quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Barreltje, wat was ook alweer jouw favoriete massagesalon in Den Haag?
Dank je Yukiquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:42 schreef Yuki het volgende:
En om deze niet onder te laten sneeuwen:
[..]
Hij wel....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef WheeleE het volgende:
Godsklere wat een hitte buitenJe schroeit zowat aan het asfalt vast!
Ach ja, gelukkig heb ik vakantie
Sterkte meid, je bent er bijnaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:33 schreef kipptje het volgende:
Nog een ochtendje werken en dan ook vakantie!! Kan niet wachten!!!
Collega's: ow! Jij gaat bijna op vakantie he?? Wil je dan nog even opzoeken/doorgeven/regelen/enz.....![]()
Hb bijna een marathon gelopen vandaag
Nooit een echte Hagenees ontmoet? Die doen niet anders dan klagen. Den Haag is KLB-city.quote:
Ik begin al helemaal te integreren hierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit een echte Hagenees ontmoet? Die doen niet anders dan klagen. Den Haag is KLB-city.
Zčkwčf!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef kipptje het volgende:
Ik begin al helemaal te integreren hier
naam massagesalon wagenstraat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:50 schreef Barreltje het volgende:
ik wil een raam wat open kan
Airco is stuk
Was het niet Lucky one?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:25 schreef Barreltje het volgende:
ik heb geen favoriete massage salon
heb een chinese gehad in de wagenstraat..
ik heb heel goede verhalen gehoord over eentje in de piethein straat ( ?!?!)
Stond de bovenbuurman uit zijn raam te zeiken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier in Loosduinen was net regenkijk ik omhoog zie ik een strakblauwe hemel, wel wolken maar niet boven mij. Volop zon, geen wolken boven me en toch regen
Ik ben blijkbaar niet de enige dit het gemerkt hadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Stond de bovenbuurman uit zijn raam te zeiken?
Twijfelde al bijnatwitter:itsBri twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 14:45:09Het regent in Den Haag
#Loosduinen je verwacht het niet
http://t.co/lXgWXVopgh reageer retweet
Had ik ook in de speeltuinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier in Loosduinen was net regenkijk ik omhoog zie ik een strakblauwe hemel, wel wolken maar niet boven mij. Volop zon, geen wolken boven me en toch regen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:42 schreef MissMSX het volgende:
En geen Airco, geen Arko, AirwiN natuurlijk!
Dat effect heeft Limburg op jou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef kipptje het volgende:
En aangekomen in limburg!! Man, heel mn broek was doorweekt
Absoluut! Vooral met dit weerquote:
Heet en hitsig, het is wat!quote:
Omdat seks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:17 schreef Prenzlauer het volgende:
waarom loopt dit topic elke keer tot sexuele innuendo uit? Whats wrong with you people?!
Omdat Haram!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat seks.Wat is er mis met jou dat je daar een probleem van maakt?
Maar waarom wordt er dan zo weinig gechat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die niet weten dat dit de onofficiële chatbox van de plaatselijke swingersvereniging is...
Ja, dat denk je alleen maar! Maar achter de schermen......quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er dan zo weinig gechat?
wordt er wel veel gechat? Maar dan is het toch geen swingersclub?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ja, dat denk je alleen maar! Maar achter de schermen......
Slooooooowchat...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er dan zo weinig gechat?
Waarom niet?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
wordt er wel veel gechat? Maar dan is het toch geen swingersclub?
Afspraakjes maken natuurlijk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:42 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
als je achter de schermen chat dan is er weinig ruimte voor swingen, toch? :p
Lekker langzaam de spanning opbouwenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:58 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Wat ontzettend omslachtig dat slowswingen
en hard to chat spelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker langzaam de spanning opbouwen
Kun je goed pokeren? Ik heb nog altijd een lijstje nodig van wat wat precies is. En van taktiek heb ik al helemaal geen verstandquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe mij maar een avondje pokeren, levert meer op dan swingersslooooooowchatten
Komt daar nou ook extra spuug bij kijken?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh en ben nu best wel opgewondenheb net in Blijdorp 2 lama's zien voortplanten
Blufpokerquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe mij maar een avondje pokeren, levert meer op dan swingersslooooooowchatten
Jaloersquote:
Zouden die lama's dat nou ook doen?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:19 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zouden die lama's dat nou ook doen?
Enne, A_A, waren het een mannetjes- en een vrouwtjeslama? Of twee mannetjes? Dan kan dat tufpoker natuurlijk weer wel erg van pas komen natuurlijk.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef WheeleE het volgende:
De laatst keer strippoker heeft d'r gelijk een baby opgeleverd zeker?
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef WheeleE het volgende:
Hallo fijne mensjes
Lekker aan het werk? Ik niet
Aaaaah, jij bent ambtenaar dus eigenlijk werk je ook niet.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aaaaah, jij bent ambtenaar dus eigenlijk werk je ook niet.
Troost je Yur, volgende week ambtenaar ik weer gezellig met je mee.quote:
Klinkt heftig. Wat is er aan de hand als ik vragen mag?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sinds maart al "vrij"op 3 reďntegratie pogingen na
Niet fijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Khadgar het volgende:
Zo! Wij staan gezellig met panne op de parkeerplaats van Moviepark Germany... Geblokkeerde achterrem.
Ja, zeg dat! Getsie, heb twee keer een falende auto midden op de snelweg meegemaakt en da's geen pretjequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Khadgar het volgende:
Er was een stukje afgebrokenmaar we zijn weer veilig thuisgekomen
het was wel even wachten, 3 uur ofzo
We zijn allang blij dat dit op de parkeerplaats ipv op de deutsche autobahn gebeurde.
Onweer? Hier was het de hele dag 30 graden en ook vandaag is het lekker weer (bewolkt, 25 graden). Er is hier geen druppel meer gevallen sinds vrijdag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeg dat! Getsie, heb twee keer een falende auto midden op de snelweg meegemaakt en da's geen pretje
Maar nu genieten van het noodweer!
Tijd om te gaan hardlopen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:04 schreef YUR het volgende:
Wat een mooie dag!Ziet er echt fijn uit buiten
Lekker he, vakantie / thuiswerken?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de loop van vanmiddag wel een rondje ga maken ja
Ik ben nu nog op mijn werk, maar gezien het aantal collega's om me heen (nul) denk ik dat ik vanmiddag maar weer eens flexibel ga zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Lekker he, vakantie / thuiswerken?
Technisch weerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben nu nog op mijn werk, maar gezien het aantal collega's om me heen (nul) denk ik dat ik vanmiddag maar weer eens flexibel ga zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |