Wiieeehoooeee! wiieehhooeee! I GUT SUM DUNKIN' DONUTS FOR YA!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef HaJee het volgende:
HAHAHA, HIER DE BRANDWEER!!!
We hebben uw topic ontdekt en komen u losmaken!
€5 incl? Help ik je er maar toch eens mooi vanaf joh!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:23 schreef Antal het volgende:
3. PS3 - Singstar disney incl. 2 microfoons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb geen portofoons te koop..quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef HaJee het volgende:
HAHAHA, HIER DE BRANDWEER!!!
We hebben uw topic ontdekt en komen u losmaken!
Geen probleem. Wij van de brandweer zijn meer van de rooksignalen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef Antal het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen portofoons te koop..
Pm terug, tevens kick omhoogquote:
16,75 en dan hebben we een deal want het setje kan niet door de brievenbus.quote:
quote:
Ik weet niet waarom, maar ik moest hier zo hard om lachen dat ik je even een kickje kom geven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:59 schreef HaJee het volgende:
Geen probleem. Wij van de brandweer zijn meer van de rooksignalen.
Bedankt, dit geeft me echt een kick...quote:Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef WebHawk het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest hier zo hard om lachen dat ik je even een kickje kom geven.
Alles te zien en te halen in Amersfoort.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:31 schreef manga het volgende:
Waar eventueel op te halen? Vind die poppetjes wel geinig als klein cadeautje voor het kleine mannetje(gek van draken enzo)
Alles ook af te halen in Amersfoortquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop