Dat suikertante / oom is idd leuk, na een paar uur ben je er weer vanaf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn
Al zijn het engeltjes dan nog roepen ze bij mij een omgekeerde reactie op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn
Mijn vrienden ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:06 schreef ook_gek het volgende:
kinderen? Ja graag. Maar wel op 1 voorwaarde. Stabiele goede relatie, financieel genoeg ruimte om kinderen alles te geven wat ze nodig hebben plus extra. Anders geen kinderen.
Hey! Hoe ist met jouw date dan? Woensdag is de grote dagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Andromache het volgende:
hey eefje801 leuk een date! wanneer is het?
Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk
Ik hoop ooit een vrouw tegen te komen die nog kinderen heeft.
Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rond
Redelijk essentieel woord welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen"
Ik vind kinderen echt verschrikkelijk. Geldverslindende poep machines. Ze houden je wakker en dat koetsjie koetsjie koe tegen al die kinderen of die baby showers zijn echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk
Ik hoop ooit een vrouw tegen te komen die nog kinderen heeft.
Als pastoor mag dat nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:06 schreef PeterPastoor het volgende:
Vana eerste date met een meid die ik via Relatieplanet heb ontmoet. Via Whatsapp klikt het, hopelijk in het echt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En en en?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als pastoor mag dat niet
Nee die moeten het bij kleine jongetjes houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Jeuj!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Sannne het volgende:
Oh wat is ie leuk! Het was een geweldige date!
Maar de dag daarna, ben ik de enige die dat haat? Die onzekerheid, wat moet ik zeggen, hoeveel moet ik zeggen..
In ieder geval komt ie woensdag weer!
Alleen staande moeders die al lang over hun hoogtepunt zijn iets voor jou, die iemand zoekt die voor de kinderen zorgt en ondertussen stiekem een toyboy heeft?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik trek kinderen aan, als ik op een verjaardag ben waar kinderen zijn komen ze altijd bij mij hangen. En voor we het weten zit ik of met opgemaakte ogen aan de thee met Barbie. Of zit ik een ruimte of piraten schip te bouwen. En het gekste is nog dat ze bijna altijd allemaal luisteren naar meEn ik ben ook altijd de lul met voorlezen inclusief stemmen, geluiden en hele stukke zelf verzonnen teksten waar ik de kinderen, opa en oma tot aan de huisdieren aan toe verwerk.
Laat die kinderen maar komen, heb ik nul moeite mee. Van m'n zelf of van een ander. Kinderen vind ik onwijs leuk. Hoe drukker hoe beter.
Ik kan wel janken, zo vreselijk vind ik dit! Maar ja, moet er toch doorheen..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Haha ken dat gevoel volledig. Zit nu al bijna een week in die situatie.![]()
Topdate gehad. Ze heeft mij uitgenodigd voor een etentje in haar nieuwe huis. Ik wil haar spreken. Maar ze heeft het druk met verhuizing. Wel vrijwel dagelijks whatsapp contact. Maar ik wil niet te opdringerig over komen en elke keer het gesprek starten
Ik laat haar maar even met rust en wacht totdat zij weer contact opneemt
je kan toch zeggen dat je het erg gezellig vind enz en dat je het leuk vind dat hij woensdag weer komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Sannne het volgende:
Oh wat is ie leuk! Het was een geweldige date!
Maar de dag daarna, ben ik de enige die dat haat? Die onzekerheid, wat moet ik zeggen, hoeveel moet ik zeggen..
In ieder geval komt ie woensdag weer!
Ja leuk, daarom hang ik altijd bij basis scholen rond, liefst bij groep 7 want daar vallen de meeste scheidingen en heb ik veel meer kans op een verlepte vrouw die soms een toy boy wilt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen staande moeders die al lang over hun hoogtepunt zijn iets voor jou, die iemand zoekt die voor de kinderen zorgt en ondertussen stiekem een toyboy heeft?
We weten genoegquote:
Waarschijnlijk is dat al gezegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan toch zeggen dat je het erg gezellig vind enz en dat je het leuk vind dat hij woensdag weer komt.
Te herkenbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat is idd al gezegd. Hij heeft ook wel 100 keer gezegd hoe leuk hij mij vind en mooi en lief en dat ik lekker zoen en en en..
Waarom dan toch zo onzeker
Omdat je jezelf kwetsbaar opstelt als je aangeeft dat je hem leuk vindt.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat is idd al gezegd. Hij heeft ook wel 100 keer gezegd hoe leuk hij mij vind en mooi en lief en dat ik lekker zoen en en en..
Angst om tot op het bot gekwetst te worden. Puur zelf bescherming dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Ja joh zo slijmen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Boeiend! Tweede date is al gesetteld toch? Ik zou niet gaan pushen/teveel lastig vallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:16 schreef Sannne het volgende:
Toch is ons contact vandaag totaal anders dan voorheen.. Oh help ik maak mezelf gek..
Als je kan koken..voorstellen om te koken en een avondje bank te hangen/film kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:22 schreef Sannne het volgende:
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn.. Maar tot vandaag was hij diegene die constant contact zocht, bevestiging nodig had, zó graag wilde.. Ook tijdens de date zocht hij bevestiging. Hij is onzeker, snap niet waarom, maar goed. Ik had wel iets meer contact vandaag verwacht..
Ik wacht het af en ik laat het maar even zo.. Als ie twijfelt komt dat vast snel genoeg boven water, maar ik hoop gewoon zo dat het goed gaat komen. Ik vind hem erg leuk!
Anyway, oppas voor woensdag is geregeld, iemand nog een leuke tip voor date 2?
Whehe dat is ook mijn angst als ik haar nu te veel aandacht geef/aan haar kop zeurquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef Greyson het volgende:
[..]
Boeiend! Tweede date is al gesetteld toch? Ik zou niet gaan pushen/teveel lastig vallen.
Dat heb ik eens gedaan tweede date en alles geregeld en later stopte mevrouw opeens met praten.
Zo zei ik van de week per ongeluk voor de 2e keer dat ik de eerste date leuk vond...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:30 schreef Yuki het volgende:
Overigens herken ik die onzekerheid wel hoor, vooral als er nog geen volgende afspraak gepland is of er weinig contact is tussendoor.
Ook al is er geen directe aanleiding om te denken dat er iets mis is, toch slaat je hoofd op hol
Je wil contact, maar niet te opdringerig zijn en je weet niet wat je moet zeggen.
Of je bent iets te eerlijk op een moment van onzekerheid, en voelt je vervolgens een volslagen idioot
Verliefdheid
Die klinkt goed!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zo zei ik van de week per ongeluk voor de 2e keer dat ik de eerste date leuk vond...
Haar reactie: "Dat is al de tweede keer dat je dat zegt"
Ik denk![]()
![]()
Waarop ze een paar seconde later zei: "Ik ook! De volgende keer wil ik wel voor je koken!"
Ik denk:![]()
![]()
![]()
Haat zulke mannen, krijg er kriebels van.. en niet op de positieve manier. Verbaast me nog altijd dat er schijnbaar echt vrouwen zijn die het fijn vinden om dat continu te horen. Word een beetje eng van dat soort figuren meestal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Whehe prachtigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die klinkt goed!
Mijn moment: ik hoopte op een volgende date met de Dokter op zondag. We appten erover na een veel te lange werkdag in een veel te drukke werkweek; oftewel ontzettend moe en sneller emotioneel.
Voor mij leek het erop dat de Dokter niet kon/wilde, omdat hij nachtdiensten draait dit weekend en hij wil surfen in de uurtjes die hij heeft op zondag omdat de wind dan waarschijnlijk goed is. Ik baalde en twijfelde over wat ik nog kon/moest zeggen.
Ik vroeg of het onzeker is dat we zondag af kunnen spreken of dat het definitief van de baan is. De Dokter zei dat hij gaat proberen de wind op zaterdag zoveel mogelijk te benutten, zodat zondag zeker kan.
Mijn hart deed![]()
![]()
En toen zei ik:
"Das lief"
"Sorry als ik een beetje moeilijk reageer, pittige dag gehad en ben sowieso nogal gesloopt. Was tegen m'n collega's ook niet echt gezellig meer"
Nu voel ik me dus een volslagen idioot
Dit klinkt bekend, laatst ook een leuke en gezellige date gehad. De dag erna denk je van.. Wat nu? Wat ga je sturen.. Wel dagelijks contact, leuke humor.. Uiteindelijk date 2 voorgesteld.. Plaats is bekend, nu nog een datum en tijd.. Onzeker voelen om niets.. Wel ruimte geven en jezelf afvragen of het genoeg ruimte is, ja of nee.. Driving me mad!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Haha ken dat gevoel volledig. Zit nu al bijna een week in die situatie.![]()
Topdate gehad. Ze heeft mij uitgenodigd voor een etentje in haar nieuwe huis. Ik wil haar spreken. Maar ze heeft het druk met verhuizing. Wel vrijwel dagelijks whatsapp contact. Maar ik wil niet te opdringerig over komen en elke keer het gesprek starten
Ik laat haar maar even met rust en wacht totdat zij weer contact opneemt
Zo herkenbaar.. * weethetevennietmeer zo nu en dan ook momenten heeft dat ie met de ziel onder de arm loopt en het niet meer weet... Ja, past bij mijn naam, ik weet het...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:16 schreef Sannne het volgende:
Toch is ons contact vandaag totaal anders dan voorheen.. Oh help ik maak mezelf gek..
Kloptquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:04 schreef Rickario het volgende:
[..]
Whehe prachtig![]()
Na dat gezegd te hebben zeker direct de telefoon in een hoek geslingerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |