abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129624405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn O+
Dat suikertante / oom is idd leuk, na een paar uur ben je er weer vanaf.
pi_129624811
quote:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn O+
Al zijn het engeltjes dan nog roepen ze bij mij een omgekeerde reactie op.
Suikertante prima (zolang ze me geen tante noemen, dan voel ik me zooo oud), moederen laat ik dan wel aan anderen over :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:09:04 #203
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129624955
quote:
Mijn vrienden ook.
En super leuk om ze te verwennen en leuke dingen met ze te doen.
Scheelt ook dat de ouders gewoon heel relaxed zijn.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:40:20 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129626107
Ik trek kinderen aan, als ik op een verjaardag ben waar kinderen zijn komen ze altijd bij mij hangen. En voor we het weten zit ik of met opgemaakte ogen aan de thee met Barbie. Of zit ik een ruimte of piraten schip te bouwen. En het gekste is nog dat ze bijna altijd allemaal luisteren naar me :D En ik ben ook altijd de lul met voorlezen inclusief stemmen, geluiden en hele stukke zelf verzonnen teksten waar ik de kinderen, opa en oma tot aan de huisdieren aan toe verwerk.

Laat die kinderen maar komen, heb ik nul moeite mee. Van m'n zelf of van een ander. Kinderen vind ik onwijs leuk. Hoe drukker hoe beter.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129626468
Wel leuk de meningen over wel of niet kinderen :).

Al zullen mijn dates vreemd aankijken als ik ze vraag of ze last heeft van rammelende eierstokken :D.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:06:40 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129627339
kinderen? Ja graag. Maar wel op 1 voorwaarde. Stabiele goede relatie, financieel genoeg ruimte om kinderen alles te geven wat ze nodig hebben plus extra. Anders geen kinderen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129627647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:06 schreef ook_gek het volgende:
kinderen? Ja graag. Maar wel op 1 voorwaarde. Stabiele goede relatie, financieel genoeg ruimte om kinderen alles te geven wat ze nodig hebben plus extra. Anders geen kinderen.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:47:42 #208
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_129631690
hey eefje801 leuk een date! wanneer is het?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_129632549
Kindjes! O+ En als het even kan voordat ik 30 ben. Het liefste nog 5 jaar eerder, al weet ik niet hoe haalbaar dat nog is. Jonge ouders. O+

Vind het dus ook wel een onderwerp wat belangrijk is, want als hij geen kinderen wil, of pas over 10 jaar, dan is het gewoon geen goede match en kunnen we er beter meteen mee stoppen.

Qua internetdaten ben ik er even een beetje klaar mee trouwens, heb wel in reallife 2 jongens ontmoet waar ik leuk contact mee heb. Dus we zien wel hoe dat loopt. :)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:12:22 #210
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129632699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Andromache het volgende:
hey eefje801 leuk een date! wanneer is het?
Hey! Hoe ist met jouw date dan? Woensdag is de grote dag :)
pi_129633046
Ik vind kinderen hartstikke leuk :)
Ik hoop ooit een vrouw tegen te komen die nog kinderen heeft.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129634329
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rond :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129635453
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:

[..]

Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rond :D
Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen" :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:14:23 #214
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129635507
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen" :P
Redelijk essentieel woord wel :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129642211
Oh boy O+
pi_129642223
Vana eerste date met een meid die ik via Relatieplanet heb ontmoet. Via Whatsapp klikt het, hopelijk in het echt ook :)
pi_129642313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind kinderen echt verschrikkelijk. Geldverslindende poep machines. Ze houden je wakker en dat koetsjie koetsjie koe tegen al die kinderen of die baby showers zijn echt een verschrikking. :').

Ik wil best kinderen, maar dan komt er wel een nanny bij 24/7.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129642320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:06 schreef PeterPastoor het volgende:
Vana eerste date met een meid die ik via Relatieplanet heb ontmoet. Via Whatsapp klikt het, hopelijk in het echt ook :)
Als pastoor mag dat niet :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129642761
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:05 schreef Sannne het volgende:
Oh boy O+
Vertel!!!!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129642821
quote:
Oh boy O+
En en en?
- Wiet van Broeckhoven
pi_129642829
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:12 schreef Rickario het volgende:

[..]

Als pastoor mag dat niet :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die moeten het bij kleine jongetjes houden
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_129642970
quote:
Oh boy O+
Fijn he, zo'n fris huis O+
pi_129643088
Oh wat is ie leuk! Het was een geweldige date!

Maar de dag daarna, ben ik de enige die dat haat? Die onzekerheid, wat moet ik zeggen, hoeveel moet ik zeggen..

In ieder geval komt ie woensdag weer!
pi_129643234
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Sannne het volgende:

Maar de dag daarna, ben ik de enige die dat haat? Die onzekerheid, wat moet ik zeggen, hoeveel moet ik zeggen..

Jeuj! *O*

Haha ken dat gevoel volledig. Zit nu al bijna een week in die situatie. :')
Topdate gehad. Ze heeft mij uitgenodigd voor een etentje in haar nieuwe huis. Ik wil haar spreken. Maar ze heeft het druk met verhuizing. Wel vrijwel dagelijks whatsapp contact. Maar ik wil niet te opdringerig over komen en elke keer het gesprek starten :')

Ik laat haar maar even met rust en wacht totdat zij weer contact opneemt :@
pi_129643284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik trek kinderen aan, als ik op een verjaardag ben waar kinderen zijn komen ze altijd bij mij hangen. En voor we het weten zit ik of met opgemaakte ogen aan de thee met Barbie. Of zit ik een ruimte of piraten schip te bouwen. En het gekste is nog dat ze bijna altijd allemaal luisteren naar me :D En ik ben ook altijd de lul met voorlezen inclusief stemmen, geluiden en hele stukke zelf verzonnen teksten waar ik de kinderen, opa en oma tot aan de huisdieren aan toe verwerk.

Laat die kinderen maar komen, heb ik nul moeite mee. Van m'n zelf of van een ander. Kinderen vind ik onwijs leuk. Hoe drukker hoe beter.
Alleen staande moeders die al lang over hun hoogtepunt zijn iets voor jou, die iemand zoekt die voor de kinderen zorgt en ondertussen stiekem een toyboy heeft? :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129643527
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:58 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jeuj! *O*

Topdate gehad. Ze heeft mij uitgenodigd voor een etentje in haar nieuwe huis. Ik wil haar spreken. Maar ze heeft het druk met verhuizing. Wel vrijwel dagelijks whatsapp contact. Maar ik wil niet te opdringerig over komen en elke keer het gesprek starten :')

Ik kan wel janken, zo vreselijk vind ik dit! Maar ja, moet er toch doorheen..

Ik heb precies hetzelfde inderdaad.. Maar net even gesproken op whatsapp en verder wacht ik het maar af. Hij ging even liggen, is moe... >:) :P
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:20:07 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129643638
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Sannne het volgende:

je kan toch zeggen dat je het erg gezellig vind enz en dat je het leuk vind dat hij woensdag weer komt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alleen staande moeders die al lang over hun hoogtepunt zijn iets voor jou, die iemand zoekt die voor de kinderen zorgt en ondertussen stiekem een toyboy heeft? :D
Ja leuk, daarom hang ik altijd bij basis scholen rond, liefst bij groep 7 want daar vallen de meeste scheidingen en heb ik veel meer kans op een verlepte vrouw die soms een toy boy wilt. :O
pi_129643646
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:13 schreef Sannne het volgende:

[..]
Hij ging even liggen, is moe... >:) :P
We weten genoeg :Y)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je kan toch zeggen dat je het erg gezellig vind enz en dat je het leuk vind dat hij woensdag weer komt.
Waarschijnlijk is dat al gezegd :P
pi_129643838
Dat is idd al gezegd. Hij heeft ook wel 100 keer gezegd hoe leuk hij mij vind en mooi en lief en dat ik lekker zoen en en en..

Waarom dan toch zo onzeker :')
pi_129643911
Ik moet nog een goede foto op Paiq zetten :@.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129643931
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat is idd al gezegd. Hij heeft ook wel 100 keer gezegd hoe leuk hij mij vind en mooi en lief en dat ik lekker zoen en en en..

Te herkenbaar :')
Weten dat het goed zit. Maar toch..
pi_129643934
Oh en Sannne ^O^.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129644049
quote:

Omdat je jezelf kwetsbaar opstelt als je aangeeft dat je hem leuk vindt.....
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:50:50 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129645502
quote:

Angst om tot op het bot gekwetst te worden. Puur zelf bescherming dus.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:53:32 #235
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129645558
quote:

Dat snap ik ook niet :D
Je date was geweldig, hij laat DUIDELIJK merken dat hij jou ook geweldig vindt en je tweede date staat al gepland.

Mens, geniet! *O*
pi_129645757
quote:

Ja joh zo slijmen?
pi_129646020
Toch is ons contact vandaag totaal anders dan voorheen.. Oh help ik maak mezelf gek..
pi_129646093
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:16 schreef Sannne het volgende:
Toch is ons contact vandaag totaal anders dan voorheen.. Oh help ik maak mezelf gek..
Boeiend! Tweede date is al gesetteld toch? Ik zou niet gaan pushen/teveel lastig vallen.

Dat heb ik eens gedaan tweede date en alles geregeld en later stopte mevrouw opeens met praten :').
- Wiet van Broeckhoven
pi_129646183
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn.. Maar tot vandaag was hij diegene die constant contact zocht, bevestiging nodig had, zó graag wilde.. Ook tijdens de date zocht hij bevestiging. Hij is onzeker, snap niet waarom, maar goed. Ik had wel iets meer contact vandaag verwacht..

Ik wacht het af en ik laat het maar even zo.. Als ie twijfelt komt dat vast snel genoeg boven water, maar ik hoop gewoon zo dat het goed gaat komen. Ik vind hem erg leuk!

Anyway, oppas voor woensdag is geregeld, iemand nog een leuke tip voor date 2?
pi_129646280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:22 schreef Sannne het volgende:
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn.. Maar tot vandaag was hij diegene die constant contact zocht, bevestiging nodig had, zó graag wilde.. Ook tijdens de date zocht hij bevestiging. Hij is onzeker, snap niet waarom, maar goed. Ik had wel iets meer contact vandaag verwacht..

Ik wacht het af en ik laat het maar even zo.. Als ie twijfelt komt dat vast snel genoeg boven water, maar ik hoop gewoon zo dat het goed gaat komen. Ik vind hem erg leuk!

Anyway, oppas voor woensdag is geregeld, iemand nog een leuke tip voor date 2?
Als je kan koken..voorstellen om te koken en een avondje bank te hangen/film kijken :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef Greyson het volgende:

[..]

Boeiend! Tweede date is al gesetteld toch? Ik zou niet gaan pushen/teveel lastig vallen.

Dat heb ik eens gedaan tweede date en alles geregeld en later stopte mevrouw opeens met praten :').
Whehe dat is ook mijn angst als ik haar nu te veel aandacht geef/aan haar kop zeur :@
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:30:20 #241
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129646373
Overigens herken ik die onzekerheid wel hoor, vooral als er nog geen volgende afspraak gepland is of er weinig contact is tussendoor.

Ook al is er geen directe aanleiding om te denken dat er iets mis is, toch slaat je hoofd op hol 8)7
Je wil contact, maar niet te opdringerig zijn en je weet niet wat je moet zeggen.
Of je bent iets te eerlijk op een moment van onzekerheid, en voelt je vervolgens een volslagen idioot :|W

Verliefdheid O+
pi_129646518
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:30 schreef Yuki het volgende:
Overigens herken ik die onzekerheid wel hoor, vooral als er nog geen volgende afspraak gepland is of er weinig contact is tussendoor.

Ook al is er geen directe aanleiding om te denken dat er iets mis is, toch slaat je hoofd op hol 8)7
Je wil contact, maar niet te opdringerig zijn en je weet niet wat je moet zeggen.
Of je bent iets te eerlijk op een moment van onzekerheid, en voelt je vervolgens een volslagen idioot :|W

Verliefdheid O+
Zo zei ik van de week per ongeluk voor de 2e keer dat ik de eerste date leuk vond...

Haar reactie: "Dat is al de tweede keer dat je dat zegt :P"
Ik denk :|W :@
Waarop ze een paar seconde later zei: "Ik ook! De volgende keer wil ik wel voor je koken!"
Ik denk: *O* *O* *O* *O*
pi_129646849
Gelukkig herkennen jullie het :') Voelde me al een loser, haha.
Wil hem graag zeggen dat ik oppas heb kunnen regelen, maar ik wacht wel even..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:51:53 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129646923
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:35 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zo zei ik van de week per ongeluk voor de 2e keer dat ik de eerste date leuk vond...

Haar reactie: "Dat is al de tweede keer dat je dat zegt :P"
Ik denk :|W :@
Waarop ze een paar seconde later zei: "Ik ook! De volgende keer wil ik wel voor je koken!"
Ik denk: *O* *O* *O* *O*
Die klinkt goed! ^O^

Mijn moment: ik hoopte op een volgende date met de Dokter op zondag. We appten erover na een veel te lange werkdag in een veel te drukke werkweek; oftewel ontzettend moe en sneller emotioneel.
Voor mij leek het erop dat de Dokter niet kon/wilde, omdat hij nachtdiensten draait dit weekend en hij wil surfen in de uurtjes die hij heeft op zondag omdat de wind dan waarschijnlijk goed is. Ik baalde en twijfelde over wat ik nog kon/moest zeggen.

Ik vroeg of het onzeker is dat we zondag af kunnen spreken of dat het definitief van de baan is. De Dokter zei dat hij gaat proberen de wind op zaterdag zoveel mogelijk te benutten, zodat zondag zeker kan.

Mijn hart deed *O* O+ *O*

En toen zei ik:
"Das lief :)"
"Sorry als ik een beetje moeilijk reageer, pittige dag gehad en ben sowieso nogal gesloopt. Was tegen m'n collega's ook niet echt gezellig meer :')"

Nu voel ik me dus een volslagen idioot :|W
pi_129647242
quote:

Haat zulke mannen, krijg er kriebels van.. en niet op de positieve manier. Verbaast me nog altijd dat er schijnbaar echt vrouwen zijn die het fijn vinden om dat continu te horen. Word een beetje eng van dat soort figuren meestal. :')
pi_129647298
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Die klinkt goed! ^O^

Mijn moment: ik hoopte op een volgende date met de Dokter op zondag. We appten erover na een veel te lange werkdag in een veel te drukke werkweek; oftewel ontzettend moe en sneller emotioneel.
Voor mij leek het erop dat de Dokter niet kon/wilde, omdat hij nachtdiensten draait dit weekend en hij wil surfen in de uurtjes die hij heeft op zondag omdat de wind dan waarschijnlijk goed is. Ik baalde en twijfelde over wat ik nog kon/moest zeggen.

Ik vroeg of het onzeker is dat we zondag af kunnen spreken of dat het definitief van de baan is. De Dokter zei dat hij gaat proberen de wind op zaterdag zoveel mogelijk te benutten, zodat zondag zeker kan.

Mijn hart deed *O* O+ *O*

En toen zei ik:
"Das lief :)"
"Sorry als ik een beetje moeilijk reageer, pittige dag gehad en ben sowieso nogal gesloopt. Was tegen m'n collega's ook niet echt gezellig meer :')"

Nu voel ik me dus een volslagen idioot :|W
Whehe prachtig _O-
Na dat gezegd te hebben zeker direct de telefoon in een hoek geslingerd :')
pi_129647395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:58 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jeuj! *O*

Dit klinkt bekend, laatst ook een leuke en gezellige date gehad. De dag erna denk je van.. Wat nu? Wat ga je sturen.. Wel dagelijks contact, leuke humor.. Uiteindelijk date 2 voorgesteld.. Plaats is bekend, nu nog een datum en tijd.. Onzeker voelen om niets.. Wel ruimte geven en jezelf afvragen of het genoeg ruimte is, ja of nee.. Driving me mad!
pi_129647795
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:16 schreef Sannne het volgende:
Zo herkenbaar.. * weethetevennietmeer zo nu en dan ook momenten heeft dat ie met de ziel onder de arm loopt en het niet meer weet... Ja, past bij mijn naam, ik weet het...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2013 15:33:20 (Excuus voor dubbelpost..) ]
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 15:34:10 #249
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129647854
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Whehe prachtig _O-
Na dat gezegd te hebben zeker direct de telefoon in een hoek geslingerd :')
Klopt :')
pi_129647875
Ik denk dat we allemaal gewoon het liefst die liefde uit de film hebben.. Vuurwerk vanaf moment 1, constant bij elkaar willen zijn, verslaafd raken aan elkaar..

Ben ook wel blij dat mijn date er de rem op zet, we waren vooraf al een beetje aan het doordraven, en als het aan mij had gelegen was ie gebleven vandaag, maar overhaasten is ook niet goed!

Hoe dan ook, we hadden een super date, heb er echt van genoten en hoe cliché ook, die heb ik binnen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')