abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130849885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:18 schreef Hexley het volgende:
Beestje ziet er wel heel grappig uit. :Y

Maar om voor een zo'n beestje een aquarium neer te zetten,... :N
Hij wordt nog heel veel groter he :P
pi_130849925
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:32 schreef Prowl het volgende:
Hoe lang kan die zijn adem inhouden onder water? :D
Heel lang, die pokémon-uitsteeksels uit z'n hoofd zijn namelijk kieuwen ;) Zodra ze wat ouder worden ontwikkelen ze ook een simpel longetje, ik denk dat de mijne dat nu net heeft want heel af en toe hapt hij een teugje lucht.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:51:24 #253
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_130850445
Ik had het over die killer chi wa wa :P

Op mijn 8e zag ik voor het eerst een roze Axolotl in een dierentuin in Duitsland en toen was ik helemaal verkocht en heb ik alles wat te vinden was over die beestjes in de bibliotheek gelezen :@ :@ :@

Ik wil er nog steeds graag 1 of 2 maar de vrouw vind het maar niks ;(
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_130850594
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:51 schreef Prowl het volgende:

Op mijn 8e zag ik voor het eerst een roze Axolotl in een dierentuin in Duitsland en toen was ik helemaal verkocht en heb ik alles wat te vinden was over die beestjes in de bibliotheek gelezen :@ :@ :@

Ow 8)7

Maar gewoon doen, zo eng zijn ze niet en ze zijn erg makkelijk te verzorgen en niet duur qua voedsel, ze eten gewoon met je vis of biefstuk mee (wel rauw) en anders vinden ze een regenwurm uit een gifvrije moestuin ook erg leuk.
pi_130850600
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:51 schreef Prowl het volgende:

Huidige vrouw eruit, nieuwe vrouw met Axolotl erin ^O^
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_130850604
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:32 schreef Hexley het volgende:

[..]

Duh, wacht maar tot ik mijn killer chihuahua op dat geval afstuur,... >:)
;) :P
_O-
nee echt niet !
  donderdag 5 september 2013 @ 16:12:26 #257
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_130851074
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Huidige vrouw eruit, nieuwe vrouw met Axolotl erin ^O^
Nah, deze is veel te goed, das een salamandertje mij niet waard *;

On topic maar weer?

Binnenkort ga ik eindelijk eens met de kelder bezig als alles wat ik nog in huis moet doen (en de renovatie van de verhuurder) eindelijk klaar is

Er staan nog steeds een stuk of 10 aquaria in mijn tuin om een stelling te bouwen

Kan ik eindelijk het garnalen kweken weer oppakken, tegenwoordig zijn er zoveel mooie soorten

Toen ik begon ergens 14 jaar geleden had je niet echt meer keus dan roodschaar garnalen (15 gulden p/s) een saaie bruine "vuurgarnaal" (8 gulden p/s) en waaierhand garnalen (30 gulden p/s)

Ik verkocht de nakweek aan dierenwinkels voor 2,50 p/s en die boden ze aan voor 10,= ~ 20,= p/s en dan elke maand zo'n 30 tot 80 naar de winkel kon ik mooi mij beltegoed mee betalen 8)7
  donderdag 5 september 2013 @ 16:14:49 #258
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_130851148
Oh, en de keer (1997) dat ik voor een bak stond VOL L46 verse wildvang á 25 gulden per stuk vergeet ik NOOIT meer :( :( :( ;(
pi_130852064
Goeie ouwe tijd ...... gulden O+
nee echt niet !
pi_130852729
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Het is geen stopverf hč?
In mijn aquarium zat retestrakke kit toen ik 'm kreeg, 't zag er allemaal super uit en dus hup, water erin. Een paar maand later begon het ding te lekken. Toen kon ik 'm leeghalen en opnieuw afkitten.
Je moet zelf weten of je het wel of niet vervangt, maar als je een beetje gaat rond-Google'n zul je alleen maar hetzelfde advies tegenkomen: Als je bak een poos heeft leeggestaan, opnieuw afkitten.
pi_130852847
Net bij de LFS axolotls gezien :D Grappige beestjes.
Ik heb net wat plantjes en een koppeltje Colisa Lalia gehaald. Mooie visjes O+ Na de begrafenissen van mijn betta's was ik toe aan wat anders.
pi_130853239
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:03 schreef Nemephis het volgende:

[..]

In mijn aquarium zat retestrakke kit toen ik 'm kreeg, 't zag er allemaal super uit en dus hup, water erin. Een paar maand later begon het ding te lekken. Toen kon ik 'm leeghalen en opnieuw afkitten.
Je moet zelf weten of je het wel of niet vervangt, maar als je een beetje gaat rond-Google'n zul je alleen maar hetzelfde advies tegenkomen: Als je bak een poos heeft leeggestaan, opnieuw afkitten.
Vriendin van SD hier.
Bak heeft ongeveer een dag leeggestaan. Toen we hem ophaalden zat er nog een restje water in en waren de wanden zelfs nog vochtig. Kit is mooi elastisch, dus ik denk dat we het wel aandurven.

En ach, als er toch een lek ontstaat is dat een mooi 'excuus' om de vloer te vervangen ;)

Bak staat nu wel leeg overigens. Misschien verstandig om er water in te knallen om uitdrogen te voorkomen?
pi_130854439
Als 'ie maar een paar daagjes leeg staat maakt het niet uit. Zolang het kit maar niet de kans krijgt uit te drogen. Als je binnen een paar dagen die bak gaat vullen zou ik er nu geen water in doen.
pi_130873300
Sommige aquaria staan een maand of 3/4 leeg voordat er weer water in komt, das echt geen probleem..

Als de kit erg oud en hard is, is het tijd voor vervanging.
Al staat er 30 jaar water in, dan kan ie ook ineens gaan lekken.
Het is niet zo dat 'zolang er water in staat' de kit niet verslijt :P

En ik ga binnenkort me Aqua40 ook maar weer eens vullen, maar dan alleen met wat planten. Gewoon voor de verlichting en looks. Een aquarium bijhouden zit er voor mij voorlopig niet in vanwege andere werkzaamheden. Maar et blijft wel gezellig, zo'n bakkie in huis :D (en die bak staat ook al ruim een half jaar zonder water)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_130874326
Vanaf de fabriek kan het toch ook een aantal maanden in een magazijn staan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130876874
Vraagje...je ziet wel vaak "betta's" en dat erbij staat dat ze in een gezelschaps aquarium kunnen. Ik dacht alleen altijd dat ze nogal de buurt terroriseren?
Top 5 China producten
pi_130877254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef rene90 het volgende:
Vraagje...je ziet wel vaak "betta's" en dat erbij staat dat ze in een gezelschaps aquarium kunnen. Ik dacht alleen altijd dat ze nogal de buurt terroriseren?
ze zijn vooral agressief naar elkaar. Mannen mogen absoluut niet bij elkaar en moeten met zeker 2 vrouwtjes, anders worden ze de dood in gejaagd.
Ik heb nog nooit iets van agressie naar andere vissen gezien..
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:43:10 #268
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_130877757
Als je een ruime bak hebt die niet al te vol zit heb je er geen enkel last mee is mijn ervaring

Tenzij je er een spiegeltje bij houd o|O
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 12:01:46 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_130878280
Help?! Ik heb last van draadalg volgens mij :o
Hoe kom ik daar weer vanaf? En hoe kom ik eraan?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:21:26 #270
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_130878767
Dan heb je goed water :P

Plukken, trekken of easy carbo als je geen vallisneria hebt
pi_130878769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:01 schreef senesta het volgende:
Help?! Ik heb last van draadalg volgens mij :o
Hoe kom ik daar weer vanaf? En hoe kom ik eraan?
ben je je bak net begonnen? Of wat is we anders gewijzigd de laatste periode.
Top 5 China producten
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 12:28:44 #272
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_130878925
Hmm, geen draadalg maar baardalg denk ik eerder, zal zo even een foto maken. Dat is minder gunstig denk ik he? :P Krijg het ook bijna niet los zonder de plantjes te slopen.

Er is weinig veranderd behalve een nieuwe lamp.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_130879660
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:21 schreef Prowl het volgende:
Dan heb je goed water :P

Plukken, trekken of easy carbo als je geen vallisneria hebt
hoezo niet bij valisneria?
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:43:30 #274
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_130880897
gaat bijna altijd kapot bij easy carbo maar als ze goed geworteld zijn en gezond komen ze er meestal wel weer bovenop
pi_130887297
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:24 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

ze zijn vooral agressief naar elkaar. Mannen mogen absoluut niet bij elkaar en moeten met zeker 2 vrouwtjes, anders worden ze de dood in gejaagd.
Ik heb nog nooit iets van agressie naar andere vissen gezien..
Oke wie weet dat ik dan eens een betta neem, over een x aantal maanden ofzo
Top 5 China producten
pi_130913603
Purigen in het aquarium, ben benieuwd hoe helder het gaat worden :P
Top 5 China producten
pi_130914033
Kun jij als mod de topictitel ook veranderen naar iets waaruit blijkt dat er niet wordt gediscrimineerd ten opzichte van de koudwaterbak-bezitters René? :P

quote:
Purigen in het aquarium, ben benieuwd hoe helder het gaat worden :P
Even geJoeTjoept, dat maakt wel een enorm verschil:

Wat gebeurt er met het vuil? Dat hecht zicht aan dat Purigen en zakt naar de bodem?

Ben zelf eigenlijk niet zo'n voorstander van dat soort middeltjes, volgens mij kan je dan beter water verversen. Maar da's puur onderbuik, verder geen onderbouwing voor :s)
pi_130914301
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef Nemephis het volgende:
Wat gebeurt er met het vuil? Dat hecht zicht aan dat Purigen en zakt naar de bodem?
Ja het filtert dingen eruit, hoe het exact werkt geen idee maar wat ik weet is dat het erg goed werkt. In mijn vorige bak ook gedaan en perfect.Ik ben ook nooit zo'n voorstander van middeltjes alleen als dit mijn water kan helpen om een stuk helderder te worden (nu zit er zo'n hout gloed in) is het ideaal.

TT is nu even zo aangepast, ook omdat de reeks tropisch aquarium is lijkt het me niet handig die helemaal aan te passen eigenlijk. Anders kan je dat even bij de vaste mods van hier neerleggen.
Top 5 China producten
pi_130920981
Heb je dat Purigen er al in gekiepert? Ben eigenlijk wel benieuwd naar een voor- en na- foto. In mijn vorige (kleinere) bak had ik ook wat last van bruin water door kienhout, mooi is anders.
En danku danku voor het aanpassen van de TT ^O^

Heb net de pompen verschoond, dacht nog aan dit topic toen ik bezig was. Het is echt in een handomdraai gebeurd (ook omdat ik de filters niet erg grondig schoonmaak, alleen het dikste bij de instroom voor het water eruit).

Met de garnaaltjes gaat het prima. Ze zitten meestal op een kluitje op/bij het kienhout of bij de met mos beklede scherf. Als ze aan het rondsnuffelen gaan kun je zien waar ze ongeveer zitten want daar zwemmen wat nieuwschierige Rasbora Galaxy's boven rond :D
De Chinese zuigkarpers laten de garnaaltjes met rust, als ze wat te dichtbij komen schieten de garnaaltjes met een noodgang richting veiligheid.

pi_130921097
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Nemephis het volgende:
Heb je dat Purigen er al in gekiepert? Ben eigenlijk wel benieuwd naar een voor- en na- foto. In mijn vorige (kleinere) bak had ik ook wat last van bruin water door kienhout, mooi is anders.
En danku danku voor het aanpassen van de TT
Heb het erin gegooid ja, alleen een "voor" foto niet echt gemaakt. Maar de "na" foto zal wel voor zichzelf spreken denk ik :) Morgen even zien hoe het eruit ziet, het zou snel werken namelijk.

quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Nemephis het volgende:
Met de garnaaltjes gaat het prima. Ze zitten meestal op een kluitje op/bij het kienhout of bij de met mos beklede scherf. Als ze aan het rondsnuffelen gaan kun je zien waar ze ongeveer zitten want daar zwemmen wat nieuwschierige Rasbora Galaxy's boven rond
Die garnaaltjes vind ik wel echt tof alleen merk ik dat die het bij mij nooit zo lang uithouden / ik een veel grotere groep wil nemen wil ik ze een beetje zien. De waaierhandgarnaaltjes die ik heb zie ik wel regelmatig :)
Top 5 China producten
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:32:14 #281
107792 Hexley
the Platypus
pi_130930679
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja het filtert dingen eruit, hoe het exact werkt geen idee maar wat ik weet is dat het erg goed werkt. In mijn vorige bak ook gedaan en perfect.Ik ben ook nooit zo'n voorstander van middeltjes alleen als dit mijn water kan helpen om een stuk helderder te worden (nu zit er zo'n hout gloed in) is het ideaal.
Heb eventjes drie seconden met Google gekeken,...
Kreeg het idee dat het min of meer het zelfde als Norit korrels doet of zie ik dat verkeerd,...?
pi_130930938
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Hexley het volgende:
Heb eventjes drie seconden met Google gekeken,...
Kreeg het idee dat het min of meer het zelfde als Norit korrels doet of zie ik dat verkeerd,...?
Geen idee, purigen kan je telkens regenereren wat natuurlijk niet met Norit kan lijkt me. Dus tja, wat het verschil is geen idee. Zal zo eens kijken hoe mijn bak eruit ziet na 10 uur met Purigen erin.
Top 5 China producten
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:39:49 #283
107792 Hexley
the Platypus
pi_130932620
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geen idee, purigen kan je telkens regenereren wat natuurlijk niet met Norit kan lijkt me. Dus tja, wat het verschil is geen idee. Zal zo eens kijken hoe mijn bak eruit ziet na 10 uur met Purigen erin.
quote:
Regenereren:
Bedekken met een 1:1 verdunning van huishoud bleek en water voor 24 uur. Week het materiaal in een plastic container in een goed geventileerde ruimte buiten bereik van kinderen. Gebruik gepaste voorzichtigheid met bleek. Goed uitspoelen, en 8 uur weken in een oplossing die 2 eetlepels Safe™, Prime™ bevat per kop water. Goed uitspoelen. Originele kleur en activiteit moet nu hersteld zijn en Purigen™ is klaar voor gebruik.

LETOP ! Sommige slijmhuid producten kunnen Purigen™ permanent vervuilen en kan regeneratie moeilijk maken. Niet opnieuw gebruiken wanneer u een chloor geur kunt waarnemen. In geval van twijfel, week de parels in een klein beetje water en test het water op eventuele chloor residu met een chloor testset.
Na dit gelezen te hebben, heb ik toch iets van geef mijn regenereer portie maar een Fikkie,... ;) :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexley op 07-09-2013 23:44:55 ]
pi_130932894
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:39 schreef Hexley het volgende:

[..]

[..]

Na dit gelezen te hebben, heb ik toch iets van geef mijn regenereer portie maar een Fikkie,... ;) :P
Net thuis en het water is kraakhelder, erg tevreden weer. En dat regenereren, tja dat is ook zonder die extra producten te doen. Heb je toevallig de aflevering van de keuringdienst van waarde gezien over de kers op de taart? Dan worden kersen ook in een bak van bleek gelegd voor een 3-4 maanden ofzo en daarna wordt er weer kleur toegevoegd :').
Top 5 China producten
  zondag 8 september 2013 @ 00:12:55 #285
107792 Hexley
the Platypus
pi_130933870
Ik ken iemand die de Norit korrels een uurtje in water kookt en het dan nog een keertje gebruikt.
Nou zou ik beide gewoon wegsmijten, das een stuk makkelijker... :)
pi_131008046
Even op dit late uur nog een vraagje: ik wil graag een Sturisoma Festivum in mijn (gezelschaps-)bak gaan plaatsen. Nu kan ik niets definitiefs vinden over welk formaat bak hij nodig heeft. De ene bron geeft aan minstens 2 meter, een ander heeft een paar in een 1mtr-aquarium rondzwemmen (en die hebben inmiddels gejongt).

Heeft iemand van jullie ervaring met hoe je het beste kan bepalen hoe groot je bak moet zijn voor een bepaalde vis?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:07:25 #287
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_131013272
Ze kunnen best lang worden en zoeken graag een rustig plekje op.
1.20 x 50 bodem oppervlak lijkt mij toch wel het minimum voor een gezelschap aquarium
En veel kienhout natuurlijk
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:09:15 #288
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_131013283
Ik zat eens te denken welke (zoetwater) vis ik nou nog nooit gehad heb in een aquarium maar volgens mij heb ik alles al eens gehad 8)7
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:04:27 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_131020162
Is er iemand hier die interesse heeft in een hoekaquarium van 1 meter?
Het gaat om deze:

Ik doe hem weg omdat ons eerste kind op komst is.
Ik heb nog mijn 200L aquarium met mijn cichliden en die wil ik graag houden, maar dit aquarium moet dan weg. Zeker aangezien hij precies op de plek staat waar de box van de kleine moet komen te staan.

De planten zijn er al zo goed als allemaal uit. Die hebben een ander onderkomen gekregen. Er zitten nog wel een paar tetra's in. Die krijgen nog een ander onderkomen waarschijnlijk.
Naast het aquarium zit er nog een extern filter bij. Slangen moeten waarschijnlijk vervangen worden, maar verder werkt hij nog perfect.
Daarnaast nog wat andere zaken die ik niet meer nodig heb. Zoals wat medicatie en andere grappen.

Mocht iemand interesse hebben.... Het heeft geen haast aangezien de baby er pas over ongeveer 20 weken komt, maar hij moet uiteindelijk wel weg.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:55:21 #290
107792 Hexley
the Platypus
pi_131025097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:04 schreef Komakie het volgende:
Is er iemand hier die interesse heeft in een hoekaquarium van 1 meter?
Het gaat om deze:

[ afbeelding ]

Ik doe hem weg omdat ons eerste kind op komst is.
Ik heb nog mijn 200L aquarium met mijn cichliden en die wil ik graag houden, maar dit aquarium moet dan weg. Zeker aangezien hij precies op de plek staat waar de box van de kleine moet komen te staan.

De planten zijn er al zo goed als allemaal uit. Die hebben een ander onderkomen gekregen. Er zitten nog wel een paar tetra's in. Die krijgen nog een ander onderkomen waarschijnlijk.
Naast het aquarium zit er nog een extern filter bij. Slangen moeten waarschijnlijk vervangen worden, maar verder werkt hij nog perfect.
Daarnaast nog wat andere zaken die ik niet meer nodig heb. Zoals wat medicatie en andere grappen.

Mocht iemand interesse hebben.... Het heeft geen haast aangezien de baby er pas over ongeveer 20 weken komt, maar hij moet uiteindelijk wel weg.
gefeliciteerd!ik ken het.Toen mijn dochter vorig jaar geboren werd heb ik ook af moeten schalen.
Heb nu een 120liter bak en daar ben ik druk genoeg mee
nee echt niet !
  dinsdag 10 september 2013 @ 16:00:40 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_131025762
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef Hexley het volgende:
PvdD: geen haaien in discotheek

Das idd een vrij dwaas idee,... :{
Het is ook belachelijk.
Ik ben niet zo'n PvdD fan, maar hier hebben ze wel gelijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 10 september 2013 @ 16:03:29 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_131025865
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:41 schreef HighVolume het volgende:

[..]

gefeliciteerd!ik ken het.Toen mijn dochter vorig jaar geboren werd heb ik ook af moeten schalen.
Heb nu een 120liter bak en daar ben ik druk genoeg mee
Mijn 200 liter bak heeft op zich niet zo heel erg veel werk.
Het meeste werk heb ik nog van het opruimen van de rotzooi die cichliden achter laten. En wat alg verwijderen. Planten heb ik bijna niet en water verversen doe ik niet al te veel.
Ik heb regelmatig jongen die ook overleven dus de kwaliteit van het water en de omgeving is prima. :)
pi_131026168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mijn 200 liter bak heeft op zich niet zo heel erg veel werk.
Het meeste werk heb ik nog van het opruimen van de rotzooi die cichliden achter laten. En wat alg verwijderen. Planten heb ik bijna niet en water verversen doe ik niet al te veel.
Ik heb regelmatig jongen die ook overleven dus de kwaliteit van het water en de omgeving is prima. :)
prima toch :) je hebt je tijd straks hard nodig voor die kleine :D
nee echt niet !
  dinsdag 10 september 2013 @ 16:25:21 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_131026594
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:12 schreef HighVolume het volgende:

[..]

prima toch :) je hebt je tijd straks hard nodig voor die kleine :D
Absoluut :)
De meeste tijd gaat sowieso (bij mij) altijd in de planten zitten dus een cichliden aquarium vind ik heerlijk. Een beetje steen er in en fijn grind en je bent al klaar (even simplistisch gezien) :)

Ik heb alleen een keer de achterwand er gedeeltelijk uit gehaald en die moet er nu eigenlijk weer in. Nadeel is een beetje dat het best lastig is op het moment dat er water in zit :(
  dinsdag 10 september 2013 @ 21:03:58 #296
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_131038721
Weet iemand wat het is als je altyd een waas blijf zien?
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_131038790
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:03 schreef peterzx9r het volgende:
Weet iemand wat het is als je altyd een waas blijf zien?
Beslagen bril.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ŠBiogarde
pi_131038937
Haal eens een glas water uit je aquarium en kijk eens welke kleur dat is? Ik had dat ook lichtelijk en heb er purigen in gestopt, en super helder de bak nu :)
Top 5 China producten
pi_131044352
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:04 schreef Janetje het volgende:

[..]

Beslagen bril.
_O-
nee echt niet !
  woensdag 11 september 2013 @ 16:24:59 #300
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten