Mja, geldt dat ook voor abortus of infanticide?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je die site immoreel vindt dan moet je er geen geld naar gooien, ren je roepend naar de juffrouw toe in de hoop dat ze een gameboy Iphone steelt van iemand anders dan ben je een kleuter.
Want baby's vermoorden (wat we in Nederland op grote schaal doen natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, geldt dat ook voor abortus of infanticide?
In de zin dat we het ook in de categorie immoreel gedrag scharen ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Want baby's vermoorden (wat we in Nederland op grote schaal doen natuurlijk) is hetzelfde als neuken met een ander begrijp ik?
Twee volwassen mensen met elkaar laten neuken is hun eigen keuze, als je een baby verzuipt dan heeft die baby daarin geen keuze dus je vergelijking is zo krom als religie is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de zin dat we het ook in de categorie immoreel gedrag scharen ja.
Je vergeet minimaal één persoon. Tenminste een van die twee personen heeft namelijk een partner (en in het ergste geval ook nog een gezin) en die hebben helemaal niets te kiezen. Ik spreek overigens niet uit eigen ervaring en haal mijn mening ook niet uit een oud boek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Twee volwassen mensen met elkaar laten neuken is hun eigen keuze
Komop man je kan toch niet serieus het gekkie helpen die vreemdgaan wil vergelijken met baby's doodmaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef silverhill het volgende:
[..]
Je vergeet minimaal één persoon. Tenminste een van die twee personen heeft namelijk een partner (en in het ergste geval ook nog een gezin) en die hebben helemaal niets te kiezen. Ik spreek overigens niet uit eigen ervaring en haal mijn mening ook niet uit een oud boek.Al wordt dit nu wel weer een discussie die steeds verder van de TT verwijderd raakt.
Ik zal het wel even voor je uitleggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Komop man je kan toch niet serieus het gekkie helpen die vreemdgaan wil vergelijken met baby's doodmaken.
Gratis reclame als de pers het oppikt hè?quote:
Baby's verzuip je niet, maar zet je in een mandje in de rivier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Twee volwassen mensen met elkaar laten neuken is hun eigen keuze, als je een baby verzuipt dan heeft die baby daarin geen keuze dus je vergelijking is zo krom als religie is.
Nou en? Die heeft er toch ook geen last van, of wel? Als het veilig gebeurt tenminste.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef silverhill het volgende:
Tenminste een van die twee personen heeft namelijk een partner (en in het ergste geval ook nog een gezin) en die hebben helemaal niets te kiezen.
Die van de SGP? Jep, eensch.quote:
De SGP maakt reclame voor deze site door er over te lopen klagen, 2nd love zegt niet sliep uit, maar zorgt dat ze voor minimale kosten maximale media aandacht krijgen. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:26 schreef Kingstown het volgende:
Ik weet niet welke kneuzen ik nou triester moet vinden....die van de SGP die de "we hebben last van jullie" kaart spelen of 2nd Love die als kleuters "sliep uit"gaat roepen.
Elkaar een beetje met rust laten en ieder zijn leven laten leiden is tegenwooridg schijnbaar erg lastig.
Reclame is compleet overrated, zeker wanneer het om iets zo extreem gaat als een politieke partij die je de wil van hun god op willen leggenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch is dit voor de SGP ideale gratis reclame.
Zeker als ze het gaan uitbuiten door hier weer vragen over te stellen.
Jij luistert reclames?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef heiden6 het volgende:
Die reclame van Second Love is wel onwijs irritant. Flirten is niet strafbaar. 1. Wat lul je nou met je strafbaar? 2. Die site niet om te flirten lijkt me 3. Dat toontje
Bijna net zo walgelijk als de SGP.
Ik hoor er soms wel een ja.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kan mij de laatste keer dat ik reclame die ik gehoord heb niet herinneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |