Misschien niet eens dit (hoewel, toch wel een beetjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:35 schreef Sannne het volgende:
Ik denk dat we allemaal gewoon het liefst die liefde uit de film hebben.. Vuurwerk vanaf moment 1, constant bij elkaar willen zijn, verslaafd raken aan elkaar..
Inderdaad. Duidelijkheid is wat ik wil. Als een meid het eigenlijk niet zo ziet zitten hoor ik dat liever direct. Geen valse hoop enz. Ben er zelf ook altijd vrij duidelijk in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien niet eens dit (hoewel, toch wel een beetje)...
Maar willen we niet vooral duidelijk hebben/bevestigd krijgen/weten/ervaren dat ons gevoel wederzijds is? Dat hij/zij jou net zo leuk vindt als jij hem/haar? Net zo uitkijkt naar de volgende date?
Verslaafd aan elkaar zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:35 schreef Sannne het volgende:
Ik denk dat we allemaal gewoon het liefst die liefde uit de film hebben.. Vuurwerk vanaf moment 1, constant bij elkaar willen zijn, verslaafd raken aan elkaar..
Ik bespeur sowieso ontzettende neediness bij sommigen hier. Heel onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:02 schreef Kola het volgende:
[..]
Haat zulke mannen, krijg er kriebels van.. en niet op de positieve manier. Verbaast me nog altijd dat er schijnbaar echt vrouwen zijn die het fijn vinden om dat continu te horen. Word een beetje eng van dat soort figuren meestal.
Vervelend om te lezen, wel fijn dat ie eerlijk is. Voor zover ik dat vanaf hier kan beoordelen..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:23 schreef Sannne het volgende:
Nou helaas, hij heeft date 2 afgezegd. Vond me heel leuk, blabla, maar gaat niet verliefd worden op me.
Duidelijk.
Hij liep iets te hard van stapel dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:23 schreef Sannne het volgende:
Nou helaas, hij heeft date 2 afgezegd. Vond me heel leuk, blabla, maar gaat niet verliefd worden op me.
Duidelijk.
Dat soort tegenstrijdigheid is ook wel flink kut. Balen Sannnequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:30 schreef Sannne het volgende:
Ben inderdaad blij dat hij eerlijk is! Het voelt wel even flink klote want ik vond hem echt leuk..
Jullie hebben gezoend?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat is idd al gezegd. Hij heeft ook wel 100 keer gezegd hoe leuk hij mij vind en mooi en lief en dat ik lekker zoen en en en..
Waarom dan toch zo onzeker
Hoezo liep HIJ te hard van stapel dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij liep iets te hard van stapel dus.
Hmm balenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:30 schreef Sannne het volgende:
Ben inderdaad blij dat hij eerlijk is! Het voelt wel even flink klote want ik vond hem echt leuk..
Hij heeft 100x gezegd hoe geweldig Sannne is en hoe goed ze zoent etc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoezo liep HIJ te hard van stapel dan?
Hij is juist diegene die hier terughoudend is.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoezo liep HIJ te hard van stapel dan?
Hij is juist diegene die hier terughoudend is.
Hier baseerde ik me op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:22 schreef Sannne het volgende:
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn.. Maar tot vandaag was hij diegene die constant contact zocht, bevestiging nodig had, zó graag wilde.. Ook tijdens de date zocht hij bevestiging. Hij is onzeker, snap niet waarom, maar goed. Ik had wel iets meer contact vandaag verwacht..
Dan was hij vast alleen uit op een leuke nachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft 100x gezegd hoe geweldig Sannne is en hoe goed ze zoent etc.
Wat een sukkelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:23 schreef Sannne het volgende:
Duidelijk.
En dit.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan was hij vast alleen uit op een leuke nacht
Tja... zo werkt het nu eenmaal....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dit.....
Heb een hekel aan dat soort figuren.... Maar ja, ze scoren op een of andere manier altijd meer dan zij die beleefd zijn.
En dan nog niet afknappen als vrouw.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft 100x gezegd hoe geweldig Sannne is en hoe goed ze zoent etc.
Vrouwen zitten niet te wachten op een mr. Niceguy.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dit.....
Heb een hekel aan dat soort figuren.... Maar ja, ze scoren op een of andere manier altijd meer dan zij die beleefd zijn.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Sannne het volgende:
Bah. Ik voel me er echt effe flink klote onder. Ik ben echt veel te naief, waarom trap ik daar toch in?
Waarom val ik inderdaad op zulke mannen? Wat doe ik mezelf aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |