Ik zat zonet te denken hè; Jij wil bij defensie, maar je bent bang voor ganzen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Een blessure bij mma en ik kan niet meer meedoen met de keuringen.
kapot luiquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:34 schreef ChesterPerry het volgende:
kzou juist express die blessa oplopen
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zat zonet te denken hè; Jij wil bij defensie, maar je bent bang voor ganzen.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.
mss maar die hindernissen en boslopen enzo zijn ook gwn viesquote:
De gans maakt veel kabaal maar doet niks.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De gans maakt veel kabaal maar doet niks.
De talibannert trekt zijb nes langs je hals slagader en laat je halal leegbloeden.
hey ik ben oud... laat mequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.
sorry datk je pic heb gepost bbyquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
nipslip
tr gezet
ok toch niet, omdat je naamtopic heb gemaakt
gr
Vergeef het hem. Sidney kent hij ookal niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.
volges mij heb ik ook n pic van jou gevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat echt?quote:
wie is sidney?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vergeef het hem. Sidney kent hij ookal niet.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
volges mij heb ik ook n pic van jou gevonden?joke's on you ik lift niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sidney woont in Australie.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, heb geen tats.
Dit ben ik.
[ afbeelding ]
Ben je me nu aan het trollen of ben je dat echtquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, heb geen tats.
Dit ben ik.
[ afbeelding ]
ik doe alleen zo circuitje bij sport cityquote:
met van die apparaten met getallen van 1 t/m 7 ipv gewicht?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:01 schreef seto het volgende:
[..]
ik doe alleen zo circuitje bij sport city
beetje wachten tot licht op groen gaat en dan naar de volgende machine
word je lekker toned van
toned is the new beefcakequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:01 schreef seto het volgende:
[..]
ik doe alleen zo circuitje bij sport city
beetje wachten tot licht op groen gaat en dan naar de volgende machine
word je lekker toned van
Of ze pompen een paar 7.62s in je hoofd :squote:Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De gans maakt veel kabaal maar doet niks.
De talibannert trekt zijn mes langs je hals slagader en laat je halal leegbloeden.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het trollen of ben je dat echt
geen grap maar ik denk dat jij de grootste bent in dit topicquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het trollen of ben je dat echt
liever dat dan eindigen op youtube met 4 haatbaarden en lange messen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Of ze pompen een paar 7.62s in je hoofd :s
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
met van die apparaten met getallen van 1 t/m 7 ipv gewicht?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
liever dat dan eindigen op youtube met 4 haatbaarden en lange messen.
quote:
Allergische reactie alles dit dat. Dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, heb geen tats.
Dit ben ik.
[ afbeelding ]
Thanks vriend. Dit doet me goed. Van hetzelfde tzazikietje van mequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
Fijne augustus toegewensd Awesome_!!!!!
Wat moet je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat moet je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
jonges ik moet vanmiddag door de brandende hitte rijden in een auto zonder airco.. wie heeft tips? helpt het om zakjes ijs voor de verwarmingsblowers te hangen en die dan aan te zetten?
Voor Awesome_,quote:
Nat t shirt aantrekken als je wegrijdtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]?
jonges ik moet vanmiddag door de brandende hitte rijden in een auto zonder airco.. wie heeft tips? helpt het om zakjes ijs voor de verwarmingsblowers te hangen en die dan aan te zetten?
hoe lang? business or pleasure?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil ook zon gedicht, ik ga in Oktober richting Amerika.
Bvd
Stel je niet aan 20 jaar geleden had niemand airco en gingen we ook en masse met de voiture naar Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]?
Beste frikandel,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil ook zon gedicht, ik ga in Oktober richting Amerika.
Bvd
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beste frikandel,
veel plezier in de usa,
neem voor mij froot loops mee,
groetjes JB
NOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je had me bijna tussen je wulpse beentjes gehad. Kun je nu wel schudden JB.
hahaha dus dat!quote:
Jij verneukt echt hele beeld dat ik van etha had. Aan het begin dacht ik nog dat hij die gast was in zijn fobo. Nu twijfel ik tussen een mix van gollum met de oren van hardwell.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
blijf ik nog langer maagdkutleven
Pleuris!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:32 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
2 grote kapsalon
2 liter volle melk
4200kcal @ 12:00 wednesday lol
grand total wednesday 5300kcals
moest nog 500 inhalen van dinsdag lol
ja dat doe ik om anderen te verwarren zodat ze niet op m gaan hitten. Vooral vms en cakeman hou ik scherp in de gaten wat dit betreftquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij verneukt echt hele beeld dat ik van etha had. Aan het begin dacht ik nog dat hij die gast was in zijn fobo. Nu twijfel ik tussen een mix van gollum met de oren van hardwell.
lolquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nat t shirt aantrekken als je wegrijdt
Deze man kent mijn gedachten!!quote:
;') bass per minute ;')^2quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:46 schreef VMSDKR het volgende:
Die van jou niet nee, die van mij wel AWESOME.
BPM obviously stands for bass per minute. This is why dubstep songs (140bpm) have more bass than house songs (128bpm). Idiots.
srs?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:32 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
2 grote kapsalon
2 liter volle melk
4200kcal @ 12:00 wednesday lol
grand total wednesday 5300kcals
moest nog 500 inhalen van dinsdag lol
Dat valt op te lossen. Je PM box zal wel vol zitten inmiddels.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
blijf ik nog langer maagdkutleven
nop niet 1 bericht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat valt op te lossen. Je PM box zal wel vol zitten inmiddels.
uhu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
srs?brb aderen slibben dicht
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voor Awesome_,
Vandaag vertrek je naar Sziget,
en vergrijp je je aan de willekeurige slet,
kijk wel uit beste A,
voor je het weet het je een soa,
maar goed dan toch een mooie beurt,
wees daarom niet getreurd.
Mocht het je zijn overkomen,
hoef je voor mij niet schromen,
ik zet een injectie in je schwanz,
en dan begin je weer met een schone lans,
Dodendans.
Fijne vakantie!
Bro! How dare you say that?????quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij verneukt echt hele beeld dat ik van etha had. Aan het begin dacht ik nog dat hij die gast was in zijn fobo. Nu twijfel ik tussen een mix van gollum met de oren van hardwell.
da's mijn weekbehoefte oidquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
uhu.
uiteraard doe ik dit niet wekelijks he
eerder half jaarlijks
Turk - Kapsalon, 1000 gr 2,742
Brinta - Droog, Exclusief Melk/Water, 150 g 525
Clover - Full Cream Milk Per 100 Ml, 1000 ml 651
Dinner - Steak (Beef), 150 g 148
Generiek - Zilvervliesrijst Gekookt, 200 gram 222
Thuis - Spinazie, 100 g 24
Clover - Full Cream Milk Per 100 Ml, 1000 ml 651
Probiotici - Yakult, 65 ml 43
Albert Heijn - Magere Franse Kwark, 500 g 260
Now Foods - Omega 3-6-9, 3 Softgels 30
Add Food
Quick Tools
5,296
![]()
![]()
Traantje gepinkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voor Awesome_,
Vandaag vertrek je naar Sziget,
en vergrijp je je aan de willekeurige slet,
kijk wel uit beste A,
voor je het weet het je een soa,
maar goed dan toch een mooie beurt,
wees daarom niet getreurd.
Mocht het je zijn overkomen,
hoef je voor mij niet schromen,
ik zet een injectie in je schwanz,
en dan begin je weer met een schone lans,
Dodendans.
Fijne vakantie!
heb voor jou een speciale, fluister ik vanavond in je oorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zelfs ik heb nog nooit zo een gedicht van je gehad
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
da's mijn weekbehoefte oidtoch druist het nog steeds tegen m'n onderbuik gevoel in dat zolan gje niet teveel kcal's binnenkrijgt dat je het dan ook uit zoveel vet kan/mag halen.
Ja daarom! Haha als het nou nog de goede vetten waren maar dit is een transvetbom.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
je hebt goeie en slechte vetten toch?![]()
Hier zat geen gram goeie in overigens![]()
alles in shake, eet alleen maar shakes, shake only dieetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:17 schreef fathank het volgende:
Serieus Raymond jij werkt 2 kapsalons achter elkaar weg?
Of heb je alles in je blender gegooid en er een shake van gemaakt?
nee joh natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef seto het volgende:
gatverredamme 2 kapsalons in een shake
dat drink je toch niet
lolquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:21 schreef fathank het volgende:
Dwayne 'The Rock' Johnson eat your heart out
ze waren al toren hoog bedoel jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Valt wel mee hoor Ray. Ik heb geen afwijkende cholesterolwaarden.
doe nou nieettt, krijg cravingsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:33 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
gister beetje gecheat met deze
was wel fucking lekker hoowr
aww kreeg n steekje in mn eierstokjes..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:45 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hi Jackie
hey weissman
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
Geblondeerd haar is mooi. Heb nu ook blonde stekeltjes. Matcht goed met mijn diamantje.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
aww kreeg n steekje in mn eierstokjes..
nee niet..
blonde kinderen ulgh
noracist
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
Blond is superieur. Zei Hitler en hij lijkt me een eerlijke, weldoordachte man.
Tenzij je Rorschach bent.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Rood dan? Dat staat zeker nog ver onder blond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]Doe ff spoilertje voor de stakkers die het nog niet gezien hebben dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens comic >>>> film. Film was te kort om alle aspecten te behandelen.This isn't even my final form.
Heb je Sin City gezien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe ff spoilertje voor de stakkers die het nog niet gezien hebben dan.
Tevens comic >>>> film. Film was te kort om alle aspecten te behandelen.
wel als je de gave hebt om mensen te kunnen overtuigenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
je wordt niet zomaar de baas van een land toch?
Ja, maar die heb ik niet gelezen. Marv's plot was erg vermakelijk.quote:
Nu raak je me kwijt, ik heb de comics verder niet gelezen, maar wel een aanrader dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik niet gelezen. Marv's plot was erg vermakelijk.
Vind Alan Moore wel beter dan Frank Miller.
Die van Watchmen is zeker een aanrader. Het heeft echt een duistere sfeer, de film bereikt dat niet. En er zijn meer subplots die het geheel interessanter maken, maar waar in de film geen tijd voor is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nu raak je me kwijt, ik heb de comics verder niet gelezen, maar wel een aanrader dus.
Een man naar mijn hart.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:30 schreef seto het volgende:
akira heeft hetzelfde probleem, 6 boeken in een film van 2 uur proberen te stoppen
het einde van watchmen is in de comics ook beter imo
Je woonde in Japan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:35 schreef seto het volgende:
ik heb ze alle 6, werden zo rond 2009/2010 gereprint
had ze een keer in de bieb gelezen toen ik in japan woonde, ben normaal totaal niet van manga maar ze waren zo tof dat ik ze gewoon zelf ook moest hebben
4 maanden in osaka gewoond voor uitwisselingquote:
nope, ook geen anime en ik kende geen woord japans toen ik er kwam, zelfs nog nooit sushi gegetenquote:
Ik dacht misschien is die gast Jap.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:36 schreef seto het volgende:
[..]
4 maanden in osaka gewoond voor uitwisseling
was grapje ehquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:36 schreef seto het volgende:
[..]
4 maanden in osaka gewoond voor uitwisseling
[..]
nope, ook geen anime en ik kende geen woord japans toen ik er kwam, zelfs nog nooit sushi gegeten![]()
nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
Smooth as a baby of full bear mode. Hoe gaan jullie op vakantie?
Als een beer aan de chemokuur. Met plukken haar hier en daar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
Smooth as a baby of full bear mode. Hoe gaan jullie op vakantie?
hey yuriquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:44 schreef Awesome_ het volgende:
ff niet kutfe man. srse kwestie dit
Levo en ik zijn bloedserieus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:44 schreef Awesome_ het volgende:
ff niet kutfe man. srse kwestie dit
ik jou zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stel Seto me altijd zo voor:
[ [url=http://pictures.4ever.eu/data/674xX/sexy/boys/[pictures.4ever.eu]%20stan%20mcquay,%20muscular%20guy,%20sexy%20abdomen,%206%20pack%20abs,%20chinese%20man%20145010.jpg]afbeelding[/url] ]
Behalve een rooie baard, das alpha as Fuck. Nu ff geen plaatjes ter ondersteuning want mobiel in Duitslandquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Rood dan? Dat staat zeker nog ver onder blond.
Ben ietwat teleurgesteld in de fallusafmetingen die jij mij toebedeeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:49 schreef seto het volgende:
[..]
ik jou zo
[ afbeelding ]
no homo uiteraard
Dat is niet in erecte toestand afgebeeld hopelijk ;')quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben ietwat teleurgesteld in de fallusafmetingen die jij mij toebedeeld.
Qua comfort wel, maar een vleeslul trekt meer bekijks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:06 schreef seto het volgende:
bloedlul is zoveel chiller dan een vleeslul
hihi je zei trektquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Qua comfort wel, maar een vleeslul trekt meer bekijks.
Even wat anders; een chick keek naar me vandaag.quote:
Keek ze naar je package, je pecs of je gezicht?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Even wat anders; een chick keek naar me vandaag.
Am I gonna make it?
Geen idee. Was te druk met ohp en squattenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Keek ze naar je package, je pecs of je gezicht?
Dan keek ze misschien naar je pronte kontje, denk dat er wel een ONS inzit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee. Was te druk met ohp en squatten
Volgende keer dan maar een briefje van tevoren maken en dan geven aan haar met een tijd en locatie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan keek ze misschien naar je pronte kontje, denk dat er wel een ONS inzit.
zo druk was je blijkbaar niet want je kon wel zien dat ze naar je keekquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee. Was te druk met ohp en squatten
Kan je nagaan wat dag 1 van no fap augustus al doet, ik ben bang voor de rest van de maand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef seto het volgende:
[..]
zo druk was je blijkbaar niet want je kon wel zien dat ze naar je keek
BUSTED [ afbeelding ]
Nee dat was mislukt op dag 1.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:32 schreef seto het volgende:
deed je niet ook al no fap juli
wil niet echt lukken he
hey weissmanquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb deze wel eens eerder gezien maar wtf is dit.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
QWOPquote:
hij heeft te hard benen getrainedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan val ik achterover?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dat spel vroeger uren gespeeld. Je moet WO en QP tegelijk gebruiken om zeg maar te lopen.
Klopt, je moet even heel kort op O drukken zodat je zeg maar schuin gaat staan en dan direct WO en daarna QP.quote:
Haha been there, done thatquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
Best wel geeky als je dit veel speelde. Ik had belangrijkere dingen te doen zoals Epics farmen in Blackwing Lair.
ja beach wtf is dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee warlocks zijn voor gothics.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij was zeker een vieze warlock
Dat zijn echt die classes die ik verwoestte in Arathi Basin.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee warlocks zijn voor gothics.
Ik speelde altijd mage, daarna druid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dit idd, gewoon eigen goede schouder partij en smalle taille en billenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
Hehehe echt he. Ergste is dat ze nog nooit in de gym zijn geweest en gewoon semi aesthetics hebben
Ze weet heus wel dat ik een grapje maaktequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit idd, gewoon eigen goede schouder partij en smalle taille en billen.
Hahah beach zal sowieso geen kans meer maken in JB's broekje te komen.
Jezus vrient. dit soort opmerkingen durf ik mij zelfs nog niet aan te wagen. ;squote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:08 schreef Beach het volgende:
Niet dat ik per se in haar broekje wil komen, kom liever in haar zelf :SSS:
Relax, ik ben toch al raar dus dan maakt het niet meer uit wat ik zeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jezus vrient. dit soort opmerkingen durf ik mij zelfs nog niet aan te wagen. ;s
Nee JIJ relax. Jackie is geen OBJECT ofzo :SSSSSSSSquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Relax, ik ben toch al raar dus dan maakt het niet meer uit wat ik zeg.
neem me niet zo seri aubquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee JIJ relax. Jackie is geen OBJECT ofzo :SSSSSSSS
He geen doodsverwensingen naar elkaar toe. Anders word ik boos.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:30 schreef Beach het volgende:
JMF ga je mond eens spoelen met accuzuur.
Straf ons met negerinnebillen, o McNulty.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
He geen doodsverwensingen naar elkaar toe. Anders word ik boos.
Zometeen eerst ff eten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Straf ons met negerinnebillen, o McNulty.
thanx vms in donkere tijden ben jij er altijd voor myquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee JIJ relax. Jackie is geen OBJECT ofzo :SSSSSSSS
ik zal jou eens serieus nemen met strap-on!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wou dat ik es seri genome werd ;ssss
zal je zo ff me telefonnumer dmmequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wou dat ik es seri genome werd ;ssss
Ik heb opgezwolle buikje omdat ik 2 jaar lang kfc heb gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heeft iemand van jullie wel is opgezwolle buikje omdat je 2 jaar lang geen eiwitten hebt gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef seto het volgende:
vriend als je 2014 nog wil meemaken houd je op over mijn love handlesYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hebben jullie al gehoord van Straatsoldaat? Hij heeft straatexceem!!is al goed, we zijn toch familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sorry!!![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geef die hoeremcnulty sowieso maar een ban, met die lelijke mokkels van um....
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geef die hoeremcnulty sowieso maar een ban, met die lelijke mokkels van um....
quote:
Mijn posts worden weggehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |