Ik zat zonet te denken hè; Jij wil bij defensie, maar je bent bang voor ganzen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Een blessure bij mma en ik kan niet meer meedoen met de keuringen.
kapot luiquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:34 schreef ChesterPerry het volgende:
kzou juist express die blessa oplopen
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zat zonet te denken hè; Jij wil bij defensie, maar je bent bang voor ganzen.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.
mss maar die hindernissen en boslopen enzo zijn ook gwn viesquote:
De gans maakt veel kabaal maar doet niks.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen een gans die haar kindjes wilt beschermen en een talibannert.
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
De gans maakt veel kabaal maar doet niks.
De talibannert trekt zijb nes langs je hals slagader en laat je halal leegbloeden.
hey ik ben oud... laat mequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.
sorry datk je pic heb gepost bbyquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
nipslip
tr gezet
ok toch niet, omdat je naamtopic heb gemaakt
gr
Vergeef het hem. Sidney kent hij ookal niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"kabaal" - leef jij in 1930 ofzo vriend, lawaai heet dat.
volges mij heb ik ook n pic van jou gevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |