam en vertrekt hij na volgend seizoen als vrije speler."
Oftewel Toby verwacht, net als Marcelo, dat een club van het kaliber Barcelona, Munchen of Man Utd komt ofzo?
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:[..]

Nee. Precies.
quote:
Heb hem nog niet binnen bedoelde ik eigenlijk
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:[..]

Eerst Suarez nog verkopen neem ik aan. Wel weer "geluk" hebben dat het Liverpool is natuurlijk die dan op de stoep staat. Daar kun je alles aan vragen

Zie Babel, Carroll enz.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Eerst Suarez nog verkopen neem ik aan. Wel weer "geluk" hebben dat het Liverpool is natuurlijk die dan op de stoep staat. Daar kun je alles aan vragen

Zie Babel, Carroll enz.

Nu Gerrard heeft bijgetekend vraag ik me echt af wat Liverpool met Eriksen moet, nu doen die wel vaker vreemde aankopen maar dit zou er weer één van zijn.
Net de samenvatting van Psv tegen Zulte gezien. Zag er goed uit. Ik ben benieuwd aankomend seizoen.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Waarom niet? Vind AS Roma best een mooie club, en je "argument" slaat helemaal nergens op. Een competitie met clubs als AC Milan, Inter, beide Roma's, Juventus hetzelfde aanslaan als Zenit, CSKA en Dinamo
Edit: Vergeet ik Napoli nog.
[..]
Hij wou teveel salaris toch en wist niet zo goed of hij daar wel heen wou? Daarom zag Leverkusen van hem af wat ik me herinner.
Ja dus:
http://www.telegraaf.nl/t(...)iet_overtuigd__.html[..]
Oftewel Toby verwacht, net als Marcelo, dat een club van het kaliber Barcelona, Munchen of Man Utd komt ofzo?

Leverkusen is dan ook een sfeerloze club
quote:
Heb wel een mail binnen dat 'ie onderweg is. Het is een begin
quote:
Hebben jullie ook een rare afbeelding op de kaart staan?...
BFF met GGMM
quote:
Geen idee eigenlijk hoe íe eruit komt te zien. Special Jubileum Edition weetje
quote:
Dat is het logo van feyenoord.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Het is alleen nog maar een grote naam uit historisch oogpunt. Beetje voor halflege stadions 0-0etjes spelen die 9 van de 10 keer al vooraf zijn gefixt ook. Europees stelt het allemaal geen kut meer voor, betalen doen ze in Rusland beter en zoals al gezegd doe je het niet goed komen ze je huis kort en klein slaan.
Nee, dan kan je nog beter naar middenmoot Duitsland of Engeland gaan. De gemiddelde wedstrijd die je daar speelt is ook van een stuk hoger niveau dus beter voor je ontwikkeling in het geval van een jonge speler als Strootman.
quote:
Zou jij volgend jaar blij zijn met een gephotoshopte Toivonen als hij dit jaar vertrekt?
BFF met GGMM
quote:
Staat er een vertrokken speler op ja?
Tarado
capô de fusca
quote:
Ik heb hem goed uitgescholden tijdens Marks afscheidswedstrijd. Ik dacht dat je dat wel kon waarderen
quote:
Beter nog, Cruijff.
quote:
Ik snap het ook niet, maar Salomon gelukkig wel...
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aart-Feyenoord.dhtml
BFF met GGMM
quote:
Gaf je een goed signaal mee af.
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Het is alleen nog maar een grote naam uit historisch oogpunt. Beetje voor halflege stadions 0-0etjes spelen die 9 van de 10 keer al vooraf zijn gefixt ook. Europees stelt het allemaal geen kut meer voor, betalen doen ze in Rusland beter en zoals al gezegd doe je het niet goed komen ze je huis kort en klein slaan.
Nee, dan kan je nog beter naar middenmoot Duitsland of Engeland gaan. De gemiddelde wedstrijd die je daar speelt is ook van een stuk hoger niveau dus beter voor je ontwikkeling in het geval van een jonge speler als Strootman.
Italie staat 4de op de ranglijst van gemiddeld aantal bezoekers bij een thuiswedstrijd. Ik weet niet precies hoe groot die stadions zijn natuurlijk, maar Spanje doet het bijv niet heel veel beter. Europees gezien stelt Italie nog altijd meer voor dan Rusland, echt by far ook.
Qua hoger niveau in Duitsland en Engeland ben ik wel met je eens, dat zou voor Strootman's ontwikkeling een stuk beter zijn. Echter heb ik ook het idee dat het Italiaanse voetbal Strootman best ligt, tegen Napoli prima gespeeld en ook tegen Italie U-21, dus wellicht niet een heel domme keuze om dan daar heen te gaan. Mocht je goed spelen pikken de echte topclubs je echt wel op.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:03 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Italie staat 4de op de ranglijst van gemiddeld aantal bezoekers bij een thuiswedstrijd. Ik weet niet precies hoe groot die stadions zijn natuurlijk, maar Spanje doet het bijv niet heel veel beter. Europees gezien stelt Italie nog altijd meer voor dan Rusland, echt by far ook.
Qua hoger niveau in Duitsland en Engeland ben ik wel met je eens, dat zou voor Strootman's ontwikkeling een stuk beter zijn. Echter heb ik ook het idee dat het Italiaanse voetbal Strootman best ligt, tegen Napoli prima gespeeld en ook tegen Italie U-21, dus wellicht niet een heel domme keuze om dan daar heen te gaan. Mocht je goed spelen pikken de echte topclubs je echt wel op.
Bron? Dan moet Nederland daar nog boven staan. Was ook alleen maar dalende daar terwijl in de meeste landen een stijgende lijn zichtbaar is.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Bron? Dan moet Nederland daar nog boven staan. Was ook alleen maar dalende daar terwijl in de meeste landen een stijgende lijn zichtbaar is.
http://plazilla.com/top-5(...)e-voetbalcompetitiesEdit: Die halen het van deze site:
www.european-football-statistics.co.uk Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Nederland, Frankrijk
(Als ik goed gekeken heb

)
quote:
2010/2011. Dat klopt niet meer. Ik weet zeker dat NL nu boven Italie staat en dan zal Frankrijk er ook al wel overheen zijn. Zal eens even zoeken.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Heeft ook met de grootte van de stadions te maken. 35.000 in Philips stadion is vol, 35.000 in San Siro voelt leeg aan. Daarnaast hebben de kleinere clubs hier ook stadions met een geringere capaciteit dan de kleinere clubs in Italie.
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
2010/2011. Dat klopt niet meer. Ik weet zeker dat NL nu boven Italie staat en dan zal Frankrijk er ook al wel overheen zijn. Zal eens even zoeken.
http://www.european-football-statistics.co.uk/attn.htmDit zijn de stats voor 2011/2012. Daar had ik de volgorde vandaan zoals ik die net beschreef. Ben benieuwd of dat in 1 jaar 4000 bezoekers gaat schelen.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef DonRaja het volgende:[..]
Heeft ook met de grootte van de stadions te maken. 35.000 in Philips stadion is vol, 35.000 in San Siro voelt leeg aan. Daarnaast hebben de kleinere clubs hier ook stadions met een geringere capaciteit dan de kleinere clubs in Italie.
Hier zitten de stadia meestal wel redelijk vol. In de Seria A voetballen ze regelmatig voor een paar honderd man (echt).
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef DonRaja het volgende:[..]
Dat zeker. Maar het is makkelijk zeggen natuurlijk dat, ik noem maar een dwarsstraat, de Italiaanse competitie een domme keuze is omdat er bij Mainz 05 meer mensen op de tribune zitten dan bij Juventus oid. Voor sportieve redenen is een Juventus altijd een betere keuze.
Of Roma in het geval van De Stroot.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Dat zeker. Maar het is makkelijk zeggen natuurlijk dat, ik noem maar een dwarsstraat, de Italiaanse competitie een domme keuze is omdat er bij Mainz 05 meer mensen op de tribune zitten dan bij Juventus oid. Voor sportieve redenen is een Juventus altijd een betere keuze.
Yep, ik zou ook altijd voor de klassieke grote naam kiezen. En voor de generatie Strootman spreken de Serie A/Primera Division/Premier League nog altijd meer tot de verbeelding dan de Bundesliga heb ik het idee. Alleen degenen die écht alleen voor het geld kiezen gaan daar direct vanuit de Eredivisie naartoe, de anderen proberen eerst hun geluk in 1 van de andere 3 competities.
BFF met GGMM
quote:
Oh. Ik wist niet dat het zo erg was. Dit is wel heel, heel, heel treurig.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:[..]
Yep, ik zou ook altijd voor de klassieke grote naam kiezen. En voor de generatie Strootman spreken de Serie A/Primera Division/Premier League nog altijd meer tot de verbeelding dan de Bundesliga heb ik het idee. Alleen degenen die écht alleen voor het geld kiezen gaan daar direct vanuit de Eredivisie naartoe, de anderen proberen eerst hun geluk in 1 van de andere 3 competities.
Tenzij Bayern op de stoep staat, die hebben zo'n grote naam dat ze daar makkelijk mee kunnen concurreren.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:[..]
Dat klopt allemaal helemaal. Maar het getuigt wel van weinig inzicht als je profvoetballer bent en je niet doorhebt dat de Bundesliga toch echt de toekomst heeft.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:32 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Dat klopt allemaal helemaal. Maar het getuigt wel van weinig inzicht als je profvoetballer bent en je niet doorhebt dat de Bundesliga toch echt de toekomst heeft.
De meeste voetballers zijn dan ook gewoon te dom om zelf te poepen.
quote:
Dat is een grove veralgemenisering die ik niet beaam. Het is een afspiegeling van de maatschappij. En ach, trouwens, de maatschappij is gemiddeld ook wel vrij dom.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:36 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Dat is een grove veralgemenisering die ik niet beaam. Het is een afspiegeling van de maatschappij. En ach, trouwens, de maatschappij is gemiddeld ook wel vrij dom.
Bij genoeg is het puur geluk dat ze tegen een bal kunnen trappen, anders had er helemaal niets van terecht gekomen (is mijn gok). Maar uiteraard is het een grove veralgemenisering.
Wie staat er morgen in de spits denken jullie?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:
Denk het ook, Cocu lijkt me niet iemand die snel een speler laat vallen en daarnaast heeft Locadia aangetoond in elk geval een goede invaller te zijn.
BFF met GGMM
Volgens Rik dezelfde opstelling als tegen Zulte alleen dan Arias RB
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik ben meer fan van Locadia, maar Matavz past veel beter in dit elftal. Dus verwacht Matavz.
quote:
Matavz past helemaal niet beter in het elftal dan Locadia.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik vind hem beter in de combinatie dan Locadia eigenlijk. Matavz kan ook een bal langer vasthouden.
quote:
Ruzie over Hazard escaleert: Dury stuurt kat naar persconferentie
Het zit er bovenarms op bij Zulte Waregem. Bij de West-Vlaamse fusieploeg, die afgelopen dinsdag werd weggespeeld door PSV Eindhoven, is er een flinke ruzie over de beslissing om Thorgan Hazard tot nieuwe aanvoerder te benoemen. Mbaye Leye maakt duidelijk dat hij aan zijn laatste matchen bezig is aan de Gaverbeek. Francky Dury stuurde vrijdagmiddag zijn kat naar de persconferentie.
'Thorgan Hazard is voortaan de kapitein van Zulte Waregem.' Dat bericht deelde Zulte Waregem gisterenavond laat mee. Dat de 20-jarige offensieve middenvelder aanvoerdersband overneemt van Davy De fauw is opmerkelijk. 'Ik heb in samenspraak met de club en in het belang van de club besloten de aanvoerdersband door te geven aan Hazard', verklaarde De fauw. 'Wij zijn erbij gebaat dat Zulte Waregem Thorgan Hazard nog minimum een jaar langer aan zich kan binden. Dit kan helpen bij zijn ontwikkeling. Uiteraard zal ik de rol die ik de laatste twee jaar vervulde binnen de club blijven vertolken.'
'Wij respecteren en appreciëren het besluit van Davy en zijn enorm opgetogen dat hij het belang van onze club zo hoog in het vaandel draagt. Hij blijft de leidersfiguur binnen de spelersgroep', vertelde bestuurder Patrick Decuyper.
Davy De fauw lijkt dus zijn aanvoerdersband vrijwillig af te staan, maar dat is enkel schijn. De beslissing om Hazard kapitein te maken komt van Chelsea, die de jonge Thorgan verder wil laten groeien als leider bij Zulte Waregem. Het was een van de voorwaarden van de Londense club om Hazard nog een jaartje uit te lenen aan Essevee. Dat schrijft Sport Voetbalmagazine. Gedelegeerd bestuurder Patrick Decuyper zou het nieuws voor de lamentabele Champions League-match tegen PSV Eindhoven aan Davy De fauw gemeld hebben. De voormalige aanvoerder reageerde daarop ontzettend ontgoocheld, net zoals een groot deel van de spelersgroep.
Leye: 'Laatste dagen bij Zulte Waregem'
Het is niet zo dat Thorgan Hazard slecht in de groep ligt, maar de manier waarop de beslissing over de aanvoerdersband van bovenaf opgelegd werd deed de spelers steigeren. Vooral dan bij Mbaye Leye. De Senegalees had vorig jaar een groot aandeel in de tweede plaats van Zulte Waregem, maar wil nu absoluut vertrekken uit onvrede met de gang van zaken. Trainer Dury heeft de afgelopen dagen naar verluidt stevig moeten inpraten op Leye om de match tegen Kortrijk dit weekend niet te boycotten. 'De laatste dagen spelen bij de club van je hart is altijd moeilijk. Morgen zal ik voor alle supporters van Essevee spelen', stuurde Leye de wereld in via twitter.
Een niet mis te verstane boodschap naar het bestuur. Leye staat flink in de belangstelling van het Turkse Elazigspor, getraind door Trond Sollied. Elazigspor vindt voorlopig de vraagprijs van 1 miljoen euro nog te duur.
Dury stuurt kat naar persconferentie
Er lijkt iets gebroken in de spelersgroep bij Zulte Waregem. Na de euforie na de fantastische tweede plaats van vorig seizoen volgende enkele woelige maanden waarin de club enkel negatief in het nieuws kwam. Eerst ontstond er flink wat heibel rond de fusieploeg toen gedelegeerd bestuurder Patrick Decuyper leurde met het stamnummer bij Beerschot AC. Nadien was er het hele gedoe rond het verbroken contract van Junior Malanda en nu is er dus de ruzie over de aanvoerdersband van Hazard. Trainer Francky Dury leidde vanmiddag de laatste training - met Malanda - voor de competitiewedstrijd tegen Kortrijk zaterdag, maar stuurde even later zijn kat naar de persconferentie. De succescoach maakt er geen geheim van dat zijn relatie met Decuyper vertroebeld is na het stamnummerincident.
Benieuwd of Zulte Waregem morgen iedereen van antwoord kan dienen op het veld
Wat onze boys wel niet aan kunnen richten
Matavz wacht vaak af en is vaak sloom, Locadia doet meer mee met Depay/Maher/Bakkali/Wijnaldum.
Dat vind ik beter werken
Cavaliers
Retired.
Otten Cup gaat beginnen
http://www.psv.tv/live/15.00 - 16.10 uur PSV - RTS Widzew Lodz
quote:
Van wat ik dinsdag zag lijkt met Locadia een stuk beter in dit elftal te renderen dan Matavz. En het lijkt me ook de betere gewoon van de twee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
mrstylo
Swaggy P
quote:
Bedankt.

quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Van wat ik dinsdag zag lijkt met Locadia een stuk beter in dit elftal te renderen dan Matavz. En het lijkt me ook de betere gewoon van de twee.
Ik vind Locadia ook beter hoor, maar zag Matavz wel beter combineren eigenlijk.
Je zou nou maar met 36 graden voetballen tijdens de ramadan.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Doen maar weinig man. Bakkali en Maher doen het sowieso niet. Alleen Rahyi doet het bij PSV volgens mij.
quote:
Waarom heb je geen topic aangemaakt?
quote:
Leek me ook al sterk inderdaad. Ribery doet het in ieder geval ook niet.
Lekker voor de grasmat.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Matavz kan als aanspeelpunt fungeren. Locadia kent maar een richting en dat is de goal. Wat hem wat mij betreft ook een betere spits maakt. Daarnaast heb je met Depay en Bakkali op de flanken ook meer aan een afmaker, dan aan een aanspeelpunt.
quote:
Omdat jij daar van bent, kastneger.
Zo, leuke actie van Santos ofzoiets
quote:
Dit ja. En het stadion openen kost ook nog veel geld ook, las laatst iets van 40.000 euro ofzo, vanwege het licht onder andere.
quote:
Wat is jammer? Je kan hier ook posten.
quote:
Dus... we weten ook weer hoe Rik zijn 'inside'-info krijgt...
BFF met GGMM
quote:
Wat zou ik op ed.nl verder nog moeten lezen?
Die Rik is niet echt goed in z'n cliffhangers he?
quote:
Past niet bij mijn image Davy.
quote:
Daarom. Hij doet alsof hij exclusive news heeft terwijl hij het van PSV twitter leest.
quote:
Topjournalist. Twitterthijs is terug en dan zijn dit de berichten die je van Rik kunt verwachten.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Sinds die keepertrainer ontslagen is, heeft Thijs ook steeds minder 'inside' info.
quote:
Wat is daar beter aan? Helft van het publiek voor de tegenstander. Vooral tegen jong Ajax
quote:
Omdat er anders ineens Jong Ajax supporters tussen het normale publiek belanden, is natuurlijk nooit te voorkomen maar met een clubcard minder risico.
Edit, DJ was me voor.
mrstylo
Swaggy P
Hiwaronaldo.
quote:
Kan dan toch alleen tegen JAjax verplichten dan?
quote:
Als die een doelpunt maakt, draagt hij die op aan zijn kind.
1-0
quote:
Net toen het beeld op zwart.
quote:
Ja doet die om de 2 minuten
quote:
Da's een echte. Geen opsmuk, gewoon kortste weg naar de goal.
quote:
Was de eerste keer bij mij.
Die Polen zijn wel heel erg matig zeg. Een beetje a la Zulte Waregem.
Toch zonde dat een AZ beide hun talentvolle spitsen zijn kwijtgeraakt aan PSV en Ajax.
Stylo, Mahmoed aanvoerder.

Da's toch die vriend van jou?
quote:
Walian is ook goed ja.
quote:
Wel mooi dat in de B1 afgelopen seizoen een AZ speler topscoorder werd.
Cavaliers
Retired.
Intikkertje
quote:
Speler van Sparta als ik het goed herinner.
Drinkpauze nu, je zult met dit weer maar moeten spelen zeg. Ik zweet me nu hier achter mn laptop al kapot.
Altijd genieten met Hiwat. Heb serieus altijd 't idee gehad dat hij dat contract alleen door medelijden heeft gekregen.
Aardig spelertje die Van Vlerken
quote:
Klopt. Er is iets met een spitsje van AZ die normaal op de bank moest maar bij het vertrek van Walian en Dani een revelatie was. Eerste helft van de competitie topscorer of zo. Mijn geheugen laat me in de steek.
quote:
Zit wel op de bank. Misschien speelt ie straks tegen Real.
Heeft er iemand nog beeld?
quote:
Over Paal hoef je je niet druk te maken hoor. Zullen ze wel hun redenen voor hebben
Blijft helemaal zwart nu. Ondertussen wel 3-0 door Leemans.
quote:
Leemans is ook een leuke speler. Minder spectaculair, maar ook een andere positie. Een vergelijking Vloet/Paal kun je beter maken.
quote:
Handig, alle 3 goals gemist.
Die Rahimi, Finse spits die op stage is, komt nu in het veld voor Van der Moot.
quote:
Die wilde ik nou net graag aan het werk zien...
quote:
Waar heb jij beeld?
quote:
Nergens. Zijn updates op die site:
http://www.psvjeugd.nl/ottencup/live
Paal erin
Cavaliers
Retired.
quote:
Echt niet, via de lat.
Ba Dum Tsss
4-0 PSV door Hiwat
quote:
Volgens mij is dat Rapid Wien - Galatasaray.
Ah, het PSV-logo bekijken is natuurlijk ook bijzonder interessant.
quote:
Op PSV.nl zijn ze ook weer lekker bezig.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)uit-eigen-kracht.htmquote:
Kalezic verwelkomde deze week Ruben Bentancourt is sinds deze terug, maar zal geen deel uitmaken van de wedstrijdselectie. “Hij heeft nog een trainingsachterstand, dus hij gaat morgen gewoon trainen.”
U wot mate.
Cavaliers
Retired.
Die Dos Santos is best een aardig spelertje. Samen met Ibad toch best leuk om naar te kijken.
aaiiiiii shittttt
quote:
Kut ja... Dat is klote. Ziet er gelukkig erger uit dan het is, ik dacht even dat hij gebroken was.
Waar speelt Paal eigenlijk nu ze met de punt naar achter spelen?
quote:
Ik heb de vorige pot niet gezien, maar toen kwam hij er in voor Vloet volgens mij.
Mooie gol. Alleen aan de verkeerde kant.
Wat een amateuristische bende is die livestream weer.
quote:
Tja, het is geen Eredivisie Live nee.
de tering wat een kut stream zeg
quote:
Ach, tijdens de eerste helft liep het redelijk, maar het is gewoon een beetje horten en stoten.
18:57 Real Madrid wint met 1-0 van PSV.
18:59 De uitslag van RTS Widzew Lodz - SL Benfica is 0-12
16:15 De uitslag van SL Benfica - Glenavon FC is 8-0
Hebben die het eerste meegenomen?
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:18:59 De uitslag van RTS Widzew Lodz - SL Benfica is 0-12
16:15 De uitslag van SL Benfica - Glenavon FC is 8-0
Hebben die het eerste meegenomen?
Benfica staat al jaren bekend om de goede jeugdopleiding.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:12:22
rubbereend
JUICHEN
quote:
tja, geen Linskens
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Tweet eronder zegt genoeg:
quote:

En dat terwijl Brugge hier in de subtop zou meedoen.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 22:16 schreef TweeGrolsch het volgende:Na die wedstrijd tegen Roda weten we iniedergeval dat Ajax te verslaan is. Zelfs een verschrikkelijk slecht Roda had er 2/3 in kunnen schieten.

Succes daarmee.
quote:
Vorig jaar riep je volgens mij ook standaard ''Lucky Ajax'' en ''Ajax speelt slecht'', misschien heb ik er nog wat oneliners van je laten liggen. Je bent wel bijzonder veel bezig met Ajax. Concentreer je eerst maar eens op je eigen ploeg. Van deze ploeg wordt sowieso nog geen kampioenschap verwacht.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Vorig jaar riep je volgens mij ook standaard ''Lucky Ajax'' en ''Ajax speelt slecht'', misschien heb ik er nog wat oneliners van je laten liggen. Je bent wel bijzonder veel bezig met Ajax. Concentreer je eerst maar eens op je eigen ploeg. Van deze ploeg wordt sowieso nog geen kampioenschap verwacht.
Niet standaard. Sommige wedstrijden wel. Ajax heeft echter ook goede wedstrijden gespeeld.
Tot nu toe echter is Ajax goed weggekomen tegen az. En tegen Roda was het ook erg matig. Meestal krijgen ploegen in de arena nauwelijks kansen, maar Roda had makkelijk een paar kunnen scoren. En de eerste en laatste goal van Ajax kwamen gelukkig tot stand.
Dus ben ik als PSV'er niet ontevreden met Ajax tot nu toe. Al Gaan ze meestal pas voetballen na de winterstop.
Vorig seizoen 7-0 en 1-6, hopelijk gaat het nu ook zo makkelijk.
quote:
Dat zou echt heerlijk zijn inderdaad, maar ik denk dat het 3-1 wordt.
Shreyas
De beste
quote:
Die zouden moeten vechten om te ontsnappen aan de nacompetitie
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Je overschat de Eredivisie.
Shreyas
De beste
quote:
Belgische clubs zijn waardeloos, de Belgische competitie is eerder niveau Jupiler League dan niveau Eredivisie. Ik geef toe dat de Eredivisie al niet een al te hoog niveau heeft, baar de Belgische competitie heeft een nog lager niveau.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
3-1 verlies ja? Zo goed is ADO nou ook weer niet.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef Shreyas het volgende:[..]
Belgische clubs zijn waardeloos, de Belgische competitie is eerder niveau Jupiler League dan niveau Eredivisie. Ik geef toe dat de Eredivisie al niet een al te hoog niveau heeft, baar de Belgische competitie heeft een nog lager niveau.
Heb je gelijk in. Vind zelf ook dat coaches hier veel beter zijn en daarom ook beter spelen dan daar in België.
Shreyas
De beste
quote:
De clubs die het het beste doen in België (Anderlecht en RC Genk) hebben niet voor niets Nederlandse trainers.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Gewoon best een overschatte competitie.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
Bakkali mag ook wel werken aan afmaken.
quote:
Hey 422, gezellig. Alweer in ons topic!
quote:
Op zaterdag 3 augustus 2013 02:23 schreef TweeGrolsch het volgende:Gijppie wel gelijk over Bakkali trouwens. Een topspeler kijkt. Depay/Bakkali hebben een leuke dribbel en versnelling. Maar zijn compleet blind.
Kun je trouwens nog steeds ver mee komen.
Zie Robben.
Dit wilde ik zeggen inderdaad. Maar je moet je voorstellen dat zo'n kerel in de jeugd alles alleen moest doen. De kans was groter dat het misging na het afgeven van de bal, dan na een eigen actie. Nu in het 1e zal dit anders zijn, maar daar zal aan gewerkt moeten worden. Dat zal Cocu er ook wel uit proberen te halen neem ik aan.
quote:
, misschien heb ik er nog wat oneliners van je laten liggen. Je bent wel bijzonder veel bezig met Ajax. Concentreer je eerst maar eens op je eigen ploeg.
Heb je het nou tegen jezelf knul?
Rahimi lijkt ook aardig cool voor de goal.
quote:
Grappig dat jij dit zegt
Kan het niet snel even half 5 worden?
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Je ziet Rekik eerst denken
"WTF? je gaat eraan!!!!"
Ownee, jij bent het....
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:Vorig jaar riep je volgens mij ook standaard ''Lucky Ajax'' en ''Ajax speelt slecht'', misschien heb ik er nog wat oneliners van je laten liggen.
Je bent wel bijzonder veel bezig met Ajax. Concentreer je eerst maar eens op je eigen ploeg. Van deze ploeg wordt sowieso nog geen kampioenschap verwacht.
Toch wel vrij ironisch dat deze opmerking in het PSV-topic staat
quote:
Jong-PSV moet spelen om half 5.
quote:
Bij Sparta en PSV lopen meestal wel goede talenten rond
quote:
PSV staat echt bekend om hun vele talenten altijd ja.
quote:
3 euro?

Jij durft.
quote:
PEC niet leuk voetbal vinden spelen

.
quote:
Nja, toch een leuke opwarmer voor de PSV fans voordat het echte werk begint.
Commentaar van Thijsie bij PSV-Benfica
Wereldgoal