Het duurde even maar daar hebben we dat kulargument weer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef alalali het volgende:
[..]
Nee, gewoon genetisch
Mannen zijn gewoon zo gemaakt, wij zijn voorbestemd om ons zaad met zoveel mogelijk vrouwen te proberen delen. Terwijl vrouwen dat niet zijn. Zij zijn voorbestemd om de sterkste der mannen eruit te kiezen
Ik herhaal: ik pleit voor duurzame relaties tussen man en vrouw. Het huwelijk als instituut moet worden hersteld. Dit is volledig zoek in de hedendaagse maatschappij. Bij de Islam zie je dit wel nog, alleen is daar dan het nadeel dat de vrouw geen rechten heeft, dat is ook geen goede zaak.
Als je het beste uit beide werelden neemt, kom je er
Bepaalde slangen iig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het duurde even maar daar hebben we dat kulargument weer.
Zijn er overigens geen diersoorten waarbij de vrouw zich door meerdere mannetjes laat bespringen zodat het sterkste sperma haar dan bezwangerd?
En het feit dat "vrouwen"(tusen haakjes omdat daar nogal wat variatie in zit) zodra ze niet meer aan de lijn worden gehouden seksueel vrijer worden en blijkbaar ook van one night stands e.d. houden zegt je helemaal niets?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef alalali het volgende:
[..]
Nee, gewoon genetisch
Mannen zijn gewoon zo gemaakt, wij zijn voorbestemd om ons zaad met zoveel mogelijk vrouwen te proberen delen. Terwijl vrouwen dat niet zijn. Zij zijn voorbestemd om de sterkste der mannen eruit te kiezen
Zelfs jongen van meerdere mannetjes in 1 nest zoals bv bij katten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn er overigens geen diersoorten waarbij de vrouw zich door meerdere mannetjes laat bespringen zodat het sterkste sperma haar dan bezwangerd?
Ik vind dat seks naast een relatie of huwelijk strafbaar moet wordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:35 schreef erodome het volgende:
[..]
En het feit dat "vrouwen"(tusen haakjes omdat daar nogal wat variatie in zit) zodra ze niet meer aan de lijn worden gehouden seksueel vrijer worden en blijkbaar ook van one night stands e.d. houden zegt je helemaal niets?
Nee, zit niet in de "genen" van de vrouw hoor, komt zomaar uit de lucht gevallen
Ik vind dat baarlijke onzin, zoek een leuk meisje die er hetzelfde over denkt als jij(ja die zijn er echt wel) en laat de rest lekker voor zichzelf beslissen wat ze willen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:37 schreef alalali het volgende:
[..]
Ik vind dat seks naast een relatie of huwelijk strafbaar moet worden
Deze zijn nog moeilijk te vindenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind dat baarlijke onzin, zoek een leuk meisje die er hetzelfde over denkt als jij(ja die zijn er echt wel) en laat de rest lekker voor zichzelf beslissen wat ze willen.
Al die stomme bemoeienis met andermans leven, bllgghhh.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind dat baarlijke onzin, zoek een leuk meisje die er hetzelfde over denkt als jij(ja die zijn er echt wel) en laat de rest lekker voor zichzelf beslissen wat ze willen.
Al die stomme bemoeienis met andermans leven, bllgghhh.
Ben jij nog maagd?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:41 schreef alalali het volgende:
[..]
Deze zijn nog moeilijk te vinden
't Zijn al hoeren
Als het een kulargument is, waarom komt het dan nog zo vaak voor bij o.a. gorilla's en indianenstammen? Heeft allemaal te maken met overlevingskansen. DNA/evolutie boeit het geen reet hoe de verhoudingen zijn, als het zichzelf maar zo snel mogelijk kan verspreiden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Fascination het volgende:
Weer zo'n zeiktopic. Vrouwen hebben ook zin in seks en het is voor vrouwen in de regel vrij makkelijk te verkrijgen, dus waarom daar geen gebruik van maken. En de meeste vrouwen hebben echt niet met iedereen seks.
Denken dat die niet op hun 12de ontmaagd zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef UpsideDown het volgende:
Dan haal je toch gewoon een meisje uit de bible belt als je dat niet wil, die mogen zogenaamd geen seks voor het huwlijk.
Nee hoor ik ben ontmaagdquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben jij nog maagd?
En nee hoor, niet zo moeilijk te vinden, misschien wat minder in het uitgaansleven zoeken tussen de dronken dames die aan het flirten zijn.
Dan doe je daar niet aan mee, heerlijk simpele oplossing. Laat mensen die dat wel willen gewoon hun ding doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:46 schreef alalali het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben ontmaagd
op mijn 17de, mijn toenmalige vriendin was toen 16. en het was in een relatie, daar vind ik niets mis mee aangezien er liefde bij betrokken is.
Maar parenclubs, one night stand, groepseks enzo vind ik niet passen in een beschaafde samenleving
In een beschaafde samenleving mogen mensen voor zichzelf kiezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:46 schreef alalali het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben ontmaagd
op mijn 17de, mijn toenmalige vriendin was toen 16. en het was in een relatie, daar vind ik niets mis mee aangezien er liefde bij betrokken is.
Maar parenclubs, one night stand, groepseks enzo vind ik niet passen in een beschaafde samenleving
dus een vrouw die zich op een zelfde avond door 10 man laat neuken vind jij passen bij een beschaafde samenleving?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:47 schreef Gray het volgende:
[..]
In een beschaafde samenleving mogen mensen voor zichzelf kiezen.
Waarom past dat niet dan, wie wordt er kwaad mee gedaan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:48 schreef alalali het volgende:
[..]
dus een vrouw die zich op een zelfde avond door 10 man laat neuken vind jij passen bij een beschaafde samenleving?
Neen...
We moeten dat soort mensen beschermen
Seks is iets speciaal en mooi. Dat moeten we zo houden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom past dat niet dan, wie wordt er kwaad mee gedaan?
En nee, geen behoefte aan dat soort "bescherming", een kooi met gouden tralies is toch echt gewoon een kooi.
Welnee, het noodzakelijk voor voortplanting en het is lekker om te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef alalali het volgende:
[..]
Seks is iets speciaal en mooi. Dat moeten we zo houden.
Seks is ook speciaal en mooi, naar mijn mening te mooi om je zo te beperken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef alalali het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele enge gedachte.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:37 schreef alalali het volgende:
[..]
Ik vind dat seks naast een relatie of huwelijk strafbaar moet worden
Omdat ik dat vuil vind. De huidige maatschappij is te seksueel geobsedeerd, zet de tv aan en je vindt seks, kijk in een tijdschrift en je vindt seks, kijk even op internet en je vindt seks. Dat hoort niet in een nette samenleving.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Seks is ook speciaal en mooi, naar mijn mening te mooi om je zo te beperken.
Ik gun je jouw gedachten hierover en hoop dat je een hartstikke leuk meisje vindt die daar hetzelfde over denkt, maar waarom is het zo moeilijk voor jou om een ander andere gedachten hierover te gunnen?
Omdat wij zijn opgegroeid in een samenleving dat overspel normaal is. We zijn massaal gehersenspoeld door de mediaquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele enge gedachte.
Jouw probleem, jouw beperking, maak daar niet iemand anders zijn/haar probleem van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:55 schreef alalali het volgende:
[..]
Omdat ik dat vuil vind. De huidige maatschappij is te seksueel geobsedeerd, zet de tv aan en je vindt seks, kijk in een tijdschrift en je vindt seks, kijk even op internet en je vindt seks. Dat hoort niet in een nette samenleving.
Ik ken geen mensen die overspel normaal vinden, jij wel?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:56 schreef alalali het volgende:
[..]
Omdat wij zijn opgegroeid in een samenleving dat overspel normaal is. We zijn massaal gehersenspoeld door de media
ook mannen moeten zich netjes en monogaam gedragen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Jouw probleem, jouw beperking, maak daar niet iemand anders zijn/haar probleem van.
Waarom heb je het eigenlijk voornamelijk over vrouwen?
Het feit dat je het niet strafbaar wilt maken, is het teken dat je het normaal vindtquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die overspel normaal vinden, jij wel?
En wat nu als man en vrouw dat in een relatie beide niet willen en ok vinden van elkaar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:57 schreef alalali het volgende:
[..]
ook mannen moeten zich netjes en monogaam gedragen.
Dat mag je voor jezelf bepalen. Seks kan meerdere rollen vervullen, het is niet exclusoef het een of het ander.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef alalali het volgende:
[..]
Het feit dat jij dit zegt geeft aan dat je er niks van begrijpt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:57 schreef alalali het volgende:
[..]
Het feit dat je het niet strafbaar wilt maken, is het teken dat je het normaal vindt
Best eng, alles verbieden wat we niet ''normaal'' vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het feit dat jij dit zegt geeft aan dat je er niks van begrijpt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:58 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat nu als man en vrouw dat in een relatie beide niet willen en ok vinden van elkaar?
Dan is het geen overspel.
Een open relatie? Dat is viesquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:58 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat nu als man en vrouw dat in een relatie beide niet willen en ok vinden van elkaar?
Dan is het geen overspel.
Maar polygame huwelijken zijn waarschijnlijk voor jou dus ook taboe en uithuwelijken hoe sta je daar tegenover? Je leven lang seks moeten hebben met iemand die je mogelijk echt walgelijk vind?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:57 schreef alalali het volgende:
[..]
ook mannen moeten zich netjes en monogaam gedragen.
Zwetende lichamen, een natte vlek op het dekbed van haar vocht, sperma in het haar.quote:
Seks is vies, en iedereen die leeft is daar een resultaat van, godverdomme, smerige bende!quote:
Hoi Keesquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef alalali het volgende:
Vrouwen waar je moeite voor moet doet en die niet meteen na een avondje zuipen het bed induiken met eender wie?
Want momenteel heb ik de indruk dat het echt triestig gesteld is... de normen en waarden van de gemiddelde Nederlander is ver zoek
Het is wel goed dat het taboe rond seksualiteit verdwenen is aan de ene kant, aan de andere kant overdrijven velen vind ik persoonlijk
Ik vind überhaupt het woord 'beschaafd' niet passen bij 'samenleving', maar dat terzijde zie ik niet waarom dit anders is voor een man. Ik meen dat dit soort vrouwen met name beschermd moet worden voor moraalridders als jij met hun kruistochten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:48 schreef alalali het volgende:
[..]
dus een vrouw die zich op een zelfde avond door 10 man laat neuken vind jij passen bij een beschaafde samenleving?
Neen...
We moeten dat soort mensen beschermen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt het woord 'beschaafd' niet passen bij 'samenleving', maar dat terzijde zie ik niet waarom dit anders is voor een man. Ik meen dat dit soort vrouwen met name beschermd moet worden voor moraalridders als jij met hun kruistochten.
Seks is ranzig en bizar. En ik zou het niet anders willen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef alalali het volgende:
[..]
Alleen als je je niet regelmatig wast.quote:
Uithuwelijk sta ik negatief tegenover. Ik ben geen moslim ofzo hoor, maar ik vind sommige dingen in de Islam wel beter dan in onze huidige samenleving. Een mix van beide is topquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar polygame huwelijken zijn waarschijnlijk voor jou dus ook taboe en uithuwelijken hoe sta je daar tegenover? Je leven lang seks moeten hebben met iemand die je mogelijk echt walgelijk vind?
Dan moet je aan je skills werken.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Seks is ranzig en bizar. En ik zou het niet anders willen.
Wat is er beter en waarom?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef alalali het volgende:
[..]
Uithuwelijk sta ik negatief tegenover. Ik ben geen moslim ofzo hoor, maar ik vind sommige dingen in de Islam wel beter dan in onze huidige samenleving. Een mix van beide is top
Wel, omdat in de Islam het huwelijk belangrijk is, en er minder los over seks wordt gedacht en vrouwen zich netjes kledenquote:
Waarom niet gewoon ieder voor zichzelf bepalen waar hij of zij zich prettig bij voelt? Dan trouw jij lekker met een heel braaf meisje uit de biblebelt en doen anderen wat zei denken dat wijsheid is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:39 schreef alalali het volgende:
[..]
Wel, omdat in de Islam het huwelijk belangrijk is, en er minder los over seks wordt gedacht en vrouwen zich netjes kleden
maar zij overdrijven vind ik, zij zijn te conservatief
de Nederlandse samenleving daarentegen is te open. Naaktstranden, seksclubs en die shit, dat hoort ook niet
Gewoon een mix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |