Ach, misschien ging die er niet met foute bedoelingen in. En je hebt een leuke date gehad en weer wat geleerd. Over een paar dagen kun je het ook zo bekijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Sannne het volgende:
Bah. Ik voel me er echt effe flink klote onder. Ik ben echt veel te naief, waarom trap ik daar toch in?
Waarom val ik inderdaad op zulke mannen? Wat doe ik mezelf aan..
Daarom ook alleen dingen zeggen die je echt meentquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:59 schreef Myraela het volgende:
Zulke mannen.Vooral al die complimentjes, bedoel, één oprecht compliment kan. Maar de rest is sowieso altijd crap.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Sannne het volgende:
Bah. Ik voel me er echt effe flink klote onder. Ik ben echt veel te naief, waarom trap ik daar toch in?
Is een domper, kan het me indenken. Sowieso iemand die al spreekt over verliefd kunnen worden als je elkaar één keer hebt gezien.. lijkt me nogal een overdreven type zo achteraf. Wel klote voor jequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Sannne het volgende:
Joh, dit soort dingen zijn niet direct aan iemand te zien dus het is niet alsof je ze erop uitzoekt (hoewel dat soms wel zo voeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Sannne het volgende:
Ze bestaan hoor. Bij sommige mensen is dat er of komt het gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is een domper, kan het me indenken. Sowieso iemand die al spreekt over verliefd kunnen worden als je elkaar één keer hebt gezien.. lijkt me nogal een overdreven type zo achteraf. Wel klote voor jeKomt wel een leukere date voorbij.
Ik doel meer op erg enthousiast vóór en tijdens de date zijn en daarna opeens omslaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze bestaan hoor. Bij sommige mensen is dat er of komt het gewoon helemaal niet.
Ja, dat is nogal vreemd inderdaad. Ik gok wel dat het iemand is die meer lijntjes had uitstaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik doel meer op erg enthousiast vóór en tijdens de date zijn en daarna opeens omslaan.
Zou heel goed kunnen jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal vreemd inderdaad. Ik gok wel dat het iemand is die meer lijntjes had uitstaan.
Ik wil niet vervelend zijn, maar niet met hem naar bed gaan kan (niet altijd) hierbij helpen...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:50 schreef Sannne het volgende:
Maar waarom kan het contact niet gewoon blijven zoals het was? Waarom loopt het daarna altijd anders?
Jup. Al moet je je dan wel af vragen of je het erg moet vinden dat de ander ineens zo afwezig reageert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar niet met hem naar bed gaan kan (niet altijd) hierbij helpen...
quote:
Ik ben ook bang dat dat een rol gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar niet met hem naar bed gaan kan (niet altijd) hierbij helpen...
Dat klopt wel natuurlijk, maar een vrouw raakt nu in de regel liever geprikkeld door iemand met een ''scherp'' randje dan dat ze een beeld bij je krijgt van een theedrinkende sul met een mariakaakje. Iets wat ik bijvoorbeeld veel in Dyna18 zijn postings lees (niet lullig bedoelt naar hem verder).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet dan? De smooth talkers krijgen veel voor elkaar.
Stalkertje
Als vrouwen een bad boy willen moeten ze ook niet raar opkijken als ze slecht behandeld worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klopt wel natuurlijk, maar een vrouw raakt nu in de regel liever geprikkeld door iemand met een ''scherp'' randje dan dat ze een beeld bij je krijgt van een theedrinkende sul met een mariakaakje. Iets wat ik bijvoorbeeld veel in Dyna18 zijn postings lees (niet lullig bedoelt naar hem verder).
Al weet ik niet zeker of dit nu op de date van Sanne betrekking heeft. Dat klinkt meer als een slijmbal.
Dat is niet wat ik zeg, maar prima.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als vrouwen een bad boy willen moeten ze ook niet raar opkijken als ze slecht behandeld worden.
Daar hou ik mij dus verre van. Dat jij dat dan weer als een sul beschouwd zegt misschien meer over hoe jij er naar kijkt.
Wat bedoel je dan als je me een sul noemt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |