ik was echt een beetje in shock. Ik piepte tegen C "ik ruik mezelf"quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt?Dat kan ik me totaal niet meer herinneren. Doen ze dat echt branden?
![]()
Meh, wou dat Martijn mee had gekeken, maar dat durfde hij niet. Ben echt benieuwd nu
Teruglezen Danic!!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:06 schreef danic het volgende:
[..]Midden in het restaurant! Dat zal je leren om ongezellig te zijn voor je mee-eters!
Oh crap, het gaat zo snel! Heb ik dus ergens overheen gekeken?! Ik ga zoeken of ik het kan vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Teruglezen Danic!!!
Nu is dat topic dicht en heb ik de naam dat ik in een restaurant op fok zit!
Hahahahaha!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:07 schreef danic het volgende:
Waar we praten over buiken openbranden, sushi en inwendige armen
Ik ben echt naïef hoor... Waarom doen ze dat op tv altijd met een scalpel dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
Weet je wat stinkt? Als ze je buik open branden. Verschroeide huid.
Dat stinkt.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh Mineola en Suiker jullie zijn veel te goedgelovig! Ben alweer 3 kwartier thuis. Ik vind jullie heel leuk, maar ook weer niet zo leuk dat ik jullie in een restaurant ga opzoeken!
Ja we hadden een heel gezellige avond jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:09 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hahahahaha!
[..]
Ik ben echt naïef hoor... Waarom doen ze dat op tv altijd met een scalpel dan?
Drie kwartier thuis?! Gezellige avond hadden jullie dan! Maar gelukkig kun je je nu weer op allerbeste fokvrienden richten
Ja, vies he? Heb ook een keer bij een operatie gestaan. Ik vond het naar een hele vieze bbq ruiken. Eerst denk je bijna over je nek/van je stokje te gaan en dan gaat het goed en wen je er enigzins aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
Weet je wat stinkt? Als ze je buik open branden. Verschroeide huid.
Dat stinkt.![]()
En dan trek krijgen in bbqquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:11 schreef Enfermera het volgende:
Ja, vies he? Heb ook een keer bij een operatie gestaan. Ik vond het naar een hele vieze bbq ruiken. Eerst denk je bijna over je nek/van je stokje te gaan en dan gaat het goed en wen je er enigzins aan.
de opperlaag zegmaar, snijden ze idd. En dan alles daaronder, vet, weefsel, spier, branden ze laag per laag open.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:09 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hahahahaha!
[..]
Ik ben echt naïef hoor... Waarom doen ze dat op tv altijd met een scalpel dan?
Drie kwartier thuis?! Gezellige avond hadden jullie dan! Maar gelukkig kun je je nu weer op allerbeste fokvrienden richten
Zodra je een kind hebt is je leven voorbijquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja we hadden een heel gezellige avond ja
Ja, dat kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik was echt een beetje in shock. Ik piepte tegen C "ik ruik mezelf"
Heb wat foto's opgegraven, zal ze zo even plaatsen. Nu ik er zo op terugkijk, denk ik dat het idd stormen zijn geweest. Kind bijna 1, kom ik ook ergens achterquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.. Ik weet eigenlijk niet hoe ze dat bepalen. Maar in feite zal een wee van 25 minuten hetzelfde zijn als een storm van 10 weeën (althans met mijn boerenverstand)
Ja 2,5 uur hier. Maar dat is veel te lang voor een moeke!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zodra je een kind hebt is je leven voorbij![]()
Bijtijds naar huis en naar bed, want morgenvroeg is je biologische wekkertje er weer!
En dat sushi eten is toch maar 2u max
Ehm, no.quote:
Mn buik was te dik, dat kon ik echt niet zien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Eerlijk zeggen. Wie heeft er gepoept bij de bevalling?
/puber
Ik niet!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
/puber
ik! Gewoon op de operatietafel! Omdat het kon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
/puber
Geeeeeeen idee. Als al, dan heb ik het niet meegekregen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
/puber
"Dokter, wacht even hoor, ik moet poepen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik niet!
Maar dat zou ook wel heel gênant zijn geweest tijdens een keizersnede.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik niet!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik! Gewoon op de operatietafel! Omdat het kon.
Ik pis bijna in mijn moeketena manquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik niet!
Ikke!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
/puber
ja nou ik ook, bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[..]
Ik pis bijna in mijn moeketena man
Het gaat over poep en vleesbranden, weet je hoe belangrijk!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:16 schreef Shandaly het volgende:
Ik had goede hoop bij te kunnen lezen en te reageren, maar ik ben echt kapót... Ik ga mijn meisje maar eens wakker maken voor een slokje mamamelk en daarna heel hard slapen! ("vijf kwartier in een uur" zou mijn vader zeggen)
In de minuut dat ik dit typ 9 11 12 nieuwe posts... mensen! Doet eens rustig!!
Kweenie eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
/puber
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:16 schreef Troeta het volgende:
Ikke!!
Overdag toen ik lekker aan het relaxen was met mijn ruggenprik zat ik lekker sauzijnbroodjes te eten. En die verpleegkundige zat maar, je kan dat beter niet eten hoor, krijg je krampen van en je gaat spugen.
En ik vroeg me af waarom ik nu wel misselijk zou worden en krampen zou krijgen en normaal niet, dus ik had me bedacht dat ze bang was voor een stinkende drol...en heb de volgende ook lekker opgegeten!
ik voel het door de ruggeprik heen hoor! Kan iemand dat operatiehemd ff omhoog houden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
"Dokter, wacht even hoor, ik moet poepen!"
Goed verhaal!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:16 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ikke!!
Overdag toen ik lekker aan het relaxen was met mijn ruggenprik zat ik lekker sauzijnbroodjes te eten. En die verpleegkundige zat maar, je kan dat beter niet eten hoor, krijg je krampen van en je gaat spugen.
En ik vroeg me af waarom ik nu wel misselijk zou worden en krampen zou krijgen en normaal niet, dus ik had me bedacht dat ze bang was voor een stinkende drol...en heb de volgende ook lekker opgegeten!
02.16. Fieder draaide een stevige drol, geur ondefinieerbaar. Hardnekkig, moeilijk weg te vegen. Vaal van kleur.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:18 schreef Fieder het volgende:
[..]
Kweenie eigenlijkstaat dat ook in t bevallignsverslag? Ik heb van tevoren een klysmaatje gehad dus denk t niet
[..]![]()
![]()
Dude, cola over mijn laptop, omgquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik niet!
WHAHAHAh hou op mn baby wordt wakkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
02.16. Fieder draaide een stevige drol, geur ondefinieerbaar. Hardnekkig, moeilijk weg te vegen. Vaal van kleur.
veeg me opquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
02.16. Fieder draaide een stevige drol, geur ondefinieerbaar. Hardnekkig, moeilijk weg te vegen. Vaal van kleur.
Oquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gek wijf!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik voel het door de ruggeprik heen hoor! Kan iemand dat operatiehemd ff omhoog houden?
Omg dude stop itquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:24 schreef Mangostine het volgende:
Hoe dat dan ook gaat. Staan 4 man tijdens een perswee tussen je benen te kijken.
"Ja, kijk daar komt wat."
"Oh, aan de onderkant ook... Kan iemand effe..."
"Waar is de co?"
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:24 schreef Mangostine het volgende:
Hoe dat dan ook gaat. Staan 4 man tijdens een perswee tussen je benen te kijken.
"Ja, kijk daar komt wat."
"Oh, aan de onderkant ook... Kan iemand effe..."
"Waar is de co?"
Of wegwerpwashandje. Ze hebben genoeg disposable doekjes liggen hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af hoe dat dan praktisch gaat. Gewoon met een billendoekje omdat ze die toch hebben liggen?
Welterusten Shandaly en Danic!
Die drol wordt in een hydrofiel gewikkeld, gewogen en bij mams gelegdquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af hoe dat dan praktisch gaat. Gewoon met een billendoekje omdat ze die toch hebben liggen?
waarom vraag je je dat af?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:24 schreef danic het volgende:
Ik ben zoooooo blij dat ik nu niet op mijn werk zit.
Ik ga mijn bed in, jammer maar helaas! Ik hou mijn hart vast voor wat ik morgen nog moet lezen. En dan als spuit 11 nog te moeten lachen.
iedereen: wat een poepiequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die drol wordt in een hydrofiel gewikkeld, gewogen en bij mams gelegd
Spa op m'n scherm...quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die drol wordt in een hydrofiel gewikkeld, gewogen en bij mams gelegd
Jongen, ik heb helemaal gemist dat het jouw verjaardag isquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga ook weer ff sociaal doen op de laatste uurtjes van mijn verjaardag. Veel plezier nog met de poepverhalen etc. Ik verwacht morgen wel een leuk bijleeskwartiertje te hebben thankyouverymuch!
Ja ik had van jou wel een kaartje in de bus verwacht!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jongen, ik heb helemaal gemist dat het jouw verjaardag is
GEFELICITEERD!![]()
![]()
![]()
x 3
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, hier foto's van mijn weeën(stormen?). Iemand enig idee?dat onderste lijntje is je buikspanning, dus het 2e plaatje lijkt me wel een weeënstorm jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NJa, m'n gyn zei dat ze wel op een natuurlijke bevalling aansturen, maar als ik echt echt echt een geplande ks wil, krijg ik diequote:
Lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Mangostine het volgende:
Jongens ik moet naar bed, mijn man ligt klaar.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Mangostine het volgende:
Oh Spees en je zusje, feli de peli idd
Kan ik me bij jou wel iets bij voorstellen. Dat heeft je voorkeur ook?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NJa, m'n gyn zei dat ze wel op een natuurlijke bevalling aansturen, maar als ik echt echt echt een geplande ks wil, krijg ik die
Ha, dan heb ik dus meerdere stormen gehadquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:31 schreef Mangostine het volgende:
dat onderste lijntje is je buikspanning, dus het 2e plaatje lijkt me wel een weeënstorm ja
Die vind ik zo raar alleen. Is dat nu echt één lange wee? Ben benieuwd of dat in mijn verslag valt terug te lezenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Fieder het volgende:
Die bovenste ziet er ook niet echt fijn uit Coco
Klopt hoor. Gezond zwanger zou die complicatie er niet geweest zijn. Maar goed, gezond zwanger zou er geen ks geweest zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
LE, bij jou snap ik het ook helemaal, maar dat had ook met je hellp enzo te maken toch? Of zouden die risico's er ook zijn als je gezond zwanger een ks zou ondergaan?
jij weet het verschil tussen vaginaalbevallen en een ks is het echt zo anders?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt hoor. Gezond zwanger zou die complicatie er niet geweest zijn. Maar goed, gezond zwanger zou er geen ks geweest zijn.
Ik vond herstellen na de ks best.. eh. heftig. Ben ik zo'n mietje?
Je fysieke uitgangssituatie (zeg maar) was sowieso al slechter, natuurlijk. Dan zal de herstelperiode ook zwaarder zijn. Denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt hoor. Gezond zwanger zou die complicatie er niet geweest zijn. Maar goed, gezond zwanger zou er geen ks geweest zijn.
Ja, was echt heel anders. Ik kan de vergelijking eigenlijk niet goed maken, omdat de eerste was: gezonde zw.schap & makkelijke vaginale bevalling, en de tweede: ziekzijn & zware ks. Was ik bij de tweede vaginaal bevallen, had dat vast ook langer geduurd dan de eerste. En was de eerste een ks, zou dat vast sneller gegaan zijn. Enzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
jij weet het verschil tussen vaginaalbevallen en een ks is het echt zo anders?
Vergeet ook niet dat jezelf echt heel ziek was en je daarvan ook moest herstellen. Je lichaam kan nu eenmaal niet op meerder plekken goed herstellen dus dan duurt het altijd langer.
Ja dat verbaast mij ook dat mensen daar van uitgaan. Ik zou het niet kunnen zelf. Ik ben juist blij dat ik morgen drie volle weken lekker kan genieten van mijn meisjequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Mangostine het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Als ik zeg dat ik me verheug op onze vakantie, in september, een week naar Griekenland. Dan zeggen echt superveel mensen, oh en gaat M dan mee?
Wat, denk je echt dat ik een week naar de zon vertrek en mijn kind hier achterlaat?
Ik vind het leuk om terug te lezen. En probeer overal op te reageren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
een soort roulatiesysteem?
Omen, wat vind jij er eigenlijk zelf van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had ik gezien en volgens mij zelf voorquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Mineola het volgende:
Oh, speaking of, ik wijs hier trouwens nog even op. Graag een reactie als je dat nog niet had gedaan!Gewoon omdat het een mega mijlpaal is, in mijn leven dan.
[..]gedaan. Die telt namelijk echt
Waar staat QFT voor?quote:
Jeetje Gulara. Tandjes. Snel. En ik wil foto zien
Sparkling fijn dat ze goed gedronken heeft en zielig voor de prikjes
Becky wat schrikken. Hoe is het nu met je meisje
Kyara EHBK lijkt me wel interessant en handig. Leuk dat je dat gaat doen
Danc wat een schatje is jouw baby
Spees-eend lief van je vriend. En ik ben nog aan het bijlezen. En jij bent alweer terug van het uit eten. Haha
Belle duimende kindjes zijn
Bedankt voor de tips met gels voor tandjes. Heb ze genoteerd. Mocht Riley tandjes krijgen weet ik wat ik moet halen. Maar beter wacht ze daarmee totdat we terug zijn van vakantie
Jeetje Troeta dat Mex een brief van de deurwaarder kreeg. Niet normaal. Enige voordeel is dat je het van zijn zakgeld kan inhouden
Die bevallingsverhalen. Mooo en ontroerend. En sommige echt heftig. En sommige dingen heb ik me nooit afgevraagd of zelfs beseft (dat ze dus met de hele hand naar binnen gaan)
Nog een keer bevallen zou ik graag doen als het zoals deze bevalling ging. De weeënstorm was even naar. Maar als ik lees dat het bij sommigen zo lang duurt heb ik liever een vlotte bevalling. Alleen het uitdrijven moet ik wat sneller doem de volgende keer
Belle ik wil ook jouw bevalverhaal wel lezenHaha. Geweldigquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen idee of ik gepoept heb. Ik was te druk bezig met drie keer persen op 1 wee (lukte me gewoon bijna niet) om daar op te lettenHaha. Ik zie hem nu voor me in alleen een tijgerprint onderbroek. Soms slaat mijn fantasie teveel op holquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Mangostine het volgende:
Zo. Alles bijgelezen. Voortaan iets minder posten
Nu nog even jompelen voor Riley. Die heeft vandaag twee keer omgedraaid op haar rug terug. En nog steeds per ongeluk. Ze is zelf ook verbaasd als het haar lukt. Meeste keren ligt ze me haar arm omhoog te zwaaien en komt ze niet verder. Zie je haar echt lijken van Wtf doe ik fout (inclusief klaaghuitlje want boos op zichzelf)
Eigenlijk moet ik nog twee kinderen: nog een keer een ks en nog een keer vaginaal bevallen. Om het helemaal goed in kaart te kunnen brengen he.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je fysieke uitgangssituatie (zeg maar) was sowieso al slechter, natuurlijk. Dan zal de herstelperiode ook zwaarder zijn. Denk ik.
Ik voel nu nog regelmatig het litteken van de ks. Maar dat heb ik met al mijn grotere littekens wel. En hij wordt nu natuurlijk opgerektquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, was echt heel anders. Ik kan de vergelijking eigenlijk niet goed maken, omdat de eerste was: gezonde zw.schap & makkelijke vaginale bevalling, en de tweede: ziekzijn & zware ks. Was ik bij de tweede vaginaal bevallen, had dat vast ook langer geduurd dan de eerste. En was de eerste een ks, zou dat vast sneller gegaan zijn. Enzo.
Pijn aan een ks-wond deed wel meer zeer dan de vaginale hechtingen.
dan wel eerst vaginaal en dan ks want andersom mag niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nog twee kinderen: nog een keer een ks en nog een keer vaginaal bevallen. Om het helemaal goed in kaart te kunnen brengen he.
Ik ook hoor! Als ik nog eens moest bevallen, dan 10 keer liever vaginaal. Misschien scheelde het wel dat ik na de ks al een kleintje had rondlopen, dat maakte het natuurlijk wel pittiger.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:40 schreef L-E het volgende:
Doe 's even niet zo maf, huilen omdat je mensen mist. Dat is dus echt niet nodig he! Hup, stoppen met huilen, nu! Jij bent juist een van de meest attente en liefste posters hier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Omentielvo het volgende:
Nu nog even jompelen voor Riley. Die heeft vandaag twee keer omgedraaid op haar rug terug. En nog steeds per ongeluk. Ze is zelf ook verbaasd als het haar lukt. Meeste keren ligt ze me haar arm omhoog te zwaaien en komt ze niet verder. Zie je haar echt lijken van Wtf doe ik fout (inclusief klaaghuitlje want boos op zichzelf)
Oh ja, nooit bij stilgestaan dat dat litteken weer wordt opgerektquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik voel nu nog regelmatig het litteken van de ks. Maar dat heb ik met al mijn grotere littekens wel. En hij wordt nu natuurlijk opgerekt
Minimaal twee iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nog twee kinderen: nog een keer een ks en nog een keer vaginaal bevallen. Om het helemaal goed in kaart te kunnen brengen he.
Met een eendebek? Hmmz, dat klinkt niet zo comfortabel, nee. Ik vond het "wegduwen van een randje" bij 9 cm het ergst. Ik was best zen, maar toen heb ik wel een poging gedaan de vk te schoppen en geroepen 'wat doe je?!'quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Kyara het volgende:
Mijn internet doet het weer.... Vluchtig bijgelezen en ik sluit me aan bij Omen
Ik blijf erbij dat ik van die stomme, slechtgeheelde knip meer last heb (gehad) dn van het herstel van de ks.
En het meest pijnlijke vond ik het kijken naar de ontsluiting met een eendebek ding, met hand kon niet ivm geboren vliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom hè!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 05:44 schreef Omentielvo het volgende:
Dank jullie wel.![]()
Gulara wat een nacht![]()
Venco niet fijn. Stomme borsten ( dit meen ik niet echt hoor). Viel hij snel weer in slaap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poe Gulara zwaar weer evenhopelijk snel weer wat goede weken. Lekker lunchen! Wij gaan vanavond uit eten
![]()
Ik ga 2 dagen met L bij mn moeder slapen. Bij haar is het lekker koel, L had zo'n last van de warmte afgelopen dagen. En mijn man gaat ons huis aanpakken dus dan is het praktischer als L er niet is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Mangostine het volgende:
Waren de vliezen al geborenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Kyara het volgende:
Ik blijf erbij dat ik van die stomme, slechtgeheelde knip meer last heb (gehad) dn van het herstel van de ks.
En het meest pijnlijke vond ik het kijken naar de ontsluiting met een eendebek ding, met hand kon niet ivm geboren vliezen.
Mijnes!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:59 schreef Cantare het volgende:
Zijn er hier trouwens meer kinderen die niet van buik naar rug gerold hebben? Emmaatje weigert het. Ze kan nu gelukkig van buik naar zit, daarvoor was ze gedoemd om op haar buik te blijven liggen als ze daar eenmaal was terechtgekomen.
Ik ook inderdaad. Toen de baby ineens met zijn bolletje begon te zakken (het laatste stukje, meest nare gevoel van de bevallingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik wel! Niks in de gaten gehad .. werd heel discreet weg gehaald. En mijn vent maar zeuren achteraf hoe erg dat wel niet stonk haha.
Welkom, leuk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:38 schreef Flemish_Chick het volgende:
Hallo iedereen![]()
In navolging van Olf die gisteren heel stoer uit de lurkstand ging, heb ik vandaag ook al mijn moed bijeen geraapt en een profiel aangemaakt. Ik las al mee in Z&G sinds ik 15 weken zwanger was en ben na de geboorte van mijn zoontje ook hier beginnen meelezen.
Net zoals Olf voel ik me een beetje een creepdat ik alles van jullie zit mee te lezen en het leek me wel leuk om mee te posten.
Even kort voorstellen, zoals jullie kunnen afleiden uit mijn Username ben ik Belgische (pest mij aub niet)en ik ben op 27 april bevallen van mijn zoontje A.
Ik heb al heel veel aan dit forum gehad omdat er in mijn naaste omgeving niet echt veel kindjes zijn en ik zou niet weten wat ik al gedaan zou hebben zonder jullie tips en advies.
Ik hoop hier te kunnen meeposten want het is hier altijd zo gezellig
Dat was dus mijn eendebekverhaal van gister, maar ik heb er niks van gemerkt/onthouden, dat het pijn deed. Ik zal wel zijn afgeleid door diequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Kyara het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoi Vlaamse![]()
Ik kom hier maar even vertellen (bij de dreumesjes is het zo stil!) dat ik nu naar het KDV ga omdat mijn kind gaat trakteren![]()
Babies zijn zo leuk! Hier zijn we nog lang niet aan rollen toe, maar het ontdekken van de ledematen gaat gepaard met dezelfde hilarische gezichtsuitdrukkingen. Tofquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
En Riley rolt![]()
Priceless, zo'n verbaasd en boos koppie, van wat gebeurde er nou?!
Als jij het ok vindt? Waarom dan toch willen vergelijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:44 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben: hoe vaak komen jullie babies 's nachts nog? L. is nu 3,5 maand en als het een goede nacht is komt hij 4 a 5 keer. Ik vind dat niet veel, ook niet vervelend, maar als ik mensen om me heen moet geloven is het wel erg veel.
Zodat ik het mijn baby in kan peperen dat hij abnormaal is!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als jij het ok vindt? Waarom dan toch willen vergelijken?
ls je hier blijft posten dan blijft het zo stil hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoi Vlaamse![]()
Ik kom hier maar even vertellen (bij de dreumesjes is het zo stil!) dat ik nu naar het KDV ga omdat mijn kind gaat trakteren![]()
ik had geen weeën. Sowieso is het dan al heel anders als iemand ineens in je gaat wroeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:48 schreef Mineola het volgende:
Dat was dus mijn eendebekverhaal van gister, maar ik heb er niks van gemerkt/onthouden, dat het pijn deed. Ik zal wel zijn afgeleid door die beenweeen of zo? T is niet dat ik dat regelmatig meegemaakt hebt of zo waardoor ik er aan gewend ben.
Bram kwam vrij snel maar 1x per nacht en nu slaapt hij van 7 tot 6.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Zodat ik het mijn baby in kan peperen dat hij abnormaal is!
Nee, gewoon belangstelling.
Met 3,5 maand was 4-5 keer per nacht bij ons een slechte nacht, maar ook weer geen uitzondering. Volgens mij was 2-3 x de standaard toen en 4-5 kwam er soms tussendoor. Best heavy vond ik dat eigenlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Zodat ik het mijn baby in kan peperen dat hij abnormaal is!
Nee, gewoon belangstelling.
A is net zo oud en komt meestal tussen 22:00 en 05:00 1 keer (rond 5 uur dus).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:44 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben: hoe vaak komen jullie babies 's nachts nog? L. is nu 3,5 maand en als het een goede nacht is komt hij 4 a 5 keer. Ik vind dat niet veel, ook niet vervelend, maar als ik mensen om me heen moet geloven is het wel erg veel.
Ik ben niet zo thuis in de fv, maar ook bij fv kun je voeden op verzoek toch? Kan de oppas hem niet gewoon voeden als hij honger heeft?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
A is net zo oud en komt meestal tussen 22:00 en 05:00 1 keer (rond 5 uur dus).
Maar laatst kwam hij ook ineens om 2:30 en later om 5:00 weer.
Maar overdag is er nu met fv geen pijl op te trekken. Geen ritme dus en volgende week wordt er voor het eerst opgepast. Wat doe ik fout?
Ja he? Veel mensen die maand die later waren uitgerekend volgens mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Fout?Je hebt een kleine baby, die letten nog niet zo op de klok
April is wel goed vertegenwoordigd in de wiki zeg!
Tuurlijk, zolang je niet boven een liter komt per dag..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de fv, maar ook bij fv kun je voeden op verzoek toch? Kan de oppas hem niet gewoon voeden als hij honger heeft?
Natuurlijk wel maar hij qua slapen heeft hij geen ritme enzo. Had ik er even bij moeten vertellen en we maken ook weleens flesjes voor niks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de fv, maar ook bij fv kun je voeden op verzoek toch? Kan de oppas hem niet gewoon voeden als hij honger heeft?
Dat heeft hier na de bv ook wel eventjes geduurd. Best wel wat flesjes te groot of voor niets gemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar hij qua slapen heeft hij geen ritme enzo. Had ik er even bij moeten vertellen en we maken ook weleens flesjes voor niks.
Dacht dat ze meer ritme kregen bij fv. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |