Ik zat zonet te denken hè; Jij wil bij defensie, maar je bent bang voor ganzen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Een blessure bij mma en ik kan niet meer meedoen met de keuringen.
kapot luiquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:34 schreef ChesterPerry het volgende:
kzou juist express die blessa oplopen
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zat zonet te denken hè; Jij wil bij defensie, maar je bent bang voor ganzen.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.
mss maar die hindernissen en boslopen enzo zijn ook gwn viesquote:
De gans maakt veel kabaal maar doet niks.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De gans maakt veel kabaal maar doet niks.
De talibannert trekt zijb nes langs je hals slagader en laat je halal leegbloeden.
hey ik ben oud... laat mequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.
sorry datk je pic heb gepost bbyquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
nipslip
tr gezet
ok toch niet, omdat je naamtopic heb gemaakt
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |