Ik durf te wedden dat er nu vaker naar de Jupiler League gekeken wordt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wel zin in zaterdag. Meteen een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar voor Jong PSV. Ik ben sowieso wel erg benieuwd hoe de beloftenteams het gaan doen in de Jupiler League.
Iedere speler onder de 23 jaar mag in de beloften elftallen meedoen. Daarbij mogen er ook nog 3 dispensatiespelers ouder dan 23 jaar meedoen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
Mogen Bakkali, Brenet enzo nog bij Jong PSV meedoen?
Thnxquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedere speler onder de 23 jaar mag in de beloften elftallen meedoen. Daarbij mogen er ook nog 3 dispensatiespelers ouder dan 23 jaar meedoen.
Een speler mag ook in dezelfde speelronde bij beide elftallen op het wedstrijdformulier staan. Alleen mag je maar voor 1 elftal per speelronde uitkomen. Bij 15 wedstrijden in het eerste elftal ben je met welke leeftijd dan ook niet meer speelgerechtigd voor de beloften.
Hoesen bijvoorbeeld kan dus op de bank zitten bij Ajax 1, niet invallen en vervolgens meedoen met Jong Ajax.
Lopende seizoen ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar Hoesen heeft toch al meer dan 15 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld? Of kijken ze dan alleen naar het lopende seizoen?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er nu vaker naar de Jupiler League gekeken wordt.
Wel naar VVV.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:23 schreef TLC het volgende:
je gaat voor je plezier toch ook niet naar Dordrecht kijken
FC Eindhoven - VVV?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:23 schreef TLC het volgende:
je gaat voor je plezier toch ook niet naar Dordrecht kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |