quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Barreltje, wat was ook alweer jouw favoriete massagesalon in Den Haag?
Dank je Yukiquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:42 schreef Yuki het volgende:
En om deze niet onder te laten sneeuwen:
[..]
Hij wel....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef WheeleE het volgende:
Godsklere wat een hitte buitenJe schroeit zowat aan het asfalt vast!
Ach ja, gelukkig heb ik vakantie
Sterkte meid, je bent er bijnaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:33 schreef kipptje het volgende:
Nog een ochtendje werken en dan ook vakantie!! Kan niet wachten!!!
Collega's: ow! Jij gaat bijna op vakantie he?? Wil je dan nog even opzoeken/doorgeven/regelen/enz.....![]()
Hb bijna een marathon gelopen vandaag
Nooit een echte Hagenees ontmoet? Die doen niet anders dan klagen. Den Haag is KLB-city.quote:
Ik begin al helemaal te integreren hierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit een echte Hagenees ontmoet? Die doen niet anders dan klagen. Den Haag is KLB-city.
Zèkwèf!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef kipptje het volgende:
Ik begin al helemaal te integreren hier
naam massagesalon wagenstraat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:50 schreef Barreltje het volgende:
ik wil een raam wat open kan
Airco is stuk
Was het niet Lucky one?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:25 schreef Barreltje het volgende:
ik heb geen favoriete massage salon
heb een chinese gehad in de wagenstraat..
ik heb heel goede verhalen gehoord over eentje in de piethein straat ( ?!?!)
Stond de bovenbuurman uit zijn raam te zeiken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier in Loosduinen was net regenkijk ik omhoog zie ik een strakblauwe hemel, wel wolken maar niet boven mij. Volop zon, geen wolken boven me en toch regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |